Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове
Очікувана вартість
715 680,00 UAH
UA-2019-07-01-001115-a ● c298068939464c13bb1a64f85e9a7289
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188777 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ |
Контактна особа: |
Тригубенко Олена +380444503875 spbi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2019 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2019 14:51 |
Очікувана вартість: | 715 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 578,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Масло вершкове не менше 73%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4260 кг
Масло вершкове не менше 73%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська обл., Київ, Івана Крамського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2019 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2019 16:46 |
ТД - Масло вершкове 2019, 715680,00.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів, які вимагаються Замовником
Дата подання: 03 липня 2019 18:02
Дата відповіді: 05 липня 2019 09:42
Пунктом 4 додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати зокрема копії документів виробника, що підтверджують виконання гігієнічних вимог та запровадження цих заходів Учасником в процесі обігу харчових продуктів стосовно предмета закупівлі (ISO 22000:2007 … або інші) чинний на дату розкриття. Просимо роз'яснити документи Виробника чи Учасника вимагає Замовник у даному пункті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Документи Виробника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-01-001115-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 05 липня 2019 12:28
Внесення змін до тендерної документації
Враховуючи неоднозначне трактування положень п. 4 додатку 2 до тендерної документації, а саме "Сканкопії документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві процедур Виробника щодо переробки молочних продуктів, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та копії документів виробника, що підтверджують виконання гігієнічних вимог та запровадження цих заходів Учасником в процесі обігу харчових продуктів стосовно предмета закупівлі (ISO 22000:2007 … або інші) чинний на дату розкриття", просимо внести зміни до п. 4 додатку 2 до тендерної документації, шляхом виключення слова "Учасником" із зазначеного пункту.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2019 11:37
Зміни до тендерної документації внесено.
Номер вимоги: UA-2019-07-01-001115-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 19 липня 2019 12:02
Оскарження дій замовника щодо визначення переможця торгів
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Переяслав-Молпродукт» (далі – Учасник) не відповідає вимогам тендерної документації, а тому повинна бути відхилена Замовником з огляду на наступне:
1. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі. При цьому, не можуть братися до уваги пояснення викладені Учасником у листі від 16.07.2019 №6692 щодо ненадання ним у складі тендерної пропозиції висновку санітарно-епідеміологічної у зв’язку з тим, що Державна санітарно-епідеміологічна служба України не здійснює видачу висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оскільки Постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 р. № 667 завдання з проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків покладено на Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Отже, враховуючи те, що Замовник вимагав надати у складі тендерної пропозиції «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі», не вказуючи при цьому ким повинен бути виданий цей висновок, відтак пояснення надані Учасником не спростовують факт відсутності у складі тендерної пропозиції останнього документів, що вимагалися Замовником згідно ТД.
2. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від усіх найманих працівників Учасника. Так, у складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про працівників від 16.07.2019 №6678, в які зазначив, що має в наявності достатню кількість працівників відповідної кваліфікації, однак в довідці наводиться інформація про деяких працівників підприємства. Також, Учасник завантажив листи-згоди на обробку персональних даних стосовно учасників, що зазначені у довідці №6678 від 16.07.2019, однак Розділ 2 Тендерної документації визначає, що пропозиція, яка подається учасником тендеру повинна містити зокрема лист-згоду на обробку персональних даних всіх найманих працівників. Отже, враховуючи те, що Замовник вимагав надати лист-згоду на обробку персональних даних всіх найманих працівників, а Учасник надав такі листи-згоди лише стосовно тих працівників, які будуть залучені до постачання товару, у зв’язку з цим Учасник не виконав умови тендерної документації.
3. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції висновок санітарно-епідеміологічної станції на складські / виробничі приміщення.
4. В порушення вимог тендерної документацій, Учасник відступив від форми «Пропозиція» (Додаток 1), оскільки змінив найменування товару зазначивши «Масло вершкове не менше 73% жирності, фасоване 0,2 кг, виготовлене згідно ДСТУ 4399:2005», в той же час тендерна форма «Пропозиція», що міститься в Додатку 1 визначає, що Учасник не повинен відступати від даної форми, і закріплює найменування товару в наступній редакції : «Масло вершкове не менше 73% жирності, фасоване 0,2 кг – 0,5 кг, виготовлене згідно ДСТУ 4399:2005».
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації.
5. Учасник в порушення положень п.п. 1.2 п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації не зазначив у довідці про наявність працівників інформації щодо спеціальності та стажу роботи працівників, отже, не підтвердив власну відповідність встановленому замовником кваліфікаційному критерію – наявність працівників/працівника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Розгорнути
Згорнути
1. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі. При цьому, не можуть братися до уваги пояснення викладені Учасником у листі від 16.07.2019 №6692 щодо ненадання ним у складі тендерної пропозиції висновку санітарно-епідеміологічної у зв’язку з тим, що Державна санітарно-епідеміологічна служба України не здійснює видачу висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оскільки Постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 р. № 667 завдання з проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків покладено на Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Отже, враховуючи те, що Замовник вимагав надати у складі тендерної пропозиції «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі», не вказуючи при цьому ким повинен бути виданий цей висновок, відтак пояснення надані Учасником не спростовують факт відсутності у складі тендерної пропозиції останнього документів, що вимагалися Замовником згідно ТД.
2. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від усіх найманих працівників Учасника. Так, у складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про працівників від 16.07.2019 №6678, в які зазначив, що має в наявності достатню кількість працівників відповідної кваліфікації, однак в довідці наводиться інформація про деяких працівників підприємства. Також, Учасник завантажив листи-згоди на обробку персональних даних стосовно учасників, що зазначені у довідці №6678 від 16.07.2019, однак Розділ 2 Тендерної документації визначає, що пропозиція, яка подається учасником тендеру повинна містити зокрема лист-згоду на обробку персональних даних всіх найманих працівників. Отже, враховуючи те, що Замовник вимагав надати лист-згоду на обробку персональних даних всіх найманих працівників, а Учасник надав такі листи-згоди лише стосовно тих працівників, які будуть залучені до постачання товару, у зв’язку з цим Учасник не виконав умови тендерної документації.
3. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції висновок санітарно-епідеміологічної станції на складські / виробничі приміщення.
4. В порушення вимог тендерної документацій, Учасник відступив від форми «Пропозиція» (Додаток 1), оскільки змінив найменування товару зазначивши «Масло вершкове не менше 73% жирності, фасоване 0,2 кг, виготовлене згідно ДСТУ 4399:2005», в той же час тендерна форма «Пропозиція», що міститься в Додатку 1 визначає, що Учасник не повинен відступати від даної форми, і закріплює найменування товару в наступній редакції : «Масло вершкове не менше 73% жирності, фасоване 0,2 кг – 0,5 кг, виготовлене згідно ДСТУ 4399:2005».
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації.
5. Учасник в порушення положень п.п. 1.2 п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації не зазначив у довідці про наявність працівників інформації щодо спеціальності та стажу роботи працівників, отже, не підтвердив власну відповідність встановленому замовником кваліфікаційному критерію – наявність працівників/працівника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2019 10:42
Відповідь на вимогу у доданому файлі №261.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2019 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" |
587 880,00
UAH з ПДВ
|
587 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТК Молімпекс" |
608 839,20
UAH з ПДВ
|
601 426,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРТОРГІНВЕСТ" |
620 256,00
UAH з ПДВ
|
603 471,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАП-ПРОД" |
630 309,60
UAH з ПДВ
|
608 583,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Галушка Володимир Ілліч |
711 420,00
UAH з ПДВ
|
711 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" #00445920 |
Переможець |
587 880,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2019 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 08:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2019 10:32
|
ДУ 1 91-19-Т ТОВ Переяслав-молпродукт (1).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2019 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2019 09:22
|
91-19-Т.pdf | укладений |
29 липня 2019 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківського рахунку згідно з Постановою Національного Банку України №162 від 28.12.2019р на за допомогою Міжнародного банківського рахунку IBAN. |
Номер договору про закупівлю: | 91/19-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |