Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки схеми організації дорожнього руху для організації руху велосипедистів
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-06-27-000550-c ● f6b7fa50117d482d9a4e882b37f006a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович 0564748351 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2019 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2019 15:07 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки схеми організації дорожнього руху для організації руху велосипедистів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, м. Кривий Ріг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 16:04 |
Додаток 3.docx | |
27 червня 2019 16:04 |
Додаток 2.doc | |
27 червня 2019 16:04 |
Додаток 1.docx | |
27 червня 2019 16:04 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000550-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АВТОДОРСОФТ, Код ЄДРПОУ:34884109
Дата подання: 01 серпня 2019 22:09
Оскарження результатів закупівлі
У нашій вимозі скасувати Протокол № 69/3 від 26 липня 2019 року засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради про визнання переможцем ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. було відмовлено.
Однак основні наші запитання до замовника залишились без відповіді.
Так, відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації: а саме : «Для складання схем організації дорожнього руху повинні бути виконані наступні комплекси робіт:
- інженерно-вишукувальні, при яких проводять обстеження умов дорожнього руху в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху. Для оцінки стану покриття під велодоріжки/велосмуги, дощоприймальних колодязів зливової каналізації та бортового каменю потрібно виконати роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту. При вишукувальних роботах провести зйомку з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів. Для оцінки умов руху, наявності та стану існуючих технічних засобів організації дорожнього руху - виконати відеозйомку маршрутів;
- камеральні, якими оформлюються результати інженерно-вишукувальних робіт;
- проектні, які пов’язані зі створенням документації з організації дорожнього руху по вулиці з урахуванням улаштування велодоріжок/велосмуг.»
Звертаємо увагу, що у кошторисі ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» приведені розрахунки вартості наступних видів робіт:
1) Інженерно-вишукувальні роботи. Виконання інженерно-вишукувальник робіт та камеральної обробки, (соу 45,2- 00018112-049:2009 норма 4 групи 1:2)
2) Проектування організації дорожнього руху на схемі автомобільної дороги. (coу 45.2-00018112-049:2009 норма 4 група 3)
3) Оформлення проектної документації проектів організації дорожнього руху (coу 45.2-00018112-049:2009 норма 4 група 5)
4) Погодження (соу 45.2- 00018112-049:2009 норма 4 група 9)
Однак наголошуємо, що тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. навмисно не помічена відсутність в кошторисі ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» наступних видів робіт:
1) роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту:
2) роботи по зйомці з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів (геодезичні роботи)
3) відеозйомку маршрутів
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» погодилась з умовами технічного завдання виконати послуги, зазначені в Додатку 1 тендерної документації у повному обсязі .
Таким чином значна частина обсягів послуг не врахована в кошторисі, а значить не будуть виконуватись вимоги додатку 1 тендерної документації.
Також незрозумілі мотиви з яких Тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. не помічено значне завищення норм обсягів робіт та їх кошторисної вартості.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» в розрахунках посилається на соу 45,2- 00018112-049:2009 проте значно завищує визначені там відомчі ресурсні елементні кошторисні норми.
При розрахунках кошторису по нормам соу 45,2- 00018112-049:2009 дійсна вартість перелічених робіт складає 99 970 грн.
Якщо тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. факт завищення відомчих ресурсних елементних кошторисних норм більш ніж у 5 разів не вважається суттєвим порушенням законодавства України, то це викликає сумніви у неупередженній оцінці тендерних пропозицій, і є ознакою корупційних дій та зловживань.
Додатковим підтвердженням вищенаведеного можна вважати поверхневий підхід до створення кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі. Не висунуто ніяких вимог про досвід аналогічних робіт. Підхід до переліку необхідного обладнання - поверхневий. Замовник не вимагає підтвердження обов’язкової метрологічної повірки вимірювальної техніки. Це вказує або на некомпетентність фахівців у технологічних процесах послуг, що мають бути надані, або має ознаки майбутньої упередженої оцінки тендерних пропозицій.
Також незрозуміло для чого потрібен перелік необхідного обладнання та матеріально технічної бази, якщо учасник може просто вказати , що ним може бути залучене інше обладнання та матеріально - технічна база, необхідна для виконання робіт за процедурою закупівлі.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати Протокол № 69/3 від 26 липня 2019 року засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради про визнання ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» переможцем процедури закупівлі.
В разі не виконання даної вимоги, її буде надано до системи «dozorro» для детального моніторингу Замовника та, відповідно до Закону України «Про публiчнi закупiвлi», до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Однак основні наші запитання до замовника залишились без відповіді.
Так, відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації: а саме : «Для складання схем організації дорожнього руху повинні бути виконані наступні комплекси робіт:
- інженерно-вишукувальні, при яких проводять обстеження умов дорожнього руху в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху. Для оцінки стану покриття під велодоріжки/велосмуги, дощоприймальних колодязів зливової каналізації та бортового каменю потрібно виконати роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту. При вишукувальних роботах провести зйомку з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів. Для оцінки умов руху, наявності та стану існуючих технічних засобів організації дорожнього руху - виконати відеозйомку маршрутів;
- камеральні, якими оформлюються результати інженерно-вишукувальних робіт;
- проектні, які пов’язані зі створенням документації з організації дорожнього руху по вулиці з урахуванням улаштування велодоріжок/велосмуг.»
Звертаємо увагу, що у кошторисі ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» приведені розрахунки вартості наступних видів робіт:
1) Інженерно-вишукувальні роботи. Виконання інженерно-вишукувальник робіт та камеральної обробки, (соу 45,2- 00018112-049:2009 норма 4 групи 1:2)
2) Проектування організації дорожнього руху на схемі автомобільної дороги. (coу 45.2-00018112-049:2009 норма 4 група 3)
3) Оформлення проектної документації проектів організації дорожнього руху (coу 45.2-00018112-049:2009 норма 4 група 5)
4) Погодження (соу 45.2- 00018112-049:2009 норма 4 група 9)
Однак наголошуємо, що тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. навмисно не помічена відсутність в кошторисі ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» наступних видів робіт:
1) роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту:
2) роботи по зйомці з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів (геодезичні роботи)
3) відеозйомку маршрутів
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» погодилась з умовами технічного завдання виконати послуги, зазначені в Додатку 1 тендерної документації у повному обсязі .
Таким чином значна частина обсягів послуг не врахована в кошторисі, а значить не будуть виконуватись вимоги додатку 1 тендерної документації.
Також незрозумілі мотиви з яких Тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. не помічено значне завищення норм обсягів робіт та їх кошторисної вартості.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» в розрахунках посилається на соу 45,2- 00018112-049:2009 проте значно завищує визначені там відомчі ресурсні елементні кошторисні норми.
При розрахунках кошторису по нормам соу 45,2- 00018112-049:2009 дійсна вартість перелічених робіт складає 99 970 грн.
Якщо тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. факт завищення відомчих ресурсних елементних кошторисних норм більш ніж у 5 разів не вважається суттєвим порушенням законодавства України, то це викликає сумніви у неупередженній оцінці тендерних пропозицій, і є ознакою корупційних дій та зловживань.
Додатковим підтвердженням вищенаведеного можна вважати поверхневий підхід до створення кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі. Не висунуто ніяких вимог про досвід аналогічних робіт. Підхід до переліку необхідного обладнання - поверхневий. Замовник не вимагає підтвердження обов’язкової метрологічної повірки вимірювальної техніки. Це вказує або на некомпетентність фахівців у технологічних процесах послуг, що мають бути надані, або має ознаки майбутньої упередженої оцінки тендерних пропозицій.
Також незрозуміло для чого потрібен перелік необхідного обладнання та матеріально технічної бази, якщо учасник може просто вказати , що ним може бути залучене інше обладнання та матеріально - технічна база, необхідна для виконання робіт за процедурою закупівлі.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати Протокол № 69/3 від 26 липня 2019 року засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради про визнання ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» переможцем процедури закупівлі.
В разі не виконання даної вимоги, її буде надано до системи «dozorro» для детального моніторингу Замовника та, відповідно до Закону України «Про публiчнi закупiвлi», до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 16:49
Замовник у своїй діяльності керується положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" (далі -Закон). Відповідно до ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Вичерпний перелік підстав для відхилення Учасників визначений ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації. Нормативний документ, на підставі якого потрібно було розраховувати кошторис, тендерною документацією не визначався. Крім того, вимога щодо зазначення в кошторисі з розрахунуом договірної ціни робіт по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту:
робіт по зйомці з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів (геодезичні роботи); відеозйомку маршрутів відсутня в тендерній документації. Натомість, встановлена вимога на основі результатів інженерно-вишукувальних та камеральних робіт розробити проектну документацію з організації дорожнього руху, в якій передбачено або враховано вищезазначені роботи. Тобто в кошторисі з розрахунком договірної ціни враховані всі роботи, які необхідно виконати. Вимога, щодо скасування протоколу 69/3 є необгрунтованою та такою, що не відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель.
робіт по зйомці з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів (геодезичні роботи); відеозйомку маршрутів відсутня в тендерній документації. Натомість, встановлена вимога на основі результатів інженерно-вишукувальних та камеральних робіт розробити проектну документацію з організації дорожнього руху, в якій передбачено або враховано вищезазначені роботи. Тобто в кошторисі з розрахунком договірної ціни враховані всі роботи, які необхідно виконати. Вимога, щодо скасування протоколу 69/3 є необгрунтованою та такою, що не відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000550-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АВТОДОРСОФТ, Код ЄДРПОУ:34884109
Дата подання: 29 липня 2019 21:19
Оскарження результату кваліфікації
в рамках оголошення ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки схеми організації дорожнього руху для організації руху велосипедистів)
Щодо усунення порушення при проведенні процедури закупівлі, та відхилення пропозицій ТОВ "ІНТРАНС-КІП" та ТОВ «АВТОДОРСОФТ» і прийняття пропозиції Товариства з Обмеженою Відповідальністю "Інжинірингова Компанія "Автомагістраль"
Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (надалі - «Замовник») оголошено проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки схеми організації дорожнього руху для організації руху велосипедистів)» (надалі – «Закупівля»), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-27-000550-c.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
- ТОВ «ІНТРАНС - КІП» вартість пропозиції 396 710.53 грн. без ПДВ
- ТОВ «АВТОДОРСОФТ» вартість пропозиції 443 045.52 грн. без ПДВ
- ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» 499 932.00 грн. з ПДВ
Відповідно до Протоколу № 69/1 від 22 липня 2019 р. засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради, пропозиція ТОВ «ІНТРАНС - КІП» відхилена (з підставою: «Учасником надана довідка, яка свідчить, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що не відповідає даним з єдиного державного реєстру.
Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасником надано документ «Договірна ціна №1» (форма №3-П), в якому чітко не визначені одиниці виміру витрат труда та заробітної плати (гр.5,6)» ,
Протоколом № 69/2 від 23 липня 2019 року пропозиція ТОВ «Автодорсофт» відхилена (з підставами:
1)Учасник надав інформаційну довідку про наявність техніки і обладнання в якій неможливо визначити кількість зазначеного обладнання, так як в одній графі значиться «Строк експлуатації, кількість»
2) Довідка в довільній формі, яка свідчить, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку в складі тендерної пропозиції відсутня
3) Учасником надана довідка, яка свідчить, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що не відповідає даним з єдиного державного реєстру.
4) Учасник надав довідку (вих. від 12.07.2019 №25/07-19) в довільній формі про те, що зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації, проте не зазначив види і обсяги послуг, які пропонує надати. В тендерній пропозиції відсутня довідка щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля із зазначенням цих заходів
5) Учасник надав довідку про наявність працівників, в якій відсутня інформація про загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника, натомість вказана графа «Досвід роботи», з якої не зрозуміло про зміст зазначеної інформації.
Протоколом № 69/3 від 26 липня 2019 року засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради пропозицію ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ». без жодних зауважень прийнято.
Вимагаємо переглянути рішення за Протоколом № 69/3 від 26 липня 2019 року. з наступних підстав:
За результатами перевірки тендерної пропозиції, Замовник залишив без уваги порушення і невідповідність пропозиції з найвищою ціною «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ», а саме:
В п. 1.1 тендерної документації замовник вимагає від учасників
на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо), в тому числі, які будуть використовуватись учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене)».
Довідка надана ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» не містить жодного власного обладнання (тільки залучене). Також ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» не представила ніяких підтверджень що тимчасово володіє даними приладами на правах оренди,а таким чином навіть не має права користування ними. Також у пропозиції відсутні свідоцтва про обов’язкову метрологічну повірку засобів вимірювальної техніки, необхідної для складання схем масштабу 1:500 як вимагає п. 7.2.3 ДСТУ 8752:2019 .
У переліку обладнання зовсім відсутні GPS приймачі , відеокамери, транспортні засоби та інщі прилади, необхідні для виконання робіт зі зйомки відео та ортофотоплану, Ці роботи є необхідною обов’язковою частиною технічного завдання, з яким погодились всі учасники закупівлі.
Також наголошуємо, що документи які містять інформацію про підприємство учасника (статут, протокол загальних зборів) не завірені відповідним чином.
Проте ці факти не вплинули на рішення тендерного комітету про дискваліфікацію учасника.
Згідно Пункту 2 розділу 5 тендерної документації у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації, а саме:
- інженерно-вишукувальні роботи
- камеральні роботи
- проектні роботи
- погодження схеми організації дорожнього руху
- складання електронного вигляду
- згідно тезнічного завдання при виконанні інженерно-вишукувальних робіт проводять обстеження умов дорожнього руху в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху. Для оцінки стану покриття під велодоріжки/велосмуги, дощоприймальних колодязів зливової каналізації та бортового каменю потрібно виконати роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту. При вишукувальних роботах провести зйомку з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів. Для оцінки умов руху, наявності та стану існуючих технічних засобів організації дорожнього руху - виконати відеозйомку маршрутів;»
Зведений кошторис на проектні та вишукувальні роботи наданий ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» складає 499 932 грн. з яких
інженерно-вишукувальні роботи вартістю 56 700 грн.
проектні роботи вартістю 125 550 грн.
оформлення проектної документації 212 760 грн.
погодження схем організації дорожнього руху 21 600 грн.
ПДВ 83 322 грн.
Разом 499 932 грн
Кошторисні розрахунки надані ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» для тендерного комітету Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради були складені з явними порушеннями норм ціноутворення та вимог діючої нормативної документації. - СОУ 45.2-00018112-049: 2009 (норма 4 групи 1,2; норма 4 група 3; норма 4 група 5; норма 4 група 9;)
Наголошуємо шо норми СОУ 45.2-00018112-049: 2009 включають в розрахунок кількість людино годин а не людино-днів.
При розрахунку зазначених у пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» обсягів робіт, з урахуванням правил складання кошторисів вартість вказаних робіт повинна складати:
інженерно-вишукувальні роботи вартістю 31 102,55 грн.
проектні роботи вартістю 18 510,42 грн.
оформлення проектної документації 26 595 грн.
погодження схем організації дорожнього руху 7 101 грн.
ПДВ 16 661,79 грн.
Разом 99 970,77 грн.
(приклад розрахунку додається до скарги)
Таким чином вартість пропозиції учасника завищена більше ніж як у 5 разів, шо вказує на антиконкурентні узгоджені дії, та порушує базові принципи неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи що учасник погодився з проектом договору (лист за номером 12.07/02 від 12.07.2019 р. ) у пункті 12.2. якого дозволяється узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), необхідно, у разі укладання договору, вказати ціну що відповідає нормативам СОУ 45.2-00018112-049: 2009 (норма 4 групи 1,2; норма 4 група 3; норма 4 група 5; норма 4 група 9;) - 99 970,77 грн
Отже, рішення засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради, визначене Протоколом № 69/3 від 26 липня 2019 року порушує ст.ст. 16, 17 і 30 Закону України «Про публiчнi закупiвлi». До того ж, враховуючи те, що пропозицiї Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ "ІНТРАНС-КІП" та ТОВ «АВТОДОРСОФТ» за результатом оцiнки визначені бiльш економiчно вигiдними а підстави для відхилення їх пропозицій несуттєві , Вами порушено ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
На підставі вищевикладеного вимагаємо:
1. Скасувати Протокол № 69/3 від 26 липня 2019 року засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.
2. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» щодо максимальної економії та ефективності, відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, - визнати переможцем учасника, пропозиція якого є визначена найбiльш економiчно вигiдною і відповідає всім вимогам.
В разі не виконання даної вимоги, її буде надано до системи «dozorro» для детального моніторингу Замовника та, відповідно до Закону України «Про публiчнi закупiвлi», до органу оскарження буде направлено розширену скаргу, що потягне за собою відповідні наслідки.
Директор ТОВ «Автодорсофт» М.В. Кошевий
Розгорнути
Згорнути
Щодо усунення порушення при проведенні процедури закупівлі, та відхилення пропозицій ТОВ "ІНТРАНС-КІП" та ТОВ «АВТОДОРСОФТ» і прийняття пропозиції Товариства з Обмеженою Відповідальністю "Інжинірингова Компанія "Автомагістраль"
Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (надалі - «Замовник») оголошено проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки схеми організації дорожнього руху для організації руху велосипедистів)» (надалі – «Закупівля»), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-27-000550-c.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
- ТОВ «ІНТРАНС - КІП» вартість пропозиції 396 710.53 грн. без ПДВ
- ТОВ «АВТОДОРСОФТ» вартість пропозиції 443 045.52 грн. без ПДВ
- ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» 499 932.00 грн. з ПДВ
Відповідно до Протоколу № 69/1 від 22 липня 2019 р. засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради, пропозиція ТОВ «ІНТРАНС - КІП» відхилена (з підставою: «Учасником надана довідка, яка свідчить, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що не відповідає даним з єдиного державного реєстру.
Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасником надано документ «Договірна ціна №1» (форма №3-П), в якому чітко не визначені одиниці виміру витрат труда та заробітної плати (гр.5,6)» ,
Протоколом № 69/2 від 23 липня 2019 року пропозиція ТОВ «Автодорсофт» відхилена (з підставами:
1)Учасник надав інформаційну довідку про наявність техніки і обладнання в якій неможливо визначити кількість зазначеного обладнання, так як в одній графі значиться «Строк експлуатації, кількість»
2) Довідка в довільній формі, яка свідчить, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку в складі тендерної пропозиції відсутня
3) Учасником надана довідка, яка свідчить, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що не відповідає даним з єдиного державного реєстру.
4) Учасник надав довідку (вих. від 12.07.2019 №25/07-19) в довільній формі про те, що зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації, проте не зазначив види і обсяги послуг, які пропонує надати. В тендерній пропозиції відсутня довідка щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля із зазначенням цих заходів
5) Учасник надав довідку про наявність працівників, в якій відсутня інформація про загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника, натомість вказана графа «Досвід роботи», з якої не зрозуміло про зміст зазначеної інформації.
Протоколом № 69/3 від 26 липня 2019 року засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради пропозицію ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ». без жодних зауважень прийнято.
Вимагаємо переглянути рішення за Протоколом № 69/3 від 26 липня 2019 року. з наступних підстав:
За результатами перевірки тендерної пропозиції, Замовник залишив без уваги порушення і невідповідність пропозиції з найвищою ціною «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ», а саме:
В п. 1.1 тендерної документації замовник вимагає від учасників
на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо), в тому числі, які будуть використовуватись учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене)».
Довідка надана ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» не містить жодного власного обладнання (тільки залучене). Також ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» не представила ніяких підтверджень що тимчасово володіє даними приладами на правах оренди,а таким чином навіть не має права користування ними. Також у пропозиції відсутні свідоцтва про обов’язкову метрологічну повірку засобів вимірювальної техніки, необхідної для складання схем масштабу 1:500 як вимагає п. 7.2.3 ДСТУ 8752:2019 .
У переліку обладнання зовсім відсутні GPS приймачі , відеокамери, транспортні засоби та інщі прилади, необхідні для виконання робіт зі зйомки відео та ортофотоплану, Ці роботи є необхідною обов’язковою частиною технічного завдання, з яким погодились всі учасники закупівлі.
Також наголошуємо, що документи які містять інформацію про підприємство учасника (статут, протокол загальних зборів) не завірені відповідним чином.
Проте ці факти не вплинули на рішення тендерного комітету про дискваліфікацію учасника.
Згідно Пункту 2 розділу 5 тендерної документації у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації, а саме:
- інженерно-вишукувальні роботи
- камеральні роботи
- проектні роботи
- погодження схеми організації дорожнього руху
- складання електронного вигляду
- згідно тезнічного завдання при виконанні інженерно-вишукувальних робіт проводять обстеження умов дорожнього руху в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху. Для оцінки стану покриття під велодоріжки/велосмуги, дощоприймальних колодязів зливової каналізації та бортового каменю потрібно виконати роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту. При вишукувальних роботах провести зйомку з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів. Для оцінки умов руху, наявності та стану існуючих технічних засобів організації дорожнього руху - виконати відеозйомку маршрутів;»
Зведений кошторис на проектні та вишукувальні роботи наданий ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» складає 499 932 грн. з яких
інженерно-вишукувальні роботи вартістю 56 700 грн.
проектні роботи вартістю 125 550 грн.
оформлення проектної документації 212 760 грн.
погодження схем організації дорожнього руху 21 600 грн.
ПДВ 83 322 грн.
Разом 499 932 грн
Кошторисні розрахунки надані ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» для тендерного комітету Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради були складені з явними порушеннями норм ціноутворення та вимог діючої нормативної документації. - СОУ 45.2-00018112-049: 2009 (норма 4 групи 1,2; норма 4 група 3; норма 4 група 5; норма 4 група 9;)
Наголошуємо шо норми СОУ 45.2-00018112-049: 2009 включають в розрахунок кількість людино годин а не людино-днів.
При розрахунку зазначених у пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» обсягів робіт, з урахуванням правил складання кошторисів вартість вказаних робіт повинна складати:
інженерно-вишукувальні роботи вартістю 31 102,55 грн.
проектні роботи вартістю 18 510,42 грн.
оформлення проектної документації 26 595 грн.
погодження схем організації дорожнього руху 7 101 грн.
ПДВ 16 661,79 грн.
Разом 99 970,77 грн.
(приклад розрахунку додається до скарги)
Таким чином вартість пропозиції учасника завищена більше ніж як у 5 разів, шо вказує на антиконкурентні узгоджені дії, та порушує базові принципи неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи що учасник погодився з проектом договору (лист за номером 12.07/02 від 12.07.2019 р. ) у пункті 12.2. якого дозволяється узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), необхідно, у разі укладання договору, вказати ціну що відповідає нормативам СОУ 45.2-00018112-049: 2009 (норма 4 групи 1,2; норма 4 група 3; норма 4 група 5; норма 4 група 9;) - 99 970,77 грн
Отже, рішення засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради, визначене Протоколом № 69/3 від 26 липня 2019 року порушує ст.ст. 16, 17 і 30 Закону України «Про публiчнi закупiвлi». До того ж, враховуючи те, що пропозицiї Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ "ІНТРАНС-КІП" та ТОВ «АВТОДОРСОФТ» за результатом оцiнки визначені бiльш економiчно вигiдними а підстави для відхилення їх пропозицій несуттєві , Вами порушено ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
На підставі вищевикладеного вимагаємо:
1. Скасувати Протокол № 69/3 від 26 липня 2019 року засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.
2. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» щодо максимальної економії та ефективності, відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, - визнати переможцем учасника, пропозиція якого є визначена найбiльш економiчно вигiдною і відповідає всім вимогам.
В разі не виконання даної вимоги, її буде надано до системи «dozorro» для детального моніторингу Замовника та, відповідно до Закону України «Про публiчнi закупiвлi», до органу оскарження буде направлено розширену скаргу, що потягне за собою відповідні наслідки.
Директор ТОВ «Автодорсофт» М.В. Кошевий
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2019 17:10
Відповідно до п. 4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з п. 1 ст. 30 Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розглянувши тендерну пропозицію першого Учасника «ТОВ «ІНТРАНС-КІП» та другого Учасника ТОВ «АВТОДОРСОФТ» Замовник, керуючись Законом, відхилив тендерні пропозиції даних Учасників, так як вони не відповідали вимогам тендерної документації. Незважаючи на більш економічно вигідну пропозицію Учасників «ТОВ «ІНТРАНС-КІП» та ТОВ «АВТОДОРСОФТ», Замовник не може закрити очі на «несуттєві підстави для відхилення» (на Вашу думку), адже це є порушенням Закону. Крім того, це дискримінаційний підхід по відношенню до інших Учасників та порушення основних принципів закупівель. Зазначаємо, що приклад несуттєвих та формальних помилок викладено в тендерній документації. Тож, Замовник керуючись Законом розглянув наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважалась найбільш економічно вигідною, а саме «ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та визначив його Переможцем.
Відповідно до статті 16 Закону та пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником «установлено кваліфікаційний критерій – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасники подають, як частину пропозиції: довідку про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази (обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо), в тому числі, які будуть використовуватись Учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене)». ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази необхідної для виконання робіт, в якій зазначено перелік обладнання, кількість та належність, що відповідає вимогам тендерної документації. Зазначаємо, що Замовником не були висунуті вимоги щодо наявності лише власного обладнання. Також, відсутні вимоги щодо наявності обов’язкового переліку обладнання, матеріально-технічної бази, які мають бути в наявності у Учасника та свідоцтв про обов’язкову метрологічну повірку засобів вимірювальної техніки. Крім того, ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» в довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази зазначив, що ним може бути залучене інше обладнання та матеріально - технічна база необхідна для виконання робіт за процедурою закупівлі.
Щодо завірення відповідним чином Статуту та протоколу загальних зборів повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації «Учаснику необхідно надати копію (або сканований оригінал) Статуту або іншого установчого документу (в останній редакції або з останніми внесеними змінами)». ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано в складі тендерної пропозиції саме сканований оригінал Статуту, а не копію, що відповідає вимогам тендерної документації. Теж стосується і протоколу загальних зборів. Посилаючись на вимоги тендерної документації, а саме пункт 1 розділу 3 повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника (юридичної особи) процедури закупівлі підтверджується одним із наступних документів: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Переможцем надано скановані оригінали протоколу загальних зборів, рішення власника та наказ про призначення, які повністю відповідають вимогам Замовника. До того ж, у цьому пункті не встановлені вимоги щодо оформлення документів (копія, сканований оригінал, сканована копія).
Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації. Нормативний документ, на підставі якого потрібно було розраховувати кошторис, тендерною документацією не визначався.
Виходячи з вищевказаного наголошуємо, що Замовник у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства, тому законні підстави для відхилення ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» відсутні.
Розглянувши тендерну пропозицію першого Учасника «ТОВ «ІНТРАНС-КІП» та другого Учасника ТОВ «АВТОДОРСОФТ» Замовник, керуючись Законом, відхилив тендерні пропозиції даних Учасників, так як вони не відповідали вимогам тендерної документації. Незважаючи на більш економічно вигідну пропозицію Учасників «ТОВ «ІНТРАНС-КІП» та ТОВ «АВТОДОРСОФТ», Замовник не може закрити очі на «несуттєві підстави для відхилення» (на Вашу думку), адже це є порушенням Закону. Крім того, це дискримінаційний підхід по відношенню до інших Учасників та порушення основних принципів закупівель. Зазначаємо, що приклад несуттєвих та формальних помилок викладено в тендерній документації. Тож, Замовник керуючись Законом розглянув наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважалась найбільш економічно вигідною, а саме «ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та визначив його Переможцем.
Відповідно до статті 16 Закону та пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником «установлено кваліфікаційний критерій – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасники подають, як частину пропозиції: довідку про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази (обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо), в тому числі, які будуть використовуватись Учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене)». ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази необхідної для виконання робіт, в якій зазначено перелік обладнання, кількість та належність, що відповідає вимогам тендерної документації. Зазначаємо, що Замовником не були висунуті вимоги щодо наявності лише власного обладнання. Також, відсутні вимоги щодо наявності обов’язкового переліку обладнання, матеріально-технічної бази, які мають бути в наявності у Учасника та свідоцтв про обов’язкову метрологічну повірку засобів вимірювальної техніки. Крім того, ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» в довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази зазначив, що ним може бути залучене інше обладнання та матеріально - технічна база необхідна для виконання робіт за процедурою закупівлі.
Щодо завірення відповідним чином Статуту та протоколу загальних зборів повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації «Учаснику необхідно надати копію (або сканований оригінал) Статуту або іншого установчого документу (в останній редакції або з останніми внесеними змінами)». ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано в складі тендерної пропозиції саме сканований оригінал Статуту, а не копію, що відповідає вимогам тендерної документації. Теж стосується і протоколу загальних зборів. Посилаючись на вимоги тендерної документації, а саме пункт 1 розділу 3 повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника (юридичної особи) процедури закупівлі підтверджується одним із наступних документів: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Переможцем надано скановані оригінали протоколу загальних зборів, рішення власника та наказ про призначення, які повністю відповідають вимогам Замовника. До того ж, у цьому пункті не встановлені вимоги щодо оформлення документів (копія, сканований оригінал, сканована копія).
Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації. Нормативний документ, на підставі якого потрібно було розраховувати кошторис, тендерною документацією не визначався.
Виходячи з вищевказаного наголошуємо, що Замовник у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства, тому законні підстави для відхилення ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000550-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АВТОДОРСОФТ, Код ЄДРПОУ:34884109
Дата подання: 01 серпня 2019 22:12
Оскарження результатів закупівлі
У нашій вимозі скасувати Протокол № 69/3 від 26 липня 2019 року засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради про визнання переможцем ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. було відмовлено.
Однак основні наші запитання до замовника залишились без відповіді.
Так, відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації: а саме : «Для складання схем організації дорожнього руху повинні бути виконані наступні комплекси робіт:
- інженерно-вишукувальні, при яких проводять обстеження умов дорожнього руху в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху. Для оцінки стану покриття під велодоріжки/велосмуги, дощоприймальних колодязів зливової каналізації та бортового каменю потрібно виконати роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту. При вишукувальних роботах провести зйомку з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів. Для оцінки умов руху, наявності та стану існуючих технічних засобів організації дорожнього руху - виконати відеозйомку маршрутів;
- камеральні, якими оформлюються результати інженерно-вишукувальних робіт;
- проектні, які пов’язані зі створенням документації з організації дорожнього руху по вулиці з урахуванням улаштування велодоріжок/велосмуг.»
Звертаємо увагу, що у кошторисі ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» приведені розрахунки вартості наступних видів робіт:
1) Інженерно-вишукувальні роботи. Виконання інженерно-вишукувальник робіт та камеральної обробки, (соу 45,2- 00018112-049:2009 норма 4 групи 1:2)
2) Проектування організації дорожнього руху на схемі автомобільної дороги. (coу 45.2-00018112-049:2009 норма 4 група 3)
3) Оформлення проектної документації проектів організації дорожнього руху (coу 45.2-00018112-049:2009 норма 4 група 5)
4) Погодження (соу 45.2- 00018112-049:2009 норма 4 група 9)
Однак наголошуємо, що тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. навмисно не помічена відсутність в кошторисі ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» наступних видів робіт:
1) роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту:
2) роботи по зйомці з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів (геодезичні роботи)
3) відеозйомку маршрутів
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» погодилась з умовами технічного завдання виконати послуги, зазначені в Додатку 1 тендерної документації у повному обсязі .
Таким чином значна частина обсягів послуг не врахована в кошторисі, а значить не будуть виконуватись вимоги додатку 1 тендерної документації.
Також незрозумілі мотиви з яких Тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. не помічено значне завищення норм обсягів робіт та їх кошторисної вартості.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» в розрахунках посилається на соу 45,2- 00018112-049:2009 проте значно завищує визначені там відомчі ресурсні елементні кошторисні норми.
При розрахунках кошторису по нормам соу 45,2- 00018112-049:2009 дійсна вартість перелічених робіт складає 99 970 грн.
Якщо тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. факт завищення відомчих ресурсних елементних кошторисних норм більш ніж у 5 разів не вважається суттєвим порушенням законодавства України, то це викликає сумніви у неупередженній оцінці тендерних пропозицій, і є ознакою корупційних дій та зловживань.
Додатковим підтвердженням вищенаведеного можна вважати поверхневий підхід до створення кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі. Не висунуто ніяких вимог про досвід аналогічних робіт. Підхід до переліку необхідного обладнання - поверхневий. Замовник не вимагає підтвердження обов’язкової метрологічної повірки вимірювальної техніки. Це вказує або на некомпетентність фахівців у технологічних процесах послуг, що мають бути надані, або має ознаки майбутньої упередженої оцінки тендерних пропозицій.
Також незрозуміло для чого потрібен перелік необхідного обладнання та матеріально технічної бази, якщо учасник може просто вказати , що ним може бути залучене інше обладнання та матеріально - технічна база, необхідна для виконання робіт за процедурою закупівлі.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати Протокол № 69/3 від 26 липня 2019 року засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради про визнання ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» переможцем процедури закупівлі.
В разі не виконання даної вимоги, її буде надано до системи «dozorro» для детального моніторингу Замовника та, відповідно до Закону України «Про публiчнi закупiвлi», до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Однак основні наші запитання до замовника залишились без відповіді.
Так, відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації: а саме : «Для складання схем організації дорожнього руху повинні бути виконані наступні комплекси робіт:
- інженерно-вишукувальні, при яких проводять обстеження умов дорожнього руху в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху. Для оцінки стану покриття під велодоріжки/велосмуги, дощоприймальних колодязів зливової каналізації та бортового каменю потрібно виконати роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту. При вишукувальних роботах провести зйомку з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів. Для оцінки умов руху, наявності та стану існуючих технічних засобів організації дорожнього руху - виконати відеозйомку маршрутів;
- камеральні, якими оформлюються результати інженерно-вишукувальних робіт;
- проектні, які пов’язані зі створенням документації з організації дорожнього руху по вулиці з урахуванням улаштування велодоріжок/велосмуг.»
Звертаємо увагу, що у кошторисі ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» приведені розрахунки вартості наступних видів робіт:
1) Інженерно-вишукувальні роботи. Виконання інженерно-вишукувальник робіт та камеральної обробки, (соу 45,2- 00018112-049:2009 норма 4 групи 1:2)
2) Проектування організації дорожнього руху на схемі автомобільної дороги. (coу 45.2-00018112-049:2009 норма 4 група 3)
3) Оформлення проектної документації проектів організації дорожнього руху (coу 45.2-00018112-049:2009 норма 4 група 5)
4) Погодження (соу 45.2- 00018112-049:2009 норма 4 група 9)
Однак наголошуємо, що тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. навмисно не помічена відсутність в кошторисі ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» наступних видів робіт:
1) роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту:
2) роботи по зйомці з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів (геодезичні роботи)
3) відеозйомку маршрутів
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» погодилась з умовами технічного завдання виконати послуги, зазначені в Додатку 1 тендерної документації у повному обсязі .
Таким чином значна частина обсягів послуг не врахована в кошторисі, а значить не будуть виконуватись вимоги додатку 1 тендерної документації.
Також незрозумілі мотиви з яких Тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. не помічено значне завищення норм обсягів робіт та їх кошторисної вартості.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» в розрахунках посилається на соу 45,2- 00018112-049:2009 проте значно завищує визначені там відомчі ресурсні елементні кошторисні норми.
При розрахунках кошторису по нормам соу 45,2- 00018112-049:2009 дійсна вартість перелічених робіт складає 99 970 грн.
Якщо тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. факт завищення відомчих ресурсних елементних кошторисних норм більш ніж у 5 разів не вважається суттєвим порушенням законодавства України, то це викликає сумніви у неупередженній оцінці тендерних пропозицій, і є ознакою корупційних дій та зловживань.
Додатковим підтвердженням вищенаведеного можна вважати поверхневий підхід до створення кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі. Не висунуто ніяких вимог про досвід аналогічних робіт. Підхід до переліку необхідного обладнання - поверхневий. Замовник не вимагає підтвердження обов’язкової метрологічної повірки вимірювальної техніки. Це вказує або на некомпетентність фахівців у технологічних процесах послуг, що мають бути надані, або має ознаки майбутньої упередженої оцінки тендерних пропозицій.
Також незрозуміло для чого потрібен перелік необхідного обладнання та матеріально технічної бази, якщо учасник може просто вказати , що ним може бути залучене інше обладнання та матеріально - технічна база, необхідна для виконання робіт за процедурою закупівлі.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати Протокол № 69/3 від 26 липня 2019 року засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради про визнання ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» переможцем процедури закупівлі.
