Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34110000-1 легкові автомобілі (автомобіль Renault Duster) (або еквівалент)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-07-02-000074-c 464126f8cef446dba6980f61e102ebda
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугуннікова Жанна Петрівна

+380433622552 yampil_medcentr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ямпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги"Ямпільської районної ради
Код ЄДРПОУ: 37636913
Місцезнаходження: 24500, Україна , Вінницька обл., Ямпіль, вул.Сонячна , 4
Контактна особа: Чугуннікова Жанна Петрівна
+380433622552
yampil_medcentr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2019 09:13
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 09:18
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 09:18
Початок аукціону: 19 липня 2019 11:29
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
34110000-1 легкові автомобілі (автомобіль Renault Duster) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, м.Ямпіль, вул.Сонячна 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 09:13
ТД автомобіль Duster.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000010 ● ab4ae69b1ef64d26a272b25043636bd1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.07.2020 №38
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.07.2020 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-07-02-000074-c 02.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ямпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги повідомляє що виявлені помилки за результатами моніторингу виправити неможливо , зауваження врахуємо в подальшій роботі.

2020-08-03 15:32:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фаворит Авто Вінниця 481 560,00
UAH з ПДВ
481 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТерКо Авто Центр 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 16:45
Довідка ст 17 ч1 ч2
25 липня 2019 16:45
Стаття 17
25 липня 2019 16:45
Довідка ДФС
17 липня 2019 08:52
Тендерна пропозиція.PDF
16 липня 2019 12:52
Устан док-ти тендер.pdf
16 липня 2019 12:52
Статут 2019.PDF
16 липня 2019 12:52
Сертифікат.PDF
16 липня 2019 12:52
Проект договору.PDF
16 липня 2019 12:52
Тендерна пропозиція.PDF
16 липня 2019 12:52
Листи.PDF
16 липня 2019 12:52
Довідки.PDF
16 липня 2019 12:52
Дилерский договір.pdf
16 липня 2019 12:52
ВІдгуки з договорами.pdf
16 липня 2019 12:52
Витяг липень.PDF
16 липня 2019 12:52
New_Duster_brochure.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 17:46
ТАЦ СППДВ.jpg
16 липня 2019 17:46
Витяг ТАЦ.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фаворит Авто Вінниця

ТОВ ТерКо Авто Центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фаворит Авто Вінниця
#37690771
Переможець 481 560,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фаворит Авто Вінниця
#37690771
481 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 липня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 13:34
договір рено.PDF укладений
12 серпня 2019 13:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 481 560,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 260,00 UAH)