Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплекти навчального обладнання для початкових класів «Нової української школи»).
Очікувана вартість
232 000,00 UAH
UA-2019-06-27-000906-b e58e4f46987045f6a3186059c92b7a3e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2019 13:36
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2019 13:36
Початок аукціону: 15 липня 2019 15:24
Очікувана вартість: 232 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Комплекти навчального обладнання для початкових класів «Нової української школи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м.Селидове, Відділ освіти Селидівської міської ради - вул.Нагорна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019  —  28 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Оплата товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника. 2. Замовник здійснює оплату по факту поставки, відповідно видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації до Договору, на поточний рахунок Учасника, вказаний у розділі 15 Проекту Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних . 3. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету (залишки освітньої субвенції). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 13:39
Оголошення.pdf
27 червня 2019 13:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
27 червня 2019 13:39
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 липня 2019 11:13
Дата відповіді: 03 липня 2019 10:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації, а саме у Додатку 3, під таблицею з технічними вимогами до предмету закупівлі винесено примітку, в якій зазначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Дане технічне завдання складене відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 та наказу Міністерства освіти і науки України № 58 від 19 січня 2018 року. У відповідність до п.3. цього Додатку характеристики Обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблицях та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі (артикулу) кожної складової. 2) Згідно п. 5 розділу І тендерної документації, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна пропозиції учасника. Учасники надають свою пропозицію (Додаток 1 до тендерної документації) з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, за якою учасник передбачає постачати товар замовнику у відповідності до умов тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 01 липня 2019 15:54
Дата відповіді: 03 липня 2019 10:30
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання і якщо так,то що саме мається на увазі? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо, що дана закупівля включає в себе товар та його доставку за зазначеною в тендерній документації адресою Замовника. Монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання в даному випадку не потрібно, так як дана закупівля проводиться для закладу освіти, який на даний час знаходиться на реконструкції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 206 886,96
UAH з ПДВ
206 886,96
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 226 000,00
UAH з ПДВ
226 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2019 12:22
Електронний підпис
14 липня 2019 12:21
технічна частина.pdf
14 липня 2019 12:21
тендерна пропозиція.pdf
14 липня 2019 12:21
витяг 050719.pdf
14 липня 2019 12:21
копії сертифікатів.pdf
14 липня 2019 12:21
microsoft AEP.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 206 886,96
UAH з ПДВ
31 липня 2019 17:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
Відхилено 226 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 17:03

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 17:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі