Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по проспекту Науки, 13, 15, 17/15, по вулиці Велика Китаївська, 10 у Голосіївському районі міста Києва
Очікувана вартість
4 883 298,00 UAH
UA-2019-07-01-000892-a ee9eafbac3c74c51a2ad87ba1ea6a188
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юзвяк Андрій

380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Юзвяк Андрій
380442570420
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 липня 2019 11:54
Очікувана вартість: 4 883 298,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 416,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по проспекту Науки, 13, 15, 17/15, по вулиці Велика Китаївська, 10 у Голосіївському районі міста Києва згідно додатків № 1, 2, 3, 4, 5 документації закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по проспекту Науки, 13, 15, 17/15, по вулиці Велика Китаївська, 10 у Голосіївському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03028, Україна, місто Київ, Київ, проспект Науки, 13, 15, 17/15, вулиця Велика Китаївська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-01-000892-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 25 липня 2019 16:13
про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації
В ході розгляду поданих пропозицій Замовником по закупівлі робіт: Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по проспекту Науки, 13, 15, 17/15, по вулиці Велика Китаївська, 10 у Голосіївському районі міста Києва, за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, оголошення про проведення якої було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-01-000892-a,
Протоколом засідання тендерного комітету №22-07 від 22 липня 2019 року, пропозицію учасника ТОВ «Регдорстрой» було відхилено на підставі підпункту 1 пункту 1 статті 30 «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає кваліфікаційним критеріям(кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
У відповідності до п.3 Ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Регдорстрой» учасника відкритих торгів вище вказаної закупівлі. В разі ненадання такої відповіді у встановлений ЗУ термін, будемо змушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель зі скаргою щодо порушення замовником законодавства в сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2019 17:37
Згідно вимоги ТОВ «Регдорстрой» по закупівлі робіт: Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по проспекту Науки, 13, 15, 17/15, по вулиці Велика Китаївська, 10 у Голосіївському районі міста Києва, за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, оголошення про проведення якої було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-01-000892-a, Протоколом засідання тендерного комітету №22-07 від 22 липня 2019 року, пропозицію учасника ТОВ «Регдорстрой» було відхилено на підставі підпункту 1 пункту 1 статті 30 «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає кваліфікаційним критеріям(кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
У відповідь на вимогу ТОВ «Регдорстрой» Замовник надає відповідь згідно:
1. Трудова книжка Петросян Артура Кажжиковича надана не в повному обсязі.
2. Згідно Додатку 3, частини 1, пункту 3.3.Надати скан копії оригіналів аналогічних договорів та акти виконаних робіт, які повинні відповідати пункту.
У складі тендерної пропозиції надано Договір про закупівлю за державні кошти № 1 від 19.05.2017 року, а в підтвердження до виконання договору був наданий акт до Договору № 7 від 14.07.2017 року, про який у складі тендерної пропозиції інформація відсутня.
3. У складі тендерної пропозиції надана ліценція ДАБІ від 09.08.16 року № 29-Л, яка дійсна до 09.08.19 року. Інформації щодо її подовження чи визнання її безстрокової відсутня.
Розгорнути Згорнути
Згідно вимоги ТОВ «Регдорстрой»

Документи подані скаржником

25 липня 2019 16:13
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000025 ● 5ac6ec6267d543a584999ecc9e89f5ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.08.2019 № 161
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-07-01-000892-a 01.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ 4 473 390,00
UAH з ПДВ
4 144 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Афінацентр" 4 229 157,31
UAH з ПДВ
4 145 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Татоян" 4 856 048,98
UAH з ПДВ
4 831 632,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТ БІЛД ГРУП" 4 856 092,79
UAH з ПДВ
4 856 092,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 15:19
Електронний підпис
19 липня 2019 15:12
10 Витяг ЄДР
19 липня 2019 15:12
9 довідка банкрутство
19 липня 2019 15:12
7 Довідка корупція ТОВ
19 липня 2019 15:12
6 Довідка податки
19 липня 2019 15:12
5 Довідка МВС від 24.06
19 липня 2019 15:12
3 Довідка про хабар
19 липня 2019 15:12
2 Довідка корупція юр
16 липня 2019 15:11
Електронний підпис
16 липня 2019 15:09
тех завдання.pdf
16 липня 2019 15:09
Проєкт договору.pdf
16 липня 2019 15:09
Кошторис.pdf
16 липня 2019 15:09
Календарний графік.pdf
16 липня 2019 15:09
10. фін звіт_ баланс.pdf
16 липня 2019 15:09
9.3 Гарантія на роботи.pdf
16 липня 2019 15:09
9.3 договір АБЗ.pdf
16 липня 2019 15:09
9.1 ДБН.pdf
16 липня 2019 15:09
8.2 Довідка_Стаття 17.pdf
16 липня 2019 15:09
6.1 ліцензія.pdf
16 липня 2019 15:09
5.3 Витяг пдв.pdf
16 липня 2019 15:09
5.2 Витяг ЄДР.pdf
16 липня 2019 15:09
4.3 Наказ директор.pdf
16 липня 2019 15:09
4.1 тичасова посвідка.pdf
16 липня 2019 15:09
2.7.2Трудова Дворовий.pdf
16 липня 2019 15:09
0 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 16:29
18.2 Договор _35_акти.pdf
16 липня 2019 16:29
17 Довідка працівники.PDF
16 липня 2019 16:29
9 Витяг з ЄДР.PDF
16 липня 2019 16:29
8 Витяг ПДВ.pdf
16 липня 2019 16:29
2 Кошториси.pdf
16 липня 2019 16:29
1 Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

15 липня 2019 16:28
Електронний підпис
15 липня 2019 16:25
цінова пропозиція.pdf
15 липня 2019 16:25
технічна частина.rar
15 липня 2019 16:25
повноваження.rar
15 липня 2019 16:25
інші документи.rar

Публічні документи

15 липня 2019 16:50
суюпідряд.PDF
15 липня 2019 16:50
проект договору.PDF
15 липня 2019 16:50
ліцензія.PDF
15 липня 2019 16:50
кваліфікація.rar
15 липня 2019 16:50
кваліфікація 2.rar
15 липня 2019 16:50
довідка санкції.PDF
15 липня 2019 16:50
довідка довкілля.PDF
15 липня 2019 16:50
довідка гар термін.PDF
15 липня 2019 16:50
витяг.jpg
15 липня 2019 16:50
виписка2.PDF
15 липня 2019 16:50
виписка.PDF
15 липня 2019 16:50
договірна ціна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕГДОРСТРОЙ

ТОВ "Афінацентр"

ПП "Татоян"

ТОВ "АРТ БІЛД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ
#39391847
Відхилено 4 144 500,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 15:38
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 4 145 500,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 15:46
ПП "Татоян"
#36432040
Переможець 4 831 632,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Татоян"
#36432040
4 831 632,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2019 15:49
Електронний підпис
22 липня 2019 15:48
22-07-02.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2019 18:15
До договору 136 від 21.08.19. Зведений, Локальний, Підсумкова.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 18:12
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 10:50
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 10:50
Д.у.2 від 21.08.19 до Договору підряду 136 від 21.08.19.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 10:49
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 10:47
Д.у.1 від 21.08.19 до Договору підряду 136 від 21.08.19.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 10:47
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 10:30
Договір підряду 136 від 21.08.19.pdf укладений
27 серпня 2019 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення основного договору
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. 1 від 21.08.19 до Договору підряду 136 від 21.08.19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проходження експертизи та отримання експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. 2 від 21.08.19 до Договору підряду 136 від 21.08.19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення необхідних документів до договору
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 715 119,36
UAH (в тому числі ПДВ 785 853,22 UAH)