Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №60 по вул. Театральна, 25/1 у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
26 504 635,00 UAH
UA-2019-06-27-000856-b 33e33bd1cada48df8c23e5677a03e200
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт замовника: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 54055, Україна, Миколаївська обл., місто Миколаїв, просп.Центральний, 135
Контактна особа замовника: Цехоцький Андрій Вадимович
+380512533124
ukb@mkrada.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 22:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 11:50
Очікувана вартість: 26 504 635,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 132 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132 523,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №60 по вул. Театральна, 25/1 у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Театральна, 25/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування Аванс 14 Банківські 50
Iнша подія після підписання сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством Пiсляоплата 14 Банківські 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-27-000856-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Інтербуд", Код ЄДРПОУ:40356536
Уточнення по тендерній документації
10.07.2019 року о 16:22 Замовником по даній закупівлі були внесені зміни до тендерної документації. Відповідно до п.2.2. р.2 тендерної документації: «Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону»
На сьогоднішній день Замовником так і не оприлюднено відповідний документ з відповідними змінами у вигляді закреслених даних. На підставі вимог чинного законодавства України вимагаємо оприлюднити відповідний документ, згідно якого буде чітко зрозуміло, де саме були внесені ці зміни. Звертаємо увагу Замовника на дотримання принципів ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року N 922-VIII зі змінами та доповненнями.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 14 липня 2019 08:20
Причина: закінчення строку подачи
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000856-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40356536
Дата подання: 23 липня 2019 15:58
Не згода с рішенням Замовника, стосовно вибора переможця.
Згідно тендерній документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №60 по вул. Театральна, 25/1 у м. Миколаєві» у Додатку 2, розділ 3 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації» п. 3: «Технічна частина (кошторисна документація) пропозиції повинна містити документи у повній відповідності до технічного завдання Додаток 3. Пропозиція повинна бути складена відповідно до нижченаведених форм згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013:
Форма №5 Зведений кошторисний розрахунок;
Форма №4 Об’єктний кошторис;
Форма №1 Локальний кошторис на будівельні роботи;
Форма №2 Локальний кошторис на придбання устаткування;
Форма №9 Договірна ціна;
Пояснювальна записка;
Розрахунок 1-4 до договірної ціни;
Форма №1а відомість ресурсів до локальних кошторисів;
Підсумкова відомість ресурсів загальна до договірної ціни;
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису»


Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА БУД МОНТАЖ", код за ЄДРПОУ 40245852, не знайдено документального підтвердження відповідності пропозиції учасника до тендерної документації, а саме відсутні:
Форма №2 Локальний кошторис на придбання устаткування;
Форма №1а відомість ресурсів до локальних кошторисів;
Підсумкова відомість ресурсів загальна до договірної ціни.

Це є не відповідністю вимогам, встановленим пунктом 3 розділу 5 тендерної документації Замовника, та ця тендерна пропозиція повинна бути відхилена як така, що «не відповідає умовам тендерної документації».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2019 17:14
На Ваше звернення щодо рішення тендерного комітету стосовно вибору Учасника-переможця ТОВ "АЛЬФА БУД МОНТАЖ" від 23.07.2019 року повідомляємо:
1. Технічним завданням не передбачено Форма №2 Локальний кошторис на придбання устаткування, так як ПКД не передбачені локальні кошториси форми №2.
2. Під локальними кошторисами Учасником надано підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, згідно яких можливо перевірити об’єми робіт. Отже наявність підсумкові відомості ресурсів у Учасника-переможця не є обов’язковою.
Враховуючи вищенаведене Ваша скарга незадоволена, оскільки тендерна пропозиція Учасника-переможця ТОВ "АЛЬФА БУД МОНТАЖ" відповідає тендерній документації Замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-09-000004 ● c7e954dc9ff94002bb0128a07feaf143
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-09 15:35:12
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.08.2019 № 141

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-27-000856-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-09 16:16:28

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №60 по вул. Театральна, 25/1 у м. Миколаєві)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Згідно з умовами пункту 6 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам замовника Учасник надає (завантажує в Систему) Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі - Декларації) відповідно до пунктів 6, 19 Додатку 6 постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», а саме: Декларації щодо робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, та зварювальних робіт. У разі відсутності вищезазначених документів Учасник має зазначити у довідці (в довільній формі) строк їх отримання.
У зв’язку з вищезазначеним пропонуємо пояснити, в якому файлі, наданому в складі тендерної пропозиції, учасником ТОВ «АЛЬФА БУД МОНТАЖ» розміщені Декларації щодо робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, та зварювальних робіт або довідка, в якій зазначений строк отримання вищезазначених Декларацій.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-14 14:00:10

Пояснення на моніторинг

Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради враховуючи результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-06-27-000856-b за предметом: Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №60 по вул. Театральна, 25/1 у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), надає роз’яснення.
Відповідно до ст. 15 та ст. 17 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачи дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011 р. №1107 в редакції Постанови КМУ №48 від 07.02.2018 р. (надалі – Постанова):
15. Строк дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки становить п’ять років.
17. Дозвіл може бути анульований у випадках, передбачених статтею 21 Закону України "Про охорону праці".
Також зазначаємо, що в Постанові не вказано, що отримані раніше дозвола є недійсними або підлягають переоформленню.
В тендерній пропозиції Учасника ТОВ «АЛЬФА БУД МОНТАЖ» в файлі «2 Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» на сторінках 284-285 наявна інформація стосовно дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів; зварювальні та газополум’яні роботи. Дозвіл №029.17.23 є дійсним до 22.01.2022. Дійсність підтверджується витягом з інформаційної системи «Реєстр дозволів» (додається).
Відповідно до роз’яснення управління Держпраці у Миколаївській області від 14.08.2019 №09-3997 (додається) територіальні органи Держпраці повинні керуватися переліком видів робіт підвищеної небезпеки, зазначеними в Постанові, під час видачі дозволів, це свідчить про те, що до кінцевої дати дії дозволу його оновлювати не треба, а також не треба отримувати декларацію на певні види робіт, якщо на ці роботи є дійсний дозвіл.

Враховуючи вищенаведене тендерна пропозиція ТОВ «АЛЬФА БУД МОНТАЖ» відповідає вимогам тендерної документації Замовника.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 06 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради, 41271134, Україна, місто Миколаїв, просп.Центральний, 135
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №60 по вул. Театральна, 25/1 у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), 26504635UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 33e33bd1cada48df8c23e5677a03e200, 2019-06-27
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 09 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом від 10.07.2019 № 120; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Інтербуд» (код в ЄДРПОУ 40356536) та ТОВ «АЛЬФА БУД МОНТАЖ» (код в ЄДРПОУ 40245852); повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.07.2019; договір підряду від 06.08.2019 № 7Т, оприлюднений в електронній системі закупівель 09.08.2019; пояснення Замовника від 14.08.2019 № 1093/18-04, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питань оприлюднення інформації щодо закупівлі та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬФА БУД МОНТАЖ» встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації для підтвердження наявності дозволів та декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки учасник має надати «(завантажити в Систему)» Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі - Декларації) відповідно до пунктів 6, 19 Додатку 6 постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», а саме: Декларації щодо робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, та зварювальних робіт. У разі відсутності вищезазначених Декларацій учасник має надати довідку в довільній формі, в якій зазначений строк їх отримання. Аналізом документів тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА БУД МОНТАЖ» з урахуванням пояснень Замовника, наданих під час моніторингу, встановлено, що на порушення зазначених умов тендерної документації учасник ТОВ «АЛЬФА БУД МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції не надав Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці щодо робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, та зварювальних робіт або довідку, в якій зазначений строк їх отримання. Крім того, згідно з умовами пункту 2 Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації «Пропозиція повинна бути складена відповідно до нижченаведених форм згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: Форма №5 Зведений кошторисний розрахунок; Форма №4 Об’єктний кошторис; Форма №1 Локальний кошторис на будівельні роботи; Форма №2 Локальний кошторис на придбання устаткування; Форма №9 Договірна ціна; Пояснювальна записка; Розрахунок 1-4 до договірної ціни; Форма №1а відомість ресурсів до локальних кошторисів; Підсумкова відомість ресурсів загальна до договірної ціни; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.». При цьому, учасник ТОВ «АЛЬФА БУД МОНТАЖ» на порушення зазначених умов тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надав Форму № 2 Локальний кошторис на придбання устаткування та Підсумкову відомість ресурсів загальну до договірної ціни. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «АЛЬФА БУД МОНТАЖ» не відповідала умовам тендерної документації. Проте, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬФА БУД МОНТАЖ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель договір підряду від 06.08.2019 № 7Т, укладений з ТОВ «АЛЬФА БУД МОНТАЖ», на третій день з дня його укладення., 20 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Інтербуд" 23 854 171,50
UAH з ПДВ
23 854 171,50
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "АЛЬФА БУД МОНТАЖ" 25 179 403,25
UAH з ПДВ
25 179 403,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 25 179 403,25
UAH з ПДВ
25 179 403,25
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Інтербуд"
#40356536
Відхилено 23 854 171,50
UAH з ПДВ
18 липня 2019 13:54
ТОВ "АЛЬФА БУД МОНТАЖ"
#40245852
Переможець 25 179 403,25
UAH з ПДВ
23 липня 2019 10:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА БУД МОНТАЖ"
#40245852
25 179 403,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 серпня 2019 13:57
Договір 7Т від 06.08.2019_к.р. будівлі ДНЗ 60.PDF укладений
09 серпня 2019 13:55
ДУ 2 від 20.08.19 до дог.7Т_К.р.будівлі ДНЗ 60.PDF зміни до договору
20 серпня 2019 14:04
sign.p7s зміни до договору
15 серпня 2019 14:13
ДУ 1 від 14.08.19 до дог.7Т_К.р.будівлі ДНЗ 60.PDF зміни до договору
15 серпня 2019 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Скасувати Додаткову угоду №1 від 14.08.2019р. до договору №7Т від 06.08.2019 1.2. Внести зміни у Додаток № 2 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції. 1.3. У зв’язку із відкриттям небюджетного рахунка для зарахування попередньої оплати «Підрядника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в Розділі 14 Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ПІДРЯДНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА БУД МОНТАЖ» адреса: 01021, м. Київ, вулиця Грушевського, 10, п/р 26005000010883 в АТ "БАНК КРЕДИТ ДНІПРО", МФО 305749 н/р 37129000707280 в Управлінні Державної казначейської служби України у м. Запоріжжі Запорізької області, МФО 820172 ЄДРПОУ 40245852, ІПН 402458508266, тел. +38 098 408 01 00
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку