Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі.
Construction of a multi-functional Sports Palace at 3 Zluky Avenue, Ternopil
Construction of a multi-functional Sports Palace at 3 Zluky Avenue, Ternopil
Очікувана вартість
452 318 864,60 UAH
UA-2019-06-27-000619-a ● f86739af6fca43f29ba871a4b0844618
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Тернопільський міський стадіон" |
Код ЄДРПОУ: | 23590837 |
Місцезнаходження: | 46002, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, поспект Степана Бандери,15 |
Контактна особа: |
Shushkevich Igor Bogdanovich 380352252763 stadionter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal Enterprise "Ternopil City Stadium" |
National ID: | 23590837 |
Contact point: |
Shushkevich Igor Bogdanovich 380352252763 stadionter@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 червня 2019 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 452 318 864,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000000 UAH |
Publication date: | 27 червня 2019 12:06 |
Enquiries until: | 22 липня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 28 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 серпня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 452 318 865 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,02 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі. Джерело фінансування: кошти державного та місцевого бюджету.
Construction of a multi-functional Sports Palace at 3 Zluky Avenue, Ternopil. Source of funding: funds from the state and local budgets
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, проспект Злуки, 3а
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Construction of a multi-functional Sports Palace at 3 Zluky Avenue, Ternopil
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних проектних робіт здійснюється на підставі підписаних актів виконаних робіт/здачі-приймання або на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), або інших актів (накладних) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) із зазначенням таких витрат, протягом п'яти робочих днів після підписання Сторонами вказаного акту, за умови надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Оплата наданих послуг здійснюється за фактом їх надання, а саме у разі виконання певного етапу розробки робочої документації або щодо послуги в цілому. Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), або інших актів (накладних) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після підписання Сторонами вказаного акту та довідки, за умови надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Виконання робіт | За наявності бюджетного фінансування Замовник може (має право) на виконання будівельних робіт та для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів перерахувати Підряднику попередню оплату: - в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт, які фінансуються за рахунок коштів державного бюджету, що передбачено Постановою КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року; - в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт, які фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел, за умови отримання погодження головного розпорядника бюджетних коштів, що передбачено Постановою КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 р. №117 | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 15% |
Понад 400 млн. гривень: | 15% |
Понад 250 млн. грн. до 400 млн грн. включно: | 10% |
Понад 100 млн. грн. до 250 млн грн. включно: | 7% |
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: | 5% |
До 50 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Від 150 працівників і більше: | 10% |
Від 100 до 150 працівників включно: | 7% |
Від 75 до 100 працівників включно: | 5% |
Від 50 до 75 працівників включно: | 3% |
До 50 працівників: | 0% |
Строки виконаня робіт: | 5% |
Від 20 місяців до 25 місяців включно: | 5% |
Від 25 місяців до 30 місяців включно: | 3% |
30 місяців включно: | 0% |
24 липня 2019 11:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 10:51 |
Таблиця змін.doc | |
24 липня 2019 10:51 |
ЗТД Палац спорту.doc | |
27 червня 2019 12:06 |
Додаток 2.rar | |
27 червня 2019 12:06 |
ТД Палац спорту.doc | |
27 червня 2019 12:06 |
Додаток 4.docx | |
27 червня 2019 12:06 |
Додаток 3.docx | |
27 червня 2019 12:06 |
Додаток 1.docx | |
27 червня 2019 12:06 |
Додаток 5.docx |
24 липня 2019 11:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2019 10:51 |
Таблиця змін.doc
|
|||
24 липня 2019 10:51 |
ЗТД Палац спорту.doc
|
|||
27 червня 2019 12:06 |
Додаток 2.rar
|
|||
27 червня 2019 12:06 |
ТД Палац спорту.doc
|
|||
27 червня 2019 12:06 |
Додаток 4.docx
|
|||
27 червня 2019 12:06 |
Додаток 3.docx
|
|||
27 червня 2019 12:06 |
Додаток 1.docx
|
|||
27 червня 2019 12:06 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 08 липня 2019 11:16
Дата відповіді: 10 липня 2019 16:56
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору чи можливо надання діючого договору?
Відповідь: Відповідно вимог ч.3 пп. 3.5.2 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасники мають надати інформацію з підтверджуючими документами про договір, що був виконаний
Наявність працівників
Дата подання: 08 липня 2019 11:33
Дата відповіді: 10 липня 2019 16:56
Оцінка пропозицій здійснюється Замовником на основі критеріїв одним з яких є наявність кваліфікованих працівників, що підтверджується Звітом 1-ДФ за останній квартал 2018 року. Чи має бути дана інформація зазначена у довідці про наявність кваліфікованих працівників, наприклад, якщо учасник зазначає, що він має більше 150 працівників, та підтверджує дані Звітом 1-ДФ, то чи має він зазначити в довідці про наявність кваліфікованих працівників всіх осіб (150), чи можливо зазначити тільки працівників основних будівельних професій необхідних для виконання робіт за даним предметом закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно вимог пп. 3.5.4 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасники надають інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників необхідних для виконання зобов‘язань за предметом даних торгів. Тобто, у вказаній довідці не обов’язково зазначати всіх працівників згідно Звіту 1-ДФ.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 09 липня 2019 12:32
Дата відповіді: 10 липня 2019 16:57
Закон України "Про публічні закупівлі" регламентує правові засади здійснення публічних закупівель, в ст. 24 даного Закону зазначено: Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, тобто в Законі не передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції має бути видано виключно обслуговуючим банком учасника. Просимо вненсти зміни до розділу ТД про надання забезпечення ТП та привести їх у відповідність до Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) Замовник зазначає умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно вимог пп. 3.2.6 п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації, однією із умов надання забезпечення тендерної пропозиції є вимога щодо оформлення банківської гарантії в обслуговуючій банківській установі Учасника. Також зазначаємо, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 17 липня 2019 13:57
Дата відповіді: 18 липня 2019 12:36
Шановний Замовнику, встановлені вимоги тендерної документації порушують права учасників щодо участі в процедурі закупівлі, а саме, вимоги щодо досвіду виконання аналогічних договорів. В розділі 3 ТД, п.п. 3.5.2. неоднозначно висвітлені вимоги щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, тобто зазначено, що мають бути надані відомості про виконання договору, тобто це можуть бути відомості як про виконаний договір, так і про договір, який ще діє. На уточнення стосовноно даного пункту, Замовником надано відповідь, що договір має бути виконаний в повному обсязі, що автоматично зманшує коло потенційних учасників. Адже маючи діючий договір який підходить за всіма критеріями (види робіт, предмет закупівлі, категорія складності та ін.) але якщо він не виконаний в повному обсязі, навіть якщо знаходиться на завершальній стадії, такий учасник не має змоги брати участь у даній процедурі закупівлі, що порушує принципи Закону про рівну крнкуренцію та недискримінаційний підхід до учасників. Звертаємося з проханням внести зміни до тендерної документації видаливши дискримінаційні вимоги п.п. 3.5.2. (Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) та надати можливість брати участь у даній процедурі закупівлі учасникам які мають досвід виконння аналогічних діючих договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно вимог ч.3 пп. 3.5.2 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасники мають надати інформацію з підтверджуючими документами про договір, що був виконаний. Також відповідно до умов тендерної документації, учасники мають надати лист-відгук, який має містити посилання на номер і дату відповідного договору, що був виконаний. Вказана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не є дискримінаційною, що підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Субпідрядники
Дата подання: 17 липня 2019 16:41
Дата відповіді: 18 липня 2019 12:35
В Тендерній документації наявна вимога про надання ліцензії та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки учасника або субпідрядної організації, але зазначені документи по субпідрядній організації надаються у тому разі, якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків. Просимо пояснити, якщо учасник не має дозволу/ліцензії та планує залучити субпідрядну організацію до виконання робіт в обсязі не більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то відповідно ніяких копій дозволів ліцензій надавати в складі тендерної пропозиції не потрібно?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно вимог пп. 3.5.6 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасники надають оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції гарантійний лист довільної форми щодо продовження строку дії ліцензії та/або дозволу. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензії та/або дозволи видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет. Замовник не заперечує щодо надання додаткових документів у складі пропозиції, а тому інформацію про субпідрядні організації та їхні документи, учасники можуть надавати додатково.
Досвід
Дата подання: 18 липня 2019 13:06
Дата відповіді: 19 липня 2019 18:10
Практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено принципи порушення прав учасників на участь в процедурі закупівлі. В доному випадку прямо порушено наше право на участь в процедурі закупівлі, як учасника який має аналогічний діючий договір, а отже не має змоги брати участь в торгах, по відношенню до нас дана вимога є дискримінаційною та зобов`язує звертатися в Антимонопольний комітет для вирішення даного питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно вимог ч.3 пп. 3.5.2 п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасники мають надати інформацію з підтверджуючими документами про договір, що був виконаний. Також відповідно до умов тендерної документації, учасники мають надати лист-відгук, який має містити посилання на номер і дату відповідного договору, що був виконаний. Вказана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не є дискримінаційною, що підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
тендерна документація
Дата подання: 18 липня 2019 18:45
Дата відповіді: 19 липня 2019 18:10
Відповідно до тендерної документації розділ III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), пункта 3.6.2. «..... Календарний план надається без цінових показників з документами Технічного опису». Просимо Замовника надати пояснення терміну «документи Технічного опису», оскільки даний термін не зустрічається і не співвідноситься по тексту, до жодного із розділів тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Календарний план без цінових показників подається на виконання вимоги пп. 5.1.3.4 п. 5.1.3. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V Тендерної документації. Відповідно, при поданні пропозиції, учасником вказується питома вага критерію.
банківська гарантія
Дата подання: 19 липня 2019 16:38
Дата відповіді: 19 липня 2019 18:11
Чи Замовник прийме як належне виконання тендерних умов, якщо учасник нерезидент у складі тендерної документації щодо забезпечення подасть банківську гарантію українського банку забезпечену контргарантією закордонного банку у якому учасник нерезидент має банківський рахунок у своїй країні який відповідно відкрито більше як 6 місяців тому?
Чи прийме Замовник як належне виконання документи Учасника що вимагаються Тендерною документацією, що стосуються банку який видав контргарантію замість документів щодо українського банку, оскільки Учасник є іноземною юридичною особою та не користується послугами українського банку (крім послуги гарантії для цього тендеру)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: . Відповідно до пп 3.2.6. тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючою банківською установою Учасника, тобто в Учасника відкритий рахунок у такій банківській установі (банку) не менше ніж 6 (шість) місяців відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000619-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 18 липня 2019 18:07
Вимога до Замовника
Просимо у п.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усунути п.3.2.8. Тендерної документації, оскільки ця умова щодо надання довідок з банку про відкриття рахунку та залишок коштів або іншого документу з банку на підтвердження наявності грошового покриття – є незаконною з наступних підстав.
Питання забезпечення тендерної пропозиції регулюється Ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якого міститься вичерпний перелік вимог щодо забезпечення :
«У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.»
Жодних інших вимог в т.ч. щодо довідок з банку чи щодо будь-якого іншого документу в т.ч. щодо наявності підтвердження грошового покриття законодавство України не передбачає.
Вимоги до тендерної документації визначені у п.2 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», у якому теж не передбачена можливість Замовника щодо забезпечення тендерної пропозиції вимагати довідки з банку.
У п.3 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію але лише передбачену відповідно до законодавства.
Також зазначаємо, що відсутнє інше окрім Закону України «Про публічні закупівлі» законодавство України щодо щодо вимог до Тендерної документації.
Оскільки, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 3.2.8 Тендерної як такий, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Питання забезпечення тендерної пропозиції регулюється Ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якого міститься вичерпний перелік вимог щодо забезпечення :
«У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.»
Жодних інших вимог в т.ч. щодо довідок з банку чи щодо будь-якого іншого документу в т.ч. щодо наявності підтвердження грошового покриття законодавство України не передбачає.
Вимоги до тендерної документації визначені у п.2 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», у якому теж не передбачена можливість Замовника щодо забезпечення тендерної пропозиції вимагати довідки з банку.
У п.3 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію але лише передбачену відповідно до законодавства.
Також зазначаємо, що відсутнє інше окрім Закону України «Про публічні закупівлі» законодавство України щодо щодо вимог до Тендерної документації.
Оскільки, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 3.2.8 Тендерної як такий, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 18:12
Відповідно до ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник зазначає умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно вимог пп. 3.2.6 п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації, однією із умов надання забезпечення тендерної пропозиції є вимога щодо оформлення банківської гарантії в обслуговуючій банківській установі Учасника. Також зазначаємо, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказана вимога жодним чином не порушує права учасників, оскільки будь-яка особа має змогу виконати вищевказані умови, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації. Також повідомляємо, якщо учасником оформлено належним чином банківську гарантію з покриттям, абсолютно немає ніяких проблем для отримання відповідної довідки з баку-гаранта.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000619-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 18 липня 2019 19:16
Вимога до Замовника
Просимо змінити або виключити п. 5.1.3.3. Тендерної документації, оскільки ця умова щодо підтвердження Звітом 1-ДФ за останній квартал 2018 року або Звітом із праці за останній звітний період 2018 – є незаконною з наступних підстав.
