Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№3)
current minor repairs local roads of general use according to the list (No. 3)
Очікувана вартість
128 179 511,00 UAH
UA-2019-06-27-001862-b 45854b004e1e4b509dec763a02752bc7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Nosulenko Artem
048 7958918
artns@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 червня 2019 21:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 11:31
Очікувана вартість: 128 179 511,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,39%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 27 червня 2019 21:32
Enquiries until: 19 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 25 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 128 179 511 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,39 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення згідно переліку (№3). (джерело фінансування закупівлі- кошти державного та/або місцевого та/або інших бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current minor repairs local roads of general use according to the list (No. 3)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 21:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 21:29
1_1_Проект_договору_ПДР.doc
27 червня 2019 21:29
ТД ПДР№ 3.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 серпня 2019
UA-2019-06-27-001862-b45854b004e1e4b509dec763a02752bc7
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

02 серпня 2019 20:57
ПР3 розгляд ПДР 3 02 08 19.pdf
02 серпня 2019 20:57
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2019 12:27
спеціалісти.pdf
26 липня 2019 12:27
проект договору.pdf
26 липня 2019 12:27
мат-тех база.pdf
26 липня 2019 12:27
Ліцензія банку.pdf
26 липня 2019 12:27
довідки відгук.pdf
26 липня 2019 12:27
Довідка_GRI0425OD19.pdf
26 липня 2019 12:27
GRI0425OD19.pdf
26 липня 2019 12:27
тендерна пропозиція.pdf

Документи

02 серпня 2019 20:58
ПР3 розгляд ПДР 3 02 08 19.pdf
02 серпня 2019 20:58
Електронний підпис

Публічні документи

15 серпня 2019 09:25
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2019 16:39
Справка_528.pdf
27 липня 2019 16:39
Заявка_528.pdf
27 липня 2019 16:39
гарантия_528.pdf
27 липня 2019 16:39
гарантия_528.pdf.(2).P7S
27 липня 2019 16:39
гарантия_528.pdf.(1).P7S
27 липня 2019 16:39
Банк_лицензия_-МТБ.pdf
27 липня 2019 16:39
13.4.лист ДІІР №3.pdf
27 липня 2019 16:39
16.Дипломи.pdf
27 липня 2019 16:39
17.3.Відгук.pdf
27 липня 2019 16:39
7.Гарантійний лист.pdf
27 липня 2019 16:39
5 Потокол засновника.pdf
27 липня 2019 16:39
1 Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Конфіденційні документи

27 липня 2019 16:39
Доп_к_ГД_1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Зміст документів містить конфіденційну інформацію та банківську таємницю

27 липня 2019 16:39
ГД_1_вiд_27.06.18.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Зміст документів містить конфіденційну інформацію та банківську таємницю

27 липня 2019 16:39
Доп_2_к_ГД_№1_от_05.04.19.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Зміст документів містить конфіденційну інформацію та банківську таємницю

Документи

02 серпня 2019 20:58
ПР3 розгляд ПДР 3 02 08 19.pdf
02 серпня 2019 20:58
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " 127 679 000,00
UAH з ПДВ
127 679 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 127 979 511,00
UAH з ПДВ
127 979 511,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 09:25
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2019 16:39
Справка_528.pdf
27 липня 2019 16:39
Заявка_528.pdf
27 липня 2019 16:39
гарантия_528.pdf
27 липня 2019 16:39
гарантия_528.pdf.(2).P7S
27 липня 2019 16:39
гарантия_528.pdf.(1).P7S
27 липня 2019 16:39
Банк_лицензия_-МТБ.pdf
27 липня 2019 16:39
13.4.лист ДІІР №3.pdf
27 липня 2019 16:39
16.Дипломи.pdf
27 липня 2019 16:39
17.3.Відгук.pdf
27 липня 2019 16:39
7.Гарантійний лист.pdf
27 липня 2019 16:39
5 Потокол засновника.pdf
27 липня 2019 16:39
1 Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Конфіденційні документи

27 липня 2019 16:39
Доп_к_ГД_1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Зміст документів містить конфіденційну інформацію та банківську таємницю

27 липня 2019 16:39
ГД_1_вiд_27.06.18.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Зміст документів містить конфіденційну інформацію та банківську таємницю

27 липня 2019 16:39
Доп_2_к_ГД_№1_от_05.04.19.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Зміст документів містить конфіденційну інформацію та банківську таємницю

Публічні документи

26 липня 2019 12:27
спеціалісти.pdf
26 липня 2019 12:27
проект договору.pdf
26 липня 2019 12:27
мат-тех база.pdf
26 липня 2019 12:27
Ліцензія банку.pdf
26 липня 2019 12:27
довідки відгук.pdf
26 липня 2019 12:27
Довідка_GRI0425OD19.pdf
26 липня 2019 12:27
GRI0425OD19.pdf
26 липня 2019 12:27
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
#40023552
Переможець 127 679 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 09:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
#40023552
127 679 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2023 13:33
ДУ 42 до 8П-3_19 від 21.02.23.pdf зміни до договору
22 лютого 2023 13:33
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 12:38
ДУ41 до 8П-3_19 від 27.08.19.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 12:38
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2022 09:50
ДУ 40 8П-3 від 09.02.22.pdf зміни до договору
10 лютого 2022 09:48
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 13:17
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 14:02
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 14:02
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 09:25
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 14:38
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 08:31
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 14:44
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 15:54
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 15:57
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 11:00
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 13:48
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 13:43
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 11:00
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 15:34
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 15:29
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 12:45
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 16:20
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 08:18
8П-3_19 ПДР3 Югстрой 27,08,19.pdf укладений
28 серпня 2019 08:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Кам’янської сільської ради Роздільнянського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Кам’янської сільської ради Роздільнянського району Одеської області від 21.08.2019 р. № 562 - VІІ «Про внесення змін та доповнень до Програми експлуатаційного утримання та ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності Кам’янської сільської ради на 2019 рік) встановити у розмірі – 2 000 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 3 000 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін наступним рахунком: р/р 35435065095031 в ГУ ДКСУ в Одеській області
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Новомиколаївської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Новомиколаївської сільської ради Лиманського району Одеської області від 12.09.2019 р. № 406 – VІІ « Про внесення змін до рішення сесії Новомиколаївської сільської ради від 22.12.2018 року №312 - VІІ «Про місцевий бюджет сільської ради на 2019 рік») встановити у розмірі – 2 000 000,00 грн. 2. Фінансування з бюджету Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області від 17.09.2019 р. № 379-VII «Про внесення змін і доповнень до рішення Шомполівської сільської ради № 305- VII від 22.12.2018р. «Про бюджет Шомполівської сільської ради на 2019 рік») встановити у розмірі – 1 700 000,00 грн. 3. Фінансування з бюджету Трояндівської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Трояндівської сільської ради Лиманського району Одеської області від 19.09.2019 р. № 403 - УІІ « Про внесення змін і доповнень до рішення Трояндівської сільської ради від 22.12.2018 року №315 -УІІ «Про місцевий бюджет на 2019 рік») встановити у розмірі – 500 000,00 грн. 4. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 7 200 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 5. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступними рахункоми: р/р 35439061095031 в ГУ ДКСУ в Одеській області р/р 35431014095031 в ГУ ДКСУ в Одеській області р/р 35435009095031 в ГУ ДКСУ в Одеській області МФО 828011
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Одеської обласної ради (КПКВК 1917463) на 2019 рік (Рішення Одеської обласної ради від 16.08.2019 р. № - VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21.12.2018р. №913- VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік»») встановити у розмірі – 2 449 664,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 9 649 664,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: р/р UA 678280110000035432017295031 в ГУ ДКСУ в Одеській області МФО 828011
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Кремидівської сільської ради Лиманського району Одеської Області на 2019 рік (Рішення Кремидівської сільської ради Лиманського району Одеської Області від 10.10.2019р. №570 - VII «Про внесення змін та доповнень до рішення сесії №480 – VII від 21.12.2018 року «Про сільський бюджет на 2019 рік»») встановити у розмірі – 2 253 949,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 11 903 613,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: р/р 35432002095031 в ГУ ДКСУ в Одеській області МФО 828011
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Новомиколаївської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Новомиколаївської сільської ради Лиманського району Одеської області від 12.09.2019 р. № 406 – VІІ « Про внесення змін до рішення сесії Новомиколаївської сільської ради від 22.12.2018 року №312 - VІІ «Про місцевий бюджет сільської ради на 2019 рік») зменшити на 40 353,71 та встановити у розмірі – 1 959 646,29 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 11 863 259,29грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити банківські реквізити Підрядника у розділі XІII. «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA513281680000000026009198312 в ПАТ «МТБ БАНК»
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області від 17.09.2019 р. № 379-VII «Про внесення змін і доповнень до рішення Шомполівської сільської ради № 305- VII від 22.12.2018р. «Про бюджет Шомполівської сільської ради на 2019 рік») зменшити на 29 891,00 грн та встановити у розмірі – 1 670 109,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 11 833 368,29 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Кам’янської сільської ради Роздільнянського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Кам’янської сільської ради Роздільнянського району Одеської області від 21.08.2019 р. № 562 - VІІ « Про внесення змін та доповнень до Програми експлуатаційного утримання та ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності Кам’янської сільської ради на 2019 рік) зменшити на 40 420,00 грн та встановити у розмірі – 1 959 580,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 11 792 948,29 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік збільшити на 975 469,00 грн та встановити у розмірі – 1 975 469,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 12 768 417,29 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області від 05.09.2019 р. № 1428–VІІ «Про внесення змін та доповнень до рішення Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області від 17.07.2019 року №1399-VІІ «Про внесення змін та доповнень до рішення Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області від 21.12.2018 року №1219-VІІ «Про місцевий бюджет Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2019 рік») встановити у розмірі – 685 850,06 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 13 454 267,35 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступними рахункоми: р/р UA888280110000035436019095031 в ГУ ДКСУ в Одеській області
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Шомполівської сільської ради Лиманського району Одеської області від 17.09.2019 р. № 379-VII «Про внесення змін і доповнень до рішення Шомполівської сільської ради № 305- VII від 22.12.2018р. «Про бюджет Шомполівської сільської ради на 2019 рік») зменшити на 4003,17 грн та встановити у розмірі – 1 666 105,83 грн. 2. Фінансування з бюджету Трояндівської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Трояндівської сільської ради Лиманського району Одеської області від 19.09.2019 р. № 403 - УІІ «Про внесення змін і доповнень до рішення Трояндівської сільської ради від 22.12.2018 року №315 -УІІ «Про місцевий бюджет на 2019 рік») зменшити на 10 103,74 та встановити у розмірі – 489 896,26 грн. 3. Фінансування з бюджету Усатівської сільської ради Біляївського району Одеської області на 2019 рік (Рішення Усатівської сільської ради Біляївського району Одеської області від 24.09.2019р. №1420 – УІІ «Про розгляд листа ДП «Служба місцевих автомобільних доріг») встановити у розмірі – 979 654,00 грн. 4. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 14 419 814,44 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 5. Доповнити платіжні реквізити Підрядника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступними рахунком: р/р UA378280110000035436053095031 в ГУ ДКСУ в Одеській області
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік – збільшити на 1 135 988,00 та встановити у розмірі – 3 111 457,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 15 555 802,44 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік – збільшити на 3 433 112,00 грн та встановити у розмірі – 6 544 569,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 18 988 914,44 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 6 497 776,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 497 776,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2021року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Кам’янської сільської ради Роздільнянського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Кам’янської сільської ради Роздільнянського району Одеської області від 17 грудня 2019 року № 688 - VІІ «Про затвердження Програми експлуатаційного утримання та ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності Кам’янської сільської ради на 2020 рік) встановити у розмірі – 1 609 111,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 8 106 887,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA438201720344350001000095031
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області від 12.03.2020 року № 435/XV-VII «Рішення про внесення змін та доповнень до рішення сесії №331/X-УII від 18.12.2019 року «Про бюджет Визирської сільської об»єднаної територіальної громади на 2020 рік) встановити у розмірі – 6 239 523,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 14 346 410,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA428201720344310009000095031
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Доброславської селищної ради Лиманського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Доброславської селищної ради Лиманського району Одеської області від 02.03.2020 року №02-15/194 «з рішення Доброславської селищної ради № 1379 -VII від 18.02.2020 р «Про внесення змін до рішення про селищний бюджет Доброславської селищної ради Лиманського району Одеської області на 2020 рік) встановити у розмірі – 979 901,00грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 15 326 311,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 450 000,00 грн встановити у розмірі – 6 947 776,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 15 776 311,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області від 12.03.2020 року № 435/XV-VII «Рішення про внесення змін та доповнень до рішення сесії №331/X-УII від 18.12.2019 року «Про бюджет Визирської сільської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік) зменшити на 4 160,00 грн та встановити у розмірі – 7 215 264,00 грн. 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 600 000,00 грн встановити у розмірі – 7 547 776,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 16 372 151,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 2 682 886,00 грн встановити у розмірі – 10 230 662,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 19 055 037,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 1 208 933,00 грн встановити у розмірі – 11 439 595,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 20 263 970,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 2 840 806,00 грн встановити у розмірі – 14 280 401,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 23 104 776,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування з бюджету Одеської обласної державної адміністрації (КПКВК 3717461) на 2020 рік (Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 09.10.2020р. № 705/од-2020 «Про перерозподіл видатків та доходів обласного бюджету на 2020 рік») встановити у розмірі – 2 500 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 25 604 776,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Адреси, реквізити та підписи Сторін наступними рахунком: Рахунок № UA898201720344340037000095031
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування з бюджету Одеської обласної державної адміністрації (КПКВК 3717461) на 2020 рік (Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 09.10.2020р. № 705/од-2020 «Про перерозподіл видатків та доходів обласного бюджету на 2020 рік») зменшити на 50 493,00 грн встановити у розмірі – 2 449 507,00 грн. 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 5 758 866,00 грн встановити у розмірі – 20 039 267,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 31 313 149,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування з бюджету Одеської обласної державної адміністрації (КПКВК 3717461) на 2020 рік (Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 09.10.2020р. № 705/од-2020 «Про перерозподіл видатків та доходів обласного бюджету на 2020 рік») збільшити на 5 064 709,00 грн встановити у розмірі – 7 514 216,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 36 377 858,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 6 211 912,42 грн встановити у розмірі – 26 251 179,42 грн. 2.Фінансування з бюджету Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області від 08.07.2020 року №591/XIX-VII «Рішення про внесення змін та доповнень до рішення сесії №331/X-УII від 18.12.2019 року «Про бюджет Визирської сільської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік) встановити у розмірі - 342 900,00 грн. 3.Фінансування з бюджету Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2020 рік (Рішення Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області від 17.08.2020 року №619/XX-VII «Рішення про внесення змін та доповнень до рішення сесії №331/X-VII від 18.12.2019 року «Про бюджет Визирської сільської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік») встановити у розмірі - 797 221,00 грн. 4. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 43 729 891,42 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 5. Відповідно до Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 05.08.2020р. № 518/од-2020 «Про внесення змін до Переліку автомобільних доріг місцевого значення, затвердженого розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 25 червня 2012 року № 632/А-2012»: Додаток до договору «Перелік №3 автомобільних доріг загального користування місцевого значення» викласти в наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 15 300 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 15 300 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XIІI. «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до п.п. 3, п.10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» п. 5.1. розділу V. «Надання послуг» та п. 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 31.12.2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2022 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2021 рік (Рішення Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області від 18.02.2021 року №194/V-VIІІ «Про внесення змін та доповнень до рішення сесії №89/ІІІ-VIII від 23.12.2020 року «Про бюджет Визирської сільської територіальної громади на 2021 рік) встановити у розмірі - 8 302 248,00 грн. 2. Фінансування з бюджету Степанівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області на 2021 рік (Рішення Степанівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області від 23 квітня 2021 року № 83/ 21-СР «Про перерозподіл коштів видаткової частини сільського бюджету Степанівської сільської територіальної громади) встановити у розмірі - 1 959 390,00 3. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 25 561 638,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XIІI. «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA448201720344330047000095031. Рахунок № UA848201720344380055000095031.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2021 рік (Рішення Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області від 18.02.2021 року №194/V-VIІІ «Про внесення змін та доповнень до рішення сесії №89/ІІІ-VIII від 23.12.2020 року «Про бюджет Визирської сільської територіальної громади на 2021 рік) збільшити на 3 135 088,00 грн та встановити у розмірі - 11 437 336,00 грн. 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік зменшити на 8 590 864,58 грн та фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КЕКВ 1517462) на 2021 рік збільшити на 3 873 461,42 грн та встановити у розмірі – 12 464 326,00 грн 3. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 32 570 187,42 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2021 рік (Рішення Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області від 18.02.2021 року №194/V-VIІІ «Про внесення змін та доповнень до рішення сесії №89/ІІІ-VIII від 23.12.2020 року «Про бюджет Визирської сільської територіальної громади на 2021 рік) збільшити на 3 135 088,00 грн та встановити у розмірі - 11 437 336,00 грн. У зв’язку з допущенням технічної помилки в попередній додатковій угоді п.2 викласти в наступній редакції: .2. Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 01 червня 2021 року № 566/од-2021 Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1917462) на 2021 рік зменшити на 8 590 864,58 грн та фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 3 873 461,42 грн та встановити у розмірі – 12 464 326,00 грн 3. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 32 570 187,42 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 2 546 113,00 грн та встановити у розмірі – 15 010 439,00 грн. 2. Фінансування з бюджету Дачненської сільської ради Біляївського району Одеської області на 2021 рік (Рішення Дачненської сільської ради Біляївського району Одеської області від 18 лютого 2021 року № 42 -VIІІ «Про внесення змін і доповнень до рішення Дачненської сільської ради від 24 грудня 2020 року № 18 - VIІІ «Про бюджет Дачненської сільської ради на 2021 рік) встановити у розмірі - 587 868,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 35 704 168,42 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XШ. «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA388201720344360046000095031
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 1 266 815,00 грн та встановити у розмірі – 16 277 254,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 36 970 983,42 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 786 496,00 грн та встановити у розмірі – 17 892 880,00 грн. 2. Фінансування з бюджету Степанівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області на 2021 рік (Рішення Степанівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області від 23 квітня 2021 року № 83/ 21-СР «Про перерозподіл коштів видаткової частини сільського бюджету Степанівської сільської територіальної громади) встановити у розмірі – 293 904,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 39 821 066,42 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XШ. «Адреси, реквізити та підписи Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA848201720344380055000095031
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік збільшити на 2 050 289,00 грн та встановити у розмірі – 19 943 169,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 41 871 355,42 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 37
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік встановити у розмірі– 4 172 650,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 41 577 451,42 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3, п.10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» п. 5.1. розділу V. «Надання послуг» та п. 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 31.12.2023 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2023 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік зменшити на 4 172 650,00 грн та встановити у розмірі– 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 41
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2023 рік встановити у розмірі– 11 034 940,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 11 034 940,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3, п.10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» п. 5.1. розділу V. «Надання послуг» та п. 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 31.12.2024 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2024 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П-3/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 42
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML