Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт даху 4-х поверхового лікувального корпусу Миколаївської обласної клінічної лікарні по вул.Київській,1 в м.Миколаєві» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 296 660,00 UAH
UA-2019-07-01-001936-b e4f624bef67c46bda236d502beddafde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Миколайович Кальченко

+380512716160 dkbr.nik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 13861873
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. 5-А Слобідська, буд. 125
Контактна особа: Олексій Миколайович Кальченко
+380512716160
dkbr.nik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 11:35
Очікувана вартість: 9 296 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 483,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет (субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів медичної субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт даху 4-х поверхового лікувального корпусу Миколаївської обласної клінічної лікарні по вул.Київській,1 в м.Миколаєві» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Київська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в ««Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 30 % залишкової вартості річного обсягу робіт. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2019 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 17:33
ТД Київська покрівля.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-БУД" 8 831 827,01
UAH з ПДВ
8 831 827,01
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" 8 831 827,01
UAH з ПДВ
8 831 827,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДВС-ЮГ" 9 295 731,65
UAH з ПДВ
9 295 731,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 16:19
Електронний підпис
19 липня 2019 16:16
Довідка з податкової.pdf
19 липня 2019 16:16
Довідка з МВС.pdf
19 липня 2019 16:16
Довідка з ЄДР.zip
16 липня 2019 15:00
Електронний підпис
16 липня 2019 14:48
Технічні вимоги.zip
16 липня 2019 14:48
Стаття17.zip
16 липня 2019 14:48
Інші документи.zip
16 липня 2019 14:48
Кваліфікація.zip
01 липня 2019 17:39
договірна ціна.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 16:50
Електронний підпис
17 липня 2019 16:34
Електронний підпис
17 липня 2019 16:33
6 мтб (1).pdf
17 липня 2019 16:22
Електронний підпис
17 липня 2019 16:22
23 пропоз учасника (1).pdf
17 липня 2019 15:51
Електронний підпис
17 липня 2019 15:50
10 працівники (3).pdf
17 липня 2019 14:53
10 працівники (2).pdf
17 липня 2019 14:53
10 працівники (1).pdf
17 липня 2019 13:46
Електронний підпис
17 липня 2019 13:41
34 не підляг реєстрац.pdf
17 липня 2019 13:41
9 Олкріс - згода3.pdf
17 липня 2019 13:41
2 дозволи.pdf
17 липня 2019 13:41
3 інф лист наявн ліц.pdf
17 липня 2019 13:41
підсумк відомість.pdf
17 липня 2019 13:41
17 лист роз'яснення.pdf
17 липня 2019 13:41
Підписаний_Лицензия.pdf
17 липня 2019 13:41
дц+лок.pdf
17 липня 2019 13:41
дозвил2018.pdf
17 липня 2019 13:41
6 мтб.pdf
17 липня 2019 13:41
КС цв-min.pdf
17 липня 2019 13:41
18 ст 17.pdf
17 липня 2019 13:41
12 табл 6.pdf
17 липня 2019 13:41
5 субпідрядники.pdf
17 липня 2019 13:41
23 пропоз учасника.pdf
17 липня 2019 13:41
8.imd
17 липня 2019 13:41
14 15 16 аналог договра.pdf
17 липня 2019 13:41
7 ліцеезія.pdf
17 липня 2019 13:41
20 виписка + ндс 2019.pdf
17 липня 2019 13:41
19 статут.pdf
17 липня 2019 13:41
4 зах довкілля.pdf
17 липня 2019 13:41
10 працівники.pdf
17 липня 2019 13:41
7 договір оренди.pdf
17 липня 2019 13:41
22 наказ.pdf
05 липня 2019 14:02
підс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Антарес-БУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"

ТОВ "ДВС-ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Антарес-БУД"
#31159868
Переможець 8 831 827,01
UAH з ПДВ
19 липня 2019 13:18

Документи

19 липня 2019 13:18
Електронний підпис
19 липня 2019 13:16
Повідомлення 2.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-БУД"
#31159868
8 831 827,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2019 13:18
Електронний підпис
19 липня 2019 13:16
Повідомлення 2.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 14:17
Додаткова угода №7 .jpg зміни до договору
22 грудня 2021 14:15
календарний графік викон.робіт.jpg зміни до договору
22 грудня 2021 14:15
план фінансування.jpg зміни до договору
22 грудня 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:01
2020-12-22-0001.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:34
Доп.угод №4.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 15:33
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:46
Доп угода №3.jpg зміни до договору
21 грудня 2019 14:33
Граф. викон..jpg зміни до договору
21 грудня 2019 14:33
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 10:09
доп угода №2 001.jpg зміни до договору
14 серпня 2019 10:03
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 11:18
доп угода.jpg зміни до договору
13 серпня 2019 11:08
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 15:44
договор дах.pdf укладений
05 серпня 2019 15:38
договір.jpg укладений
05 серпня 2019 15:38
графік фін.jpg укладений
05 серпня 2019 15:38
графіл робіт.jpg укладений
05 серпня 2019 15:38
ДЦ.jpg укладений
05 серпня 2019 15:38
ДЦ 001.jpg укладений
05 серпня 2019 15:38
r_22_ДЦ_ОС_2-1.rtf укладений
05 серпня 2019 15:38
r_22_ДЦ_ИВРОБ_2-1.rtf укладений
05 серпня 2019 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести наступні зміни до п.20 договору та викласти його у такій редакції: 20. Юридичні адреси та реквізити сторін ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: Комунальне підприємство ТОВ «Антарес-БУД» «Дирекція з капітального будівництва 54029, м. Миколаїв, пр. Леніна, 12, кв. 50 та реконструкції» Миколаївської тел. 0512430898, 0512489898 обласної ради Код ЄДРПОУ 31159868 54030, м. Миколаїв, ІПН 311598614046, Св-во № 19921159 вул. 5Слобідська,125,тел.0512716160 р/р 26004552682 р/р 35449178099707 в ГУ ДКСУ у АТ «Райффайзен Банк АВАЛЬ» у Миколаївської області МФО 380805 МФО 826013, код 13861873 р/р 37121000707084 у ДКСУ м. Київ, МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення назви об`єкту капітального ремонту
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в календарний графік виконання робіт та викласти його в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни в пункт 3.2 розділу 3 Внесені зміни в пункт 19.2 розділу 19
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 8831827,01 грн. (вісім мільйонів вісімсот тридцять одна тисяча вісімсот двадцять сім гривень 01 копійка), в тому числі ПДВ – 1471971,17 грн. з них на 2019 рік – 8383452,30грн. (вісім мільйонів триста вісімдесят три тисячі чотириста п’ятдесят дві гривні 30 копійок) в тому числі ПДВ – 1397242,05 грн.; з них на 2021 рік – 448374,71грн. (чотириста сорок вісім тисяч триста сімдесят чотири гривні 71 копійок), в тому числі ПДВ – 74729,12 грн. 2. Відповідно до п.4.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2 розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2. Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2021, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 3. Інші умови договору № 1 від 05.08.2019р. залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору № 1 від 05.08.2019р. набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2021 або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 8831827,01 грн. (вісім мільйонів вісімсот тридцять одна тисяча вісімсот двадцять сім гривень 01 копійка), в тому числі ПДВ – 1471971,17 грн. з них на 2019 рік – 8383452,30грн. (вісім мільйонів триста вісімдесят три тисячі чотириста п’ятдесят дві гривні 30 копійок) в тому числі ПДВ – 1397242,05 грн.; з них на 2021 рік – 448374,71грн. (чотириста сорок вісім тисяч триста сімдесят чотири гривні 71 копійок), в тому числі ПДВ – 74729,12 грн. 2. Відповідно до п.4.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2 розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2. Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2021, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 3. Інші умови договору № 1 від 05.08.2019р. залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору № 1 від 05.08.2019р. набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2021 або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML