Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Інспекція з благоустрою м.Житомира Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20406951 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Гагаріна, 18 |
Контактна особа: |
Ходаківський Денис Віталійович +380412438467 blagoinspekcia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 10:25 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Тендерна документація
02 липня 2019 09:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2019 09:16 |
Планування туалету.jpg | |
02 липня 2019 09:16 |
зовнішній вигляд.jpeg | |
02 липня 2019 09:16 |
Технічне завдання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000057 ● 7be930a6c978403e8ea14ed0c779d793
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2019
№ 42
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2019 № 42.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-07-02-000047-a від 02.07.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку від 20.08.2019 року північного офісу Держаудитслужби України в Житомирській області щодо моніторингу закупівлі «Придбання та розміщення туалету громадського користування» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-02-000047-a), КП «Інспекція з благоустрою м.Житомира» Житомирської міської ради переговорна процедура була відмінена.
2019-08-27 10:15:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом відміни торгів.
2019-08-27 16:57:37
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУКА ГАЛАМАР" #39822948 |
Переможець |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 10:25
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 23 серпня 2019 12:03 |
Коментар щодо відміни: | Виявлення Управлінням північного офісу Держаудитслужби України в Житомирській області порушень законодавства у сфері публічних закупівель . |
23 серпня 2019 12:03
|
Протокол |