Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання ( код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання )
Computer equipment (code CPV 021: 2015: 30230000-0 - Computer equipment)
Очікувана вартість
18 785 100,00 UAH
UA-2019-06-27-001219-a 1fba04a789ed42f585bf59e35b29abd5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv
National ID: 37445442
Contact point: Kozhyna Alona
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 червня 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 18 785 100,00 UAH з ПДВ
Publication date: 27 червня 2019 16:09
Enquiries until: 05 серпня 2019 18:00
Complaints submission until: до 11 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 серпня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 18 785 100 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Комп’ютерне обладнання ( код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання )
2 лота:
1 Лот – Мультимедійні комплекси 139 комплектів
2 Лот – Комп’ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району міста Києва
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. згідно технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. заклади освіти Оболонського району міста Києва, відповідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 29.11.2019 року
Розгорнути Згорнути
Computer equipment (code CPV 021: 2015: 30230000-0 - Computer equipment)
Lot 2:
1 Lot - Multimedia complexes of 139 sets
2 Lot - Computer equipment for educational establishments of the Obolonsky district of Kyiv
Quantity of goods or amount of work or services rendered. according to the specification
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. educational establishments of the Obolonsky district of Kyiv, respectively, of the dislocation
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. until 29.11.2019
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

08 серпня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 16:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
08 серпня 2019 16:22
ТД комп. обладнання зі змінами 2.docx
29 липня 2019 15:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН 29.07.docx
08 серпня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 16:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
08 серпня 2019 16:22
ТД комп. обладнання зі змінами 2.docx
29 липня 2019 15:01
ТД комп. обладнання зі змінами 29.07.docx
27 червня 2019 16:18
ТД комп. обладнання.docx
29 липня 2019 15:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН 29.07.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопрос
Дата подання: 05 липня 2019 13:43
Дата відповіді: 09 липня 2019 17:37
Добрый день. 1. Вопрос по лоту 1: У вас написано "Учасники процедури закупівлі повинні надати на Товар: Інтерактивний мультимедійний комплекс, або на такі складові (проектор, ноутбук, багатофункціональний пристрій) в складі пропозицій тендерних торгів:". Это не соответствие друг с другом, а именно. В интерактивный комплекс а именно в комплект входит так же интерактивная доска. На которую тоже нужно предоставлять (авторизованый лист, ISO, сертификаты и т.д.). Прошу указать предоставлять вам или нет? 2. Вопрос по лоту 1: Вам нужно предоставлять (авторизованый лист, ISO, сертификаты и т.д.) на MS Office, электронные книжки, колонки, метеостанции?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Замовником вимагаються надання документів на такі складові (проектор, ноутбук, багатофункціональний пристрій) в складі пропозицій тендерних торгів. Замовник не заперечує, якщо учасником торгів буде надано документи на інтерактивний комплекс вцілому, з метою забезпечення основних принципів здійснення закупівель, а саме, недискримінації учасників та добросовісної конкуренції.
Стосовно другого питання перелік необхідних до подачі документів зазначено в тендерній документації.
Запитання!
Дата подання: 10 липня 2019 15:16
Дата відповіді: 15 липня 2019 17:55
Доброго дня. Вкажіть будь ласко пункт в ТД де вказано які документи потрібно давати на MS Office, електронні книжки, колонки, метеостанції. Так, як в ТД не вказано чи напишіть. На приклад (ISO, сертифікати, авторизацію тощо...). Дякую.
Відповідь: Учасник повинен бути партнером Microsoft, який має право продажу, кваліфіковані рішення і послуги своїм клієнтам для підтвердження учасник повинен надати скан-копію відповідного сертифікату чинного на момент подання пропозиції.
Учасники процедури закупівлі повинні надати на Товар: Інтерактивний мультимедійний комплекс, або на такі складові (проектор, ноутбук, багатофункціональний пристрій) в складі пропозицій тендерних торгів:
·         копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2008, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2009), дійсного на дату розкриття пропозиції;
·         копію сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2004, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2006), дійсного на дату розкриття пропозиції;
·         копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсного на дату розкриття пропозиції;
·         авторизаційний лист від виробника або його офіційного представництва в Україні проектора, ноутбука, багатофункціонального пристрою, спеціалізованого програмного забезпечення для ноутбука для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника;
·         надати посилання на демоверсію програмного забезпечення для можливості перевірки відповідності технічному завданню.
Вопрос по Лот 1
Дата подання: 12 липня 2019 14:57
Дата відповіді: 17 липня 2019 16:42
Добрый день. Вам обязательно, что бы в МФУ присутствовал разьем Ethernet ???
Відповідь: Відповідно до технічних вимог необхідні наступні інтерфейси: USB (тип В), Ethernet, бездротове підключення по WI-FI.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-27-001219-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАЙСОФТ", Код ЄДРПОУ:43044727
Дата подання: 11 липня 2019 15:13
Вимога
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши умови тендерної документації ЛОТ-2 «Комп’ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району міста Києва» повідомляємо, що технічні вимоги предмета закупівлі обмежують конкуренцію та порушують наші права та інтереси як потенційного учасника, передбачаючи лише одну модель системного блоку формату SFF. Крім того вони не відповідають вимогам наказу МОН №1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти», Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507.
Розрахункова потужність процесору не має обмежуватись, розмір корпусу не має обмежуватись в рамках вказаного формату, так само як і вага. Блок живлення не має обмежуватись максимальною потужністю. Тип пам’яті має бути вказаний DDR4 без обмеження швидкості. Наявність вбудованого в материнську плату модуля TPM також не рекомендується в наказі, та вказаний модуль не використовується в державних установах.
Вимагаємо привести технічні вимоги згідно з наказом МОН №1440 від 02.11.2017р., що забезпечить можливість відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 17:46
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 року № 687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій та телекомунікаційних мереж» (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15.11.2018 року № 2061) всі структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації, підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва повинні подавати на погодження до Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідні плани закупівель та технічні вимоги на закупівлю комп’ютерної техніки. Також Науково-технічною радою при Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій ухвалені рекомендовані технічні вимоги (технічні характеристики) щодо придбання комп’ютерної техніки для потреб структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва (протокол від 30.05.2019 року № 16).
Технічні вимоги предмета закупівлі були розроблені у відповідності до рекомендованих технічних вимог, наданих Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій, та були погоджені в Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику! Надаємо Вам відповідь на вимогу

Документи

15 липня 2019 17:44
відповідь на вимогу.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-27-001219-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 31 липня 2019 16:42
СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР» (надалі ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР») вважає, що Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують принципи добросовісної конкуренції серед учаників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2019 19:47
рішння від 02.08.2019 № 10547 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 19:47
рішення від 20.08.2019 № 11547 .pdf
Дата публікації: 23 серпня 2019 21:01

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: 1 Лот – Мультимедійні комплекси 139 комплектів
Опис предмету закупівлі:
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. згідно технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. заклади освіти Оболонського району міста Києва, відповідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 29.11.2019 року
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 14 846 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 148 462,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 295000 UAH


Title: 1 Lot - Multimedia complexes of 139 sets
Description: Quantity of goods or amount of work or services rendered. according to the specification
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. educational establishments of the Obolonsky district of Kyiv, respectively, of the dislocation
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. until 29.11.2019
Розгорнути Згорнути
Current status: Complete
Estimated total value: 14 846 200,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 148 462,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 09 вересня 2019 12:09
Auction planned date: 09 вересня 2019 12:09
Закінчення: 09 вересня 2019 12:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

139 комп
Мультимедійні комплекси 139 комплектів
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04211, Україна, місто Київ, Київ, заклади освіти згідно дислокації
Дата доставки: 29 листопада 2019

Multimedia complexes of 139 sets
CPV: 30230000-0

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 вересня 2019
UA-2019-06-27-001219-a1fba04a789ed42f585bf59e35b29abd5
Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Відхилено
Документи

Документи

03 вересня 2019 17:49
Електронний підпис

Публічні документи

04 серпня 2019 23:45
Електронний підпис
04 серпня 2019 23:45
Електронний підпис
04 серпня 2019 17:00
Копія статут_Дидлаб.pdf
04 серпня 2019 17:00
Гарантія 1533-19.zip
04 серпня 2019 17:00
Гарантія 1771-19.zip
04 серпня 2019 17:00
Сангіг,Іsо Epson.pdf
04 серпня 2019 17:00
Копія_виписка_з_ЄДР.pdf
04 серпня 2019 17:00
Сангіг,Іsо ACER.pdf
04 серпня 2019 17:00
Копія_витяг_з_ПДВ.pdf
04 серпня 2019 17:00
Сангіг,Іsо Vema kids.pdf
04 серпня 2019 17:00
Копія Витяг з ЄДР.pdf
04 серпня 2019 17:00
Сертифікат тренера.pdf
04 серпня 2019 17:00
Epson.pdf
04 серпня 2019 17:00
Ст. 16, 17, кваліфікація.pdf
04 серпня 2019 17:00
AEPCertificate.pdf
04 серпня 2019 17:00
ACER.pdf
04 серпня 2019 17:00
Витяг ЄДР.pdf
04 серпня 2019 17:00
технічна частина.pdf
04 серпня 2019 17:00
пропозиція.pdf

Документи

03 вересня 2019 17:46
Електронний підпис

Публічні документи

17 вересня 2019 13:41
Електронний підпис
17 вересня 2019 13:41
Електронний підпис
17 вересня 2019 13:39
ст_17.pdf
17 вересня 2019 13:39
довідки.pdf
09 вересня 2019 15:30
цінова після аукціону.PDF
05 серпня 2019 14:09
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:09
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:08
ст_17.PDF
05 серпня 2019 14:08
цінова.PDF
05 серпня 2019 14:08
ст_16.pdf
05 серпня 2019 14:08
БГ зм_ни.rar
05 серпня 2019 14:08
БГ 008_4931.rar
05 серпня 2019 14:08
AEPCertificate.pdf
05 серпня 2019 14:08
технічний опис.PDF
05 серпня 2019 14:08
статут.PDF
05 серпня 2019 14:08
Сертифікат тренера.pdf
05 серпня 2019 14:08
сангиг_обладнання.PDF
05 серпня 2019 14:08
сангиг_епсон.pdf
05 серпня 2019 14:08
сангиг_асер.pdf
05 серпня 2019 14:08
проект договору.PDF
05 серпня 2019 14:08
Перевод АЕР.PDF
05 серпня 2019 14:08
паспорт директора.PDF
05 серпня 2019 14:08
довідки_листи.PDF
05 серпня 2019 14:08
витяг_пдв.PDF
05 серпня 2019 14:08
витяг з ЄДР.PDF
05 серпня 2019 14:08
виписка з ЄДР.PDF
05 серпня 2019 14:08
Авторизація по.pdf
05 серпня 2019 14:08
авторизаційний МТУ1.pdf
05 серпня 2019 14:08
Авторизация_Epson.pdf
05 серпня 2019 14:08
Авторизация_ACER.pdf

Документи

03 вересня 2019 17:52
Електронний підпис

Документи

03 вересня 2019 17:53
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2019 17:27
Електронний підпис
14 серпня 2019 17:27
Лист демо.pdf
14 серпня 2019 17:25
DELL.pdf
14 серпня 2019 17:25
Epson.pdf
14 серпня 2019 17:25
HP.pdf
14 серпня 2019 17:25
Licence.zip
14 серпня 2019 17:25
Dovirenist_Ryzhiy.zip
14 серпня 2019 17:25
Авторизаційні листи.pdf
14 серпня 2019 17:25
Гарантия_4742.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ" 14 799 396,72
UAH з ПДВ
14 650 878,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" 14 827 800,00
UAH з ПДВ
14 679 338,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 13:41
Електронний підпис
17 вересня 2019 13:41
Електронний підпис
17 вересня 2019 13:39
ст_17.pdf
17 вересня 2019 13:39
довідки.pdf
09 вересня 2019 15:30
цінова після аукціону.PDF
05 серпня 2019 14:09
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:09
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:08
ст_17.PDF
05 серпня 2019 14:08
цінова.PDF
05 серпня 2019 14:08
ст_16.pdf
05 серпня 2019 14:08
БГ зм_ни.rar
05 серпня 2019 14:08
БГ 008_4931.rar
05 серпня 2019 14:08
AEPCertificate.pdf
05 серпня 2019 14:08
технічний опис.PDF
05 серпня 2019 14:08
статут.PDF
05 серпня 2019 14:08
Сертифікат тренера.pdf
05 серпня 2019 14:08
сангиг_обладнання.PDF
05 серпня 2019 14:08
сангиг_епсон.pdf
05 серпня 2019 14:08
сангиг_асер.pdf
05 серпня 2019 14:08
проект договору.PDF
05 серпня 2019 14:08
Перевод АЕР.PDF
05 серпня 2019 14:08
паспорт директора.PDF
05 серпня 2019 14:08
довідки_листи.PDF
05 серпня 2019 14:08
витяг_пдв.PDF
05 серпня 2019 14:08
витяг з ЄДР.PDF
05 серпня 2019 14:08
виписка з ЄДР.PDF
05 серпня 2019 14:08
Авторизація по.pdf
05 серпня 2019 14:08
авторизаційний МТУ1.pdf
05 серпня 2019 14:08
Авторизация_Epson.pdf
05 серпня 2019 14:08
Авторизация_ACER.pdf

Публічні документи

04 серпня 2019 23:45
Електронний підпис
04 серпня 2019 23:45
Електронний підпис
04 серпня 2019 17:00
Копія статут_Дидлаб.pdf
04 серпня 2019 17:00
Гарантія 1533-19.zip
04 серпня 2019 17:00
Гарантія 1771-19.zip
04 серпня 2019 17:00
Сангіг,Іsо Epson.pdf
04 серпня 2019 17:00
Копія_виписка_з_ЄДР.pdf
04 серпня 2019 17:00
Сангіг,Іsо ACER.pdf
04 серпня 2019 17:00
Копія_витяг_з_ПДВ.pdf
04 серпня 2019 17:00
Сангіг,Іsо Vema kids.pdf
04 серпня 2019 17:00
Копія Витяг з ЄДР.pdf
04 серпня 2019 17:00
Сертифікат тренера.pdf
04 серпня 2019 17:00
Epson.pdf
04 серпня 2019 17:00
Ст. 16, 17, кваліфікація.pdf
04 серпня 2019 17:00
AEPCertificate.pdf
04 серпня 2019 17:00
ACER.pdf
04 серпня 2019 17:00
Витяг ЄДР.pdf
04 серпня 2019 17:00
технічна частина.pdf
04 серпня 2019 17:00
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"
#39272961
Переможець 14 650 878,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 11:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"
#39272961
14 650 878,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 12:29
Додаткова угода 175-Т.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 12:28
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 16:15
Договір № 175-Т.pdf укладений
01 жовтня 2019 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 175-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 545 476,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 424 246,00 UAH)