Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний DOOSAN SD300N або еквівалент)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-07-01-000607-a ● 04d78f3213ef44f78c7299bafafd3eec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОПАСНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04051744 |
Місцезнаходження: | 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, вул. Мічуріна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Коваленко Віталій Петрович 380647420389 vuconcom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2019 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Навантажувач фронтальний DOOSAN SD300N або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93301, Україна, Луганська область, Попасна, вул. Мічуріна, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету міста Попасна; інші джерела | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 11:53 |
Додаток 5.doc | |
16 липня 2019 11:53 |
Додаток 6.doc | |
16 липня 2019 11:52 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
16 липня 2019 11:52 |
Додаток 1.docx | |
16 липня 2019 11:52 |
Додаток 2.docx | |
16 липня 2019 11:52 |
Додаток 3.doc | |
16 липня 2019 11:51 |
Додаток 4.doc | |
16 липня 2019 11:51 |
Тендерна документація.doc |
16 липня 2019 11:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 липня 2019 11:53 |
Додаток 5.doc
|
||||||
16 липня 2019 11:53 |
Додаток 6.doc
|
||||||
16 липня 2019 11:52 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
||||||
16 липня 2019 11:52 |
Додаток 1.docx
|
||||||
16 липня 2019 11:52 |
Додаток 2.docx
|
||||||
16 липня 2019 11:52 |
Додаток 3.doc
|
||||||
16 липня 2019 11:51 |
Додаток 4.doc
|
||||||
16 липня 2019 11:51 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо сервісного обслуговування
Дата подання: 19 липня 2019 09:24
Дата відповіді: 19 липня 2019 13:42
Доброго дня! В Додатку 3 – Технічний опис предмета закупівлі, у разділі «Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозиції повинен надати:», в якому йдеться про те, що учасник повинен надати
- гарантійний лист Учасника про те, що гарантійний термін на товар складатиме не менше 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, Учасник буде забезпечувати здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного та сервісного обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби;
Прошу уточнити сервісне обслуговування повинно бути безкоштовне (входить у вартість навантажувача) або безкоштовне тільки гарантійне обслуговування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
Згідно вимог Додатку 3 Тендерної документації (надалі – ТД) для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозиції повинен надати, серед іншого, гарантійний лист Учасника про те, що гарантійний термін на товар складатиме не менше 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, Учасник буде забезпечувати здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного та сервісного обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Тобто, в разі, якщо протягом гарантійного терміну станеться гарантійний випадок, Учасник повинен буде забезпечити здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного ремонту, сервісного обслуговування на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Дякуємо за цікавість до закупівлі.
Згідно вимог Додатку 3 Тендерної документації (надалі – ТД) для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозиції повинен надати, серед іншого, гарантійний лист Учасника про те, що гарантійний термін на товар складатиме не менше 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, Учасник буде забезпечувати здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного та сервісного обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Тобто, в разі, якщо протягом гарантійного терміну станеться гарантійний випадок, Учасник повинен буде забезпечити здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного ремонту, сервісного обслуговування на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Дякуємо за цікавість до закупівлі.
Щодо сервісного обслуговування
Дата подання: 19 липня 2019 14:42
Дата відповіді: 22 липня 2019 13:54
Доброго дня! Уточнююче запитання: Чи входить згідно вимог Додатку 3 Тендерної документації до вартості предмету закупівлі сервісне обслуговування саме як обовязкове періодичне технічне обслуговування згідно рекомендацій заводу-виробника в гарантійний період чи НІ? Дане питання не стосується гарантійного випадку, а стосується саме періодичного обовязкового технічного обслуговуванння, як-то періодична заміна олив, фільтрів тощо. Заздалегіть дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
Згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен надати у складі ТД гарантійний лист Учасника про те, що гарантійний термін на товар складатиме не менше 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, Учасник буде забезпечувати здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного та сервісного обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Тобто, виходячи з вищезазначеного Учасник повинен буде забезпечити сервісне обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації, як-то: періодична заміна олив, фільтрів - обов'язкове періодичне технічне обслуговування згідно рекомендацій виробника, тощо, на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Що стосується післягарантійного обслуговування, тобто після закінчення 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, то таке сервісне обслуговування не буде входити у гарантійний період обслуговування товару.
Дякуємо за запитання!
Згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен надати у складі ТД гарантійний лист Учасника про те, що гарантійний термін на товар складатиме не менше 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, Учасник буде забезпечувати здійснення технічного нагляду, безкоштовного гарантійного та сервісного обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Тобто, виходячи з вищезазначеного Учасник повинен буде забезпечити сервісне обслуговування товару на протязі гарантійного терміну експлуатації, як-то: періодична заміна олив, фільтрів - обов'язкове періодичне технічне обслуговування згідно рекомендацій виробника, тощо, на базі Замовника або виїзними бригадами сервісної служби.
Що стосується післягарантійного обслуговування, тобто після закінчення 12 календарних місяців або 2000 мотогодин з дати поставки товару Замовнику, то таке сервісне обслуговування не буде входити у гарантійний період обслуговування товару.
Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-01-000607-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "Сула-2009", Код ЄДРПОУ:36618542
Дата подання: 02 липня 2019 09:31
Щодо технічних характеристик
Висловлюємо свою повагу до замовника торгів та до членів тендерного комітету.
Наше підприємство уважно вивчило тендерну документацію Замовника, в т.ч. додаток №3 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі» та визначило технічні вимоги, котрі не впливають на продуктивність фронтального ковшового навантажувача, та несуттєво відрізняються від технічних характеристик Товару, який наше підприємство може запропонувати за конкурентною ціною та поставити в найкоротший термін.
За результатами ознайомлення зі змістом технічних вимог до предмету закупівлі було
встановлено, що вони відповідають лише конкретній моделі, а саме - DOOSAN SD300N, що є грубим порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та одного з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінацію учасників.
Просимо внести наступні зміни, які ніяким чином не погіршать якість предмету закупівлі, проте нададуть змогу найповніше дотриматися принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників, визначених відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»:
Додаток 3: Вимоги замовника:
п.1 Вимог: «маса, не менше, кг 16300 - 16600» викласти в такій редакції: «маса, не менше, кг 16300 - 17000»;
п.7 Вимог: «час робочого циклу, не більш, с 9,5» викласти у редакції: «час робочого циклу, не більш, с 10,6»;
п.12 Вимог: «Габаритна довжина, не більш, мм 7800» викласти у редакції: «Габаритна довжина, не більш, мм 8100».
п.15 Вимог: «Колісна база, не більш, мм 3000» викласти у редакції: «Колісна база, не більш, мм 3250».
п. 23 Вимог: «Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні ковша не більш, мм 6680» викласти у редакції: «Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні ковша не більш, мм 6910»
п.24 Вимог: «Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні колеса не більш, мм 6020» викласти у редакції «Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні колеса не більш, мм 6270»
п.28 Вимог «Виліт при вивантаженні (45 0 ) при повному підйомі не менш, мм 1325» викласти у редакції «Виліт при вивантаженні (45 0 ) при повному підйомі не менш, мм 1150»
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство уважно вивчило тендерну документацію Замовника, в т.ч. додаток №3 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі» та визначило технічні вимоги, котрі не впливають на продуктивність фронтального ковшового навантажувача, та несуттєво відрізняються від технічних характеристик Товару, який наше підприємство може запропонувати за конкурентною ціною та поставити в найкоротший термін.
За результатами ознайомлення зі змістом технічних вимог до предмету закупівлі було
встановлено, що вони відповідають лише конкретній моделі, а саме - DOOSAN SD300N, що є грубим порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та одного з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінацію учасників.
Просимо внести наступні зміни, які ніяким чином не погіршать якість предмету закупівлі, проте нададуть змогу найповніше дотриматися принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників, визначених відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»:
Додаток 3: Вимоги замовника:
п.1 Вимог: «маса, не менше, кг 16300 - 16600» викласти в такій редакції: «маса, не менше, кг 16300 - 17000»;
п.7 Вимог: «час робочого циклу, не більш, с 9,5» викласти у редакції: «час робочого циклу, не більш, с 10,6»;
п.12 Вимог: «Габаритна довжина, не більш, мм 7800» викласти у редакції: «Габаритна довжина, не більш, мм 8100».
п.15 Вимог: «Колісна база, не більш, мм 3000» викласти у редакції: «Колісна база, не більш, мм 3250».
п. 23 Вимог: «Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні ковша не більш, мм 6680» викласти у редакції: «Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні ковша не більш, мм 6910»
п.24 Вимог: «Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні колеса не більш, мм 6020» викласти у редакції «Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні колеса не більш, мм 6270»
п.28 Вимог «Виліт при вивантаженні (45 0 ) при повному підйомі не менш, мм 1325» викласти у редакції «Виліт при вивантаженні (45 0 ) при повному підйомі не менш, мм 1150»
Заздалегідь вдячні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 липня 2019 16:32
Відповідь на вимогу щодо усунення дискримінаційних умов до Учасників закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2019 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Машинері Груп" |
1 096 500,00
UAH з ПДВ
|
1 096 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАШРЕМБУД" |
1 782 675,00
UAH з ПДВ
|
1 759 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТД " Індустрія груп" |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНБУДТЕХНІКА" |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 777 771,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Машинері Груп" #39193728 |
Переможець |
1 096 500,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 11:42
|
Договір 1156_2019_ФІН від 19.08.2019.pdf | укладений |
19 серпня 2019 11:40
|