Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Супроводження системи автоматизації робочих процесів Вищої кваліфікаційної комісії суддів України
Очікувана вартість
130 237,20 UAH
UA-2019-06-27-000467-c 4837a38740dc4974ab2de8a60c33c8d8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наумейко Світлана Андріївна

044-233-60-51 NAUMEIKOSA@VKKSU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37316378
Вебсайт: http://www.vkksu.gov.ua
Місцезнаходження: 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Контактна особа: Наумейко Світлана Андріївна
044-233-60-51
NAUMEIKOSA@VKKSU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Консультації користувачам та адміністраторам Системи щодо: налаштування сервісів Системи; налаштування використання ЕЦП та взаємодії з АЦСК;налаштування інтеграції з порталом (https://vkksu.gov.ua).
Консультації користувачам та адміністраторам Системи щодо: використання функціоналу Системи;створення резервних копій баз даних та відновлення функціонування з них.
Інформаційна підтримка при супроводженні Системи по «Гарячій лінії» Виконавця згідно запитам Замовника з використанням Інтернет-системи Гарячої лінії: надання можливості створювати запити по функціонуванню Системи в Інтернет-системі Гарячої лінії, перегляду та редагування реєстрів запитів згідно з наданими правами; координація та відслідковування виконання запитів Замовника службою «Гаряча лінія»;автоматичне повідомлення Інтернет-системи Гарячої лінії по e-mail Замовника про зміну стану запитів. Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
216 людино-година
Супроводження системи автоматизації робочих процесів Вищої кваліфікаційної комісії суддів України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг Замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформленого Акту. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

27 червня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Айкюжн ІТ"
#40026988
Переможець 130 237,20
UAH з ПДВ
27 червня 2019 15:15

Документи

27 червня 2019 15:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:19
супроподження САРП.pdf укладений
27 червня 2019 15:19