Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картридж)
Очікувана вартість
124 916,67 UAH
UA-2019-07-01-000651-a b02c17f03e9c47478908c8537cb10f2c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Куценко Альона Павлівна

380444810129 upokyiv_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 40109147
Місцезнаходження: 04050, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Студентська, 9
Контактна особа: Куценко Альона Павлівна
380444810129
upokyiv_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 14:00
Очікувана вартість: 124 916,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 624,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Картридж Brother DR-3400 (оригінал) шт. 23
Картридж Brother DR-2335 (оригінал) шт. 8
Картридж Brother DR-2275 (оригінал) шт. 10
Картридж Brother TN-2275 (оригінал) шт. 10
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, місто Київ, Київ, вул. Студентська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 липня 2019 09:40
Дата відповіді: 03 липня 2019 10:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі відмінності запропонованого Учасником товару від того, що вказаний в технічних вимогах (додаток 1), рішення про допустимість такого відхилення приймається тендерним комітетом замовника.Оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію: «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію «Ціна без ПДВ» складає 100 відсотків. Найвигіднішою пропозицією є пропозиція з найменшою ціною за результатами проведеного понижуючого аукціону. З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. У разі розміщення учасником ціни пропозиції не у відповідності до вищезазначеної вимоги така пропозиція буде відхилена замовником з підстав невідповідності вимогам тендерної документації. Найбільш економічно вигідною визнається пропозиція найнижча за критерієм оцінки. У разі відхилення пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну (за показником критерію оцінки) тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 124 740,00
UAH
124 740,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 16:23
дод2_проект_договору.pdf
08 липня 2019 16:23
статут.pdf
08 липня 2019 16:23
інші.pdf
08 липня 2019 16:23
дод4_відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Переможець 124 740,00
UAH
11 липня 2019 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
124 740,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір_УПО_картридж.pdf укладений
22 липня 2019 11:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 149 688,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 948,00 UAH)