Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
За кодом ДК 021:2015 – 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплекти навчального обладнання для початкових класів «Нової української школи»).
Очікувана вартість
232 000,00 UAH
UA-2019-06-27-000906-b ● e58e4f46987045f6a3186059c92b7a3e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Селидівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142916 |
Вебсайт: | http://osvita-selid.ucoz.ua/ |
Місцезнаходження: | 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36 |
Контактна особа: |
Відділ освіти Селидівської міської ради +380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2019 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2019 13:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2019 13:36 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 15:24 |
Очікувана вартість: | 232 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Комплекти навчального обладнання для початкових класів «Нової української школи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м.Селидове, Відділ освіти Селидівської міської ради - вул.Нагорна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 серпня 2019
—
28 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 1. Оплата товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника. 2. Замовник здійснює оплату по факту поставки, відповідно видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації до Договору, на поточний рахунок Учасника, вказаний у розділі 15 Проекту Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних . 3. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету (залишки освітньої субвенції). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 13:39 |
Оголошення.pdf | |
27 червня 2019 13:39 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx | |
27 червня 2019 13:39 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 липня 2019 11:13
Дата відповіді: 03 липня 2019 10:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації, а саме у Додатку 3, під таблицею з технічними вимогами до предмету закупівлі винесено примітку, в якій зазначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Дане технічне завдання складене відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 та наказу Міністерства освіти і науки України № 58 від 19 січня 2018 року. У відповідність до п.3. цього Додатку характеристики Обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблицях та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі (артикулу) кожної складової. 2) Згідно п. 5 розділу І тендерної документації, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна пропозиції учасника. Учасники надають свою пропозицію (Додаток 1 до тендерної документації) з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, за якою учасник передбачає постачати товар замовнику у відповідності до умов тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 01 липня 2019 15:54
Дата відповіді: 03 липня 2019 10:30
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання і якщо так,то що саме мається на увазі?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо, що дана закупівля включає в себе товар та його доставку за зазначеною в тендерній документації адресою Замовника. Монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання в даному випадку не потрібно, так як дана закупівля проводиться для закладу освіти, який на даний час знаходиться на реконструкції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2019 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
206 886,96
UAH з ПДВ
|
206 886,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" |
226 000,00
UAH з ПДВ
|
226 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
206 886,96
UAH з ПДВ
|
31 липня 2019 17:01
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" #36938941 |
Відхилено |
226 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 17:03
|
Інформація про відміну
Дата відміни
05 серпня 2019 17:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі