Будівництво водопровідних мереж у с. Любинці Любинцівської сільської ради Стрийського району Львівської області. Коригування (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Очікувана вартість
2 250 088,00 UAH
UA-2019-06-27-000152-a 33b802d49c8648e19231d9f8a2f1de8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Басейнове управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну
Код ЄДРПОУ: 01038909
Вебсайт замовника: http://lviv.davr.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 79017, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Родини Крушельницьких, 14
Контактна особа замовника: Дмитро Шелест
+380322751028
lvivvodres@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 15:22
Очікувана вартість: 2 250 088,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 250,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під місцем виконання робіт слід розуміти c. Любинці Любинцівської сільської ради Стрийського району Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво водопровідних мереж у с. Любинці Любинцівської сільської ради Стрийського району Львівської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Родини Крушельницьких, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45332000-3 — Водопровідні роботи та влаштування водостоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 червня 2019 09:24
Електронний цифровий підпис
27 червня 2019 09:22
Технічне завдання.docx
27 червня 2019 09:22
Проект договору.docx
27 червня 2019 09:22
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-27-000152-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СД ТРАНСБУД", Код ЄДРПОУ:42397925
Дата подання: 24 липня 2019 17:02
Оскарження рішення протоколу розгляду від 18.06.2019 р. кваліфікації пропозиції учасника ТзОВ "СД ТРАНСБУД"
ТзОВ "CД ТРАНСБУД" не згідне з підставами відхилення тендерної пропозиції відкритих торгіві предмета закупівлі: «Будівництво водопровідних мереж у с. Любинці Любинцівської сільської ради Стрийського району Львівської області. Коригування»
ДК 021:2015: 45332000-3 - Водопровідні роботи та влаштування водостоків, вважає їх необгрунтованими і неправомірними, а саме: відсутні копії документів про освіту та/або підвищення кваліфікації директора- Рудницької А.О. Згідно вимог тендерної документації Додаток 1 Розділ 1 Пункт 2 Підпунк 2.1. Для підтвердження наявності, кваліфікації та досвіду основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) для виконання замовлення учасник повинен надати:
- копії документів про освіту та/або підвищення кваліфікації працівників, які будуть залучені до виконання робіт;
Директор не є інженерно-технічним працівником, тому його документи про освіту та/або підвищення кваліфікації не є обов'язковими.
Згідно вимог тендерної документації Додаток 1 Розділ 1 Пункт 1 1. Довідка про наявність власної та/або орендованої (у лізингу) техніки для виконання робіт (за формою, наведеною у таблиці «а» даного Додатку), зокрема: екскаватора (-ів) для виконання технологічних робіт, бульдозера (-ів), вантажного (-их) автомобіля (-ів), автомобільного (-их) крану (-ів)); Копії документів про державну реєстрацію необхідної техніки для виконання робіт і вказаних у вимогах даного пункту тендерної документації були надані.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 15:37
Тендерний комітет БУВР Західного Бугу та Сяну, відповідно до Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) Басейнового управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну від 02.10.2018 №164, у своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі», іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та відповідним Положенням.
Відповідно до цього, тендерний комітет не здійснює класифікацію працівників Учасника, а виключно розглядає документи, які подані Учасником у складі його тендерної пропозиції. Згідно з розділом 2 пунктом 2.1. додатку 1 до Тендерної документації «для підтвердження наявності, кваліфікації та досвіду основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) для виконання замовлення Учасник повинен надати: відомості за формою, наведеною у таблиці «б» даного Додатку; копії документів про освіту та/або підвищення кваліфікації працівників, які будуть залучені до виконання робіт». У складі своєї тендерної пропозиції Учасник ТОВ «СД ТРАНСБУД» наводить відомості за формою, наведеною у таблиці «б» та включає до них директора Рудницьку А. О., а тому, відповідно до розділу 2 пункту 2.1. додатку 1 тендерної документації, повинен надати копії документів про освіту вказаного працівника.
ТОВ «СД ТРАНСБУД» у довідці «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вказує, що такі транспортні засоби, як кран-маніпулятор (MAN 10т), міні-екскаватор гусеничний (Hitachi Ex 35), екскаватор (ІНІ 18J) та міні-навантажувач (Bobcat 763H), будуть залучені до виконання робіт, відповідно до договору №01-06 від 01.06.2019 р., з ФОП Пшемінська Юлія Степанівна, натомість у реєстраційних документах на вказані транспортні засоби вказані інші власники, а саме Тимків Оксана Іванівна, Пшемінський Ростислав Олександрович, Тимків Іван Миколайович та ТОВ Фірма «К.Г.М.-ПЕНГ», однак Учасником не надано жодних правових підстав на включення в договір №01-06 зазначених транспортних засобів та механізмів». Крім цього предметом договору №01-06 від 01.06.2019, відповідно до пункту 1.1 Договору є надання послуг щодо експлуатації машин і механізмів, а не оренда чи лізинг, що було передбачено пунктом 1.1. розділу 1 додатку 1 Тендерної документації. Також, слід зазначити, що, у тексті зазначеного Договору відсутній перелік техніки, яка буде залучатися для надання послуг. Такий перелік наведений у «додатку №1 до договору №01-06 від 01.06.2019 р.», однак, відповідно до пункту 9.2. договору №01-06 від 01.06.2019, «усі додатки, зміни і доповнення до цього Договору є його невід’ємними частинами і дійсні тільки у разі їх викладення у письмовій формі української мовою, скріплення оригінальними печатями та підписами уповноважених представників Сторін», натомість у представленому додатку до договору №01-06 від 01.06.2019 р. відсутні, передбачені Договором скріплення оригінальними печатями та підписами уповноважених представників сторін

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-27-000152-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СД ТРАНСБУД", Код ЄДРПОУ:42397925
Дата подання: 25 липня 2019 13:02
Оскарження рішення протоколу розгляду від 18.06.2019 р. кваліфікації пропозиції учасника ТзОВ "СД ТРАНСБУД"
ТзОВ "CД ТРАНСБУД" не згідне з підставами відхилення тендерної пропозиції відкритих торгіві предмета закупівлі: «Будівництво водопровідних мереж у с. Любинці Любинцівської сільської ради Стрийського району Львівської області. Коригування» ДК 021:2015: 45332000-3 - Водопровідні роботи та влаштування водостоків, вважає їх необгрунтованими і неправомірними, а саме: відсутні копії документів про освіту та/або підвищення кваліфікації директора- Рудницької А.О. Згідно вимог тендерної документації Додаток 1 Розділ 1 Пункт 2 Підпунк 2.1. Для підтвердження наявності, кваліфікації та досвіду основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) для виконання замовлення учасник повинен надати: - копії документів про освіту та/або підвищення кваліфікації працівників, які будуть залучені до виконання робіт; Директор не є інженерно-технічним працівником, тому його документи про освіту та/або підвищення кваліфікації не є обов'язковими. Згідно вимог тендерної документації Додаток 1 Розділ 1 Пункт 1 1. Довідка про наявність власної та/або орендованої (у лізингу) техніки для виконання робіт (за формою, наведеною у таблиці «а» даного Додатку), зокрема: екскаватора (-ів) для виконання технологічних робіт, бульдозера (-ів), вантажного (-их) автомобіля (-ів), автомобільного (-их) крану (-ів)); Копії документів про державну реєстрацію необхідної техніки для виконання робіт і вказаних у вимогах даного пункту тендерної документації були надані.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 29.07.2019 №10232.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 15:39

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СД ТРАНСБУД" 2 091 834,05
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Карпатмонтаж" 2 087 274,00
UAH з ПДВ
1 879 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОДНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" 2 183 712,00
UAH з ПДВ
1 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" 2 250 088,00
UAH з ПДВ
1 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРИЙБУДМОНТАЖ" 2 227 310,29
UAH з ПДВ
2 227 310,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 16:29
sign.p7s
12 липня 2019 16:28
ТЧ.Технічне завдання.pdf
12 липня 2019 16:28
ІД.Статут.pdf
12 липня 2019 16:28
ІД.Фін.звіт.pdf
12 липня 2019 16:28
Проект договору.pdf
12 липня 2019 16:28
ІД.Кошторис.pdf
12 липня 2019 16:28
ІД.Відомості ЄДРПОУ.pdf
12 липня 2019 16:28
КК.Штатний розпис.jpeg
12 липня 2019 16:28
КК.Лист-відгук.jpg
12 липня 2019 16:28
КК.Звіт за формою 1-ДФ.pdf
12 липня 2019 16:28
КК.Звіт зЄСВ.pdf
12 липня 2019 16:28
КК.Відгук-подяка.jpeg

Публічні документи

13 липня 2019 10:03
20 лист щодо довкіл..PDF
13 липня 2019 10:03
19 проект договору.rar
13 липня 2019 10:03
18 лист-згода.PDF
13 липня 2019 10:03
17 довідка з банку.rar
13 липня 2019 10:03
15 баланс.rar
13 липня 2019 10:03
14 свідоцтво ПДВ.PDF
13 липня 2019 10:03
13 дозвіл на роботи.PDF
13 липня 2019 10:03
12 ліцензія.rar
13 липня 2019 10:03
11 лист гаран термін.PDF
13 липня 2019 10:03
7.витяг.rar
13 липня 2019 10:03
6статут.rar
13 липня 2019 10:03
3.аналогічна угода.rar
13 липня 2019 10:03
01 цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

13 липня 2019 21:14
sign.p7s
13 липня 2019 21:10
Кошторис.pdf
13 липня 2019 21:10
Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2019 21:10
Технічне завдання.pdf
13 липня 2019 21:10
таблиця г.pdf
13 липня 2019 21:10
таблиця в.pdf
13 липня 2019 21:10
таблиця б.pdf
13 липня 2019 21:10
таблиця а.pdf
13 липня 2019 21:10
статут.pdf
13 липня 2019 21:10
свідоцтво ПДВ.pdf
13 липня 2019 21:10
реєстрація причепи.pdf
13 липня 2019 21:10
реєстрація автокран.pdf
13 липня 2019 21:10
реєстрація DAF RENAULT.pdf
13 липня 2019 21:10
регламент автокран.pdf
13 липня 2019 21:10
рахунок ДКСУ.pdf
13 липня 2019 21:10
протокол Заг.Зборів.pdf
13 липня 2019 21:10
план фінансування.pdf
13 липня 2019 21:10
наказ керівник.pdf
13 липня 2019 21:10
ліцензія.pdf
13 липня 2019 21:10
лист-гарантія.pdf
13 липня 2019 21:10
лист-відгук.pdf
13 липня 2019 21:10
ЄСВ 06.pdf
13 липня 2019 21:10
ЄСВ 05.pdf
13 липня 2019 21:10
ЄСВ 04.pdf
13 липня 2019 21:10
документи про освіту.pdf
13 липня 2019 21:10
додаток 3.pdf
13 липня 2019 21:10
Договірна ціна.pdf
13 липня 2019 21:10
Договір оренди.pdf
13 липня 2019 21:10
договір оренди (4).pdf
13 липня 2019 21:10
договір оренди (3).pdf
13 липня 2019 21:10
договір оренди (2).pdf
13 липня 2019 21:10
довіреність.pdf
13 липня 2019 21:10
довідка довкілля.pdf
13 липня 2019 21:10
Дефектний акт.pdf
13 липня 2019 21:10
витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 13:52
Реєстр документів.pdf
12 липня 2019 13:52
ІД статут зі змінами.pdf
12 липня 2019 13:52
ІД паспорт Ярема Т. Б..pdf
12 липня 2019 13:52
ІД гарант. лист ціна.pdf
12 липня 2019 13:52
ІД витяг з ЄДР 09.07.19.pdf
12 липня 2019 13:52
ІД витяг з ЄДР (2).jpg
12 липня 2019 13:52
ІД витяг з ЄДР (1).jpg
12 липня 2019 13:52
КК наказ Ярмола Ю. І..pdf
12 липня 2019 13:52
КК наказ Думич А. А..pdf
12 липня 2019 13:52
КК звіт ЄСВ червень.pdf
12 липня 2019 13:52
КК звіт ЄСВ травень.pdf
12 липня 2019 13:52
КК звіт ЄСВ квітень.pdf
12 липня 2019 13:52
КК екскаватор NEW Holland.pdf
12 липня 2019 13:52
КК екскаватор JCB 4 (2).jpg
12 липня 2019 13:52
КК екскаватор JCB 4 (1).jpg
12 липня 2019 13:52
КК диплом Ярмола.pdf
12 липня 2019 13:52
КК диплом Паук В. О.pdf
12 липня 2019 13:52
КК диплом Думич.pdf
12 липня 2019 13:52
КК диплом Гнатів Б. Є..jpg
12 липня 2019 13:52
КК генератор Weldark.pdf
12 липня 2019 13:52
КК штатний розклад.pdf
12 липня 2019 13:52
ТЧ ліцензія.jpg
12 липня 2019 13:52
ТЧ ліцензія (додаток).jpg
12 липня 2019 13:52
ТЧ договірна ціна.pdf
12 липня 2019 13:52
ТЧ графік робіт.pdf
12 липня 2019 13:52
ТЧ гарантійний лист.pdf
12 липня 2019 13:52
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 09:03
Цінова пропозиція.rar
05 липня 2019 09:03
Технічне завдання.rar
05 липня 2019 09:03
Ліцензія з додатком.rar
05 липня 2019 09:03
Договірна ціна.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СД ТРАНСБУД"
#42397925
Відхилено 1 750 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 16:37
ПП "Карпатмонтаж"
#37291378
Відхилено 1 879 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 13:02
ТОВ "ВОДНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
#41337729
Переможець 1 880 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 09:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВОДНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
#41337729
1 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 серпня 2019 09:44
додаток1_дог_ціна.pdf укладений
08 серпня 2019 09:41
додаток2_графік_вик_робіт.pdf укладений
08 серпня 2019 09:41
договір_Т-07219.pdf укладений
08 серпня 2019 09:41
sign.p7s зміни до договору
16 серпня 2019 12:50
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 12:45
sign.p7s зміни до договору
14 серпня 2019 10:19
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення окремих пунктів договору
Номер договору про закупівлю: T/072019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення окремих пунктів договору
Номер договору про закупівлю: T/072019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку