Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автоматизації індивідуального теплового пункту
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-06-27-000633-a 1160d07966c04a8a9ddaf8ff135a3f77
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сазонова Валерія Валеріївна

380442867661 swim2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа вищої спортивної майстерності міста Києва
Код ЄДРПОУ: 33499944
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Бастіонна, будинок 7
Контактна особа: Сазонова Валерія Валеріївна
380442867661
swim2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 11:32
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автоматизації індивідуального теплового пункту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, місто Київ, Київ, вул. Бастионная, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 12:27
Проект_Договору_кап.ремонт_теплопункт_06.docx
27 червня 2019 12:26
ТД_кап.ремонт_автоматизація_ІТП_3_26.06.2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-21-000008 ● f6109519e0984dfd9355f8a452239cec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.08.2019 № 158
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2019 № 158

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-06-27-000633-a 27.06.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-30 16:20:51

Розяснення щодо висновку

ШВСМ міста Києва просить надати лист-розяснення щодо методів усунення порушень

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-09-02 11:55:17

Про надання інформації

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до протоколу Договір було розірвано (сума оплати по договору становить 0.00). Відповідну інформацію оприлюднено у системі електронних закупівель

2019-09-04 16:45:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-09-04 16:59:30

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТР" 589 000,00
UAH з ПДВ
589 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІМІНХАУСБУД" 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 16:11
Довідка ДФСУ.pdf
24 липня 2019 14:04
Dovidka_19205453140850480177.pdf.p7s
24 липня 2019 13:57
Dovidka_19205453140850480177.pdf
12 липня 2019 10:34
Електронний підпис
11 липня 2019 16:14
кошторис.pdf
11 липня 2019 11:47
додаток 2 Статут - scan.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 12:06
працівник.pdf
12 липня 2019 12:06
выдомостs.pdf
12 липня 2019 12:06
гарантия.pdf
12 липня 2019 12:06
пропозиц.pdf
12 липня 2019 12:06
досвід.pdf
12 липня 2019 12:06
обладн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІМІНХАУСБУД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТР"
#41438373
589 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 16:52
Додаткова Угода_ІТП_1_04.09.2019.pdf укладений
04 вересня 2019 16:50
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 11:34
Договір_кап.ремонт_автоматизації_ІТП_55_14.08.2019.pdf укладений
14 серпня 2019 11:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: у зв'язку з встановленими Державною аудиторською службою України (Північний офіс Держаудитслужби) порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель