Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний DOOSAN SD300N або еквівалент)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-07-01-000607-a 04d78f3213ef44f78c7299bafafd3eec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Віталій Петрович

380647420389 vuconcom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОПАСНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04051744
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, вул. Мічуріна, буд. 1
Контактна особа: Коваленко Віталій Петрович
380647420389
vuconcom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 13:38
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Навантажувач фронтальний DOOSAN SD300N або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93301, Україна, Луганська область, Попасна, вул. Мічуріна, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету міста Попасна; інші джерела Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 11:53
Додаток 5.doc
16 липня 2019 11:53
Додаток 6.doc
16 липня 2019 11:52
Перелік змін до тендерної документації.doc
16 липня 2019 11:52
Додаток 1.docx
16 липня 2019 11:52
Додаток 2.docx
16 липня 2019 11:52
Додаток 3.doc
16 липня 2019 11:51
Додаток 4.doc
16 липня 2019 11:51
Тендерна документація.doc
16 липня 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 11:53
Додаток 5.doc
15 липня 2019 17:20
Додаток 5.doc
01 липня 2019 14:16
Додаток 5.doc
16 липня 2019 11:53
Додаток 6.doc
15 липня 2019 17:20
Додаток 6.doc
01 липня 2019 14:16
Додаток 6.doc
16 липня 2019 11:52
Перелік змін до тендерної документації.doc
15 липня 2019 17:21
Перелік змін до тендерної документації.doc
16 липня 2019 11:52
Додаток 1.docx
15 липня 2019 17:20
Додаток 1.docx
01 липня 2019 14:14
Додаток 1.docx
16 липня 2019 11:52
Додаток 2.docx
15 липня 2019 17:19
Додаток 2.docx
01 липня 2019 14:15
Додаток 2.docx
16 липня 2019 11:52
Додаток 3.doc
15 липня 2019 17:19
Додаток 3.doc
01 липня 2019 14:15
Додаток 3.doc
16 липня 2019 11:51
Додаток 4.doc
15 липня 2019 17:19
Додаток 4.doc
01 липня 2019 14:16
Додаток 4.doc
16 липня 2019 11:51
Тендерна документація.doc
15 липня 2019 17:19
Тендерна документація.doc
01 липня 2019 14:14
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сервісного обслуговування
Дата подання: 19 липня 2019 09:24
Дата відповіді: 19 липня 2019 13:42
Доброго дня! В Додатку 3 – Технічний опис предмета закупівлі, у разділі «Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозиції повинен надати:», в якому йдеться про те, що учасник повинен надати - гарантійний лист Учасника про те, що гарантійний термін на товар складатиме не менше 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, Учасник буде забезпечувати здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного та сервісного обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби; Прошу уточнити сервісне обслуговування повинно бути безкоштовне (входить у вартість навантажувача) або безкоштовне тільки гарантійне обслуговування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
Згідно вимог Додатку 3 Тендерної документації (надалі – ТД) для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозиції повинен надати, серед іншого, гарантійний лист Учасника про те, що гарантійний термін на товар складатиме не менше 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, Учасник буде забезпечувати здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного та сервісного обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Тобто, в разі, якщо протягом гарантійного терміну станеться гарантійний випадок, Учасник повинен буде забезпечити здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного ремонту, сервісного обслуговування на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Дякуємо за цікавість до закупівлі.
Щодо сервісного обслуговування
Дата подання: 19 липня 2019 14:42
Дата відповіді: 22 липня 2019 13:54
Доброго дня! Уточнююче запитання: Чи входить згідно вимог Додатку 3 Тендерної документації до вартості предмету закупівлі сервісне обслуговування саме як обовязкове періодичне технічне обслуговування згідно рекомендацій заводу-виробника в гарантійний період чи НІ? Дане питання не стосується гарантійного випадку, а стосується саме періодичного обовязкового технічного обслуговуванння, як-то періодична заміна олив, фільтрів тощо. Заздалегіть дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
Згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен надати у складі ТД гарантійний лист Учасника про те, що гарантійний термін на товар складатиме не менше 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, Учасник буде забезпечувати здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного та сервісного обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Тобто, виходячи з вищезазначеного Учасник повинен буде забезпечити сервісне обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації, як-то: періодична заміна олив, фільтрів - обов'язкове періодичне технічне обслуговування згідно рекомендацій виробника, тощо, на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Що стосується післягарантійного обслуговування, тобто після закінчення 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, то таке сервісне обслуговування не буде входити у гарантійний період обслуговування товару.
Дякуємо за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-01-000607-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "Сула-2009", Код ЄДРПОУ:36618542
Дата подання: 02 липня 2019 09:31
Щодо технічних характеристик
Висловлюємо свою повагу до замовника торгів та до членів тендерного комітету.
Наше підприємство уважно вивчило тендерну документацію Замовника, в т.ч. додаток №3 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі» та визначило технічні вимоги, котрі не впливають на продуктивність фронтального ковшового навантажувача, та несуттєво відрізняються від технічних характеристик Товару, який наше підприємство може запропонувати за конкурентною ціною та поставити в найкоротший термін.
За результатами ознайомлення зі змістом технічних вимог до предмету закупівлі було
встановлено, що вони відповідають лише конкретній моделі, а саме - DOOSAN SD300N, що є грубим порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та одного з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінацію учасників.
Просимо внести наступні зміни, які ніяким чином не погіршать якість предмету закупівлі, проте нададуть змогу найповніше дотриматися принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників, визначених відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»:
Додаток 3: Вимоги замовника:
п.1 Вимог: «маса, не менше, кг 16300 - 16600» викласти в такій редакції: «маса, не менше, кг 16300 - 17000»;
п.7 Вимог: «час робочого циклу, не більш, с 9,5» викласти у редакції: «час робочого циклу, не більш, с 10,6»;
п.12 Вимог: «Габаритна довжина, не більш, мм 7800» викласти у редакції: «Габаритна довжина, не більш, мм 8100».
п.15 Вимог: «Колісна база, не більш, мм 3000» викласти у редакції: «Колісна база, не більш, мм 3250».
п. 23 Вимог: «Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні ковша не більш, мм 6680» викласти у редакції: «Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні ковша не більш, мм 6910»
п.24 Вимог: «Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні колеса не більш, мм 6020» викласти у редакції «Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні колеса не більш, мм 6270»
п.28 Вимог «Виліт при вивантаженні (45 0 ) при повному підйомі не менш, мм 1325» викласти у редакції «Виліт при вивантаженні (45 0 ) при повному підйомі не менш, мм 1150»
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 липня 2019 16:32
Відповідь на вимогу щодо усунення дискримінаційних умов до Учасників закупівлі

Документи

03 липня 2019 16:27
відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Машинері Груп" 1 096 500,00
UAH з ПДВ
1 096 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАШРЕМБУД" 1 782 675,00
UAH з ПДВ
1 759 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД " Індустрія груп" 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНБУДТЕХНІКА" 1 950 000,00
UAH з ПДВ
1 777 771,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 11:25
Довідка ДФС Машинері.pdf
09 серпня 2019 09:14
МВС 05.08.2019.pdf
29 липня 2019 15:46
Електронний підпис
29 липня 2019 11:49
фото навантажувача_2.pdf
29 липня 2019 11:49
фото навантажувача_1.pdf
29 липня 2019 11:49
Статут_оригінал.pdf
29 липня 2019 11:49
Статут завірений.pdf
29 липня 2019 11:49
протокол.pdf
29 липня 2019 11:49
Паспорт Іванов.pdf
29 липня 2019 11:49
опис до статуту.pdf
29 липня 2019 11:49
ІПН ІВАНОВ.pdf
29 липня 2019 11:49
Договір_РН_АКТ_ FL956F.pdf
29 липня 2019 11:49
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 липня 2019 11:49
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2019 11:49
G6387.19.7z

Публічні документи

26 липня 2019 16:36
Електронний підпис
26 липня 2019 16:32
11874-7 ТД АЛЬФАТЕХ p7s.zip
26 липня 2019 16:32
6-інші.pdf
26 липня 2019 16:32
5-проект договору.pdf
26 липня 2019 16:32
4-ст.17.pdf
26 липня 2019 16:32
2-статутні документи.pdf
26 липня 2019 16:32
1-технічка.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 17:16
Електронний підпис
26 липня 2019 17:11
БГ.rar
26 липня 2019 17:11
13._Проект договору.pdf
26 липня 2019 17:11
5._Формальні помилки.pdf
26 липня 2019 17:11
3.6._Гарантійний лист.pdf
26 липня 2019 17:11
3.5._Гарантійний лист.pdf
26 липня 2019 17:11
3.4._Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 15:19
Протокол (1).pdf
29 липня 2019 15:19
Наказ.pdf
29 липня 2019 15:19
проект_договору.pdf
29 липня 2019 15:19
Витяг.pdf
29 липня 2019 15:19
Виписка (3).pdf
29 липня 2019 15:19
повiдомлення.pdf
29 липня 2019 15:19
зразок_пiдпису_0001.pdf
29 липня 2019 15:19
сертификат.jpg
29 липня 2019 15:19
сертифiкат_диллера.pdf
29 липня 2019 15:18
гарантiйний_лист_0001.pdf
29 липня 2019 15:18
F4E42662-9874-4B4A-8E41-314B96292F01.jpeg
29 липня 2019 15:18
Брошюра по SD300N_RU.pdf
29 липня 2019 15:18
Сертифiкат.pdf
29 липня 2019 15:18
Довiдка_тех_вимоги.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 14:29
тех характеристики.pdf
29 липня 2019 14:29
зразок підпису.pdf
29 липня 2019 14:29
зразок договору.pdf
29 липня 2019 14:29
довідка про корупцію.pdf
29 липня 2019 14:29
гарантійний лист.pdf
29 липня 2019 14:29
6 рішення.pdf
29 липня 2019 14:29
5 наказ.pdf
29 липня 2019 14:29
4 Витяг.pdf
29 липня 2019 14:29
3 Витяг.pdf
29 липня 2019 14:29
2 відомості з реєстру.pdf
29 липня 2019 14:29
1 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Машинері Груп"

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС"

ТОВ "МАШРЕМБУД"

ТОВ ТД " Індустрія груп"

ТОВ "ІНБУДТЕХНІКА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Машинері Груп"
#39193728
1 096 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 09:10
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 11:42
Договір 1156_2019_ФІН від 19.08.2019.pdf укладений
19 серпня 2019 11:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 096 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 182 750,00 UAH)