Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт санвузлів та душової кімнати гуртожитку КЗ СОР «Конотопська спеціальна загально освітня школа - інтернат» (м. Конотоп вул. М. Немолота,8)»
Очікувана вартість
7 917,00 UAH
UA-2019-07-01-000849-b 02503fda590247eebd12ccba6e70a3ce
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


контроль за дотриманням проектних рішень
та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та
обсягами робіт, виконаних по об’єкту капітального ремонту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт санвузлів та
душової кімнати гуртожитку КЗ СОР «Конотопська спеціальна загально освітня школа -
інтернат» (м. Конотоп вул. М. Немолота,8)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41601, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул. М. Немолота, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

01 липня 2019 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 7 917,00
UAH
01 липня 2019 13:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 12:13
Додаткова угода 2 до Дог. 70.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 13:07
Додаткова угода 1 до Договору 70.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 13:03
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2019 14:27
Договір 70 технагляд.pdf укладений
15 липня 2019 14:27
Договір 70 технагляд.pdf зміни до договору
15 липня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2019 08:35
Додаткова угода до Дог. 70 (технагляд).pdf зміни до договору
09 липня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 13:28
договір 70.pdf укладений
01 липня 2019 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою Сторони домовилися внести зміни до Договору в частині зменшення вартості здійснення технічного нагляду та викласти пункт 2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Вартість здійснення технічного нагляду згідно предмета Договору встановлюється в розмірі 1,5% від вартості виконаних робіт за підсумками глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (п. 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), що складає 7114 грн. 00 коп. (сім тисяч сто чотирнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ. Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%.». 2. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому.
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Вартість здійснення технічного нагляду згідно предмета Договору встановлюється в розмірі 1,5% від вартості виконаних робіт за підсумками глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (п. 5.8.13 ДСТУ Б .1.1-1:2013), що складає 7114 грн. 00 коп. (сім тисяч сто чотирнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ. Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%.»
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У розділі 8 Договору змінити банківські реквізити Замовника з р/р 35429120019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на и А928201720344281002100019302 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. 2. У розділі 8 Договору змінити банківські реквізити Виконавця з р/р 26004055028754 в ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 337546 на р/р иА403375460000026004055028754 в Сумській філії АТ КБ «Приватбанк» МФО 337546. 3. Підтвердити вартість здійснення технічного нагляду в межах обсягу фінансування на 2020 рік у розмірі 2269 грн. 00 коп. (дві тисячі двісті шістдесят дев'ять гривень 00 копійок) без ПДВ з єдиним податком за ставкою 5%. 4. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому. 5. Ця Додаткова угода № 2 складена у двох автентичних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 6. Ця Додаткова угода № 2 діє з моменту підписання Сторонами і скріплення підписів печатками і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML