Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146363 |
Місцезнаходження: | 64801, Україна , Харківська обл., Близнюки, смт Близнюки, Харківська область, вул. Свободи, 30, 64801 |
Контактна особа: |
Леонід Володимирович Бондаренко 0575451172, +380661581573 rvo2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2019 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 14:37 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 14:37 |
Очікувана вартість: | 4 806 460,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Близнюківський ліцей Близнюківської районної ради Харківської області» за адресою: вул. Ю.Старостіна 2, смт. Близнюки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно постанови Кабінету Міністрів «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 р. № 117 | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки по договору виконуються Замовником за фактично виконані роботи, включаючи усунення виявлених в процесі приймання недоліків, на підставі актів виконаних робіт за типовою формою № КБ-2в на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів, з урахуванням вимог ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 12:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 12:03 |
Проект договору покрівля Близнюки.doc | |
27 червня 2019 12:03 |
ТД_ремонт_покрiвлi_лiцей.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- в проекті договору строк виконання робіт до 31.12.2020, але він не вимагався тендерною документацією Замовника. При цьому в проекті календарного графіку, що наданий складі тендерної пропозиції, строк виконання - 1 квартал 2020 року та тендерній пропозиції також строк виконання 8 міс. Тобто проект договору не відповідає календарному плану-графіку та пропозиції учасника, що є порушенням умов тендерної документації;
- у разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник у файлі 14 надає різні довідки щодо погодження з умовами договору, з проектом договору, але не з істотними умовами договору. Тобто у склаі пропозиції відсутній гарантійни лист про погодження з істотними умовами договору, що є порушенням вимог розділу 6 тендерної документації Замовника;
- у довідці про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не вказано ПІБ контактної особи замовника, (прізвище та ініціали) , що не відповідає п.1.3. додатку 2 тендерної документації;
- згідно п. 1.2. додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (Зразок 2). У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає копію штатного розпису та/або копії цивільно-правових угод. Учасник надав довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій не зазначено всі відомості про працівників , які планується залучити згідно зразку 2, що не відповідає п. 1.2. додатку 2 тендерної документації;
- у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі по позиціях 14, 30, 41 (власна техніка), 12 (орендована техніка) - не зазначено марка обладнання, по позиції 10 (власна техніка) не зазначено кількість. Документально не підтверджено оренда одного вантажного самоскида –С марки КАМАЗ 5511. Зазначене не відповідає п.1.1. додатку 2 тендерної документації;
- відсутня технічна специфікація, що не відповідає п.1 розділу 3 тендерної документації. Зауважимо, що в системі електронних закупівель оприлюднено велику кількість рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема, UA-2018-09-18-001190-c) , які вказають на те, що ненадання технічної специфікації в рамках закупівлі робіт є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Додатково, хочемо зазначити, що у разі, якщо Замовником буде безпідставно відхилена скарга Учасника та не задоволені наші законні вимоги, то в свою чергу учасник буде звертатися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України, Рахункової палати України з метою встановлення у діях Замовника складу кримінального та адміністративного правопорушення. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст.1,3,16,18,23,30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення, визначення переможцем торгів ТОВ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" (код ЄДРПОУ 33539526) щодо закупівлі капітального ремонту покрівлі КЗ «Близнюківський ліцей Близнюківської районної ради Харківської області» за адресою: вул. Ю.Старостіна 2, смт. Близнюки та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Розглянути Скаргу (ВИМОГУ) та надати відповідь у встановлені законом строки.
1. В оголошенні закупівлі закупівлі UA-2019-06-27-000593-b «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Близнюківський ліцей Близнюківської районної ради Харківської області» за адресою: вул. Ю.Старостіна 2, смт. Близнюки» визначено граничний термін виконання робіт 31.12.2020 року, в проекті договору строк виконання робіт до 31.12.2020 року , що відповідає документам поданим Учасником аукціону. Учасник надав згоду з істотними умовами договору згідно з листом №29 від 10.07.2019 року
2. В довідці №15 від 10.07.2019 Учасником надано інформацію про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
3. Згідно п. 1.2. додатку 2 тендерної документації Учасник надав довідку на фірмовому бланку за підписом керівника Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (Зразок 2). У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надав копію штатного розпису. Учасник надав довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено всі відомості про працівників . (довідка №13 від 10.07.2019 року)
4. В довідці №11 від 10.07.2019 року про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі Учасником надано інформацію про наявність обладнання та надано документальне підтвердження договорів оренди (відповідним чином затверджені копії) орендованої техніки.
5. Довідкою №6 від 10.07.2019 року Учасник надав інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Виходячи з вищевказаного, відділом освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА відхилено вимогу відхилено зв’язку з відсутність підстав оскарження.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-25-000011 ● 2e6de6dc2c234e5a81585b630638910e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 № 188
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е. від 24.07.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 188
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2019-06-27-000593-b 27.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА Харківської області на рішення проведеного моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби України від 15.08.2019 року (дата публікації 20 серпня 2019 р.) надає відповідну інформацію: 1. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не внесено інформацію про джерело фінансування закупівлі в зв’язку з не приведенням торгівельного майданчика до вимог наказу №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» - відсутність форми для заповнення. В торгах, які проводить відділ освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА, на теперішній час джерело фінансування вказуємо в полі «опис». 2. Визначений розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі 25 000 грн перевищує 0,5 % очікуваної вартості закупівлі на 967,69 грн. був визначений помилково шляхом округлення суми, який не вплинув на перебіг проведення торгів (4 учасника забезпечили пропозицію, скарг від учасників в процесі проведення процедури не надходило). 3. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА Харківської області від 19.07.2019 № 190719-01 ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» визначено переможцем процедури закупівлі та 02.08.2019 укладено Договір на суму 4 150 000,00 гривень. Відповідно до тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Додатковою угодою №1 від 21 серпня 2019 року в зв’язку зі зменшенням фінансування робіт в 2019 році (рішення ХХІ сесії VII скликання Харківської обласної ради від 15 серпня 2019 року також внесено зміни до договірної ціни в частині – договірна ціна є динамічною. (додається). Оцінка тендерної пропозиції відповідно до ДКТ _ Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ). Тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту за результатами оцінки тендерних пропозицій визнано переможцем - ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» з пропозицією вартістю 4150000,00 грн. Економія держаних коштів за результатами проведених торгів склала 656460,80 гривень. Відділ освіти, молоді та спорту уклав договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. В період забезпечення права на оскарження рішення про визнання переможцем ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» на веб-порталі Уповноваженого органу скарг та звернень до АМКУ не надходило.
2019-08-23 09:03:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу порушено вимоги абзацу 3 частини першої статті 24 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2019 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" |
4 238 180,15
UAH з ПДВ
|
4 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАДА СТРОЙ ГРУП" |
4 335 731,35
UAH з ПДВ
|
4 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМИРІС" |
4 635 000,00
UAH з ПДВ
|
4 635 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ" |
4 804 400,00
UAH з ПДВ
|
4 804 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" #33539526 |
Переможець |
4 150 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 16:35
|
UДодаткова угода №4 від 12-06-20 ТОВ Лозовабудмеханізація.pdf | зміни до договору |
12 червня 2020 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 09:01
|
Додаткова угода №3 до Договору №285.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:23
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:59
|
Додаткова угода №2 ЛБМ.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:58
|
Додаткова угода №2 ЛБМ.pdf | укладений |
28 грудня 2019 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 14:43
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2019 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2019 13:42
|
Договір ТОВ Лозовабудмеханізація.pdf | укладений |
02 серпня 2019 13:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об'єкту та згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і складає: 4 150 000 грн. (чотири мільйони сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 691 666,67 (Шістсот дев’яносто одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок), у тому числі в 2019 році 2 158 196,00 грн. (два мільйони сто п’ятдесят вісім тисяч сто дев’яносто шість грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 359 699,33 грн. (триста п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот дев’яносто дев’ять грн. 33 коп.), в 2020 році 1 991 804,00 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто одна тисяча вісімсот чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 331967,33грн. (триста тридцять одна тисяча дев’ятсот шістдесят сім гривень 33 копійки). 2. Додаток №1 "Договірна ціна" викласти в новій редакції (додається) 3. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" викласти в новій редакції (додається) 4. Додаток №3 «План фінансування робіт» Договору викласти в новій редакції (додається) 5. Решта умов цього Договору залишаються незмінними і обов’язковими для виконання Сторонами. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, складена у 2-х примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін, та вважається укладеною з моменту підписання і діє протягом всього строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 285 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 285 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1 Договору викласти в такій редакції: 3.1. Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об’єкту та згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і складає: 4 150 000 грн. (чотири мільйони сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 691666, 67 (Шістсот дев’яносто одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок), у тому числі в 2019 році 2158195, 53 грн. (два мільйони сто п’ятдесят вісім тисяч сто дев’яносто п’ять грн. 53 коп.), в тому числі ПДВ – 359 699,26 грн. (триста п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот дев’яносто дев’ять грн. 26 коп.), в 2020 році 1991804,47 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто одна тисяча вісімсот чотири гривні 47 копійок), в тому числі ПДВ – 331967,41 грн. (триста тридцять одна тисяча дев’ятсот шістдесят сім гривень 41 копійка). |
