Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стиснений газ (метан)
Очікувана вартість
1 030 000,00 UAH
UA-2019-06-27-000168-c c35494e271ad468d9e759c34171594c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чемерис Юлия

+380432502310 ecovin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Код ЄДРПОУ: 33810743
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Сабарівська, 7
Контактна особа: Чемерис Юлия
+380432502310
ecovin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 17 липня 2019 13:32
Очікувана вартість: 1 030 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Стиснений газ (метан)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70000 м3
Стиснений газ (метан)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Впродовж 30 банківських днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 15:32
Перелік змін у Метан 27.06.19.docx
08 липня 2019 15:32
НОВАТД Метан 27.06.2019.docx
27 червня 2019 10:56
ТД Метан 27.06.2019.docx
08 липня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 15:32
Перелік змін у Метан 27.06.19.docx
08 липня 2019 15:32
НОВАТД Метан 27.06.2019.docx
27 червня 2019 10:56
ТД Метан 27.06.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов договору
Дата подання: 01 липня 2019 08:32
Дата відповіді: 02 липня 2019 12:11
Ознайомившись з тендерною документацією згідно Вашого оголошення, просимо розглянути можливість заправки за допомогою смарт-карток.
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
про надання відповіді на запитання щодо закупівлі

02.07.2019. №116 м.Вінниця

Присутні:¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
голова тендерного комітету:
Квасневський Ю.С.- головний інженер;
Члени тендерного комітету:
Гриневич П.О. – директор ;
Чемерис Ю.І. – заст.головного бухгалтера;
Сімакова Н.Д. – головний бухгалтер;
Моторний С.М. - механік;

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Надання відповіді на питання, згідно з предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV):код 09120000-6 Газове паливо (стиснений природний газ для автомобілів (метан) Щодо питання 1 порядку денного слухали:
Квасневського Ю.С., Чемерис Ю.І.
Доповідачі повідомили, що згідно з частиною 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
01 липня 2019 08:32 зареєстровано питання щодо закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2019-06-27-000168-c від 27.06.2019р.
Щодо можливості заправки по старт карткам: враховуючи специфіку роботи нашого підприємства, для зручності обліку і використання в роботі – це не доцільно. Тому пропонується залишити тендерну документацію без змін.
ВИСТУПИЛИ:
Квасневського Ю.С., Чемерис Ю.І.
ВИРІШИЛИ:
1. Надати на звернення учасника відповідь, тендерну документацію залишити без змін.
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на звернення учасника через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу .
ГОЛОСУВАЛИ:

Склад комітету: Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»):
Голова тендерного комітету Квасневський Ю.С. «За»
Член тендерного комітету Гриневич П.О. «За»
Секретар тендерного комітету Чемерис Ю.І. «За»
Член тендерного комітету Сімакова Н.Д. «За»
Член тендерного комітету Моторний С.М. «За»


Підписи:

Члени тендерного комітету
Сімакова Н.Д. _____________________
(підпис)

Гриневич П.О.. _____________________
(підпис)
Моторний С.М. _____________________
(підпис)

