Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт території ярмарок та прилеглої території (укладання тротуарною плиткою) вул. Добровольського та бул. Шевченка (частина площі 700-річчя)» в м. Черкаси
Очікувана вартість
5 042 696,40 UAH
UA-2019-06-27-001824-b 27b902749eaf45748bc34627ff09c836
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янко Сергій Вікторович

+380472450057 35377360@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Черкаські ринки" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35377360
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 221, офіс 11
Контактна особа: Янко Сергій Вікторович
+380472450057
35377360@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 15:16
Очікувана вартість: 5 042 696,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015(CPV) – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт території ярмарок та прилеглої території (укладання тротуарною плиткою) вул. Добровольського та бул. Шевченка (частина площі 700-річчя)» в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Добровольського та бульвар Шевченка (частина площі 700-річчя), Черкаси, Черкаська область, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, та в сумі, що становить ___________________ грн. з/без ПДВ. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 місяців після одержання авансу. Підрядник підтверджує відпрацювання авансу шляхом подання Замовнику документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та їх вартiсть форми КБ-3 згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Протягом одного робочого дня після закінчення терміну відпрацювання авансу невикористані суми авансу повертаються Замовнику шляхом перерахування відповідної суми коштів на розрахунковий рахунок Замовника, визначений цим Договором. Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. 15.3. Розрахунки за виконанi роботи проводяться на пiдставi документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в та їх вартiсть форми КБ-3. Документи про виконанi роботи та їх вартiсть складаються i пiдписуються Підрядником та передаються Замовнику. Замовник перевiряє цi документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органі, що здійснює казначейське обслуговування Замовника. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 19:31
ТД_700р_2019_Додаток3.docx
27 червня 2019 19:31
ТД_700р_2019_Додаток2.rtf
27 червня 2019 19:31
ТД_700р_2019_Додаток1.docx
27 червня 2019 19:31
ТД_700р_2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 4 480 000,00
UAH з ПДВ
4 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Колтех-Транс 4 999 441,20
UAH з ПДВ
4 999 441,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2019 13:16
_ МТБ.zip
14 липня 2019 13:16
_ Документи 1.rar
14 липня 2019 13:16
_ Досвід.rar
14 липня 2019 13:16
_ Працівники.rar
14 липня 2019 13:16
Договір.PDF

Публічні документи

22 липня 2019 12:35
Електронний підпис
22 липня 2019 12:31
Довідка (1).zip
22 липня 2019 12:31
Довідка.zip
22 липня 2019 12:31
Банкрутство.pdf
22 липня 2019 12:31
Довідки МВС ДФС.pdf
12 липня 2019 17:14
Електронний підпис
12 липня 2019 17:12
техніка.pdf
12 липня 2019 17:12
субпідряд.pdf
12 липня 2019 17:12
працівники.pdf
12 липня 2019 17:12
Повноваження.pdf
12 липня 2019 17:12
Календ графік.pdf
12 липня 2019 17:12
Договірна ціна.pdf
12 липня 2019 17:12
договір 23 від 03.08.2018.pdf
12 липня 2019 17:12
довідки та листи.pdf
12 липня 2019 17:12
довідки про досвід.pdf
12 липня 2019 17:12
гарантійні листи.pdf
12 липня 2019 17:12
Відгук.pdf
12 липня 2019 17:12
Garantiya_25 200_00.zip
12 липня 2019 17:12
42 (1).imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ТОВ Колтех-Транс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД
#39699671
Відхилено 4 480 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 12:46
ТОВ Колтех-Транс
#38843459
Переможець 4 999 441,20
UAH з ПДВ
18 липня 2019 12:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Колтех-Транс #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

18 липня 2019 12:48
Електронний підпис
18 липня 2019 12:47
Povidomlennya_pro.jpeg
18 липня 2019 12:47
протокол 3.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Колтех-Транс
#38843459
4 999 441,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2019 12:48
Електронний підпис
18 липня 2019 12:47
Povidomlennya_pro.jpeg
18 липня 2019 12:47
протокол 3.zip

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 18:26
дод угода 5.pdf зміни до договору
28 липня 2020 18:25
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:06
дод угода 3 дог 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 16:36
дод угода _2 до дог 1.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 13:42
дод угода 1 до дог 1.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 13:14
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 16:37
договір _1 від 29.07.2019.pdf укладений
31 липня 2019 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.2.3, 2.4 та п.19.2 договору, дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість цього договору визначається у відповідності до розрахунку договірної ціни, що є невід’ємною частиною цього Договору, та становить 4 710 274,80 ( Чотири мільйони сімсот десять тисяч двісті сімдесят чотири гривні 80 копійок) грн. з ПДВ, при цьому: - фінансування 2019 року – 3 451 516,80 грн.(три мільйони чотириста п’ятдесят одна тисяча п’ятсот шістнадцять гривень 80 копійок; - фінансування 2020 року – 1 258 758,00 грн. (один мільйон двісті п'ятдесят вісім тисяч сімсот п'ятдесят вісім гривень 00 копійок)». 2. Пункт 20.1. Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.07.2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань». 3. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору та Додаток №3 «План фінансування будівництва» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 4. Банківські реквізити Підрядника зазначені в Пункті 21 Договору викласти в наступній редакції: «р/р UA293543470000026004051525166, в ПАТ КБ «ПриватБанк».
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.2.3, 2.4 та п.19.2 Договору, дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 20.1 Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 30.09.2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань». 2. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору та Додаток №3 «План фінансування будівництва» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 4 710 274,80
UAH (в тому числі ПДВ 785 045,80 UAH)