Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015- 55320000-9
Очікувана вартість
199 012,00 UAH
UA-2019-07-01-001998-b fd20abbd1450453f9281aa5701ac61e2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Бойко

+380671470819 boiko135sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №135 "КРАПЛИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36599736
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Троїцька, 83
Контактна особа: Вікторія Бойко
+380671470819
boiko135sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню 1-980 одиниць. Меню 2-3910 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4890 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015- 55320000-9 Меню 1-980 одиниць. Меню 2-3910 одиниць.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вулиця Троїцька,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється згідно акту наданих (виконаних) послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

01 липня 2019 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 199 012,00
UAH
01 липня 2019 19:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 12:43
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 11:20
Повідомлення під 135С2.pdf зміни до договору
30 липня 2019 09:23
Доп.угода до дог.№135С2.pdf зміни до договору
30 липня 2019 09:23
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 20:28
Договор 135 С 2 и спецификация.pdf укладений
01 липня 2019 20:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму договору №135/С/2 від 01 липня 2019р. на 240,90 (двісті сорок грн. 90 коп.), без ПДВ. 2.Викласти у наступній редакції п.3.1. договору № 135/С/2 від 01.07.2019р. «Ціна цього договору становить 198 771 грн. 10 коп. (сто дев’яносто вісім тисяч сімсот сімдесят одна грн. 10 коп.), без ПДВ». 3.Дана угода є невід’ємною частиною договору №135/С/2 від_01.07.2019р. 4.Ця Угода складена в трьох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 135/С/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 198 771,10
UAH