Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2019-06-27-001078-b 25ba20ccdd344497ad28b963fee6d68e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Цемкалова

+380952020321 tender.mp2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпровська міська поліклініка №2" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03568161
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Героїв, буд. 22
Контактна особа: Світлана Вікторівна Цемкалова
+380952020321
tender.mp2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 12:41
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Антресоль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
59 штука
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
59 штука
Тумба приставна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 штука
Підставка під монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
70 штука
Шафа офісна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Вішак коридорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
78 штука
Стіл письмовий однотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Меблева секція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
230 штука
Стілець офісний ISO black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 штука
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Стіл кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба приставна права до кутового столу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба приставна ліва до кутового столу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Стіл приставний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 14:16
Додаток 6 Проект Договору.docx
27 червня 2019 14:16
Тендерна документація -Офісні меблі кінцева.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛУПИКОВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ 1 099 246,60
UAH з ПДВ
1 099 246,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 14:45
документи переможця
12 липня 2019 13:32
Електронний підпис
12 липня 2019 13:30
технічний опис.rar
12 липня 2019 13:30
кваліфікація.rar

Публічні документи

12 липня 2019 14:49
Електронний підпис
12 липня 2019 14:41
кваліфікація.pdf
12 липня 2019 14:41
технічний опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛУПИКОВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ

ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛУПИКОВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3550502015
Переможець 1 099 246,60
UAH з ПДВ
16 липня 2019 13:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛУПИКОВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3550502015
1 099 246,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 11:47
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 14:43
1099246,60 КЕКВ 2210.pdf укладений
29 липня 2019 14:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 099 246,60
UAH