Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Сирецький» у Шевченківському районі»
Очікувана вартість
15 746 244,00 UAH
UA-2019-06-27-000469-a 9323bc7782f24e65bf4c925ebeb62e55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 11:42
Очікувана вартість: 15 746 244,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 731,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Сирецький» у Шевченківському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Сирецький» у Шевченківському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі ________________________ (до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік), в т.ч. ПДВ - 20% _____________ строком на 3 (три) місяці Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 11:15
Електронний підпис
27 червня 2019 11:08
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" 15 630 800,00
UAH з ПДВ
15 630 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ 15 738 400,01
UAH з ПДВ
15 659 668,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 12:36
Електронний підпис
19 липня 2019 12:34
Довідка МВС.pdf
18 липня 2019 16:57
Електронний підпис
16 липня 2019 17:13
Електронний підпис
16 липня 2019 17:10
Ліцензія.pdf
16 липня 2019 17:10
довідка МВС.pdf
16 липня 2019 17:10
довідка з податкової.pdf
16 липня 2019 17:10
Довідка.zip
16 липня 2019 17:10
пропозиція .pdf
12 липня 2019 21:31
Електронний підпис
12 липня 2019 20:39
додатки.pdf
12 липня 2019 20:39
45 __ парк Сирецький.rar
12 липня 2019 20:39
Наказ АП.pdf
12 липня 2019 20:39
Витяг зав 19.03.2019.pdf
12 липня 2019 20:39
Протокол і наказ.pdf
12 липня 2019 20:39
Субпідряд з озелення.rar
12 липня 2019 20:39
договір оренди ФОП.pdf
12 липня 2019 20:39
СТАТУТ і Рішення .pdf

Публічні документи

12 липня 2019 11:27
Електронний підпис
12 липня 2019 11:25
наказ і рішення.pdf
12 липня 2019 11:25
наказ і рішення.pdf
12 липня 2019 11:25
договор С УЗН.pdf
12 липня 2019 11:25
Кошторис І.pdf
12 липня 2019 11:25
кошторис ІІ.pdf
12 липня 2019 11:25
Витяг ПДВ.pdf
12 липня 2019 11:25
Витяг ПДВ.pdf
12 липня 2019 11:25
Витяг .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"

ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
Переможець 15 630 800,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
15 630 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 20:52
договір укладений
06 серпня 2019 20:50
договір укладений
06 серпня 2019 20:50
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 17:52
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 17:23
ДУ 3.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 17:13
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 17:38
ДУ 2.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 17:37
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 18:49
ДУ 1 від 02.09.19 до Д 143.8 від 05.08.19.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 18:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», внести зміни до п.п. 2.1. та п.п. 4.1 Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 143/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 143/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.12.2019 № 2187 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», внести зміни до п.п. 1.1. Договору викласти у новій редакції. У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 143/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 494 427,48
UAH (в тому числі ПДВ 2 415 737,91 UAH)