Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Польова на ділянці КМ 0+000-КМ 0+800 в с. Троковичі Черняхівського району Житомирської області (коригування)
Очікувана вартість
1 611 536,40 UAH
UA-2019-06-27-000548-b ● 9de4daa3522d414a82acc0fc174c2474
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Оліївська сільська рада Житомирського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04348409 |
Місцезнаходження: | 12402, Україна , Житомирська обл., с. Оліївка, вул. Щорса, 68 |
Контактна особа: |
Валерій Петрук +380673697211 04348409@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2019 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2019 14:55 |
Очікувана вартість: | 1 611 536,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 057,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Польова на ділянці КМ 0+000-КМ0+800 в с. Троковичі Черняхівського району Житомирської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, Троковичі, Польова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Польова на ділянці КМ 0+000-КМ+800 в с. Троковичі Черняхівського району Житомирської області (коригування) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2019 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2019 16:50 |
Додаток 2 Технічне завдання вул. Польова на ділянці КМ 0+000- КМ 0+800 - зміни.doc | |
08 липня 2019 16:50 |
Додаток 3 проект договору вул. Польова на ділянці КМ 0+000- КМ 0+800 - зміни.doc | |
08 липня 2019 16:50 |
ТД вул. Польова на ділянці КМ 0+000- КМ 0+800.doc | |
08 липня 2019 16:50 |
Додаток 4 субпідрядники вул. Польова на ділянці КМ 0+000- КМ 0+800 - зміни.doc | |
08 липня 2019 16:50 |
Додаток 1 Пропозиція вул. Польова на ділянці КМ 0+000- КМ 0+800 - зміни.doc | |
08 липня 2019 16:50 |
Кошторисна документація.pdf |
08 липня 2019 16:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2019 16:50 |
Додаток 2 Технічне завдання вул. Польова на ділянці КМ 0+000- КМ 0+800 - зміни.doc
|
|||
08 липня 2019 16:50 |
Додаток 3 проект договору вул. Польова на ділянці КМ 0+000- КМ 0+800 - зміни.doc
|
|||
08 липня 2019 16:50 |
ТД вул. Польова на ділянці КМ 0+000- КМ 0+800.doc
|
|||
08 липня 2019 16:50 |
Додаток 4 субпідрядники вул. Польова на ділянці КМ 0+000- КМ 0+800 - зміни.doc
|
|||
08 липня 2019 16:50 |
Додаток 1 Пропозиція вул. Польова на ділянці КМ 0+000- КМ 0+800 - зміни.doc
|
|||
08 липня 2019 16:50 |
Кошторисна документація.pdf
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-27-000548-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 01 серпня 2019 18:12
Дата подання: 01 серпня 2019 18:12
СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівліUA-2019-06-27-000548-b. Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та, згідно умов тендерної документації, подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
- ТОВ "Асфальт плюс", з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 1 300 903,28
- ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 1 382 391,60 грн.
За результатами автоматичної оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією у процедурі закупівлі була визначена тендерна пропозиція - ТОВ "Асфальт плюс".
Замовником булоприйнято рішення про вибір зазначеного учасника переможцем процедури закупівлі та оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету виконавчого комітету Оліївської сільської ради від 22 липня 2019 року № 102.
Скаржник не може погодитися з прийнятим Замовником рішенням щодо обрання переможцем ТОВ "Асфальт плюс", оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Далі надаємо обґрунтування щодо неправомірного обрання Замовником переможцем ТОВ "Асфальт плюс", на підставі невідповідності документів його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації окремо по кожному.
1) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Згідно з підпунктом 3 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» підтверджується довідкою в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назви організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, ПІБ відповідальної особи організації (замовника) за виконання аналогічного договору, предмета договору, суми договору, дату укладення та стану виконання такого договору, який укладений у 2018 році, разом із копією такого договору, що вказані у довідці, та копію відгуку, завірених Учасником, від Замовника. Відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
У складі тендерної пропозиції Переможця надано:
- інформаційну довідку про аналогічне виконання договору від 11.07.2019 року № 564;
- копію договору від 04.06.2018 року № 1П/2018;
- оригінал відгуку від 24.05.2019 року № 3-194 виданий Управлінням комунального господарства Житомирської міської ради.
Повідомляємо, що наданий відгук від 24.05.2019 року № 3-194 виданий Управлінням комунального господарства Житомирської міської ради не відповідає умовам тендерної документації, оскільки тендерна документація Замовника передбачала вимоги до його оформлення, а саме: «Відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень».
Слід зазначити, відгук від 24.05.2019 року № 3-194 не містить інформації стосовно якості виконаних робіт, що не відповідає умовам Тендерної документації. На підставі цього, тендерна пропозиція ТОВ "Асфальт плюс"мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 04.03.2019 року № 2350-р/пк-пз, згідно з яким встановлено: «У складі Пропозиції Переможця у файлі "Відгук Миколаївськ інтернат.pdf" міститься лист-відгук від 02.01.2018 № 01-02. Разом з тим у наданому учасником листі-відгуці відсутня інформаціясаме про якість товару і відсутність претензій з боку контрагента, що не відповідає умовам Документації в ційчастині. Враховуючи викладене, Пропозиція не відповідала умовам Документації та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог статті 30 Закону».
2) Згідно з підпунктом 3 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документу, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками або копія чинного договору залучення сторонньої лабораторії з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)), або лист-підтвердження власника лабораторії про згоду надати послуги за предметом закупівлі (копія документу з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо) з додатками надається також у випадку залучення сторонньої лабораторії.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "Асфальт плюс" надано лист-підтвердження від 11.07.2019 року № 83 виданий ТОВ "Новоград-Волинські шляхи" в якому підтверджується можливість надання послуг вимірювальної лабораторії з контролю якостіза предметом закупівлі, однак в порушення вимог Замовника у складі тендерної пропозиції Переможця відсутня копія документу з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо) з додатками, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Враховуючи той факт, що лабораторія ТОВ "Новоград-Волинські шляхи" є залученою, то Переможець повинен був обов’язково разом з листом-підтвердженням надати документи, що підтверджують компетентності в галузі проведення вимірювань.
На підставі цього, тендерна пропозиція ТОВ "Асфальт плюс" мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
3) Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації учасникв складі тендерної пропозиції обов’язково надає на суміші асфальтобетоні наступні документи, зокрема, гарантійний лист від виробника асфальтобетонної суміші щодо готовності на відвантаження асфальтобетонної суміші відповідної марки на користь Учасника протягом строку виконання робіт у кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, із зазначенням замовника торгів (--) та номера закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro, у разі укладення договору про закупівлю з таким учасником за результатами торгів.
На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції Переможця надано гарантійний лист від 11.07.2019 року № 82 виданий ТОВ "Новоград-Волинські шляхи", який не відповідає вимогам тендерної документації. Зазначений гарантійний лист не містить інформації стосовно готовності відвантаження асфальтобетонної суміші протягом строку виконання робіт.
Зазначена невідповідність є суттєвою, оскільки гарантійний лист не підтверджує матеріальну забезпеченість ТОВ "Асфальт плюс" асфальтобетонною сумішшю для виконання робіт за предметом закупівлі "Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Польова на ділянці КМ 0+000-КМ 0+800 в с. Троковичі Черняхівського району Житомирської області (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)",а також зазначений лист не гарантує, що виробник буде відвантажувати суміші протягом строку виконання робіт (до 01.12.2019 року).
На підставі цього, тендерна пропозиція ТОВ "Асфальт плюс" мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
4) Згідно з пунктом 6 розділу VI Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про надання такій особі повноважень щодо підписання договору про закупівлю.
На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку від 11 липня 2019 року, яка не містить обов’язкової інформації, а саме не надано відомості про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів уповноваженою особою, шо не відповідає умовам тендерної документації.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 11.06.2019 року № 7579 -р/пк-пз, згідно з яким встановлено:«У складі Пропозиції міститься довідка від 15.04.2019 №122 (файл "24.Довідка про повноваження щодо підпису договору.pdf"), в якій зазначено що учасник ФОП уповноважений підписувати договір. Разом з тим, у зазначеній довідці відсутня інформація про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів, що не відповідає умовам Документації. Враховуючи вищенаведене, Пропозиція ФОП не відповідала умовам Документації в цій частині».
На підставі цього, тендерна пропозиція ТОВ "Асфальт плюс" мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону.
5) Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Оліївська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348409), ДКСУ м. Київ р/р 31111140006196, МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
У складі тендерної пропозиції Переможця надано банківську гарантію від 12.07.2019 року № 11508247000, яка не свідчить про безумовний обов'язок банку сплати на користь Замовника суми забезпечення тендерної пропозиції у випадку ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією, таким чином у банківській гарантії не вказані всі обставини, які зазначені у пункті 3 розділу III Тендерної документації).
На підставі цього, тендерна пропозиція ТОВ "Асфальт плюс", мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "Асфальт плюс" всім вимогам тендерної документації та щодо обрання переможцем цього учасника, яке викладено в Протоколі засідання тендерного комітету виконавчого комітету Оліївської сільської ради від 22 липня 2019 року № 102.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "Асфальт плюс", Замовник порушив вимоги частини першої статті 30 Закону, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, а саме –не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "Асфальт плюс", яка не відповідала умовам тендерної документації, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозиції, чим завдає економічну шкоду нашому підприємству, оскільки наша тендерна пропозиція є наступною найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Замовника.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Встановити наявність порушення Оліївською сільською радою Житомирського району Житомирської області Закону України «Про публічні закупівлі» та порядку проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Польова на ділянці КМ 0+000-КМ 0+800 в с. Троковичі Черняхівського району Житомирської області (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
4. Визнати неправомірними та зобов’язати Замовника скасувати рішення про обрання переможцем ТОВ "Асфальт плюс".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 14:36
рішення від 05.08.2019 № 10644 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 14:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.08.2019 № 11555.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 13:21
рішення від 20.08.2019 № 11555.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2019 22:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконане, закупівлю буде скасовано на піставі протокольного рішення тендерного комітету.
Дата виконання рішення замовником: 30 серпня 2019 09:34
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Асфальт плюс" #41198416 |
Переможець |
1 300 903,28
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 14:09
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 30 серпня 2019 09:37 |
Коментар щодо відміни: | Відміна процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі, з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник чітко не вказав, який саме перелік документів необхідно подати учасникам. |
Документи:
30 серпня 2019 09:37
|
Електронний підпис |
30 серпня 2019 09:37
|
протокол польова.docx |