Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Бродівський педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича" |
Код ЄДРПОУ: | 02136979 |
Вебсайт: | http://brodypk.at.ua |
Місцезнаходження: | 80600, Україна , Львівська обл., Броди, Коцюбинського 4 |
Контактна особа: |
Кішик Богдан Анатолійович 380326626516 brodypk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2019 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 12:55 |
Очікувана вартість: | 1 908 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,57% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2019 19:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 12:31 |
ТЕНДЕР-ГАЗ 2019.doc |
09 липня 2019 19:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 червня 2019 12:31 |
ТЕНДЕР-ГАЗ 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
"ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" надав довідку у якій НЕ ЗАЗНАЧЕНО ціну за 1000 м.куб станов на день подання.
Згідно вищезазначеної довідки ціна вказана НАК "Нафтогаз України" з 1 липня 2019 року. А також ДП "Газпостач" ПрАТ "Тернопільміськгаз" та "Одесагаз - постачання" також вказані ціни з 1 липня 2019 року.
Проте ціни станом на день подання не визначені в довідці, тому тенедерна пропозиція учасника повинна бути відхилена.
Дата 18.07.2019 р. фігурує лише стосовно запиту ТОВ "Львівгаз збут". Проте, жодних даних в самій довідці тпп стосовно цін станов на 18.07.2019 р. не визначено.
Тому вимога ТД не виконана
Просимо відхилити пропозицію учасника, інакше будемо змушені звернутися до АМКУ
Скарги до процедури
Дата подання: 22 серпня 2019 11:32
Дата подання: 30 серпня 2019 18:56
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-20-000034 ● e5a356fa3207441ba42c005e8e2ca035
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2019 10:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.08.2019 №137
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.08.2019 № 137
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-27-000649-a 27.06.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-21 11:10:29
Запит про надання пояснень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-06-27-000649-a, яка проводилася Комунальним закладом Львівської обласної ради «Бродівський педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до абзацу 7 частини 1 статті 10 Закону № 922, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема – інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Згідно електронної форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 22.07.2019 розміщеного в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro», Замовником прийнято рішення про відхилення найдешевшої тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг», яке опубліковане 06.08.2019. Також, не оприлюднена в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro» інформація про відхилення найдешевшої тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Якого числа Замовником прийнято рішення про відхилення найдешевшої тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг»?
2. Чому не оприлюднено інформацію про відхилення найдешевшої тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг»?
3. В чому полягає невідповідність найдешевшої тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» умовам тендерної документації Замовника?
Слід також зазначити, що безпідставне відхилення найдешевшої тендерної пропозиції суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону № 922 - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проведеним аналізом також встановлено, що відповідно до пункту дев’ятого частини першої статті 17 Закону № 922, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Аналізом встановлено, що згідно відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua), кінцевий бенефіціарний власник ТОВ «Львівгаз Збут» відсутній, підстава – інформація відсутня.
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Львівгаз Збут» з підстав визначених у пункті дев’ятому частини першої статті 17 Закону № 922?
Водночас, зазначаємо, що згідно із частиною 1 статті 31 Закону № 922, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-23 13:06:13
Пояснення до всіх запитів
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-21 11:12:24
В доповнення до запиту
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-21 11:32:18
Запит про надання пояснень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-06-27-000649-a, яка проводилася Комунальним закладом Львівської обласної ради «Бродівський педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону № 922, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно з інформацією розміщеною в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro», учасником торгів ТОВ «Паливторг» оприлюднено вимогу про усунення порушення за номером UA-2019-06-27-000649-a.b1 від 21.08.2019, однак відповіді Замовником не надано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Чому Замовником протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вимоги від 21.08.2019 за номером UA-2019-06-27-000649-a.b1 не надано роз’яснення та відповідно не оприлюднено в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-29 16:01:10
Запит про надання пояснень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-06-27-000649-a, яка проводилася Комунальним закладом Львівської обласної ради «Бродівський педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно і пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер та посилання на номер процедури закупівлі, і підпис уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції.
Проведеним аналізом встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Львівгаз Збут» містяться документи, а саме – лист-згода Рубель Л.І., лист-згода Кунинець Ю.Я., та лист-згода Цимбали Л.Л., сформовані на фірмових бланках вказаного учасника, які не містять реєстраційних номерів та посилання на номер процедури закупівлі, і підпис уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції.
Слід зазначити, що тендерним комітетом відхилено найдешевшу тендерну пропозицію на підставі відсутності в документах посилання на номер процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Львівгаз Збут» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, як таку, що не відповідала умовам тендерної документації?
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із частиною 3 статті 17 Закону № 922, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовником в частині 3 Додатку № 2 тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відхилення визначених у пунктах 2, 3, 8 статті 17 Закону № 922, вимагається подання переможцем торгів інформації в довільній формі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Чому Замовником в тендерній документації вимагається підтвердження інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
Крім цього, прошу надати пояснення на питання, яке було у попередньому запиті:
3. Чому Замовником протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вимоги від 21.08.2019 за номером UA-2019-06-27-000649-a.b1 не надано роз'яснення та відповідно не оприлюднено в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro»?
Водночас, зазначаємо, що згідно із частиною 1 статті 31 Закону № 922, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-05 11:24:48
Відповідь на запит
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-04 16:16:06
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.09.2019 № 145
Львів
Про призупинення рішення
про початок моніторингу
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2019-06-27-000649-a.a5,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-06-27-000649-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 21 серпня 2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 20 серпня 2019 року № 137 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокол №7
2019-10-10 11:57:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
934 873,29
UAH з ПДВ
|
934 873,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 038 748,10
UAH з ПДВ
|
1 038 748,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" |
1 658 475,78
UAH з ПДВ
|
1 658 475,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Відхилено |
934 873,29
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 09:54
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Відхилено |
1 038 748,10
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 06:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" #39594527 |
Переможець |
1 658 475,78
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 23:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 12:19
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
27 січня 2020 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 11:52
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 13:19
|
Договір газ.pdf | укладений |
25 вересня 2019 13:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 41BB797-1382-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |