Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі.
Construction of a multi-functional Sports Palace at 3 Zluky Avenue, Ternopil
Очікувана вартість
452 318 864,60 UAH
UA-2019-06-27-000619-a f86739af6fca43f29ba871a4b0844618
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Shushkevich Igor Bogdanovich

380352252763 stadionter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Тернопільський міський стадіон"
Код ЄДРПОУ: 23590837
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, поспект Степана Бандери,15
Контактна особа: Shushkevich Igor Bogdanovich
380352252763
stadionter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal Enterprise "Ternopil City Stadium"
National ID: 23590837
Contact point: Shushkevich Igor Bogdanovich
380352252763
stadionter@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 червня 2019 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 14:23
Очікувана вартість: 452 318 864,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000000 UAH
Publication date: 27 червня 2019 12:06
Enquiries until: 22 липня 2019 18:00
Complaints submission until: до 28 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 серпня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 452 318 865 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі. Джерело фінансування: кошти державного та місцевого бюджету.
Construction of a multi-functional Sports Palace at 3 Zluky Avenue, Ternopil. Source of funding: funds from the state and local budgets
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, проспект Злуки, 3а
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Construction of a multi-functional Sports Palace at 3 Zluky Avenue, Ternopil
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних проектних робіт здійснюється на підставі підписаних актів виконаних робіт/здачі-приймання або на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), або інших актів (накладних) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) із зазначенням таких витрат, протягом п'яти робочих днів після підписання Сторонами вказаного акту, за умови надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Оплата наданих послуг здійснюється за фактом їх надання, а саме у разі виконання певного етапу розробки робочої документації або щодо послуги в цілому. Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), або інших актів (накладних) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після підписання Сторонами вказаного акту та довідки, за умови надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70
Виконання робіт За наявності бюджетного фінансування Замовник може (має право) на виконання будівельних робіт та для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів перерахувати Підряднику попередню оплату: - в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт, які фінансуються за рахунок коштів державного бюджету, що передбачено Постановою КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року; - в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт, які фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел, за умови отримання погодження головного розпорядника бюджетних коштів, що передбачено Постановою КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 р. №117 Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 15%
Понад 400 млн. гривень: 15%
Понад 250 млн. грн. до 400 млн грн. включно: 10%
Понад 100 млн. грн. до 250 млн грн. включно: 7%
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: 5%
До 50 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Від 150 працівників і більше: 10%
Від 100 до 150 працівників включно: 7%
Від 75 до 100 працівників включно: 5%
Від 50 до 75 працівників включно: 3%
До 50 працівників: 0%
Строки виконаня робіт: 5%
Від 20 місяців до 25 місяців включно: 5%
Від 25 місяців до 30 місяців включно: 3%
30 місяців включно: 0%
24 липня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 10:51
Таблиця змін.doc
24 липня 2019 10:51
ЗТД Палац спорту.doc
27 червня 2019 12:06
Додаток 2.rar
27 червня 2019 12:06
ТД Палац спорту.doc
27 червня 2019 12:06
Додаток 4.docx
27 червня 2019 12:06
Додаток 3.docx
27 червня 2019 12:06
Додаток 1.docx
27 червня 2019 12:06
Додаток 5.docx
24 липня 2019 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 10:51
Таблиця змін.doc
24 липня 2019 10:51
ЗТД Палац спорту.doc
27 червня 2019 12:06
Додаток 2.rar
27 червня 2019 12:06
ТД Палац спорту.doc
27 червня 2019 12:06
Додаток 4.docx
27 червня 2019 12:06
Додаток 3.docx
27 червня 2019 12:06
Додаток 1.docx
27 червня 2019 12:06
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 08 липня 2019 11:16
Дата відповіді: 10 липня 2019 16:56
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору чи можливо надання діючого договору?
Відповідь: Відповідно вимог ч.3 пп. 3.5.2 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасники мають надати інформацію з підтверджуючими документами про договір, що був виконаний
Наявність працівників
Дата подання: 08 липня 2019 11:33
Дата відповіді: 10 липня 2019 16:56
Оцінка пропозицій здійснюється Замовником на основі критеріїв одним з яких є наявність кваліфікованих працівників, що підтверджується Звітом 1-ДФ за останній квартал 2018 року. Чи має бути дана інформація зазначена у довідці про наявність кваліфікованих працівників, наприклад, якщо учасник зазначає, що він має більше 150 працівників, та підтверджує дані Звітом 1-ДФ, то чи має він зазначити в довідці про наявність кваліфікованих працівників всіх осіб (150), чи можливо зазначити тільки працівників основних будівельних професій необхідних для виконання робіт за даним предметом закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно вимог пп. 3.5.4 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасники надають інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників необхідних для виконання зобов‘язань за предметом даних торгів. Тобто, у вказаній довідці не обов’язково зазначати всіх працівників згідно Звіту 1-ДФ.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 09 липня 2019 12:32
Дата відповіді: 10 липня 2019 16:57
Закон України "Про публічні закупівлі" регламентує правові засади здійснення публічних закупівель, в ст. 24 даного Закону зазначено: Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, тобто в Законі не передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції має бути видано виключно обслуговуючим банком учасника. Просимо вненсти зміни до розділу ТД про надання забезпечення ТП та привести їх у відповідність до Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) Замовник зазначає умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно вимог пп. 3.2.6 п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації, однією із умов надання забезпечення тендерної пропозиції є вимога щодо оформлення банківської гарантії в обслуговуючій банківській установі Учасника. Також зазначаємо, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 17 липня 2019 13:57
Дата відповіді: 18 липня 2019 12:36
Шановний Замовнику, встановлені вимоги тендерної документації порушують права учасників щодо участі в процедурі закупівлі, а саме, вимоги щодо досвіду виконання аналогічних договорів. В розділі 3 ТД, п.п. 3.5.2. неоднозначно висвітлені вимоги щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, тобто зазначено, що мають бути надані відомості про виконання договору, тобто це можуть бути відомості як про виконаний договір, так і про договір, який ще діє. На уточнення стосовноно даного пункту, Замовником надано відповідь, що договір має бути виконаний в повному обсязі, що автоматично зманшує коло потенційних учасників. Адже маючи діючий договір який підходить за всіма критеріями (види робіт, предмет закупівлі, категорія складності та ін.) але якщо він не виконаний в повному обсязі, навіть якщо знаходиться на завершальній стадії, такий учасник не має змоги брати участь у даній процедурі закупівлі, що порушує принципи Закону про рівну крнкуренцію та недискримінаційний підхід до учасників. Звертаємося з проханням внести зміни до тендерної документації видаливши дискримінаційні вимоги п.п. 3.5.2. (Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) та надати можливість брати участь у даній процедурі закупівлі учасникам які мають досвід виконння аналогічних діючих договорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно вимог ч.3 пп. 3.5.2 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасники мають надати інформацію з підтверджуючими документами про договір, що був виконаний. Також відповідно до умов тендерної документації, учасники мають надати лист-відгук, який має містити посилання на номер і дату відповідного договору, що був виконаний. Вказана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не є дискримінаційною, що підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Субпідрядники
Дата подання: 17 липня 2019 16:41
Дата відповіді: 18 липня 2019 12:35
В Тендерній документації наявна вимога про надання ліцензії та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки учасника або субпідрядної організації, але зазначені документи по субпідрядній організації надаються у тому разі, якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків. Просимо пояснити, якщо учасник не має дозволу/ліцензії та планує залучити субпідрядну організацію до виконання робіт в обсязі не більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то відповідно ніяких копій дозволів ліцензій надавати в складі тендерної пропозиції не потрібно?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно вимог пп. 3.5.6 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасники надають оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції гарантійний лист довільної форми щодо продовження строку дії ліцензії та/або дозволу. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензії та/або дозволи видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет. Замовник не заперечує щодо надання додаткових документів у складі пропозиції, а тому інформацію про субпідрядні організації та їхні документи, учасники можуть надавати додатково.
Досвід
Дата подання: 18 липня 2019 13:06
Дата відповіді: 19 липня 2019 18:10
Практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено принципи порушення прав учасників на участь в процедурі закупівлі. В доному випадку прямо порушено наше право на участь в процедурі закупівлі, як учасника який має аналогічний діючий договір, а отже не має змоги брати участь в торгах, по відношенню до нас дана вимога є дискримінаційною та зобов`язує звертатися в Антимонопольний комітет для вирішення даного питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно вимог ч.3 пп. 3.5.2 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасники мають надати інформацію з підтверджуючими документами про договір, що був виконаний. Також відповідно до умов тендерної документації, учасники мають надати лист-відгук, який має містити посилання на номер і дату відповідного договору, що був виконаний. Вказана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не є дискримінаційною, що підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
тендерна документація
Дата подання: 18 липня 2019 18:45
Дата відповіді: 19 липня 2019 18:10
Відповідно до тендерної документації розділ III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), пункта 3.6.2. «..... Календарний план надається без цінових показників з документами Технічного опису». Просимо Замовника надати пояснення терміну «документи Технічного опису», оскільки даний термін не зустрічається і не співвідноситься по тексту, до жодного із розділів тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Календарний план без цінових показників подається на виконання вимоги пп. 5.1.3.4 п. 5.1.3. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V Тендерної документації. Відповідно, при поданні пропозиції, учасником вказується питома вага критерію.
банківська гарантія
Дата подання: 19 липня 2019 16:38
Дата відповіді: 19 липня 2019 18:11
Чи Замовник прийме як належне виконання тендерних умов, якщо учасник нерезидент у складі тендерної документації щодо забезпечення подасть банківську гарантію українського банку забезпечену контргарантією закордонного банку у якому учасник нерезидент має банківський рахунок у своїй країні який відповідно відкрито більше як 6 місяців тому? Чи прийме Замовник як належне виконання документи Учасника що вимагаються Тендерною документацією, що стосуються банку який видав контргарантію замість документів щодо українського банку, оскільки Учасник є іноземною юридичною особою та не користується послугами українського банку (крім послуги гарантії для цього тендеру)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: . Відповідно до пп 3.2.6. тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючою банківською установою Учасника, тобто в Учасника відкритий рахунок у такій банківській установі (банку) не менше ніж 6 (шість) місяців відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-27-000619-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 18 липня 2019 18:07
Вимога до Замовника
Просимо у п.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усунути п.3.2.8. Тендерної документації, оскільки ця умова щодо надання довідок з банку про відкриття рахунку та залишок коштів або іншого документу з банку на підтвердження наявності грошового покриття – є незаконною з наступних підстав.
Питання забезпечення тендерної пропозиції регулюється Ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якого міститься вичерпний перелік вимог щодо забезпечення :
«У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.»
Жодних інших вимог в т.ч. щодо довідок з банку чи щодо будь-якого іншого документу в т.ч. щодо наявності підтвердження грошового покриття законодавство України не передбачає.
Вимоги до тендерної документації визначені у п.2 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», у якому теж не передбачена можливість Замовника щодо забезпечення тендерної пропозиції вимагати довідки з банку.
У п.3 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію але лише передбачену відповідно до законодавства.
Також зазначаємо, що відсутнє інше окрім Закону України «Про публічні закупівлі» законодавство України щодо щодо вимог до Тендерної документації.
Оскільки, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 3.2.8 Тендерної як такий, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 18:12
Відповідно до ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник зазначає умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно вимог пп. 3.2.6 п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації, однією із умов надання забезпечення тендерної пропозиції є вимога щодо оформлення банківської гарантії в обслуговуючій банківській установі Учасника. Також зазначаємо, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказана вимога жодним чином не порушує права учасників, оскільки будь-яка особа має змогу виконати вищевказані умови, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації. Також повідомляємо, якщо учасником оформлено належним чином банківську гарантію з покриттям, абсолютно немає ніяких проблем для отримання відповідної довідки з баку-гаранта.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000619-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 18 липня 2019 19:16
Вимога до Замовника
Просимо змінити або виключити п. 5.1.3.3. Тендерної документації, оскільки ця умова щодо підтвердження Звітом 1-ДФ за останній квартал 2018 року або Звітом із праці за останній звітний період 2018 – є незаконною з наступних підстав.
27 червня 2019 року Замовник оголосив тендер, але з незрозумілих причин та необгрунтовано оголосив кваліфікаційний критерій що стосується 31 грудня 2018 року.
Відповідно до п.2 Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» як один з критеріїв Замовник встановлює:
«наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Тобто йдеться про наявність на даний час. Звіт 1-ДФ є щоквартальним звітом та є наявним у суб’єктів господарської діяльності за 1 квартал 2019 року з 10 травня 2019 р. Звіт з праці є щомісячним або щоквартальним звітом звітом та є наявним за 1 квартал 2019 року з 08 квітня 2019р.
Таким чином вказівка Замовника про останній квартал 2018 року або за останній звітний період 2018 року не відповідають вимогам п.2 Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 5.1.3.3. Тендерної документації як такий, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» або змінити цей пункт у редакції:
«5.1.3.3. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Звітом 1-ДФ за останній звітній квартал 2019 року або Звітом із праці за останній звітний період 2019 р.»
Недопустимим є надання переваги учасникам, які мали кращий рівень кадрового забезпечення саме на 31 грудня 2018 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 18:13
Згідно до вимог п. 5.1.3.3. Тендерної документації, Замовником встановлено неціновий критерій «Наявність кваліфікованих працівників», що підтверджується Звітом 1-ДФ за останній квартал 2018 року або Звітом із праці за останній звітний період 2018. Вказаний період зазначено у зв’язку із тим що передбачається виконання дуже великого об’єму робіт в досить стислі терміни. Тому зазначена вимога, встановлена для того щоб переконатися що потенційного підрядника наявна необхідна кількість працівників на протязі року, а не якогось певного періоду, в якому учасник виконував певний об’єм робіт. Окрім того, вказана вимога встановлена як неціновий критерій, а тому не є дискримінаційною, оскільки надається можливість брати участь учасникам із значно меншою кількістю працівників.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000619-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 19 липня 2019 16:20
Вимога до Замовника - вибухонебезпечні обєкти
Просимо змінити або виключити частину 5 п. 3.5.4. Тендерної документації, оскільки ця умова щодо вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктів – є незаконною з наступних підстав.
У ч.5 п. 3.5.4. Тендерної документації вказано наступне:
«Учасник повинен мати в наявності працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах (НПАОП 0.00-5.12-01) (не менше 2-х осіб). На підтвердження надаються копії посвідченнь (свідоцтв) або копія протоколу (витягу з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці.»
Відповідно до норм ОНТП 24-86 вибухопожежонебезпечними є приміщення і будівлі у яких яких розвивається розрахунковий надлишковий тиск вибуху у приміщенні, що перевищує 6 кПа. (категорія А) або 5 кПа (категорія Б).
У Тендерній документації відсутня інформація щодо можливості багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі вищевказаного надлишкового тиску вибуху, тобто будівля та приміщення багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі не є вибухопожежонебезпечними.
Вибухонебезпечний об'єкт (ВНО) — об'єкт, на якому зберігаються, використовуються, виробляються, транспортуються речовини, що набувають при певних умовах здатність до вибуху.
У Тендерній документації відсутня інформація щодо необхідності зберігання, використання, виробляння, транспортування речовини, що набувають при певних умовах здатність до вибуху, тобто будівля та приміщення багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі не є вибухонебезпечними.
Відповідно до п.1.2 НПАОП 0.00-5.12-01. (Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об'єктах) - ця Інструкція поширюється на всі вибухопожежонебезпечні та вибухонебезпечні об'єкти, а оскільки Палац спорту з вищенаведених підстав не відноситься до вибухопожежонебезпечними та\або вибухонебезпечними, то й посилання та вимоги щодо навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах (НПАОП 0.00-5.12-01) (не менше 2-х осіб) – є незаконними.
Незаконно вказана Замовником норма призводить до необгрунтованих та незаконних переваг Учасників, які з різних причин працюють на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах та з різних причин мають 2-х осіб з навчанням та перевіркою відповідних знань – тобто незаконно та необгрунтовано обмежує конкуренцію та дискримінує Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 14:03
Оскільки роботи по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» мають складний та спеціалізований характер, планується монтаж обладнання та використання речовин/сполук, які вважаються вибухопожежонебеспечними, у тендерній документації встановлена зазначена вимога. Крім того, кожен учасник мав достатню кількість часу (оскільки оголошення про проведення закупівлі оприлюднене ще 27.06.2019) та міг направити на навчання своїх працівників для отримання знань з питань охорони праці відповідно до Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000619-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 19 липня 2019 16:23
Вимога до Замовника - баштовий кран
Відповідно до тендерної документації розділу III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) пункту 3.5.5. (Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання) вказано, що Замовник вимагає «...Обов’язкова наявність в учасника баштового крану...». Оскільки основні критерії інженера-проетувальника та інженера-будівельника, при затвердженні ПОБ, до вибору технологічного обладнання «підйомно-розвантажувальних механізмів» базується на тих засадах, що обгрунтований вибір крану для проведення певних будівельних робіт відбувається в залежності від оптимального підстрілового простору крана, мобільності крану, простоти перевезення з об'єкта на об'єкт, відсутності складних монтажних робіт на робочому місці, його вантажопідйомності, поверховості самої забудови та багатьох інших критеріїв, просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу пункту 3.5.5 (Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання) «...Обов’язкова наявність в учасника баштового крану...», як дискримінаційну, що не дозволить іншим учасникам тендерної закупівлі запропонувати Замовнику більш економічно вигіднішу (нижчу) ціну тендерної пропозиції, не застосовуючи при цьому у процесі будівництва баштового крану.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 14:02
Оскільки роботи по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» мають складний і спеціалізований характер, та передбачає виконання великих об’ємів підйомно-розвантажувальних робіт, доцільність наявності баштового крану є обґрунтованою.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000619-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 19 липня 2019 16:41
Вимога до Замовника - електронний підпис
Просимо змінити або виключити п. 3.1.6. Тендерної документації, оскільки ця умова щодо накладення на неї електронного цифрового підпис/кваліфікованого електронного підпису щодо іноземних учасників – є незаконною з наступних підстав.
У п. 1.5.1. Тендерної документації вказано, що «вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах».
У п. 3.1.6. Тендерної документації є посилання на те, що повинно здійснюватись накладення електронного підпису з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та/або ЗУ «Про електронні довірчі послуги».
Отримання електронного підпису Іноземним Учасником Тендеру вищевказаним та іншим законодавством України не передбачено.
Іноземні електронні підписи можуть використовуватись лише за умови внесення інформації про іноземні ключі до «довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір» відповідно до Ст.38 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» та до Порядку взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав (ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 60 (п.6 Порядку).
Такий міжнародний договір з Польщею не укладено. Іноземний учасник є юридичною особою за законодавством Польщі.
Оскільки, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 3.1.6. Тендерної документації як такий, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» або доповнити цей пункт реченням наступного змісту: «Іноземні учасники звільняються від обовязку накладання електронного цифрового підпис/кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 14:01
Зазначена вимога не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію оскільки згідно ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-27-000619-a.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 27 липня 2019 16:40
Скарга до АМКУ
Скарга на дії Замовника щодо вимог Тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 31.07.2019 № 10387.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 22:15
Номер скарги: UA-2019-06-27-000619-a.b7
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:37394854
Дата подання: 06 вересня 2019 15:14
Скарга на дії та бездіяльність Замовника
Вважаємо дії Замовника щодо визнання ТОВ «ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ» переможцем та прийняття рішення про намір укласти з ним договір протиправними.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 10:29
Скарга відкликана скаржником
Причина: відпала потреба в оскарженні
Дата: 20 вересня 2019 15:49
рішення від 10.09.2019 № 12630 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 10:29
рішення від 25.09.2019 № 13670.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 18:32