Голова тендерного комітету
Квасневський Ю.С. _____________________
(підпис)
М.П.
Секретар тендерного комітету
Чемерис Ю.І. _____________________
(підпис)
Щодо умов договору
Дата подання: 04 липня 2019 09:39
Дата відповіді: 08 липня 2019 08:18
Шановний замовник! Ознайомившись з тендерною документацією та проектом договору просимо внести відповідні зміни: В пункті 1.1 зазначити назву товару: - Стиснений природний газ (метан) як моторне паливо для двигунів автотранспортних засобів. Скорочена назва – газ стиснений природний метан. В пункті 4.1 зазначено: "4.1 Оплата за поставлену Продукцію здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених первинних документів.", для визначення конкретної дати оплати за поставлену Продукцію потрібно розшифрувати значення "окрема партія Товару". В специфікації зазначити вірну назву Товару: Стиснений природний газ (метан) як моторне паливо для двигунів автотранспортних засобів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи ваше звернення, найближчим часом тендерним комітетом будуть прийняті відповідні зміни в тендерну документацію
Щодо умов договору
Дата подання: 04 липня 2019 12:45
Дата відповіді: 08 липня 2019 15:24
Ознайомившись з тендерною документацією та проектом договору пропонуємо внести відповідні зміни: 1. З метою уникнення ситуації, за якої Постачальник вимушене буде відпускати СПГ за різними цінами по рівнозначним угодам, вважаю за доцільне запропонувати Покупцю доповнити проект договору пунктом 3.3. та викласти його у наступній редакції: «Вартість партії Товару, отриманого Покупцем, визначається: - за ціною, яка діє на АГНКС Продавця в момент заправки автотранспортних засобів, якщо ціна за одиницю Товару на АГНКС менше або дорівнює ціні, визначеній за результатами процедури закупівлі, зазначеній у Специфікації до цього Договору; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Продавця перевищить ціну, визначену за результатами процедури закупівлі та зазначену у Специфікації до цього Договору, Сторони за ініціативою Продавця та за наявності підстав, передбачених ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», укладають додаткову угоду до цього Договору про збільшення ціни на Товар. До моменту підписання уповноваженими представниками Сторін зазначеної у цьому пункті додаткової угоди Продавець має право припинити відпуск Товару Покупцю; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Продавця перевищить ціну, зазначену у Специфікації до цього Договору, більше ніж на 10%, і відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у Сторін будуть відсутні правові підстави щодо укладення додаткової угоди про збільшення ціни на Товар до цього Договору, Продавець має право припинити відпуск Товару, письмово повідомивши про це Покупця не пізніше ніж у останній робочий день, який передує дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар. У такому випадку Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику весь Товар, що було отримано за цим Договором та не було оплачено.». 2. Проектом договору не передбачено, яким чином сторони будуть визначати кількість Товару, отриманого Покупцем за договором (із використанням пластикових карток, відомостей або у інший спосіб). Без визначення такого способу у Продавця буде відсутня можливість визначити, що транспортний засіб, який приїхав на АГНКС підлягає заправці у відповідності до договору, укладеного між Продавцем та Покупцем. Відтак і відпуск Товару за вказаним договором буде фактично неможливим. Враховуючи те, що вказані умови є важливими пропонуємо доповнити проект договору пунктами, які б передбачували відпуск СПГ із використанням пластикових карток, а також запропонувати відповідний порядок оформлення первинних документів за договором. 3. В зв’язку з не відповідністю п.5.1. з п.5.2., пропоную п.5.2. виключити з проекту договору, а п.5.1. викласти в наступній редакції: «5.2. Строк поставки Товару (партії Товару) – згідно заявок Покупця, починаючи з дати підписання уповноваженими представниками Сторін договору і до 31.12.2019 року. Товар за цим Договором відпускається Продавцем на підставі відповідних заявок Покупця.» 4. У п.5.3. проекту договору відбулася зміна термінів і визначень у договорі, в зв’язку з чим ввважаю за необхідне запропонувати Покупцю викласти п.5.3. договору в наступній редакції: «5.3. Реалізація Товару за цим Договором здійснюється шляхом заправки автомобілів Покупця на АГНКС Продавця». 5. У п.5.4. проекту договору відбулася зміна термінів і визначень у договорі, в зв’язку з чим ввважаю за необхідне запропонувати Покупцю внести зміни до п.5.4. договору шляхом заміни терміну «Учасник» на термін «Продавець». 6. У п.7.2. договору зазначена відповідальність Покупця за порушення ним строку оплати Товару у розмірі 0,01% річних від простроченої суми з посиланням на ст. 625 Цивільного кодексу України. Вважаю, що така відповідальність Покупця прямо суперечить чинному законодавству України, зокрема, стаття 625 Цивільного Кодексу України регламентує відповідальність за порушення грошових зобов’язань, що виникли між боржником та кредитором. В зв’язку з вищевикладеним, ввважаю за необхідне змінити п.7.2. проекту договору та викласти його у наступній редакції: «7.2. За порушення терміну оплати Товару по цьому Договору Покупець сплачує Продавцю на його вимогу пеню у розмірі двох облікових ставок НБУ, що діяли у період, за який нараховується пеня, від суми, щодо якої допущено прострочення оплати, за кожен день прострочення оплати, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково сплачує штраф у розмірі 7% вказаної вартості.». 7. У п.7.3. договору зазначена відповідальність Продавця за порушення ним строку передачі Товару Покупцю у розмірі 15% від вартості непереданого Товару. Вважаю, що така відповідальність Продавця прямо суперечить чинному законодавству України. В зв’язку з вищевикладеним, ввважаю за необхідне змінити п.7.3. проекту договору та викласти його у наступній редакції: «7.3. За порушення строку Поставуки Товару Продавець сплачує на вимогу Покупця пеню у розмірі 0,1% від вартості невчасно поставленого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково сплачує штраф у розмірі 7% вказаної вартості.» 8. З метою захисту інтересів Продавця, вважаю за доцільне запропонувати Покупцю внести до проекту договору умови, за яких Продавець має право відмовити Покупцю у відпуску Товару, враховуючи те, що АГНКС є об’єктами підвищеної небезпеки (потенційно небезпечними об’єктами).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
про надання відповіді на запитання щодо закупівлі і затвердження змін до тендерної документації


09.07.2019. №120 м.Вінниця

Присутні:¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
голова тендерного комітету:
Квасневський Ю.С.- головний інженер;
Члени тендерного комітету:
Гриневич П.О. – директор ;
Чемерис Ю.І. – заст.головного бухгалтера;
Сімакова Н.Д. – головний бухгалтер;
Моторний С.М. - механік;

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Надання відповіді на питання, згідно з предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV):код 09120000-6 Газове паливо (стиснений газ - метан) Щодо питання 1 порядку денного слухали:
Квасневського Ю.С., Чемерис Ю.І.
Доповідачі повідомили, що згідно з частиною 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
04 липня 2019 09:39 зареєстровано питання щодо закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2019-06-27-000168-c від 27.06.2019р.
Щодо цін на поставку товару:
В специфікації та п.1.1. договору зазначити товар - Газове паливо (стиснений газ - метан)
04 липня 2019 12:45 зареєстровано питання щодо закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2019-06-27-000168-c від 27.06.2019р.
Товар буде відпускатись згідно цін, які будуть прописані в договорі, відповідно до комерційних пропозицій, за результатами пониження ціни на електронному аукціоні, у разі якщо таке мало місце.
Передача талонів відбувається разом із видатковими накладними, а отримання палива здійснюється по картках на АГНКС Продавця.
П. 5.1. викласти в новій редакції :
«Строк поставки Товару (партії Товару) – згідно заявок Покупця, починаючи з дати підписання уповноваженими представниками Сторін договору і до 31.12.2019 року. Товар за цим Договором відпускається Продавцем на підставі відповідних заявок Покупця,термін виконання яких – протягом 1 доби з моменту надання (телефоном або факсом).»

У п. 5.3. і 5.4 замінити терміни «Учасник» на «Продавець» та «Замовник» на «Покупець»
п. 7.2. викласти в наступній редакції:
« При недотриманні Продавцем строків поставки, останній сплачує Покупцю пеню в розмірі 0,1% за кожний день прострочення поставки від ціни недопоставленого Товару, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня. Якщо поставлений Товар не відповідає вимогам стандартів, технічних умов за якістю або у випадку поставки некомплектного Товару, Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі 0,5% від ціни неякісного Товару.
п. 7.3. викласти в наступній редакції:
« Уразі несвоєчасного виконання грошових зобов'язань Покупцем, останній сплачує Продавцю пеню в розмірі 0,1% за кожний день прострочення від суми простроченого платежу, але не більше розміру облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня. Відсотки/річні на суму простроченого платежу не нараховуються. Прострочені платежі сплачуються Продавцю без врахування індексу інфляції.
ВИСТУПИЛИ:
Квасневського Ю.С., Чемерис Ю.І.
ВИРІШИЛИ:
1. Надати на звернення учасника відповідь, внести відповідні зміни в тендерну документацію та продовжити строки подання пропозицій відповідно до законодавства.
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на звернення учасника через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу .
ГОЛОСУВАЛИ:

Склад комітету: Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»):
Голова тендерного комітету Квасневський Ю.С. «За»
Член тендерного комітету Гриневич П.О. «За»
Секретар тендерного комітету Чемерис Ю.І. «За»
Член тендерного комітету Сімакова Н.Д. «За»
Член тендерного комітету Моторний С.М. «За»


Підписи:

Члени тендерного комітету
Сімакова Н.Д. _____________________
(підпис)

Гриневич П.О.. _____________________
(підпис)
Моторний С.М. _____________________
(підпис)

Голова тендерного комітету
Квасневський Ю.С. _____________________
(підпис)
М.П.
Секретар тендерного комітету
Чемерис Ю.І. _____________________
(підпис)
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ-ТРЕЙД-ГРУП ЛТД" 1 015 000,00
UAH з ПДВ
1 015 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОГАЗ ЕНЕРДЖI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 1 029 000,00
UAH з ПДВ
1 029 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 09:48
Електронний підпис
19 липня 2019 09:47
Електронний підпис
19 липня 2019 09:46
Довідка з МВС 15.07.19.pdf
19 липня 2019 09:46
Довідка з податкової.pdf
19 липня 2019 09:46
Довідка про корупцію.pdf
08 липня 2019 17:54
Електронний підпис
08 липня 2019 17:53
Статут.pdf
08 липня 2019 17:53
Проект договору.pdf
08 липня 2019 17:53
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
08 липня 2019 17:53
Витяг ПДВ.pdf
08 липня 2019 17:53
Відгук КАТП 0628.PDF
08 липня 2019 17:53
Протокол якості газу.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 16:18
Електронний підпис
11 липня 2019 16:14
Електронний підпис
11 липня 2019 16:12
3.jpg
11 липня 2019 16:12
2.jpg
11 липня 2019 16:12
4.jpg
11 липня 2019 16:12
5.jpg
11 липня 2019 16:12
dog_1.pdf
11 липня 2019 16:12
Виписка.pdf
11 липня 2019 16:12
ПДВ.pdf
11 липня 2019 16:12
1.jpg
11 липня 2019 16:12
Наказ_1.pdf
11 липня 2019 16:12
dog_2.pdf
11 липня 2019 16:12
паспорт_газу.pdf
11 липня 2019 16:12
6.jpg
11 липня 2019 16:12
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ-ТРЕЙД-ГРУП ЛТД"

ТОВ ЕКОГАЗ ЕНЕРДЖI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ-ТРЕЙД-ГРУП ЛТД"
#38928097
Переможець 1 015 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ-ТРЕЙД-ГРУП ЛТД"
#38928097
1 015 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 15:07
Договір Глобал 30.07.2019.pdf укладений
30 липня 2019 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 478 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 750,00 UAH)