Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт даху Переяслав-Хмельницької ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 Переяслав-Хмельницької міської ради Київської області
Очікувана вартість
2 768 000,00 UAH
UA-2019-06-27-000624-c de48e8c43e0f47a8a60060d65872a9b0
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тютюнник Марія Олександрівна

+380456756376 vidocvit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Переяслав-Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143749
Місцезнаходження: 08400, Україна , Київська обл., Переяслав-Хмельницький, вул.Мазепи, 11
Контактна особа: Тютюнник Марія Олександрівна
+380456756376
vidocvit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2019 20:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2019 20:34
Початок аукціону: 15 липня 2019 15:46
Очікувана вартість: 2 768 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт даху Переяслав-Хмельницької ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 Переяслав-Хмельницької міської ради Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав-Хмельницький, вулиця Новокиївське шосе,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 20:33
Електронний цифровий підпис
27 червня 2019 20:30
додаток 7 технічне завдання.xlsx
27 червня 2019 20:30
ТД ЗОШ 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання інфармації
Дата подання: 02 липня 2019 16:27
Дата відповіді: 03 липня 2019 09:46
Голові тендерного комітету відділу освіти Переяслав-Хмельницької міської ради Київської області 1.Постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких змінено перелік робіт підвищеної небезпеки, на виконання яких необхідно отримувати дозвіл, зокрема виключено роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. В даний час перелік робіт підвищеної небезпеки містить 18 позицій. Тендерна документація вимагає наявність дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки та робіт на висоті. Враховуючи вищевикладене, просимо повідомити,чи потрібно подавати дозвіл на роботи на висоті, а в разі відсутності необхідності, то які документи потрібно подати, які дають право для роботи на висоті та на які роботи, згідно зміненого переліку робіт підвищеної небезпеки, надати дозвіл на роботи підвищеної небезпеки. 2. Відповідно до тендерної документації в разі залучення субпідрядників для виконання робіт, учасник надає копії документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги для субпідрядника згідно додатку 1 тендерної документації. Крім того учасник надає: - копію договору субпідряду ( із зазначенням конкретних обсягів робіт, що доручаються субпідряднику) - документи, що підтверджують повноваження на підпис договору зі сторони субпідрядника.; - установчі та реєстраційні документи субпідрядника - лист згоду на обробку та поширення персональних даних уповноваженої особи субпідрядника. Просимо надати інформацію, чи потрібно подавати на субпідрядника наступну інформацію: 1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за встановленою формою): 2. Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за встановленою формою). 3. Скан копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (скан копія наказу або копії першої та останньої сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування або інші документи, які підтверджують працевлаштування). Інформація в довідці та підтверджуючих документах повинна співпадати. 4. Довідка, що містить інформацію щодо залучення кваліфікованих працівників для виконання будівельних робіт. 5. Скан копії з оригіналів листів-відгуків від Замовників про виконання аналогічних** договорів (не менше трьох) 6. Скан копії оригіналів аналогічних** договорів (перша-остання сторінки), та акти виконаних робіт, які повинні відповідати пункту 3.1. 7. Скан копія звіту про фінансові результати (Ф-2) і балансу (Ф-1) за 2018 р. (за 2018 р. документи повинні засвідчувати прибутковість діяльності учасника). 8. Оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність розрахункових рахунків та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше місяця, що передує місяцю початку проведення процедури аукціону. 9. Сканкопія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів не нижче 4 категорії складності ( або класу наслідків не нижче СС2) 10. наявність дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та робіт на висоті.(копія документів) 3. Тендерна документація передбачає наявність дозвільних документів на виконання робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій або діючого договору з відповідною організацією. (копія документів). Чи потрібно на відповідну організацію на виконання робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій подавати документи, передбачені для субпідрядника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Тендерною документацією для виконання робіт на висоті вимагається наявність дозвільних документів. Відповідно до чинного законодавства такими документами є або діючий дозвіл,, або зареєстрована у відповідності до законодавства декларація.
2. Відповідно до проекту договору підрядник в разі відсутності в нього ліцензії або дозвільних документів може залучати до виконання робіт субпідрядника, який має для цього відпровідну матеріальну, кадрову та фінансову можливість, досвід виконання робіт. Отже, для підтвердження вищевказаного учасник в складі своєї пропозиції надає всі зазначені документи.
3. Оскільки роботи з вогнезахисту дерев'яних конструкцій становлять менше 20 відсотків від загального об'єму робіт, то, в разі відсутності в учасника відповідних дозвільних документів, він в складі своєї пропозиції подає лише договір з відповідною організацією та її дозвільні документи( копії)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-27-000624-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 03 липня 2019 18:46
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації
Голові
Тендерного комітету
Відділу освіти Переяслав-Хмельницької міської ради
Київської області

ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації

1. П. 21 Постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., зазначено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація відповідності матеріальної – технічної бази вимогам законодавства з охорони праці за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):
у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору;
в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.". Переможець приступає до виконання робіт після укладення договору. Відповідно має отримати декларацію після укладення договору, а не до подання тендерної пропозиції. На практиці час виготовлення декларації становить 18 днів, тобто в триваліші строки, ніж час відведений на підготовку тендерної пропозиції. Просимо надати інформацію про те, як діяти учаснику в такому випадку, чи можливо подати документи, які підтверджують факт виготовлення такої декларації, зокрема експертні висновки, опис про отримання документів.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті особи, які мають декларацію відповідності матеріальної – технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів.
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» далі – Закон, визначено, що закупівля здійснюється зокрема за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Дії Замовника в частині встановлення у документах вище вимог у встановлений спосіб, наведений вище, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 Закону та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених ст. 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Документації в частині надання декларації відповідності матеріальної – технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 липня 2019 09:15
1. Наявність в учасника дозвільних документів ( чинного дозволу або зареєстрованої відповідного до законодавства декларації).шо дають право на виконання робіт на висоті передбачені тендерною документацією замовника, ні в якому разі не є дискримінацією по відношенню до учасників закупівлі, адже, виходячи з тверджень скаржника, відсутність будь-якого документа у суб'єкта господарювання можа трактуватись, як його дискримінація.
2. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника буде враховуватися лише чинні дозволи або зареєстована відповідно до законодавства деларація, що дають право на виконання робіт на висоті, а не факт її подання, що не є гарантією її отримання, адже не в компетанції тендерного комітету визначення правильності її оформлення, повноту та достовірність наданих для її отримання документів. Це визначають органи, встановлені законодавством України.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000624-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Гарант Сервіс, Код ЄДРПОУ:20598034
Дата подання: 17 липня 2019 18:00
Оскарження переможця
Документи переможця не в повній мірі відповідають вимогам тендерної документаціі
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000624-c.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Гарант Сервіс, Код ЄДРПОУ:20598034
Дата подання: 18 липня 2019 12:31
Про визначення переможця
Вимога переглянуи резульати торгів
Скасована
Дата: 18 липня 2019 13:05
Причина: Повтор
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000624-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Гарант Сервіс, Код ЄДРПОУ:20598034
Дата подання: 18 липня 2019 15:31
скарга на рішення замовника
скарга на рішення замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2019 08:46
Звернення не може бути задоволено з наступних причин:
1. Тендерною документацією вимагалося надання договору оренди виробничою бази, акт прийому-передачі її не вимагавсяя.
2. Лист-роз'яснення від учасника необхідний лише у випадках не надання певних документів для посилання на законодавчі норми їх ненадання.
3. У вказаному пункті 7 (розділ І )тендерної документаці є абзац : В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. Отже, переклад цього документа не є обов'язковим.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000624-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 26 липня 2019 13:19
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 серпня 2019 09:26
Ваша скарга адресована Органу оскарження, а не Замовнику, і бкде розглянута ним по суті у встановлені законодавстом терміни.

Документи подані скаржником

18 липня 2019 15:31
вимога

Документи подані скаржником

26 липня 2019 13:19
додатки
26 липня 2019 13:19
додатки
26 липня 2019 13:19
додатки
26 липня 2019 13:19
додатки
26 липня 2019 13:19
додатки
26 липня 2019 13:19
платіжне доручення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-27-000624-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 26 липня 2019 16:51
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 19:29
Рішення від 31.07.2019 №10369 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 19:29
Рішення від 15.08.2019 №11317.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 20:17

Документи подані скаржником

26 липня 2019 16:51
додатки
26 липня 2019 16:51
додатки
26 липня 2019 16:51
додатки
26 липня 2019 16:51
додатки
26 липня 2019 16:51
додатки
26 липня 2019 16:51
платіжне доручення

Документи подані замовником

09 серпня 2019 13:46
пояснення по суті скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 2 550 208,52
UAH з ПДВ
2 471 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" 2 661 355,20
UAH з ПДВ
2 472 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 2 629 977,00
UAH з ПДВ
2 498 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант Сервіс 2 740 564,80
UAH з ПДВ
2 599 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 14:18
МВС.pdf
16 липня 2019 14:18
ДПІ.pdf
12 липня 2019 20:20
sign.p7s
12 липня 2019 20:19
Якісні документи.rar
12 липня 2019 20:19
Фінансовий звіт 2018.pdf
12 липня 2019 20:19
Технічне завдання.pdf
12 липня 2019 20:19
Статут.pdf
12 липня 2019 20:19
Пропозиція.pdf
12 липня 2019 20:19
Проект договору.pdf
12 липня 2019 20:19
ПДВ.pdf
12 липня 2019 20:19
Накази.pdf
12 липня 2019 20:19
Ліцензії та дозволи.pdf
12 липня 2019 20:19
Кошторис.pdf
12 липня 2019 20:19
Календарний графік.pdf
12 липня 2019 20:19
Договір оренди.pdf
12 липня 2019 20:19
Довідка ст.17.pdf
12 липня 2019 20:19
Довідка роботи.pdf
12 липня 2019 20:19
Довідка працівники.pdf
12 липня 2019 20:19
Довідка обладнання.pdf
12 липня 2019 20:19
Довідка довкілля.pdf
12 липня 2019 20:19
Довідка відомості.pdf
12 липня 2019 20:19
Виписка.pdf

Публічні документи

13 липня 2019 15:49
sign.p7s
13 липня 2019 15:47
установчі документи.pdf
13 липня 2019 15:47
сертифікат.rar
13 липня 2019 15:47
сертифікат соколова.pdf
13 липня 2019 15:47
протокол2.pdf
13 липня 2019 15:47
паспорт герасименко.pdf
13 липня 2019 15:47
наказ.pdf
13 липня 2019 15:47
кошторис новий.pdf
13 липня 2019 15:47
дог вогнезахист.pdf
13 липня 2019 15:47
ДОВІДКИ_НАКАЗИ.pdf
13 липня 2019 15:47
довідка банк.pdf
13 липня 2019 15:47
ДОВ НАКАЗ2.pdf
13 липня 2019 15:46
відгук.pdf
13 липня 2019 15:46
Баланс 2017-2018.pdf
13 липня 2019 15:46
субпідряд дов.rar
13 липня 2019 15:46
субпідряд 1.rar

Публічні документи

12 липня 2019 14:40
sign.p7s
12 липня 2019 10:12
7.3 Сенькін В.І..pdf
12 липня 2019 10:12
6.1 Довідка про Укрбуд.pdf
12 липня 2019 10:12
1.4.2 Рахунок.pdf
12 липня 2019 10:12
Дефектний акт.pdf
12 липня 2019 10:12
8.6 Лист розьяснення.pdf
12 липня 2019 10:12
1.4.4 Лист розяснення.pdf
12 липня 2019 10:12
7.4 Сенькін О.В..pdf
11 липня 2019 11:21
9.1Захист довкілля.pdf
11 липня 2019 11:21
8.5 Довідка.pdf
11 липня 2019 11:21
7.2 Чернишова.pdf
11 липня 2019 11:21
8.4 ЕДРПОУ.pdf
11 липня 2019 11:21
7.1 Лист Ширін.pdf
11 липня 2019 11:21
8.4 ЕДРПОУ ст.2.pdf
11 липня 2019 11:21
8.3 Витяг ПДВ.pdf
11 липня 2019 11:21
3.4.1 0_50 8017 РЕМА.pdf
11 липня 2019 11:21
6.1 Довідка про Укрбуд.pdf
11 липня 2019 11:21
5.2 Істотні умови.pdf
11 липня 2019 11:21
3.4.1 0_50 7024 РЕМА.pdf
11 липня 2019 11:21
8.2 Опис до статуту.pdf
11 липня 2019 11:21
3.4.1 0_50 3005 РЕМА.pdf
11 липня 2019 11:21
5.1 Проект договору.pdf
11 липня 2019 11:20
3.4.1 0_50 8019 РЕМА.pdf
11 липня 2019 11:20
4.5 Паспорт Ширін.PDF
11 липня 2019 11:20
4.4 Наказ Ширин В.Р..pdf
11 липня 2019 11:20
3.8 Наказ Чернишова.pdf
11 липня 2019 11:20
4.2 Виписка Ширін 2ст.pdf
11 липня 2019 11:20
7.4 Лист Сенькін О.В.pdf
11 липня 2019 11:20
4.2 Виписка Ширін 1 ст.PDF
11 липня 2019 11:20
7.3 Лист Сенькін В.І.pdf
11 липня 2019 11:20
3.2 Довідка Сес.pdf
11 липня 2019 11:20
3.1 Технічні вимоги.pdf
11 липня 2019 11:20
1.5.5 Дозвіл Дак-мас.pdf
11 липня 2019 11:20
1.5.1 Ліцензія УБІ.pdf
11 липня 2019 11:20
1.4.2 Рахунок.pdf
11 липня 2019 11:20
1.4.1 Баланс 2018 р.pdf
11 липня 2019 10:02
1.1.2 Договір БМУ 33.pdf
11 липня 2019 10:00
1.1.1 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 16:24
sign.p7s
11 липня 2019 16:08
6. Довідки.pdf
11 липня 2019 16:08
4. Сертифікати.pdf
11 липня 2019 16:08
3. Технічна частина.pdf
11 липня 2019 16:07
2. Кваліфікаційні.pdf
11 липня 2019 16:07
1. Документи.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"

Критерій Вимога Підтвердження

ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ Гарант Сервіс

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
Переможець 2 471 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 11:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
2 471 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 серпня 2019 06:54
договір ремонт даху укладений
21 серпня 2019 06:52
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 08:54
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 08:51
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 14:01
Додаткова угода3.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:58
sign.p7s зміни до договору
01 листопада 2019 11:53
Додаткова угода -2 ЗОШ 4.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 11:51
sign.p7s зміни до договору
01 жовтня 2019 14:21
Додаткова угода ЗОШ 4.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміни виконання робіт, зміна банківських реквізитів у зв'язку із запровадженням міжнародного номеру банківського рахунку
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з необхідністю додаткових робіт та коригуванням пректно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взв'зку з коригуванням проектно-кошторисної документації та виконання додаткових робіт
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку