Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9, меню1 - 688 одиниць, меню 2 - 4128 одиниць
Очікувана вартість
197 524,80 UAH
UA-2019-07-01-001653-b 0e5afd48b6ea41e3812f4d48e7d50485
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Оснач

+380684384507 90.dnz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №90 "КАЛИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22041873
Місцезнаходження: 87531, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Металургів, буд. 165-А
Контактна особа: Катерина Оснач
+380684384507
90.dnz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4816 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9, меню1 - 688 одиниць, меню 2 - 4128 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, .м. Маріуполь, пр. Металургів, 165-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

01 липня 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 197 524,80
UAH
01 липня 2019 19:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 15:59
доп угода до договору № 90-с-2.PDF зміни до договору
02 серпня 2019 15:36
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 19:53
договiр_КП_ПИТАНИЕ_01.07.2019.pdf укладений
01 липня 2019 19:28
спецификация.pdf укладений
01 липня 2019 19:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 90/с/2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1 до договору № 90/с/2 від 01.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML