Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
805 000,00 UAH
UA-2019-06-27-001287-a 0333db4c542548c3bb94d8b9ab674396
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Богдан Степанович

+380432505098 gu@vn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Козак Богдан Степанович
+380432505098
gu@vn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2019 17:05
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2019 17:05
Початок аукціону: 15 липня 2019 15:23
Очікувана вартість: 805 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 025,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної. Джерело фінансування закупівлі - Кошти Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 17:00
Оголошення Пк .pdf
27 червня 2019 17:00
ТД ГУ ПФУ 19 ПК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 липня 2019 10:39
Дата відповіді: 02 липня 2019 09:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» 1 Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону , після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-27-001287-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 03 липня 2019 12:06
Термін поставки
Шановний Замовнику! У Проекті Договору п.4 вказано термін поставки протягом 30 календарних днів з моменту підписання Договору. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 липня 2019 11:20
За результатами розгляду вимоги: «Терміни поставки» щодо внесення змін до тендерної документації при проведенні відкритих торгів (UA-2019-06-27-0011287-a) повідомляємо наступне.
В рамках процедури закупівлі здійснюється закупівля товару без встановлення вимоги щодо постачання конкретних торгівельних марок, виробників чи країн їх походження. В тендерній документації визначено технічні вимоги до предмету закупівлі: Персональні комп’ютери (ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)), які до нього висуваються, що забезпечує потенційним учасникам закупівлі пропонувати цілковито різну продукцію різного виробництва, що цілковито забезпечує дотримання принципу недискримінації учасників закупівлі. Слід зазначити, що предметом закупівлі є постачання товару, а не його виробництво. Тому, якщо Учасник дійсно бажає прийняти участь у закупівлі, він не позбавлений можливості звернутися до інших виробників такої продукції або отримати інформацію від тих суб’єктів господарювання, продукцію яких планує постачати, чи закуповувати у інших посередників, щодо більш коротких строків виробництва і постачання товару або щодо наявності складських запасів такої продукції.
Відповідно до діючого законодавства сторони договірних взаємовідносин вільні у виборі своїх контрагентів та умов договорів, які між ними укладаються. З огляду на те, що оголошення про необхідність проведення закупівлі в порядку визначеному Законом України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» з повідомленням істотних умов договору, який планується укладати, є фактично публічною офертою про укладання такого договору, то будь-який інший суб’єкт вправі або погодитися з такими умовами (акцептувати пропозиції) та прийняти участь у закупівлі у якості учасника, або відмовитися від участі у закупівлі у випадку непогодження з істотними умовами, які визначено іншою стороною.
Крім того, Міністерство економічного розвитку і торгівлі у своєму інформаційному листі «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» від 19.09.2013 визначило які саме вимоги можуть відноситись до дискримінаційних. Так, до дискримінаційних вимог відносяться: вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платників ПДВ; необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником; вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами; вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Враховуючи викладене, вимоги до закупівлі, вказані в п.4.4. тендерної документації не є дискримінаційними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 764 190,00
UAH з ПДВ
730 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" 780 780,00
UAH з ПДВ
731 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 785 358,00
UAH з ПДВ
785 358,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 11:32
Електронний підпис
23 липня 2019 11:26
Стаття 17 Переможець
10 липня 2019 13:52
Електронний підпис
10 липня 2019 12:55
9 Витяг з ЕДР.pdf
10 липня 2019 12:55
8 Виняг платника ПДВ.pdf
10 липня 2019 12:55
5 2 Договор 221018.pdf
10 липня 2019 12:55
5 1 Договор 01102018.pdf
10 липня 2019 12:55
2 5 Сервісні центри DELL.pdf
10 липня 2019 12:55
2 4 Dell щодо Microsoft.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 11:19
Електронний підпис
11 липня 2019 11:18
16 Авторизаційни лист.pdf
11 липня 2019 11:18
31 Витяг 02.05.2019.pdf
11 липня 2019 11:18
30 Платник ПДВ.pdf
11 липня 2019 11:18
29 Протокол№3.pdf
11 липня 2019 11:18
28 Протокол 55.1.pdf
11 липня 2019 11:18
27 Наказ керівника.pdf
11 липня 2019 11:18
26 Опис.pdf
11 липня 2019 11:18
24 Протокол 91.pdf
11 липня 2019 11:18
23 Сервісні центри DELL.pdf
11 липня 2019 11:18
22 Лист-згода.pdf
11 липня 2019 11:18
18 Переклад ІSO 9001 DEII.pdf
11 липня 2019 11:18
17 Переклад ISO 14001 DELL.pdf
11 липня 2019 11:18
15 ISOdell14001-worldwide.pdf
11 липня 2019 11:18
14 ISO9001dell-worldwide.pdf
11 липня 2019 11:18
12 Гарантійний лист.pdf
11 липня 2019 11:18
11 Довідка санкції.pdf
11 липня 2019 11:18
10 Довідка субпідряд.pdf
11 липня 2019 11:18
8 Довідка стаття 17.pdf
11 липня 2019 11:18
7 Довідка працівники.pdf
11 липня 2019 11:18
6 Довідка мтб.pdf
11 липня 2019 11:18
5 Довідка договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ "Уліс Сістемс"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
Переможець 730 800,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
730 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 15:10
Звіт про виконання укладений
05 вересня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 15:54
Договір 57/19 укладений
02 серпня 2019 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 730 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 121 800,00 UAH)