27 червня 2019 року Замовник оголосив тендер, але з незрозумілих причин та необгрунтовано оголосив кваліфікаційний критерій що стосується 31 грудня 2018 року.
Відповідно до п.2 Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» як один з критеріїв Замовник встановлює:
«наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Тобто йдеться про наявність на даний час. Звіт 1-ДФ є щоквартальним звітом та є наявним у суб’єктів господарської діяльності за 1 квартал 2019 року з 10 травня 2019 р. Звіт з праці є щомісячним або щоквартальним звітом звітом та є наявним за 1 квартал 2019 року з 08 квітня 2019р.
Таким чином вказівка Замовника про останній квартал 2018 року або за останній звітний період 2018 року не відповідають вимогам п.2 Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 5.1.3.3. Тендерної документації як такий, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» або змінити цей пункт у редакції:
«5.1.3.3. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Звітом 1-ДФ за останній звітній квартал 2019 року або Звітом із праці за останній звітний період 2019 р.»
Недопустимим є надання переваги учасникам, які мали кращий рівень кадрового забезпечення саме на 31 грудня 2018 року.
Розгорнути
Згорнути
27 червня 2019 року Замовник оголосив тендер, але з незрозумілих причин та необгрунтовано оголосив кваліфікаційний критерій що стосується 31 грудня 2018 року.
Відповідно до п.2 Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» як один з критеріїв Замовник встановлює:
«наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Тобто йдеться про наявність на даний час. Звіт 1-ДФ є щоквартальним звітом та є наявним у суб’єктів господарської діяльності за 1 квартал 2019 року з 10 травня 2019 р. Звіт з праці є щомісячним або щоквартальним звітом звітом та є наявним за 1 квартал 2019 року з 08 квітня 2019р.
Таким чином вказівка Замовника про останній квартал 2018 року або за останній звітний період 2018 року не відповідають вимогам п.2 Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 5.1.3.3. Тендерної документації як такий, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» або змінити цей пункт у редакції:
«5.1.3.3. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Звітом 1-ДФ за останній звітній квартал 2019 року або Звітом із праці за останній звітний період 2019 р.»
Недопустимим є надання переваги учасникам, які мали кращий рівень кадрового забезпечення саме на 31 грудня 2018 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 18:13
Згідно до вимог п. 5.1.3.3. Тендерної документації, Замовником встановлено неціновий критерій «Наявність кваліфікованих працівників», що підтверджується Звітом 1-ДФ за останній квартал 2018 року або Звітом із праці за останній звітний період 2018. Вказаний період зазначено у зв’язку із тим що передбачається виконання дуже великого об’єму робіт в досить стислі терміни. Тому зазначена вимога, встановлена для того щоб переконатися що потенційного підрядника наявна необхідна кількість працівників на протязі року, а не якогось певного періоду, в якому учасник виконував певний об’єм робіт. Окрім того, вказана вимога встановлена як неціновий критерій, а тому не є дискримінаційною, оскільки надається можливість брати участь учасникам із значно меншою кількістю працівників.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000619-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 19 липня 2019 16:20
Вимога до Замовника - вибухонебезпечні обєкти
Просимо змінити або виключити частину 5 п. 3.5.4. Тендерної документації, оскільки ця умова щодо вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктів – є незаконною з наступних підстав.
У ч.5 п. 3.5.4. Тендерної документації вказано наступне:
«Учасник повинен мати в наявності працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах (НПАОП 0.00-5.12-01) (не менше 2-х осіб). На підтвердження надаються копії посвідченнь (свідоцтв) або копія протоколу (витягу з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці.»
Відповідно до норм ОНТП 24-86 вибухопожежонебезпечними є приміщення і будівлі у яких яких розвивається розрахунковий надлишковий тиск вибуху у приміщенні, що перевищує 6 кПа. (категорія А) або 5 кПа (категорія Б).
У Тендерній документації відсутня інформація щодо можливості багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі вищевказаного надлишкового тиску вибуху, тобто будівля та приміщення багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі не є вибухопожежонебезпечними.
Вибухонебезпечний об'єкт (ВНО) — об'єкт, на якому зберігаються, використовуються, виробляються, транспортуються речовини, що набувають при певних умовах здатність до вибуху.
У Тендерній документації відсутня інформація щодо необхідності зберігання, використання, виробляння, транспортування речовини, що набувають при певних умовах здатність до вибуху, тобто будівля та приміщення багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі не є вибухонебезпечними.
Відповідно до п.1.2 НПАОП 0.00-5.12-01. (Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об'єктах) - ця Інструкція поширюється на всі вибухопожежонебезпечні та вибухонебезпечні об'єкти, а оскільки Палац спорту з вищенаведених підстав не відноситься до вибухопожежонебезпечними та\або вибухонебезпечними, то й посилання та вимоги щодо навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах (НПАОП 0.00-5.12-01) (не менше 2-х осіб) – є незаконними.
Незаконно вказана Замовником норма призводить до необгрунтованих та незаконних переваг Учасників, які з різних причин працюють на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах та з різних причин мають 2-х осіб з навчанням та перевіркою відповідних знань – тобто незаконно та необгрунтовано обмежує конкуренцію та дискримінує Учасників.
Розгорнути
Згорнути
У ч.5 п. 3.5.4. Тендерної документації вказано наступне:
«Учасник повинен мати в наявності працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах (НПАОП 0.00-5.12-01) (не менше 2-х осіб). На підтвердження надаються копії посвідченнь (свідоцтв) або копія протоколу (витягу з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці.»
Відповідно до норм ОНТП 24-86 вибухопожежонебезпечними є приміщення і будівлі у яких яких розвивається розрахунковий надлишковий тиск вибуху у приміщенні, що перевищує 6 кПа. (категорія А) або 5 кПа (категорія Б).
У Тендерній документації відсутня інформація щодо можливості багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі вищевказаного надлишкового тиску вибуху, тобто будівля та приміщення багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі не є вибухопожежонебезпечними.
Вибухонебезпечний об'єкт (ВНО) — об'єкт, на якому зберігаються, використовуються, виробляються, транспортуються речовини, що набувають при певних умовах здатність до вибуху.
У Тендерній документації відсутня інформація щодо необхідності зберігання, використання, виробляння, транспортування речовини, що набувають при певних умовах здатність до вибуху, тобто будівля та приміщення багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі не є вибухонебезпечними.
Відповідно до п.1.2 НПАОП 0.00-5.12-01. (Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об'єктах) - ця Інструкція поширюється на всі вибухопожежонебезпечні та вибухонебезпечні об'єкти, а оскільки Палац спорту з вищенаведених підстав не відноситься до вибухопожежонебезпечними та\або вибухонебезпечними, то й посилання та вимоги щодо навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах (НПАОП 0.00-5.12-01) (не менше 2-х осіб) – є незаконними.
Незаконно вказана Замовником норма призводить до необгрунтованих та незаконних переваг Учасників, які з різних причин працюють на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах та з різних причин мають 2-х осіб з навчанням та перевіркою відповідних знань – тобто незаконно та необгрунтовано обмежує конкуренцію та дискримінує Учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 14:03
Оскільки роботи по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» мають складний та спеціалізований характер, планується монтаж обладнання та використання речовин/сполук, які вважаються вибухопожежонебеспечними, у тендерній документації встановлена зазначена вимога. Крім того, кожен учасник мав достатню кількість часу (оскільки оголошення про проведення закупівлі оприлюднене ще 27.06.2019) та міг направити на навчання своїх працівників для отримання знань з питань охорони праці відповідно до Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000619-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 19 липня 2019 16:23
Вимога до Замовника - баштовий кран
Відповідно до тендерної документації розділу III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) пункту 3.5.5. (Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання) вказано, що Замовник вимагає «...Обов’язкова наявність в учасника баштового крану...». Оскільки основні критерії інженера-проетувальника та інженера-будівельника, при затвердженні ПОБ, до вибору технологічного обладнання «підйомно-розвантажувальних механізмів» базується на тих засадах, що обгрунтований вибір крану для проведення певних будівельних робіт відбувається в залежності від оптимального підстрілового простору крана, мобільності крану, простоти перевезення з об'єкта на об'єкт, відсутності складних монтажних робіт на робочому місці, його вантажопідйомності, поверховості самої забудови та багатьох інших критеріїв, просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу пункту 3.5.5 (Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання) «...Обов’язкова наявність в учасника баштового крану...», як дискримінаційну, що не дозволить іншим учасникам тендерної закупівлі запропонувати Замовнику більш економічно вигіднішу (нижчу) ціну тендерної пропозиції, не застосовуючи при цьому у процесі будівництва баштового крану.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 14:02
Оскільки роботи по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» мають складний і спеціалізований характер, та передбачає виконання великих об’ємів підйомно-розвантажувальних робіт, доцільність наявності баштового крану є обґрунтованою.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000619-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 19 липня 2019 16:41
Вимога до Замовника - електронний підпис
Просимо змінити або виключити п. 3.1.6. Тендерної документації, оскільки ця умова щодо накладення на неї електронного цифрового підпис/кваліфікованого електронного підпису щодо іноземних учасників – є незаконною з наступних підстав.
