Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розроблення Плану управління відходами в місті Києві до 2030 року)
CPV - 71320000-7 Engineering design services (development of the Waste Management Plan in Kiev until 2030)
Очікувана вартість
5 400 000,00 UAH
UA-2019-07-01-001247-a d847c33e57124624ae379e1c6057ab7d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткач Юлія Вікторівна

380442790975 zki.buh@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33695540
Вебсайт: http://dzki.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, Велика Житомирська, 15А
Контактна особа: Ткач Юлія Вікторівна
380442790975
zki.buh@kievcity.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ткач Юлія Вікторівна
380442790975
zki.buh@kievcity.gov.ua
Жилка Марина В'ячеславівна
380442359236
vsodep@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Communal Infrastructure
National ID: 33695540
Contact point: Tkach Yulia
380442790975
zki.buh@kievcity.gov.ua
Additional contacts: Tkach Yulia
380442790975
zki.buh@kievcity.gov.ua
Zhilka Marina
380442359236
vsodep@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 липня 2019 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 12:40
Очікувана вартість: 5 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 01 липня 2019 18:04
Enquiries until: 22 липня 2019 19:00
Complaints submission until: до 28 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 серпня 2019 19:00

Information

Estimated total value: 5 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 27 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Scope of the procurement
Технічне завдання, перелік основних даних та вимог до предмета закупівлі визначені у Додатку 4 до Тендерної документації
The Terms of Reference, the list of basic data and requirements for the subject of procurement are specified in Annex 4 to the Tender Documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розроблення Плану управління відходами в місті Києві до 2030 року).
Джерело фінансування закупівлі - бюджет міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

CPV - 71320000-7 Engineering design services (development of the Waste Management Plan in Kiev until 2030).
Source of financing for purchases - the budget of the city of Kiev
CPV: 71320000-7
Період постачання: по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються після завершення відповідного етапу наданої послуги згідно Календарного плану, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг за умови фактичного надходження бюджетних коштів на відповідні цілі на рахунок Замовника. У разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні), розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів після надходження коштів на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі - бюджет міста Києва. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 16:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:09
Перелік змін до ТД від 19.07.2019.docx
19 липня 2019 16:08
Тендерна докуметація_План 2030_Нова редакцція.docx
19 липня 2019 16:08
Додаток 5 Проект Договору_Нова редакція.docx
01 липня 2019 18:14
ОГОЛОШЕННЯ_.docx
01 липня 2019 18:14
ANNOUNCEMENT_.docx
01 липня 2019 18:12
Додаток 8.docx
01 липня 2019 18:12
Додаток 7.docx
01 липня 2019 18:12
Додаток 9.docx
01 липня 2019 18:12
Додаток 6.docx
01 липня 2019 18:09
Додаток 4 ТЗ_План_2030 .docx
01 липня 2019 18:08
Додаток 3.docx
01 липня 2019 18:08
Додаток 2.docx
01 липня 2019 18:07
Додаток 1.docx
19 липня 2019 16:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 18:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:09
Перелік змін до ТД від 19.07.2019.docx
19 липня 2019 16:08
Тендерна докуметація_План 2030_Нова редакцція.docx
01 липня 2019 18:13
Тендерна докуметація_План 2030.docx
19 липня 2019 16:08
Додаток 5 Проект Договору_Нова редакція.docx
01 липня 2019 18:12
Додаток 5 Проект Договору.docx
01 липня 2019 18:14
ОГОЛОШЕННЯ_.docx
01 липня 2019 18:14
ANNOUNCEMENT_.docx
01 липня 2019 18:12
Додаток 8.docx
01 липня 2019 18:12
Додаток 7.docx
01 липня 2019 18:12
Додаток 9.docx
01 липня 2019 18:12
Додаток 6.docx
01 липня 2019 18:09
Додаток 4 ТЗ_План_2030 .docx
01 липня 2019 18:08
Додаток 3.docx
01 липня 2019 18:08
Додаток 2.docx
01 липня 2019 18:07
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо обгрунтування вартості.
Дата подання: 22 липня 2019 10:35
Дата відповіді: 23 липня 2019 11:55
1. Закупівля є послугою, тому вважаємо, що вартість має бути обгрунтована не кошторисом (який застосовується у будівництві та проектуванні), а калікуляцією, якщо ви вимагаєте саме кошторис наведіть його форму, або керівний документ на підставі якого його розробити. 2. Поясніть вимогу, що викладена у пп. 6 п. 2 Розділу V Тендерної документації: " Замовник вимагає від учасника-переможця надання ним до дати укладення договору про закупівлю експертної оцінки кошторисної вартості Послуг, видану експертною організацією, яка має відповідні повноваження". Що це за експертні організації, що мають повноваження оцінки вартості ПОСЛУГ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Кошторис (кошторис витрат) – це документ, який включає всі планові на майбутній період витрати підприємства. Він включає суми, що витрачаються на надання послуг та їх реалізацію, ресурси, управління й оплату послуг персоналу, а також інші витрати пов’язані з наданням послуг.
2. Експертні організації, незалежно від форми власності, що здійснюють експертизу проектів будівництва, перевірку витрат, у тому числі загальнобудівельних та адміністративних, експертизу кошторисної документації тощо. Перелік експертних організацій, що здійснюють експертизу проектів будівництва формує та веде Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України або на підставі делегованих повноважень - саморегулівна організація у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності у разі її створення.
фінансування
Дата подання: 22 липня 2019 13:51
Дата відповіді: 23 липня 2019 10:21
Який розмір фінансування передбачено на 2019 рік?
Відповідь: Кошторисні призначення на 2019 рік складають – 1 000 000,00 грн.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 серпня 2019
UA-2019-07-01-001247-ad847c33e57124624ae379e1c6057ab7d
Найменування: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33695540
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, Велика Житомирська, 15А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" Документи
Відхилено
Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 серпня 2019 12:56
Електронний підпис

Публічні документи

29 серпня 2019 14:16
Електронний підпис
29 серпня 2019 14:14
Довідка ДПІ.pdf
29 серпня 2019 14:14
Довідка МВС.pdf
30 липня 2019 12:11
Електронний підпис
30 липня 2019 12:11
Електронний підпис
30 липня 2019 12:03
09 Лист-гарантія ст17.pdf
30 липня 2019 12:03
13 Уповноважена особа.pdf
30 липня 2019 12:03
10 Технічне завдання.pdf
30 липня 2019 12:03
06 Листи-згоди.pdf
30 липня 2019 12:03
05 Накази.pdf
30 липня 2019 12:03
04 Довідка працівники.pdf
30 липня 2019 12:03
02 Довідка МТБ.pdf

Документи

16 серпня 2019 12:52
Електронний підпис

Документи

16 серпня 2019 12:44
Електронний підпис

Публічні документи

01 серпня 2019 12:05
Електронний підпис
01 серпня 2019 12:05
Електронний підпис
01 серпня 2019 11:48
Сканкопії трудових.pdf
01 серпня 2019 11:48
Лист-гарантія_договір.pdf

Конфіденційні документи

01 серпня 2019 11:48
Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вартість тендерної пропозиції

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів"

ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД"

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів" 4 497 000,00
UAH з ПДВ
4 497 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" 5 400 000,00
UAH з ПДВ
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 14:16
Електронний підпис
29 серпня 2019 14:14
Довідка ДПІ.pdf
29 серпня 2019 14:14
Довідка МВС.pdf
30 липня 2019 12:11
Електронний підпис
30 липня 2019 12:11
Електронний підпис
30 липня 2019 12:03
09 Лист-гарантія ст17.pdf
30 липня 2019 12:03
13 Уповноважена особа.pdf
30 липня 2019 12:03
10 Технічне завдання.pdf
30 липня 2019 12:03
06 Листи-згоди.pdf
30 липня 2019 12:03
05 Накази.pdf
30 липня 2019 12:03
04 Довідка працівники.pdf
30 липня 2019 12:03
02 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 12:05
Електронний підпис
01 серпня 2019 12:05
Електронний підпис
01 серпня 2019 11:48
Сканкопії трудових.pdf
01 серпня 2019 11:48
Лист-гарантія_договір.pdf

Конфіденційні документи

01 серпня 2019 11:48
Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Вартість тендерної пропозиції

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів"

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів"
#35698501
Переможець 4 497 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 09:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів"
#35698501
4 497 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 18:19
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 18:14
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 09:47
Додаткова угода 12 від 26.12.2023.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 09:45
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 13:08
Додаткова угода _11 від 18.12.2023.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 13:07
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 15:33
Додаткова угода_10 від 30.11.2023.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 15:31
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2023 13:22
Додаткова угода_9 від 30.10.2023.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 13:19
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2023 08:05
Додаткова угода_8 від 14.04.2023.pdf зміни до договору
14 квітня 2023 08:04
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2022 12:37
Додаткова угода_7 від 14.11.2022.pdf зміни до договору
14 листопада 2022 12:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:04
Додаткова угода_6 від 29.12.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:03
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 13:41
Додаткова угода_5 від 29.10.2021.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 13:38
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 17:53
Додаткова угода_4_01.02.2021.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 17:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:32
Додаткова угода_3_30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 17:29
Додаткова угода_2 від 09.12.2020.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 17:26
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 17:42
Додаткова угода_1 від 21.01.2020.pdf зміни до договору
21 січня 2020 17:38
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 17:14
Договір_64.pdf укладений
16 вересня 2019 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесено зміни до пункту 3.5. розділу 3. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ Договору та викладено його в новій редакції. 2. Внесено зміни в розділ 15. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору та викладено його в новій редакції. 3. Викладено Додаток № 3 «Кошторис» Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Додаток № 4 "Календарний план" Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, а саме враховуючи відсутність державної реєстрації Порядку розроблення та затвердження регіональних планів управління відходами, пов’язану із організаційними змінами, спричиненими створенням Міністерства енергетики та захисту довкілля та Міністерства природних ресурсів України, та розгляду проєкту Закону України «Про управління відходами»
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 – 2023 роки» та рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік» внесено зміни до пункту 3.5. розділу 3. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ Договору та викладено його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю дотримання строків проведення громадських обговорень проекту План управління відходами в місті Києві до 2030 року та звіту про стратегічну екологічну оцінку, визначених Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку», Сторони домовилися: 1.1. Додаток № 2 «Технічне завдання» Договору викласти в новій редакції. 1.2. Додаток № 4 «Календарний план» Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа ТОВ «УкрНДІкомунпроект» № 41/1 від 10.12.2021, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 11.2. та 13.1. Договору № 64 від 16 вересня 2019 року (далі – Договір), у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, а саме враховуючи відсутність державної реєстрації Порядку розроблення та затвердження регіональних планів управління відходами, уклали цю Додаткову угоду до Договору, про продовження строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо надання Послуг: 1. Викласти пункт 11.1. розділу 11. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ Договору у наступний редакції: «11.1. Договір набирає чинності з дати його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по ньому.». 2. Додаток № 2 Технічне завдання Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди (Додаток № 1) та є невід’ємною її частиною. 3. Додаток № 4 Календарний план Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди (Додаток № 2) та є невід’ємною її частиною. 4. Викласти пункт 3.5. розділу 3. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням надзвичайних, невідкладних та об’єктивних обставин для Замовника та Виконавця, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»» від 24.02.2022 № 2102-ІХ та пунктом 13.1. Договору № 64 від 16 вересня 2019 року (далі – Договір), Сторони уклали Додаткову угоду до Договору, про наступне: 1. Керуючись пунктом 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 2.3. Договору, на підставі листа Виконавця від 14.02.2022 № 04/1 про необхідність зміни ціни Договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг), Сторони домовилися викласти пункт 2.1. розділу 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором зазначається в Протоколі погодження договірної ціни (Додаток № 1) та визначена на підставі Кошторису (Додаток № 3), які є невід’ємною частиною цього Договору та складає: 4 423 315,79 грн (чотири мільйони чотириста двадцять три тисячі триста п'ятнадцять гривень 79 копійок), в т.ч. ПДВ 20% 649 500,00 грн (шістсот сорок дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). Загальна вартість Послуг за Договором визначена з урахуванням усіх витрат Виконавця, які необхідно понести Виконавцю у зв'язку із наданням Послуг, у тому числі пов’язані з підготовкою, всіх можливих податків, зборів та інших обов’язкових платежів. Ціна кожного етапу надання Послуг відображається в Календарному плані». 2. Керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.2. Договору, у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, а саме враховуючи відсутність державної реєстрації Порядку розроблення та затвердження регіональних планів управління відходами, на підставі листа Виконавця від 17.06.2022 № 09/1, Сторони домовилися викласти пункт 11.1. розділу 11. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору у наступний редакції: «11.1. Договір набирає чинності з дати його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по ньому.». 3. Пункт 13.12. розділу 13. «ІНШІ УМОВИ» Договору викласти у наступний редакції: «13.12. Виконавець з 01.01.2022 є платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5 %». 4. Додаток № 1 «Протокол погодження договірної ціни» Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди (Додаток № 1) та є невід’ємною її частиною. 5. Додаток № 2 «Технічне завдання» Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди (Додаток № 2) та є невід’ємною її частиною. 6. Додаток № 3 «Кошторис» Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди (Додаток № 3) та є невід’ємною її частиною. 7. Додаток № 4 «Календарний план» Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди (Додаток № 4) та є невід’ємною її частиною.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уніфікації методологічного підходу до розроблення «Плану управління відходами в місті Києві до 2030 року» до Методичних рекомендацій з розроблення регіональних планів управління відходами, затверджених наказом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 10 вересня 2021 року № 586 (у редакції наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 27 жовтня 2021 року № 702), керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, пунктом 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» та пунктом 13.1. Договору, Сторони домовились внести зміни до Додатку № 2 «Технічне завдання» та Додатку № 4 «Календарний план», виклавши їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором (V етап - Коригування плану), Сторони уклали Додаткову угоду до Договору, про наступне: 1. Сторони домовились Додаток № 4 «Календарний план» Договору викласти в новій редакції, що додається до Додаткової угоди (Додаток) та є невід’ємною її частиною
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором (V етап - Коригування плану), Сторони уклали Додаткову угоду до Договору, про наступне: 1. Сторони домовились Додаток № 4 «Календарний план» Договору викласти в новій редакції, що додається до Додаткової угоди (Додаток) та є невід’ємною її частиною
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розпорядження Київської міської військової адміністрації від 11.12.2023 № 1040 «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2023 рік», рішень Київської міської ради від 24.12.2020 № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» та від 08.12.2022 № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік», Сторони уклали Додаткову угоду, про внесення зміни до пункту 3.5. розділу 3. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ Договору, виклавши його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання пункту 4 протоколу Постійної комісії Київської міської ради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу № 26/71 від 22.11.2023, керуючись Цивільним та Господарським кодексами України, пунктом 13.9. Договору, Сторони уклали Додаткову угоду, про наступне: 1. Сторони домовились зупинити процес розроблення та затвердження Плану управління відходами в місті Києві до 2030 року до набрання чинності усіх необхідних актів законодавства. 2. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» та пунктами 2.3. та 13.1. Договору, внести зміни до пункту 2.1. розділу 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в новій редакції. 3. Внести зміни до пункту 3.5. розділу 3. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ Договору та викласти його в новій редакції. 4. Додаток № 1 «Протокол погодження договірної ціни» Договору викласти в новій редакції. 5. Додаток № 2 «Технічне завдання» Договору викласти в новій редакції. 6. Додаток № 3 «Кошторис» Договору викласти в новій редакції. 7. Додаток № 4 «Календарний план» Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 297 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 649 500,00 UAH)