Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-06-27-000917-b cc88f4420e4d47e996aa84484b21f589
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубина Наталія

(05366)3-41-24 tkbk03351958@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Підприємство "Благоустрій Кременчука"
Код ЄДРПОУ: 03351958
Місцезнаходження: 39605, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Полтавська область, місто Кременчук, вулиця 1905 року, будинок 27
Контактна особа: Дубина Наталія
(05366)3-41-24
tkbk03351958@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 16:30
Початок аукціону: 19 липня 2019 14:48
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


ремонт та технічне обслуговування техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 од.
Ремонт та технічне обслуговування техніки відповідно до технічних умов
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету по мірі надходження з бюдету та коштів підприємства згідно закритого та підписаного обома Сторонами акту виконаних послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 16:13
Зміни (1).PDF
11 липня 2019 16:13
Додаток №4 - Технічні вимоги.docx
11 липня 2019 16:13
Додаток №3 - Проект договору.docx
11 липня 2019 16:13
Додаток №2 - Перелік документів.docx
11 липня 2019 16:13
ТД зі змінами.doc
27 червня 2019 13:41
Додаток №6 - Тендерна пропозиція переможця.doc
27 червня 2019 13:41
Додаток №5 - Лист-згода.docx
11 липня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 16:13
Зміни (1).PDF
11 липня 2019 16:13
Додаток №4 - Технічні вимоги.docx
27 червня 2019 13:41
Додаток №4 - Технічні вимоги.docx
11 липня 2019 16:13
Додаток №3 - Проект договору.docx
27 червня 2019 13:41
Додаток №3 - Проект договору.docx
11 липня 2019 16:13
Додаток №2 - Перелік документів.docx
27 червня 2019 13:41
Додаток №2 - Перелік документів.docx
11 липня 2019 16:13
ТД зі змінами.doc
27 червня 2019 13:41
ТД.doc
27 червня 2019 13:41
Додаток №6 - Тендерна пропозиція переможця.doc
27 червня 2019 13:41
Додаток №5 - Лист-згода.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-08-000021 ● 1e971365c5f0441481f8901fc3260365
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019 10:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.07.2019 № 32
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 08.07.2019 № 32

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-06-27-000917-b 27.06.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області були встановлені порушення законодавства замовником в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та інші порушення законодавства у сфері закупівель. З метою недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, замовник прийняв рішення щодо усунення порушень, зробивши зміни в Тендерну документацію та Додатки до тендерної документації і зробивши зміни в оголошення про проведення відкритих торгів. На підставі ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» строк подання тендерних пропозицій продовжено не менш як на сім днів. Зміни до тендерної документації оприлюднено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» через торгівельний майданчик SmartTender. Щодо невідповідності оголошення про проведення відкритих торгів, замовником також внесено зміни та відображено необхідну інформацію в розділі «Умови оплати» . В зв’язку з тим, що форма «Умови оплати» не відображає нумерацію 9-1 «Умови оплати договору» та 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», замовник зазначив дану інформацію відповідно форми, встановленого зразка майданчика SmartTender.

2019-07-12 14:02:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (зміст тендерної документації замовника не враховує вимоги рішення РНБО та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (зміст тендерної документації замовника не враховує вимоги рішення РНБО та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником внесено зміни до тендерної документації, про що здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-07-12 14:25:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Українська промислово-технічна проектна група" 399 400,00
UAH з ПДВ
397 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР" 400 000,00
UAH з ПДВ
398 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 14:47
Dovidka_19193610500000631706.pdf
18 липня 2019 10:04
Тендерна пропозиція.PDF
18 липня 2019 10:04
Статут2018.PDF
18 липня 2019 10:04
Кошторис.PDF

Публічні документи

18 липня 2019 11:19
Тендерна пропозиція.pdf
18 липня 2019 11:19
Кошторис.pdf
18 липня 2019 11:19
Довідка про МТБ.pdf
18 липня 2019 11:19
Паспорт керівника.pdf
18 липня 2019 11:19
Виписка з реєстру.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Українська промислово-технічна проектна група"

ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Українська промислово-технічна проектна група"
#35939305
Переможець 397 400,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Українська промислово-технічна проектна група"
#35939305
397 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 15:41
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 10:40
Протокол №75 (1).PDF зміни до договору
16 квітня 2021 10:40
Додаткова угода №8.PDF укладений
16 квітня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 10:21
Протокол №74 (1).PDF зміни до договору
16 квітня 2021 10:20
Додаткова угода №7.PDF укладений
16 квітня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:06
Протокол №169 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:06
Додаткова угода №6.PDF укладений
30 грудня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 10:12
Протокол №87 (1).PDF зміни до договору
25 серпня 2020 10:12
Додаткова угода №5.PDF укладений
25 серпня 2020 10:11
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 15:37
Протокол №83 (1).PDF зміни до договору
14 серпня 2020 15:37
Додаткова угода №4.PDF укладений
14 серпня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:23
Протокол №131 (1).PDF зміни до договору
27 грудня 2019 15:23
Додаткова угода №3-.PDF укладений
27 грудня 2019 15:22
Додаткова угода №2.PDF укладений
27 грудня 2019 15:22
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 15:52
протокол 119 (1).pdf зміни до договору
05 грудня 2019 15:52
додаткова угода 2 до договору 183-БК (1).PDF зміни до договору
05 грудня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 14:40
Протокол №105 (1).PDF зміни до договору
04 вересня 2019 14:40
Додаткова угода №1.PDF укладений
04 вересня 2019 14:39
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 11:39
Договір №183-БК.PDF укладений
02 серпня 2019 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з тим, що підприємство планує частково придбати послугу за рахунок коштів місцевого бюджету, необхідно розділ IV. Договору "Порядок здійснення оплати" доповнити пунктом 4.5. Розрахунки за отримані послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відповідно укладеного договору здійснити за бюджетні кошти в сумі 3 063.00 грн. (з ПДВ), за кошти підприємства в сумі 394 337.00 грн. (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 183-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з тим, що підприємство планує частково придбати послугу за рахунок коштів місцевого бюджету, необхідно розділ IV. Договору "Порядок здійснення оплати" пункт 4.5. Розрахунки за отримані послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування відповідно укладеного договору здійснити за бюджетні кошти в сумі 50 562,00 грн. (з ПДВ), за кошти підприємства в сумі 346 838,00грн. (з ПДВ).Також сторони за взаємною домовленістю та згодою вирішили внести зміни до Договору про надання послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування шляхом додаткового внесення змін до розрахункових рахунків Виконавця у розділ "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін".
Номер договору про закупівлю: 183-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4.ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" уклали Додаткову угоду до основного договору на продовження строку дії договору в частині виконання зобов'язань щодо фінансування витрат замовника без збільшення суми, визначеної в договорі до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 183-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для можливості проведення розранки з постачальником за отримані послуги в 2019 році з внесенням змін в реквізити Сторін, на виконання рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради від 24.07.2020 року №1067.
Номер договору про закупівлю: 183-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", для приведення у відповідність обсягів закупівлі послуг, зменшуємо обсяги закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 183-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.4 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.5.3,.п.10.1., п.10.2., Договору про закупівлю товару, продовжити строк дії Договору та виконання зобов'язань в частині фінансування витрат замовника без збільгення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 183-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до основного догвору шляхом укладання додаткової угоди. Залишок коштів по оплаті за отримані послуги в 2019 році здійснити за бюджетні кошти 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 183-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до основного Договору шляхом укладання додаткової угоди змінивши казначейські реквізити Замовника для проведення оплати за надані послуги в 201 році за бюджетні асигнування 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 183-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 50 562,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 427,00 UAH)