Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Юзвяк Андрій 380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2019 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2019 14:30 |
Очікувана вартість: | 2 840 324,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 201,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2019 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2019 15:52 |
Додаток 5 - цінова пропозиція.docx | |
01 липня 2019 15:52 |
Додаток 4 - проект договору.doc | |
01 липня 2019 15:52 |
Додаток 3 вимоги до кваліфікації.docx | |
01 липня 2019 15:52 |
Примірна тенд.док. кап.рем.асфальт (вул.Феодосійська, 4,6,8).pdf | |
01 липня 2019 15:52 |
Додаток 2 - асфальт.doc | |
01 липня 2019 15:52 |
Додаток 1 - ТЗ кап.рем асфальт вул.Феодосійська,4,6,8.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-01-000945-a,
Протоколом засідання тендерного комітету №22-07/03 від 22 липня 2019 року, пропозицію учасника ТОВ «Регдорстрой» було відхилено на підставі підпункту 1 пункту 1 статті 30 «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає кваліфікаційним критеріям(кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
У відповідності до п.3 Ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Регдорстрой» учасника відкритих торгів вище вказаної закупівлі. В разі ненадання такої відповіді у встановлений ЗУ термін, будемо змушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель зі скаргою щодо порушення замовником законодавства в сфері публічних закупівель.
У відповідь на вимогу ТОВ «Регдорстрой» Замовник надає відповідь згідно:
1. Трудова книжка Петросян Артура Кажжиковича надана не в повному обсязі.
2. Згідно Додатку 3, частини 1, пункту 3.3.Надати скан копії оригіналів аналогічних договорів та акти виконаних робіт, які повинні відповідати пункту.
У складі тендерної пропозиції надано Договір про закупівлю за державні кошти № 1 від 19.05.2017 року, а в підтвердження до виконання договору був наданий акт до Договору № 7 від 14.07.2017 року, про який у складі тендерної пропозиції інформація відсутня.
3. У складі тендерної пропозиції надана ліценція ДАБІ від 09.08.16 року № 29-Л, яка дійсна до 09.08.19 року. Інформації щодо її подовження чи визнання її безстрокової відсутня.
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-01-000945-a,
Протоколом засідання тендерного комітету №22-07/03 від 22 липня 2019 року, пропозицію учасника ТОВ «Регдорстрой» було відхилено на підставі підпункту 1 пункту 1 статті 30 «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає кваліфікаційним критеріям(кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
У відповідності до п.3 Ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Регдорстрой» учасника відкритих торгів вище вказаної закупівлі. В разі ненадання такої відповіді у встановлений ЗУ термін, будемо змушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель зі скаргою щодо порушення замовником законодавства в сфері публічних закупівель.
У відповідь на вимогу ТОВ «Регдорстрой» Замовник надає відповідь згідно:
1. Трудова книжка Петросян Артура Кажжиковича надана не в повному обсязі.
2. Згідно Додатку 3, частини 1, пункту 3.3.Надати скан копії оригіналів аналогічних договорів та акти виконаних робіт, які повинні відповідати пункту.
У складі тендерної пропозиції надано Договір про закупівлю за державні кошти № 1 від 19.05.2017 року, а в підтвердження до виконання договору був наданий акт до Договору № 7 від 14.07.2017 року, про який у складі тендерної пропозиції інформація відсутня.
3. У складі тендерної пропозиції надана ліценція ДАБІ від 09.08.16 року № 29-Л, яка дійсна до 09.08.19 року. Інформації щодо її подовження чи визнання її безстрокової відсутня.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-19-000012 ● 14fd927fc3a14d098a06b05634dd66fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2019 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2019 № 175
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-07-01-000945-a 01.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ |
2 422 350,00
UAH з ПДВ
|
2 379 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Афінацентр" |
2 457 228,41
UAH з ПДВ
|
2 390 000,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Татоян" |
2 826 107,77
UAH з ПДВ
|
2 811 906,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРТ БІЛД ГРУП" |
2 826 122,12
UAH з ПДВ
|
2 826 122,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ #39391847 |
Відхилено |
2 379 580,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 15:51
|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Відхилено |
2 390 000,12
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 16:03
|
ПП "Татоян" #36432040 |
Переможець |
2 811 906,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2019 17:20
|
До Договору № 137 від 21.08.19. Зведений, Локальний, Підсумкова..pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2019 17:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2019 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2019 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2019 12:23
|
Д.у.3 від 12.09.2019 до дог.№137 від 21.08.2019.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2019 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2019 10:55
|
Д.у.2 від 21.08.19 до Договору підряду 137 від 21.08.19.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2019 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2019 10:53
|
Д.у.1 від 21.08.19 до Договору підряду 137 від 21.08.19.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2019 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 10:35
|
Договір підряду 137 від 21.08.19.pdf | укладений |
27 серпня 2019 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення основного договору |
Номер договору про закупівлю: | 137 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.у. 1 від 21.08.19 до Договору підряду 137 від 21.08.19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В результаті проходження експертизи та отримання експертного звіту |
Номер договору про закупівлю: | 137 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.у. 2 від 21.08.19 до Договору підряду 137 від 21.08.19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до пункту 1.1 |
Номер договору про закупівлю: | 137 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.у.3 від 12.09.2019 до дог.№137 від 21.08.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення необхідних документів до договору |
Номер договору про закупівлю: | 137 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Доповнення необхідних документів до договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |