Овочі, фрукти та горіхи (Морква столова рання, буряк столовий ранній, морква столова, буряк столовий)
Очікувана вартість
308 000,00 UAH
UA-2019-07-01-001756-b 21145ecc07a64890ac43ca04329e436c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02143229
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, 16
Контактна особа: Валентина Шевчук
+380414152363
osvitanv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обгрунтування
Згідно ст. 35, п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме закупівля проведена попередньо двічі невдало

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 12 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Морква столова рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, Заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
Буряк столовий ранній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, Заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
9000 кілограм
Морква столова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, Заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
9000 кілограм
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, Заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

01 липня 2019 16:36
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-19-000024 ● ac71c935426c4465b66a56535abd2c53
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-19 16:07:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.07.2019
№ 40

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.07.2019 № 40.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-07-01-001756-b від 01.07.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-25 17:24:03

Відповідь по висновку

При опублікуванні наміру укласти договір під час застосування переговорної процедури пункт «Джерело фінансування закупівлі» не вказувався, оскільки при заповненні електронних форм відсутнє окреме вікно «Джерело фінансування закупівлі». Рекомендації надані 28 травня 2019 року Мінекономрозвитку в листі №3304-04/22177-06, а саме вказувати «Джерело фінансування закупівлі» в полі «Конкретна назва предмета закупівлі» будуть дотримуватися в наступних закупівлях.
Дана закупівля стосується харчування дітей в дошкільних закладах освіти. Відміна торгів призведе до порушення безперервного харчування дітей згідно затверджених законодавством норм харчування. В подальшій роботі тендерним комітетом не буде допускатися подібних ситуацій.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

При опублікуванні наміру укласти договір під час застосування переговорної процедури пункт «Джерело фінансування закупівлі» не вказувався, оскільки при заповненні електронних форм відсутнє окреме вікно «Джерело фінансування закупівлі». Рекомендації надані 28 травня 2019 року Мінекономрозвитку в листі №3304-04/22177-06, а саме вказувати «Джерело фінансування закупівлі» в полі «Конкретна назва предмета закупівлі» будуть дотримуватися в наступних закупівлях. Крім того, ця переговорна процедура проводиться на підставі п.4 ч.2 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі", який передбачає: якщо Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, то проводиться переговорна процедура та при цьому ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ, його технічні та якісні характеристики неповинні відрізнятися від вимог що були визначені Замовником у тендерні документації.Початок закупівлі(перші відкриті торги) було оприлюднено 24.05.2019року (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-24-002840-a), ще до надання рекомендацій Мінекономрозвитку.Тому зміни в назву предмета закупівлі не вносилися ні при проведенні відкритих торгів (два рази), ні при проведенні переговорної процедури. Дана закупівля стосується харчування дітей в дошкільних закладах освіти. Відміна торгів призведе до порушення безперервного харчування дітей згідно затверджених законодавством норм харчування. В подальшій роботі тендерним комітетом не буде допускатися подібних ситуацій.

2019-07-26 10:31:10

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 02143229, Україна, м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, 16
  2. Інформація про предмет закупівлі: Буряк столовий , 308000UAH, 03220000-9, ДК021, 9000, кілограм
  3. Інформація про оприлюднення: 21145ecc07a64890ac43ca04329e436c, 2019-07-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 19 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, наявність умов для застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір про закупівлю від 15.07.2019 № 35П. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури. Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання дотримання Управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 Наказу № 490, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб – портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 8-2 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої Наказом № 490. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 Наказу № 490, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, оприлюднено на веб-порталі з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 8-2 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, наявності умов для застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Ничипорук Петро Петрович
#2223512411
Переможець 308 000,00
UAH
01 липня 2019 16:38

Документи

01 липня 2019 16:38
sign.p7s
01 липня 2019 16:38
1.1.Пртокол.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 16:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Ничипорук Петро Петрович
#2223512411
308 000,00
UAH
Документи

Документи

01 липня 2019 16:38
sign.p7s
01 липня 2019 16:38
1.1.Пртокол.doc

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 липня 2019 08:49
№35П.PDF укладений
15 липня 2019 08:48
sign.p7s зміни до договору
22 жовтня 2019 10:43
Угода про розірвання до Договору №35П від 15 липня 2019року.pdf укладений
22 жовтня 2019 10:40
sign.p7s зміни до договору
30 серпня 2019 15:45
морква.PDF зміни до договору
30 серпня 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №35П
Договір:
Номер додаткової угоди: №35П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 281 000,00
UAH
Причини розірвання договору: За згодою сторін

Актуальні тендери

До пошуку