У п. 1.5.1. Тендерної документації вказано, що «вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах».
У п. 3.1.6. Тендерної документації є посилання на те, що повинно здійснюватись накладення електронного підпису з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та/або ЗУ «Про електронні довірчі послуги».
Отримання електронного підпису Іноземним Учасником Тендеру вищевказаним та іншим законодавством України не передбачено.
Іноземні електронні підписи можуть використовуватись лише за умови внесення інформації про іноземні ключі до «довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір» відповідно до Ст.38 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» та до Порядку взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав (ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 60 (п.6 Порядку).
Такий міжнародний договір з Польщею не укладено. Іноземний учасник є юридичною особою за законодавством Польщі.
Оскільки, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 3.1.6. Тендерної документації як такий, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» або доповнити цей пункт реченням наступного змісту: «Іноземні учасники звільняються від обовязку накладання електронного цифрового підпис/кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути
Згорнути
У п. 1.5.1. Тендерної документації вказано, що «вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах».
У п. 3.1.6. Тендерної документації є посилання на те, що повинно здійснюватись накладення електронного підпису з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та/або ЗУ «Про електронні довірчі послуги».
Отримання електронного підпису Іноземним Учасником Тендеру вищевказаним та іншим законодавством України не передбачено.
Іноземні електронні підписи можуть використовуватись лише за умови внесення інформації про іноземні ключі до «довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір» відповідно до Ст.38 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» та до Порядку взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав (ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 60 (п.6 Порядку).
Такий міжнародний договір з Польщею не укладено. Іноземний учасник є юридичною особою за законодавством Польщі.
Оскільки, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 3.1.6. Тендерної документації як такий, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» або доповнити цей пункт реченням наступного змісту: «Іноземні учасники звільняються від обовязку накладання електронного цифрового підпис/кваліфікованого електронного підпису.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 14:01
Зазначена вимога не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію оскільки згідно ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-27-000619-a.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 27 липня 2019 16:40
Дата подання: 27 липня 2019 16:40
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 31.07.2019 № 10387.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 22:15
Номер скарги: UA-2019-06-27-000619-a.b7
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:37394854
Дата подання: 06 вересня 2019 15:14
Дата подання: 06 вересня 2019 15:14
Скарга на дії та бездіяльність Замовника
Вважаємо дії Замовника щодо визнання ТОВ «ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ» переможцем та прийняття рішення про намір укласти з ним договір протиправними.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 10:29
Скарга відкликана скаржником
Причина: відпала потреба в оскарженні
Дата: 20 вересня 2019 15:49
рішення від 10.09.2019 № 12630 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 10:29
рішення від 25.09.2019 № 13670.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 18:32
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 серпня 2019
Найменування: | Комунальне підприємство "Тернопільський міський стадіон" |
Код ЄДРПОУ: | 23590837 |
Місцезнаходження: | 46002, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, поспект Степана Бандери,15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
443 272 481,27
UAH з ПДВ
|
385 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 269 499 999.99 | Документи |
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ |
325 000 000,00
UAH з ПДВ
|
307 998 857,14
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 269 498 999.99 | Документи |
ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція |
447 795 681,00
UAH з ПДВ
|
447 795 681,00
UAH з ПДВ
|
1.2857142857 | 348 285 529.67 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ #38497837 |
Переможець |
307 998 857,14
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:17
|
ду 6.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 14:55
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 14:17
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2021 18:41
|
ДУ 3.zip | зміни до договору |
13 липня 2021 18:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2020 15:11
|
ДУ 2.rar | зміни до договору |
10 липня 2020 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2020 14:43
|
ДУ 1.jpg | зміни до договору |
15 травня 2020 14:41
|
План.jpg | зміни до договору |
15 травня 2020 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 15:09
|
Договір.zip | укладений |
03 жовтня 2019 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна бюджетних асигнувань на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт та строку дії договору. Зміна бюджетних асигнувань на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку оплати |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку оплати |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетних асигнувань на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |