Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Транспортні послуги з вивезення сміття(місцевий бюджет)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-07-01-000572-a a96a7e2809014fe391b68d5aa6f46d3b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котелевич Олександр Володимирович

+380553032330 kalanrada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Каланчацька селищна рада Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 04401003
Вебсайт: http://kalanrada.ks.ua/
Місцезнаходження: 75800, Україна , Херсонська обл., селище Каланчак, вулиця Херсонська, 1
Контактна особа: Котелевич Олександр Володимирович
+380553032330
kalanrada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Каланчацькою селищною радою Херсонської області двічі було оголошено тендер в електронній системі закупівель з метою закупівлі транспортних послуг з вивезення сміття (ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), ідентифікатори закупівель UA-2019-05-14-000121-с та UA-2019-05-31-000660-a. Проте двічі процедури відкритих торгів були відмінені на підставі абз. 5 частини першої ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене, тендерним комітетом ухвалено рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 4 частини другої ст. 35 Закону. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: звіти про результати проведення процедури UA-2019-05-14-000121-с від 14.05.2019 року та UA-2019-05-31-000660-a від 31.05.2019 року. 8-2. Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019 14:11
Оскарження наміру укласти договір: 12 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5365 т-км
Транспортні послуги з вивезення сміття(місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75800, Україна, Херсонська область, Каланчак, вул.Херсонська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 липня 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Каланчацьке комунальне унітарне підприємство "Джерело"
#39262639
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 14:11

Документи

01 липня 2019 14:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 14:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Каланчацьке комунальне унітарне підприємство "Джерело"
#39262639
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 14:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:38
договір зміни до договору
12 липня 2019 10:14
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 09:09
договір укладений
12 липня 2019 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 300 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 000,00 UAH)