В разі не виконання даної вимоги, її буде надано до системи «dozorro» для детального моніторингу Замовника та, відповідно до Закону України «Про публiчнi закупiвлi», до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 16:46
Замовник у своїй діяльності керується положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" (далі -Закон). Відповідно до ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Вичерпний перелік підстав для відхилення Учасників визначений ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації. Нормативний документ, на підставі якого потрібно було розраховувати кошторис, тендерною документацією не визначався. Крім того, вимога щодо зазначення в кошторисі з розрахунуом договірної ціни робіт по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту:
робіт по зйомці з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів (геодезичні роботи); відеозйомку маршрутів відсутня в тендерній документації. Натомість, встановлена вимога на основі результатів інженерно-вишукувальних та камеральних робіт розробити проектну документацію з організації дорожнього руху, в якій передбачено або враховано вищезазначені роботи. Тобто в кошторисі з розрахунком договірної ціни враховані всі роботи, які необхідно виконати. Вимога, щодо скасування протоколу 69/3 є необгрунтованою та такою, що не відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель.
робіт по зйомці з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів (геодезичні роботи); відеозйомку маршрутів відсутня в тендерній документації. Натомість, встановлена вимога на основі результатів інженерно-вишукувальних та камеральних робіт розробити проектну документацію з організації дорожнього руху, в якій передбачено або враховано вищезазначені роботи. Тобто в кошторисі з розрахунком договірної ціни враховані всі роботи, які необхідно виконати. Вимога, щодо скасування протоколу 69/3 є необгрунтованою та такою, що не відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-27-000550-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АВТОДОРСОФТ, Код ЄДРПОУ:34884109
Дата подання: 05 серпня 2019 11:14
Дата подання: 05 серпня 2019 11:14
Оскарження результату кваліфікації
01/08-19 від 05.08.2019 р.
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України,
(Колегія з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних
закупівель) 03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Замовник, рішення, якого оскаржуються:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради , ЄДРПОУ: 03364234 Адреса: 50101, Днiпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, електронна пошта ugkxtender2013@ukr.net 1; Контактна особа замовника: Терещенко Ігор Валентинович; тел. +38 (0564) 74-83-51
Суб’єкт оскарження: Товариство з Обмеженою відповідальністю «Автодорсофт»; Адреса: м. Дніпро, вул. Чернишевського, буд. 11а, к. 33. ЄДРПОУ: 34884109 електронна пошта maxkoshevoy@ua.fm контактна особа Кошевий Максим Володимирович Телефон: +38056-7134814,
оголошення (ID: UA-2019-06-27-000550-c) про заплановану закупівлю «Послуги з розробки схеми організації дорожнього руху для організації руху велосипедистів»
Скарга у порядку, встановленому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно інформації порталу державних закупівель 16 липня 2019 року пройшов тендер UA-2019-06-27-000550-c на закупівлю Послуг з розробки схеми організації дорожнього руху для організації руху велосипедистів .
В технічному завданні якого було вказано 4 маршрути протяжністю 8,61 км.
У закупівлі брали участь 3 участника
-ТОВ "ІНТРАНС-КІП" остаточна пропозиція 396`710.53 грн
-ТОВ АВТОДОРСОФТ остаточна пропозиція 443`045.52 грн
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" остаточна пропозиція 499`932.00 грн
ТОВ "ІНТРАНС-КІП" Дискваліфіковано 22.07.2019 згідно з протоколом розгляду № 69/1.
ТОВ АВТОДОРСОФТ Дискваліфіковано 23.07.2019 згідно з протоколом розгляду № 69/2.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради визначив переможцем 26.07.2019 згідно з протоколом розгляду № 69/3.
29.07.2019 ТОВ «Автодорсофт» звернулось до Замовника з вимогою про оскарження результату розгляду пропозицій та вимогою скасувати протокол розгляду № 69/3 про визнання переможцем ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» » на яку 31.07.2019 Замовником було відмовлено.
Враховуючи те, що на два основних питання нашої скарги чіткої відповіді від замовника не було одержано, ми були змушені 01.08.2019 р. звернутися до Замовника з повторною скаргою.
Станом на 5 серпня 2019р. відповіді від замовника не отримано.
Перше питання :
На нашу думку, тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради зроблено поверхневий підхід до створення кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі. Не висунуто ніяких вимог про досвід аналогічних робіт. Підхід до переліку необхідного обладнання - поверхневий. Замовник не вимагає підтвердження обов’язкової метрологічної повірки вимірювальної техніки. Це вказує або на некомпетентність фахівців замовника у технологічних процесах послуг, що мають бути надані, або має ознаки майбутньої упередженої оцінки тендерних пропозицій.
У довідці ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» вих.. № 12.07/08 від 12 липня 2019р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ,необхідної для надання послуг, не вказані GNSS приймачі, відеокамери, транспортні засоби та інше обладнання . Незрозуміло чому комітет на це не звернув увагу. Також незрозуміло для чого вимагати тендерною документацією замовника перелік необхідного обладнання та матеріально технічної бази, якщо в довідці можна просто вказати , що учасником буде залучене інше обладнання та матеріально - технічна база, необхідна для виконання робіт за процедурою закупівлі.
Друге питання :
Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації у складі пропозиції Учаснику необхідно надати кошторис з розрахунком договірної ціни з обов’язковим дотриманням видів і обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації:
а саме : «Для складання схем організації дорожнього руху повинні бути виконані наступні комплекси робіт:
- інженерно-вишукувальні, при яких проводять обстеження умов дорожнього руху в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху. Для оцінки стану покриття під велодоріжки/велосмуги, дощоприймальних колодязів зливової каналізації та бортового каменю потрібно виконати роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту. При вишукувальних роботах провести зйомку з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів. Для оцінки умов руху, наявності та стану існуючих технічних засобів організації дорожнього руху - виконати відеозйомку маршрутів;
- камеральні, якими оформлюються результати інженерно-вишукувальних робіт;
- проектні, які пов’язані зі створенням документації з організації дорожнього руху по маршрутах з урахуванням улаштування велодоріжок/велосмуг.»
Звертаємо увагу, що у кошторисі ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» приведені розрахунки вартості лише наступних видів робіт:
1) Інженерно-вишукувальні роботи. Виконання інженерно-вишукувальник робіт та камеральної обробки, (соу 45,2- 00018112-049:2009 норма 4 групи 1:2)
2) Проектування організації дорожнього руху на схемі автомобільної дороги. (coу 45.2-00018112-049:2009 норма 4 група 3)
3) Оформлення проектної документації проектів організації дорожнього руху (coу 45.2-00018112-049:2009 норма 4 група 5)
4) Погодження (соу 45.2- 00018112-049:2009 норма 4 група 9)
Загальна сума робіт по кошторису ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» складає 499 932 грн.
Враховуючи що учасник погодився з проектом договору (лист за номером 12.07/02 від 12.07.2019 р. ) у пункті 12.2. якого дозволяється узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та наявність помилок у створенні кошторисів, необхідно у разі укладання договору, вказати ціну що відповідає нормативам СОУ 45.2-00018112-049: 2009 (норма 4 групи 1,2; норма 4 група 3; норма 4 група 5; норма 4 група 9;). Замовник не зреагував на наші зауваження щодо зменшення договірної ціни.
Також наголошуємо що тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. навмисно не помічена відсутність в кошторисі ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» наступних видів робіт:
1) роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту:
2) роботи по зйомці з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів (геодезичні роботи)
3) відеозйомку маршрутів
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» погодилась з умовами технічного завдання виконати послуги, зазначені в Додатку 1 тендерної документації у повному обсязі . А саме
«- інженерно-вишукувальні, при яких проводять обстеження умов дорожнього руху в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху. Для оцінки стану покриття під велодоріжки/велосмуги, дощоприймальних колодязів зливової каналізації та бортового каменю потрібно виконати роботи по зйомці та прив’язці ортофотозображення маршруту. При вишукувальних роботах провести зйомку з визначення різниці висот між асфальтовим покриттям велодоріжки/велосмуги та решітками дощоприймальних колодязів. Для оцінки умов руху, наявності та стану існуючих технічних засобів організації дорожнього руху - виконати відеозйомку маршрутів;
- камеральні, якими оформлюються результати інженерно-вишукувальних робіт;
- проектні, які пов’язані зі створенням документації з організації дорожнього руху по вулиці з урахуванням улаштування велодоріжок/велосмуг.»
Таким чином значна частина обсягів послуг не врахована в кошторисі, а значить не будуть виконуватись вимоги додатку 1 тендерної документації.
Також незрозумілі мотиви з яких Тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. не помічено значне завищення норм обсягів робіт та їх кошторисної вартості.
ТОВ « ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» в розрахунках посилається на соу 45,2- 00018112-049:2009 проте значно завищує визначені там відомчі ресурсні елементні кошторисні норми. Наприклад:
Згідно кошторису наданого ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Інженерно-вишукувальні роботи (Виконання інженерно-вишукувальник робіт та камеральної обробки, (соу 45,2- 00018112-049:2009 норма 4 групи 1:2)) по маршруту (Пл. Горького – пр..Металлургів ) складають 12 людино-днів. з заробітною платою 1350 грн. за 1 день, що в сумі складає 16200 грн.
Відомчими ресурсними елементними кошторисними нормами для цього об’єму робіт передбачено 6,47 людино днів з заробітною платою 1625 грн. за 1 день, що в сумі складає 10513,75 грн.
Згідно кошторису наданого ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Проектування організації дорожнього руху на схемі автомобільної дороги. (coу 45.2-00018112-049:2009 норма 4 група 3) по маршруту (Пл. Горького – пр..Металлургів ) складають 27 людино-днів. з заробітною платою 1350 грн. за 1 день, що в сумі складає 36 450 грн.
Відомчими ресурсними елементними кошторисними нормами для цього об’єму робіт передбачено 4,63 людино днів з заробітною платою 1350 грн. за 1 день, що в сумі складає 6 250,50 грн.
Згідно кошторису наданого ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Оформлення проектної документації проектів організації дорожнього руху (cov 45.2-00018112-049:2009 норма 4 група 5) по маршруту (Пл. Горького – пр..Металлургів ) складають 39,4 людино-днів з заробітною платою 1350 грн. за 1 день, що в сумі складає 53 190 грн.
Відомчими ресурсними елементними кошторисними нормами для цього об’єму робіт передбачено 39,4 людино-годин з заробітною платою 1350 грн. за 1 день, що в сумі складає 6 648,75 грн.
Згідно кошторису наданого ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Погодження (соу 45.2- 00018112-049:2009 норма 4 група 9) по маршруту (Пл. Горького – пр..Металлургів ) складають 4 людино-дні з заробітною платою 1350 грн. за 1 день, що в сумі складає 5 400 грн.
Відомчими ресурсними елементними кошторисними нормами для цього об’єму робіт передбачено 10,52 людино-годин з заробітною платою 1350 грн. за 1 день, що в сумі складає 1 775,25 грн.
Згідно кошторису наданого ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» загальна сума вартості послуг складає (16200+36450+53190+5400) = 111 240 грн. ПДВ 22 248 грн. Разом 133 488 грн
Розрахунок по відомчим ресурсним елементним кошторисним нормам для цього об’єму робіт сума вартості послуг складає (10 513,75 +6 250,50+6 648.75+1775.25) = 25 188,3 грн. ПДВ 5 037,65 грн. Разом 30 255, 9 грн.
Завищення кошторисної вартості тільки для цього маршруту протяжністю 2.9 км складає 103 232.1 грн
При розрахунках кошторису усіх маршрутів по нормам соу 45,2- 00018112-049:2009 дійсна вартість перелічених робіт складає близько 100 000 грн.
Якщо тендерним комітетом департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради під головуванням Терещенко І.В. факт завищення відомчих ресурсних елементних кошторисних норм майже у 5 разів не вважається суттєвим порушенням законодавства України, то це викликає сумніви у неупередженній оцінці тендерних пропозицій, і є ознакою корупційних дій та зловживань.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати Протокол № 69/3 від 26 липня 2019 року засідання тендерного комітету департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради про визнання ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» переможцем процедури закупівлі.
З повагою директор ТОВ «Автодорсофт» Кошевий М.В.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2019 18:19
Рішення від 07.08.2019 №10772 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2019 18:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.08.2019 № 11758.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 22:44
Рішення від 23.08.2019 №11758.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 03:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2019 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТРАНС-КІП" |
396 710,53
UAH з ПДВ
|
396 710,53
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АВТОДОРСОФТ |
443 045,52
UAH з ПДВ
|
443 045,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
499 932,00
UAH з ПДВ
|
499 932,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТРАНС-КІП" #40965143 |
Відхилено |
396 710,53
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 16:29
|
ТОВ АВТОДОРСОФТ #34884109 |
Відхилено |
443 045,52
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 15:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #42055455 |
Переможець |
499 932,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 16:41
|
562-Т.PDF | укладений |
30 серпня 2019 16:41
|