Документи подані скаржником

27 липня 2019 16:40
Скарга до АМКУ
27 липня 2019 16:40
2 Додаток
27 липня 2019 16:40
3 Додаток
27 липня 2019 16:40
4 Додаток
27 липня 2019 16:40
5 Додаток
27 липня 2019 16:40
6 Додаток
27 липня 2019 16:40
7 Додаток

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

06 вересня 2019 15:14
Довіреність Грицюк.PDF
06 вересня 2019 15:14
Скарга.pdf
06 вересня 2019 15:14
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

19 вересня 2019 15:30
пояснення.pdf
19 вересня 2019 15:30
пояснення.docx
19 вересня 2019 15:30
акт.pdf

Документи Органу Оскарження

26 вересня 2019 18:32
рішення від 25.09.2019 № 13670.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 серпня 2019
UA-2019-06-27-000619-af86739af6fca43f29ba871a4b0844618
Найменування: Комунальне підприємство "Тернопільський міський стадіон"
Код ЄДРПОУ: 23590837
Місцезнаходження: 46002, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, поспект Степана Бандери,15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 серпня 2019 15:16
Альтіс-Констракшин.rar
13 серпня 2019 15:29
Електронний підпис
13 серпня 2019 15:30
Електронний підпис

Публічні документи

30 липня 2019 13:46
Електронний підпис
30 липня 2019 13:46
Електронний підпис
30 липня 2019 13:45
Кошторис.7z
30 липня 2019 13:38
Електронний підпис
30 липня 2019 13:38
Електронний підпис
30 липня 2019 13:36
Кошторис.7z
30 липня 2019 11:37
Кошторис.7z
29 липня 2019 12:01
Електронний підпис
29 липня 2019 12:01
Електронний підпис
29 липня 2019 11:30
Електронний підпис
29 липня 2019 11:30
Електронний підпис
29 липня 2019 11:26
8. Інші документи.pdf
29 липня 2019 11:26
Кошторис.7z

Документи

01 серпня 2019 18:02
Звіт з ЄДР (припинено)
13 серпня 2019 15:17
Тернопільбуд.rar
13 серпня 2019 15:32
Електронний підпис

Публічні документи

01 серпня 2019 10:19
Електронний підпис
01 серпня 2019 09:31
Електронний підпис
01 серпня 2019 09:29
Електронний підпис
31 липня 2019 14:11
11. Копії дозволів 1.pdf
31 липня 2019 14:11
Реєстр документів.pdf
31 липня 2019 14:11
33. Витяг з ЄДРПОУ..pdf
31 липня 2019 14:11
25. Наказ №2-к..pdf
31 липня 2019 14:11
24.Наказ №07-к..pdf
31 липня 2019 14:11
23. Протокол №229..pdf
31 липня 2019 14:11
21. Довіреності..pdf
31 липня 2019 14:10
11. Копії дозволів.pdf
31 липня 2019 14:10
10. Копія ліцензій.pdf
31 липня 2019 14:10
9. Довідка з кодом..pdf
31 липня 2019 14:10
8. Опис..pdf
31 липня 2019 14:10
7. Статут..pdf

Документи

13 серпня 2019 15:17
Ювента інжиніринг.rar
13 серпня 2019 15:31
Електронний підпис

Публічні документи

01 вересня 2019 23:10
Електронний підпис
01 вересня 2019 23:07
ДЦ оновлено.zip
01 вересня 2019 22:42
ДЦ.7z
01 вересня 2019 19:45
Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2019 19:45
не притягувався.pdf
01 вересня 2019 19:45
не вносилось до ЄДР.pdf
01 вересня 2019 19:45
Не визнано банкрутом.pdf
01 вересня 2019 19:45
Лист гарантія ст. 17.pdf
31 серпня 2019 07:45
Довідка МВС оригінал.PDF
31 серпня 2019 07:45
довідка МВС завірена.pdf
01 серпня 2019 16:46
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:46
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:42
довіреність.pdf
01 серпня 2019 16:42
банківська гарантія.pdf
01 серпня 2019 16:23
конкорд.pdf
01 серпня 2019 16:23
Довідка Конкорд.pdf
01 серпня 2019 16:23
Гарантия 12073.zip
01 серпня 2019 14:24
УКБ відгук.pdf
01 серпня 2019 14:24
опис.pdf
01 серпня 2019 14:24
ОПИС ЗАВ.pdf
01 серпня 2019 14:24
додатки до техніки.pdf
01 серпня 2019 14:24
витяг.pdf
01 серпня 2019 01:47
9.1.pdf
01 серпня 2019 01:47
9.1.1.pdf
01 серпня 2019 01:47
8.1.pdf
01 серпня 2019 01:47
8.1.4.pdf
01 серпня 2019 01:47
8.1.3..pdf
01 серпня 2019 01:47
8.1.2.pdf
01 серпня 2019 01:47
8.1.1.pdf
01 серпня 2019 01:47
7-3.pdf
01 серпня 2019 01:47
7.3.1..pdf
01 серпня 2019 01:47
7.2.pdf
01 серпня 2019 01:47
7.2.3.pdf
01 серпня 2019 01:47
7.2.2.pdf
01 серпня 2019 01:47
7.2.1.pdf
01 серпня 2019 01:47
7.1.pdf
01 серпня 2019 01:47
7.1.2.pdf
01 серпня 2019 01:46
7.1.1..pdf
01 серпня 2019 01:46
5.2.pdf
01 серпня 2019 01:46
5.2.1.pdf
01 серпня 2019 01:46
5.1.2.pdf
01 серпня 2019 01:46
5.1.1.pdf
01 серпня 2019 01:46
5.1..pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1-73.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.76.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.74.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.72.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.71.7.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.70.7.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.69.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.68.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.67.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.66.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.65.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.64.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.63.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.62.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.61.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.60.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.59.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.58.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.57.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.56.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.55.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.54.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.53.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.52.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.51.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.50.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.49.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.48.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.47.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.46.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.45.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.44.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.43.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.42.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.41.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.40.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.39.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.38.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.37.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.36.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.35.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.34.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.33.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.32.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.31.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.30.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.29.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.28.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.27.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.26.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.25.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.24.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.23.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.22.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.21.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.20.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.19..pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.18.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.17.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.16.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.15.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.14.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.13.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.12.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.11.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.10.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.9.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.8.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.7.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.6.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.5.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.4.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.3.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.2.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.1.pdf
01 серпня 2019 01:32
Довідка досвід.pdf
01 серпня 2019 01:32
акти.pdf
01 серпня 2019 01:32
франківськ кб.pdf
01 серпня 2019 01:32
технічне завдання.pdf
01 серпня 2019 01:32
статут.pdf
01 серпня 2019 01:32
свідоцтво сертифікати.pdf
01 серпня 2019 01:32
наказ.pdf
01 серпня 2019 01:32
Наказ директора.pdf
01 серпня 2019 01:32
наказ - рішення.pdf
01 серпня 2019 01:32
лист згода 2.pdf
01 серпня 2019 01:32
ліцензія.pdf
01 серпня 2019 01:31
звіт.pdf
01 серпня 2019 01:31
лист повідомлення.pdf
01 серпня 2019 01:31
експертний звіт.pdf
01 серпня 2019 01:31
лист підтвердження.pdf
01 серпня 2019 01:31
лист згода.pdf
01 серпня 2019 01:31
додаток 5.pdf
01 серпня 2019 01:31
додатки 3_4.6.pdf
01 серпня 2019 01:31
договір про закупівлю.pdf
01 серпня 2019 01:31
довідка1.pdf
01 серпня 2019 01:31
довідка.pdf
01 серпня 2019 01:31
довідка посадовихосіб.pdf
01 серпня 2019 01:31
гарантійний лист.pdf
01 серпня 2019 01:31
кошторис 1_0002.pdf
01 серпня 2019 01:31
кошторис1_0001.pdf
01 серпня 2019 01:31
Підсумкова 4.pdf
01 серпня 2019 01:31
Підсумкова 1.pdf
01 серпня 2019 01:31
Підсумкова 3.pdf
01 серпня 2019 01:31
Підсумкова 2.pdf
01 серпня 2019 01:31
Загальновиробничі 3.pdf
01 серпня 2019 01:31
Загальновиробничі 2.pdf
01 серпня 2019 01:31
Загальновиробничі 1.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0014.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0013.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0012.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0011.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0010.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0009.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0008.pdf
01 серпня 2019 01:31
договір 623.pdf
01 серпня 2019 01:31
договір 20.07.01.pdf
01 серпня 2019 01:31
декларація.pdf
01 серпня 2019 01:31
ГРАФІК.pdf
01 серпня 2019 01:30
Кошорис1_0007.pdf
01 серпня 2019 01:30
Кошорис 1_0006.pdf
01 серпня 2019 01:30
Кошорис 1_0005.pdf
01 серпня 2019 01:30
Кошторис1_0004.pdf
01 серпня 2019 01:30
Кошорис1_0003.pdf
01 серпня 2019 01:30
Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2019 01:30
розрахунок_1.pdf
01 серпня 2019 01:30
пояснювальна записка.pdf
01 серпня 2019 01:30
обсяг виконаних.pdf
01 серпня 2019 01:30
Гарантійний лист 3.pdf
01 серпня 2019 01:30
гарантійний лист 2.pdf
01 серпня 2019 01:30
Відгук.pdf
01 серпня 2019 01:30
витяг.pdf
01 серпня 2019 01:30
витяг з протоколу.pdf

Документи

13 серпня 2019 15:28
Електронний підпис

Публічні документи

01 серпня 2019 17:14
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:14
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:52
Аналог.Договор 1CC3.pdf
01 серпня 2019 16:51
Статут завірений.pdf
01 серпня 2019 16:51
Форма 1ДФ.pdf
01 серпня 2019 16:51
Додаток 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"

ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ

ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 443 272 481,27
UAH з ПДВ
385 000 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 269 499 999.99 Документи
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ 325 000 000,00
UAH з ПДВ
307 998 857,14
UAH з ПДВ
1.1428571429 269 498 999.99 Документи
ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція 447 795 681,00
UAH з ПДВ
447 795 681,00
UAH з ПДВ
1.2857142857 348 285 529.67 Документи

Публічні документи

30 липня 2019 13:46
Електронний підпис
30 липня 2019 13:46
Електронний підпис
30 липня 2019 13:45
Кошторис.7z
30 липня 2019 13:38
Електронний підпис
30 липня 2019 13:38
Електронний підпис
30 липня 2019 13:36
Кошторис.7z
30 липня 2019 11:37
Кошторис.7z
29 липня 2019 12:01
Електронний підпис
29 липня 2019 12:01
Електронний підпис
29 липня 2019 11:30
Електронний підпис
29 липня 2019 11:30
Електронний підпис
29 липня 2019 11:26
8. Інші документи.pdf
29 липня 2019 11:26
Кошторис.7z

Публічні документи

01 вересня 2019 23:10
Електронний підпис
01 вересня 2019 23:07
ДЦ оновлено.zip
01 вересня 2019 22:42
ДЦ.7z
01 вересня 2019 19:45
Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2019 19:45
не притягувався.pdf
01 вересня 2019 19:45
не вносилось до ЄДР.pdf
01 вересня 2019 19:45
Не визнано банкрутом.pdf
01 вересня 2019 19:45
Лист гарантія ст. 17.pdf
31 серпня 2019 07:45
Довідка МВС оригінал.PDF
31 серпня 2019 07:45
довідка МВС завірена.pdf
01 серпня 2019 16:46
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:46
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:42
довіреність.pdf
01 серпня 2019 16:42
банківська гарантія.pdf
01 серпня 2019 16:23
конкорд.pdf
01 серпня 2019 16:23
Довідка Конкорд.pdf
01 серпня 2019 16:23
Гарантия 12073.zip
01 серпня 2019 14:24
УКБ відгук.pdf
01 серпня 2019 14:24
опис.pdf
01 серпня 2019 14:24
ОПИС ЗАВ.pdf
01 серпня 2019 14:24
додатки до техніки.pdf
01 серпня 2019 14:24
витяг.pdf
01 серпня 2019 01:47
9.1.pdf
01 серпня 2019 01:47
9.1.1.pdf
01 серпня 2019 01:47
8.1.pdf
01 серпня 2019 01:47
8.1.4.pdf
01 серпня 2019 01:47
8.1.3..pdf
01 серпня 2019 01:47
8.1.2.pdf
01 серпня 2019 01:47
8.1.1.pdf
01 серпня 2019 01:47
7-3.pdf
01 серпня 2019 01:47
7.3.1..pdf
01 серпня 2019 01:47
7.2.pdf
01 серпня 2019 01:47
7.2.3.pdf
01 серпня 2019 01:47
7.2.2.pdf
01 серпня 2019 01:47
7.2.1.pdf
01 серпня 2019 01:47
7.1.pdf
01 серпня 2019 01:47
7.1.2.pdf
01 серпня 2019 01:46
7.1.1..pdf
01 серпня 2019 01:46
5.2.pdf
01 серпня 2019 01:46
5.2.1.pdf
01 серпня 2019 01:46
5.1.2.pdf
01 серпня 2019 01:46
5.1.1.pdf
01 серпня 2019 01:46
5.1..pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1-73.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.76.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.74.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.72.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.71.7.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.70.7.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.69.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.68.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.67.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.66.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.65.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.64.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.63.pdf
01 серпня 2019 01:46
2.1.62.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.61.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.60.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.59.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.58.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.57.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.56.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.55.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.54.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.53.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.52.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.51.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.50.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.49.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.48.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.47.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.46.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.45.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.44.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.43.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.42.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.41.pdf
01 серпня 2019 01:45
2.1.40.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.39.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.38.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.37.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.36.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.35.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.34.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.33.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.32.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.31.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.30.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.29.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.28.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.27.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.26.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.25.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.24.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.23.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.22.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.21.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.20.pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.19..pdf
01 серпня 2019 01:44
2.1.18.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.17.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.16.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.15.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.14.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.13.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.12.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.11.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.10.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.9.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.8.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.7.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.6.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.5.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.4.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.3.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.2.pdf
01 серпня 2019 01:43
2.1.1.pdf
01 серпня 2019 01:32
Довідка досвід.pdf
01 серпня 2019 01:32
акти.pdf
01 серпня 2019 01:32
франківськ кб.pdf
01 серпня 2019 01:32
технічне завдання.pdf
01 серпня 2019 01:32
статут.pdf
01 серпня 2019 01:32
свідоцтво сертифікати.pdf
01 серпня 2019 01:32
наказ.pdf
01 серпня 2019 01:32
Наказ директора.pdf
01 серпня 2019 01:32
наказ - рішення.pdf
01 серпня 2019 01:32
лист згода 2.pdf
01 серпня 2019 01:32
ліцензія.pdf
01 серпня 2019 01:31
звіт.pdf
01 серпня 2019 01:31
лист повідомлення.pdf
01 серпня 2019 01:31
експертний звіт.pdf
01 серпня 2019 01:31
лист підтвердження.pdf
01 серпня 2019 01:31
лист згода.pdf
01 серпня 2019 01:31
додаток 5.pdf
01 серпня 2019 01:31
додатки 3_4.6.pdf
01 серпня 2019 01:31
договір про закупівлю.pdf
01 серпня 2019 01:31
довідка1.pdf
01 серпня 2019 01:31
довідка.pdf
01 серпня 2019 01:31
довідка посадовихосіб.pdf
01 серпня 2019 01:31
гарантійний лист.pdf
01 серпня 2019 01:31
кошторис 1_0002.pdf
01 серпня 2019 01:31
кошторис1_0001.pdf
01 серпня 2019 01:31
Підсумкова 4.pdf
01 серпня 2019 01:31
Підсумкова 1.pdf
01 серпня 2019 01:31
Підсумкова 3.pdf
01 серпня 2019 01:31
Підсумкова 2.pdf
01 серпня 2019 01:31
Загальновиробничі 3.pdf
01 серпня 2019 01:31
Загальновиробничі 2.pdf
01 серпня 2019 01:31
Загальновиробничі 1.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0014.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0013.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0012.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0011.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0010.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0009.pdf
01 серпня 2019 01:31
Кошорис1_0008.pdf
01 серпня 2019 01:31
договір 623.pdf
01 серпня 2019 01:31
договір 20.07.01.pdf
01 серпня 2019 01:31
декларація.pdf
01 серпня 2019 01:31
ГРАФІК.pdf
01 серпня 2019 01:30
Кошорис1_0007.pdf
01 серпня 2019 01:30
Кошорис 1_0006.pdf
01 серпня 2019 01:30
Кошорис 1_0005.pdf
01 серпня 2019 01:30
Кошторис1_0004.pdf
01 серпня 2019 01:30
Кошорис1_0003.pdf
01 серпня 2019 01:30
Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2019 01:30
розрахунок_1.pdf
01 серпня 2019 01:30
пояснювальна записка.pdf
01 серпня 2019 01:30
обсяг виконаних.pdf
01 серпня 2019 01:30
Гарантійний лист 3.pdf
01 серпня 2019 01:30
гарантійний лист 2.pdf
01 серпня 2019 01:30
Відгук.pdf
01 серпня 2019 01:30
витяг.pdf
01 серпня 2019 01:30
витяг з протоколу.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 17:14
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:14
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:52
Аналог.Договор 1CC3.pdf
01 серпня 2019 16:51
Статут завірений.pdf
01 серпня 2019 16:51
Форма 1ДФ.pdf
01 серпня 2019 16:51
Додаток 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ

ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ
#38497837
Переможець 307 998 857,14
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ
#38497837
307 998 857,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 13:44
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 10:17
ду 6.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 14:55
ДУ 5.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 14:17
ДУ 4.pdf зміни до договору
11 серпня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 18:41
ДУ 3.zip зміни до договору
13 липня 2021 18:39
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 15:11
ДУ 2.rar зміни до договору
10 липня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 14:43
ДУ 1.jpg зміни до договору
15 травня 2020 14:41
План.jpg зміни до договору
15 травня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 15:09
Договір.zip укладений
03 жовтня 2019 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бюджетних асигнувань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт та строку дії договору. Зміна бюджетних асигнувань на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку оплати
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку оплати
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетних асигнувань на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 65 639 969,03
UAH (в тому числі ПДВ 10 939 994,84 UAH)