Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання та розміщення туалету громадського користування
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2019-07-02-000047-a 87582885d68c4601b1956ebfcea355ac
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ходаківський Денис Віталійович

+380412438467 blagoinspekcia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Інспекція з благоустрою м.Житомира Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20406951
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Гагаріна, 18
Контактна особа: Ходаківський Денис Віталійович
+380412438467
blagoinspekcia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 10:25
Оскарження наміру укласти договір: 03 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 440000UAH з ПДВ
Придбання та розміщення туалету громадського користування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Гагаріна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Тендерна документація

02 липня 2019 09:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 09:16
Планування туалету.jpg
02 липня 2019 09:16
зовнішній вигляд.jpeg
02 липня 2019 09:16
Технічне завдання.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000057 ● 7be930a6c978403e8ea14ed0c779d793
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.08.2019
№ 42

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2019 № 42.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-07-02-000047-a від 02.07.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку від 20.08.2019 року північного офісу Держаудитслужби України в Житомирській області щодо моніторингу закупівлі «Придбання та розміщення туалету громадського користування» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-02-000047-a), КП «Інспекція з благоустрою м.Житомира» Житомирської міської ради переговорна процедура була відмінена.

2019-08-27 10:15:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто, шляхом відміни торгів.

2019-08-27 16:57:37

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУКА ГАЛАМАР"
#39822948
Переможець 440 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 10:25

Документи

23 липня 2019 10:25
Електронний підпис
23 липня 2019 10:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 10:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУКА ГАЛАМАР"
#39822948
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2019 10:25
Електронний підпис
23 липня 2019 10:23
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 серпня 2019 12:03
Коментар щодо відміни: Виявлення Управлінням північного офісу Держаудитслужби України в Житомирській області порушень законодавства у сфері публічних закупівель .
Документи:
23 серпня 2019 12:03
Протокол