Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів
Очікувана вартість
2 437 000,00 UAH
UA-2019-07-01-001077-b 78c68536064a417e8c149f161e7e6439
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліна Каманова

+380617644003
+380617645618
torgeko2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Поліна Каманова
+380617644003,+380617645618
torgeko2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 14:51
Очікувана вартість: 2 437 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24370 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Обсяг надання послуг: згідно з Додатком №4 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється у національній грошовій одиниці (гривнях) шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі оформленого належним чином Акту прийому–передачі наданих послуг, протягом 7 (семи) банківських днів після отримання Замовником бюджетних призначень на предмет закупівлі. Попередня оплата за Договором, може здійснюватися відповідно до підпункту 1 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами) у розмірі до 30% від вартості послуг, які планується надати протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата для придбання Виконавцем матеріалів, які необхідні для надання Послуг за Договором, може здійснюватися Замовником на підставі листа-заявки Виконавця, у разі наявності коштів на рахунку Замовника. Джерело фінансування закупівлі:місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 70
Дата подання заявки Попередня оплата за Договором може здійснюватися відповідно до підпункту 1 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами) у розмірі до 30% від вартості послуг, які планується надати протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата для придбання Виконавцем матеріалів, які необхідні для надання Послуг за Договором, може здійснюватися Замовником на підставі листа-заявки Виконавця, у разі наявності коштів на рахунку Замовника. Попередня оплата перераховується Замовником на небюджетний рахунок Виконавця, відкритий в органах Казначейства. Аванс 7 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 14:28
Додаток №5.docx
01 липня 2019 14:28
Тендерна документація від 01.07. 2019.DOC

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІД КОМПАНІ" 2 436 900,17
UAH з ПДВ
2 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНКОМЦЕНТР-ІНВЕСТ" 2 436 998,72
UAH з ПДВ
2 431 998,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2019 20:19
Електронний підпис
26 липня 2019 15:24
дц та кошторис.pdf
26 липня 2019 15:24
ДФС.pdf
09 липня 2019 14:37
Електронний підпис
08 липня 2019 15:19
16 Проект договору.pdf
08 липня 2019 11:51
22 ДЦ та кошторис.pdf
08 липня 2019 11:47
2 ТП.pdf
08 липня 2019 11:47
2 ТП.pdf
08 липня 2019 11:46
2 ТП.pdf
08 липня 2019 09:51
6 Копія Статуту.pdf
08 липня 2019 09:51
7.3.3 ЗАБЗ Фреза 1 _1_.jpg
08 липня 2019 09:51
10 ст 17.pdf
08 липня 2019 09:51
15 Тех завданнч.pdf
08 липня 2019 09:51
5 ПРОТОКОЛ СБОРІВ.pdf
08 липня 2019 09:51
Довіреність 40.zip
08 липня 2019 09:51
21 Копія витягу ПДВ.pdf
08 липня 2019 09:51
7.3.3 ЗАБЗ Фреза 1 _2_.jpg
08 липня 2019 09:51
7.2.2 Альянс Хортица 5953.JPG
08 липня 2019 09:51
16 Проект договору_0001.pdf
08 липня 2019 09:51
22 ДЦ та кошторис.pdf
08 липня 2019 09:51
Гарантия 11506.zip
08 липня 2019 09:51
2 ТП.pdf

Публічні документи

15 липня 2019 18:10
Електронний підпис
15 липня 2019 18:04
Fw_ гарантия.zip
15 липня 2019 18:04
тех.завдання.pdf
15 липня 2019 18:04
тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2019 18:04
проект договору.pdf
15 липня 2019 18:04
ін.довідка.pdf
15 липня 2019 18:04
дц.pdf
15 липня 2019 18:04
реєстр документів.pdf
15 липня 2019 18:04
лист гарантия.pdf
15 липня 2019 18:04
інф.довідка ст.17.pdf
15 липня 2019 18:04
інф.довідка 1.pdf
15 липня 2019 18:04
договір тех.2.pdf
15 липня 2019 18:04
договір тех. 3.pdf
15 липня 2019 18:04
договір абз.pdf
15 липня 2019 18:04
довідка про досвід.pdf
15 липня 2019 18:04
довідка праців.pdf
15 липня 2019 18:04
довідка обладн.pdf
15 липня 2019 18:04
довідка мтб.pdf
15 липня 2019 18:04
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІД КОМПАНІ"

ТОВ "ІНКОМЦЕНТР-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІД КОМПАНІ"
#41787033
Переможець 2 430 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІД КОМПАНІ"
#41787033
2 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 15:18
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 15:09
Додаткова угода №2 до Договору № 73.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 15:09
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 16:15
Додаткова угода №1 від 12.09.2019.pdf зміни до договору
12 вересня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 16:53
Договор №73 від 06.08.2019.pdf укладений
06 серпня 2019 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. У зв'язку зі зміною реквізітів Виконавця внесені зміни до розділу 13 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗІТИ СТОРІН" договору про закупівлю послуг від 06.08.2019 №73. Сума договору після внесення змін не змінилася - 2430000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. Обсяг закупівлі за договором становить 3636 кв.м.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору після узгодження ціни в бік зменшення становить 2411448,94 грн. з ПДВ.Послуги надані в повному обсязі. Обсяг закупівлі за договором становить 3636 кв.м.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 411 448,94
UAH (в тому числі ПДВ 401 908,16 UAH)