Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійний комплекс)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-07-01-000228-b 29e179d3c86245f6be32db903e772c7a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 13:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 14:32
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


міські депутати, КЗО "ФЕЛ" ДМР
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49125, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Вітчизняна, 93 (Комунальний заклад освіти "Фінансово-економічний ліцей" Дніпровської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару але з урахуванням: оплата здійснюється відповідно до статті 23 та 49 Бюджетного кодексу України, та відповідно до п.3.3 розділу 3 Проекту Договору де зазначено "Замовник має право на відстрочення платежів за поставлений Товар строком до 120 календарних днів з дати поставки кожної партії Товару" Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 10:23
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
01 липня 2019 10:23
Проект договору.docx
01 липня 2019 10:23
Тендерна документація.docx
15 липня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 10:23
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
01 липня 2019 10:23
Проект договору.docx
01 липня 2019 10:23
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 липня 2019 10:06
Дата відповіді: 15 липня 2019 12:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 59 520,00
UAH з ПДВ
59 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шашко 60 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 13:06
налоговая.pdf
24 липня 2019 13:06
корупция.pdf
15 липня 2019 15:37
Електронний підпис
12 липня 2019 11:43
Електронний підпис
12 липня 2019 11:43
сетрификаты.pdf
11 липня 2019 12:00
Електронний підпис
11 липня 2019 11:59
Тендерна пропозиція.pdf
11 липня 2019 11:59
Свідотство ПДВ.pdf
11 липня 2019 11:59
проект договора.pdf
11 липня 2019 11:59
порівняльна таблиця.pdf
11 липня 2019 11:59
паспорт+инн.pdf
11 липня 2019 11:59
окпо.pdf
11 липня 2019 11:59
Згоди працівників.pdf
11 липня 2019 11:59
Витяг від 23.03.2018.pdf
11 липня 2019 11:59
видомости 4-07.pdf
11 липня 2019 11:59
антикор программа.jpg

Публічні документи

11 липня 2019 14:49
шашко документы.pdf
11 липня 2019 14:49
Шашко витяг.pdf
11 липня 2019 14:49
фін звітність.pdf
11 липня 2019 14:49
Тендерна пропозиція.pdf
11 липня 2019 14:49
св-во ндс + единый.pdf
11 липня 2019 14:49
паспорт + инн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФОП Шашко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 59 520,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 11:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
59 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 13:28
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 12:37
договір №48Д-19 від 13.08.2019.pdf укладений
13 серпня 2019 12:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 59 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 920,00 UAH)