Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з демонтажу тимчасових споруд та рекламних конструкцій
Очікувана вартість
480 799,20 UAH
UA-2019-07-01-001249-a d4aa4ec9b4894bf580ae3355e6b3bc37
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Забєлін Павло Олегович

380472360573 upravhmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ІНСПЕКТУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40955685
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІСНА, будинок 170, КАБІНЕТ 21
Контактна особа: Забєлін Павло Олегович
380472360573
upravhmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено відкриті торги згідно предмету закупівлі «код (ДК 021:2015) - 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи; (Послуги з демонтажу тимчасових споруд та рекламних конструкцій)» через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2019-03-13-001148-a та UA-2019-04-02-000231-a відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Як наслідок, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019 18:46
Оскарження наміру укласти договір: 12 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Вид предмета закупівлі - послуги. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 15-ти банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
Послуги з демонтажу тимчасових споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, за адресою розташування тимчасових споруд та рекламних конструкцій
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
35 послуга
Послуги з демонтажу рекламних конструкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, за адресою розташування тимчасових споруд та рекламних конструкцій
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 15-ти банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

01 липня 2019 18:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-СЕРВІС ПЛЮС"
#42251742
Переможець 480 799,20
UAH з ПДВ
01 липня 2019 18:46

Документи

01 липня 2019 18:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 18:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-СЕРВІС ПЛЮС"
#42251742
480 799,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 18:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:44
ДУ 5.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 16:46
ДУ 4.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:44
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 12:37
ДУ 3.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 12:36
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 12:27
ДУ 2.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 12:26
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 14:59
ДУ 1.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 14:56
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 14:50
Договір демонтаж.pdf укладений
26 липня 2019 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 14. Сума договору після внесення змін - 480 751,20 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - демонтаж тимчасових споруд - 20 шт., демонтаж рекламних конструкцій - 35 шт.
Номер договору про закупівлю: 25/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди (зміна банківських реквізитів Виконавця) 14. Сума договору після внесення змін - 480 751,20 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - демонтаж тимчасових споруд - 20 шт., демонтаж рекламних конструкцій - 35 шт.
Номер договору про закупівлю: 25/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 14. Сума договору після внесення змін - 477 079,20 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - демонтаж тимчасових споруд - 20 шт., демонтаж рекламних конструкцій - 35 шт.
Номер договору про закупівлю: 25/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 14. Сума договору після внесення змін - 477 024,20 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - демонтаж тимчасових споруд - 20 шт., демонтаж рекламних конструкцій - 35 шт.
Номер договору про закупівлю: 25/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 14. Сума договору після внесення змін - 273 565,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - демонтаж тимчасових споруд - 18 шт., демонтаж рекламних конструкцій - 14 шт.
Номер договору про закупівлю: 25/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 273 565,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 594,17 UAH)