Номер договору про закупівлю: | 285 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 285 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1 Договору викласти в такій редакції: 3.1. Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об’єкту та згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і складає: 4 150 000 грн. (чотири мільйони сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 691666, 67 (Шістсот дев’яносто одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок), у тому числі в 2019 році 2158195, 53 грн. (два мільйони сто п’ятдесят вісім тисяч сто дев’яносто п’ять грн. 53 коп.), в тому числі ПДВ – 359 699,26 грн. (триста п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот дев’яносто дев’ять грн. 26 коп.), в 2020 році 1991804,47 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто одна тисяча вісімсот чотири гривні 47 копійок), в тому числі ПДВ – 331967,41 грн. (триста тридцять одна тисяча дев’ятсот шістдесят сім гривень 41 копійка). |
Номер договору про закупівлю: | 285 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 285 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 2.1 Договору змінити та викласти в такій редакції: «2.1. Строк (термін) виконанняробіт: до 31 грудня 2021 р.» 2. Пункт 3.1 Договору змінити та викласти в такій редакції: «3.1. Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об'єкту та згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і складає:4 150000 грн. (чотири мільйони сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 691 666,67 (Шістсот дев’яносто одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок), у тому числі в 2019 році - 2 158195,53 грн. (два мільйони сто п’ятдесят вісім тисячсто дев’яностоп’ять грн. 53 коп.), в тому числі ПДВ – 359699,26 грн. (триста п’ятдесятдев’ять тисяч шістсот дев’яностодев’ять грн. 26 коп.), в 2020 році - 1 450 281,72 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят тисяч двісті вісімдесят одна гривня72 копійки), в тому числі ПДВ – 241 713,62 грн. (двісті сорок одна тисячасімсот тринадцятьгривень62 копійки), в 2021 році – 541 522,75 грн. (п’ятсот сорок одна тисяча п’ятсот двадцять дві гривні 75 копійок), в тому числі ПДВ – 90 253,79 грн. (дев’яносто тисяч двісті п’ятдесят три )» 3. Додати п. 4.4.1 до Договору: «4.4.1. В 2020 роціЗамовник може здійснитизгідно постанови Кабінету Міністрів від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів попередньої оплати товарів,робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» попередню оплату на придбання матеріалів в розмірі 30% терміном на 90 календарних днів від дня її одержання. 4. Пункт 14.1 Договору змінити та викласти в такій редакції: «14.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 р., а вчастині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» 5. У зв’язку із запровадження міжнародного номера банківського рахунку згідно постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» викласти розділ 17 Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в наступній редакції: «17. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник – Розпорядник коштів: Генеральний підрядник: Відділ освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА код ЄДРПОУ 02146363 64801, смт. Близнюки, вул. Свободи, 30 р/р UA608201720344241005130004670 Державна казначейська служба України, м.Київ Тел./факс: (05754) 5-11-72 Начальник відділу_____________________ Л. В. Бондаренко м.п. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» 64602, Україна, Харківська область, місто Лозова, вул. Свободи, будинок 16 Б, тел. (057-45) 2-52-04 р/р UA038201720355399117000707140 в Державній казначейській службі України у м. Київ, МФО 820172; р/р UA253808050000000026000266046 в «Райффайзен Банк «Аваль» в м. Київ, МФО 380805 код за ЄДРПОУ 33539526 Директор _____________________________ Д.О.Бігун м.п.» 6. Додаток №2 "Календарнийграфіквиконанняробіт" викласти в новій редакції (додається). 7. Додаток№3 «План фінансуванняробіт» Договору викласти в новій редакції (додається). 8. Решта умов цього Договору залишаються незмінними і обов’язковими для виконання Сторонами 9. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, складена у 2-х примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін, та вважається укладеною з моменту підписання і діє протягом всього строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 285 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 285 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1 Договору змінити та викласти в такій редакції: «3.1. Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об'єкту та згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і складає: 4 150 000 грн. (чотири мільйони сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 691 666,67 (Шістсот дев’яносто одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок), у тому числі: - в 2019 році - 2 158 195,53 грн. (два мільйони сто п’ятдесят вісім тисяч сто дев’яносто п’ять грн. 53 коп.), в тому числі ПДВ – 359 699,26 грн. (триста п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот дев’яносто дев’ять грн. 26 коп.); - в 2020 році – 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок); - в 2021 році – 1 991 804,47 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто одна тисяча вісімсот чотири гривні 47 копійок), в тому числі ПДВ – 331 967,41 грн. (триста тридцять одна тисяча дев’ятсот шістдесят сім гривень 41 копійка)». 2. Змінити п. 4.4.1 до Договору: «4.4.1. В 2021 році Замовник може здійснити згідно постанови Кабінету Міністрів від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» попередню оплату на придбання матеріалів в розмірі 30% терміном на 90 календарних днів від дня її одержання.» |
Номер договору про закупівлю: | 285 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |