Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки АМ, АКО, АС, ДГ, ЖКО (Кошти місцевого та державного бюджетів)
Coal of the brand АМ, АКО, АS, DG, ZHКО (Funds of local and state budgets)
Очікувана вартість
6 113 400,00 UAH
UA-2019-06-27-000104-c ae9c0ccfc1eb427e8c67ca102cc75297
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корчинська Марина Анатоліївна

+380486122152 vo-krok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти, культури та молодіжної політики Окнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145211
Місцезнаходження: 67900, Україна , Одеська область обл., Окни, вул.Херсонська ,6
Контактна особа: Корчинська Марина Анатоліївна
+380486122152
vo-krok@ukr.net
Додаткові контактні особи: Болган Валентина Михайлівна
+380486122152
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Department of Education, Culture and Youth Oknyansky District State Administration of the Odessa Region
National ID: 02145211
Contact point: Korchinskaya Marina -
+380486122152
vo-krok@ukr.net
Additional contacts: Bolgan V.M.
+380486122152

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 червня 2019 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 12:23
Очікувана вартість: 6 113 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 567,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 27 червня 2019 10:12
Enquiries until: 20 серпня 2019 00:00
Complaints submission until: до 26 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 серпня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 6 113 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 567 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 т
вугілля кам’яне марки АМ (13-25) (Кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, заклади освіти та культури (додаток 4)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal of the mark AM (13-25)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019
15 т
вугілля кам’яне марки АКО (25-100) (Кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, заклади освіти та культури (додаток 4)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal of the mark AKO brand (25-100)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019
20 т
вугілля кам’яне марки АС (6-13) (Кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, заклади освіти та культури (додаток 4)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal of the mark AS (6-13)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019
700 т
вугілля кам’яне марки ДГ (25-200) (Кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, заклади освіти та культури (додаток 4)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal of the mark of DG (25-200)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019
10 т
вугілля кам’яне марки ДГ (25-80) (Кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, заклади освіти та культури (додаток 4)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal of the mark of DG (25-80)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019
15 т
вугілля кам’яне марки ЖКО (25-80) (Кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, заклади освіти та культури (додаток 4)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal of the mark ZHKO (25-80)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 30 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі, протягом 5-20 банківських днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 09:47
Тендерна документація нова редакція.docx
22 серпня 2019 09:47
перелік змін.pdf
26 липня 2019 14:15
Зміни вугілля.doc
26 липня 2019 14:15
Тендерна документація 2019 зі змінами.docx
27 червня 2019 10:20
Public 1.docx
27 червня 2019 10:12
Додаток 4.docx
27 червня 2019 10:12
Додаток 2.docx
27 червня 2019 10:12
Додаток 1.docx
22 серпня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 09:47
Тендерна документація нова редакція.docx
22 серпня 2019 09:47
перелік змін.pdf
26 липня 2019 14:15
Зміни вугілля.doc
26 липня 2019 14:15
Тендерна документація 2019 зі змінами.docx
27 червня 2019 10:12
Тендерна документація 2019.docx
27 червня 2019 10:20
Public 1.docx
27 червня 2019 10:12
Додаток 4.docx
27 червня 2019 10:12
Додаток 2.docx
27 червня 2019 10:12
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги ТД
Дата подання: 01 липня 2019 14:41
Дата відповіді: 02 липня 2019 13:48
Доводимо до Вашого відома, що ДСТУ 7146:2010 НЕ ПЕРЕБАЧЕНО вугілля марки ЖКО 25-80. Приведіть вимоги тендерної у відповідність вимог чинного законодавства.
Відповідь: Доброго дня, на даний час на території України по відношенню до типу споживання (споживачів) вугільної продукції діють два нормативні документи (Національні Стандарти України), а саме:
1) ДСТУ 4083-2002 Вугілля кам’яне та антрацит для пиловидного спалювання на теплових електростанціях;
2) ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. І саме цей Стандарт поширюється на кам’яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовується для потреб побутових споживачів.
Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з
розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242-73
Національний стандарт містить посилання на ГОСТ 19242 щодо розміру кусків згідно таблиці № 1 ДСТУ 7146:2010, де вказується розмір лише в числовому виражені. У зв’язку з втратою чинності ГОСТу 19242-73 з 01.01.2019 згідно з Наказом від 14.12.2015
№ 185 ДП "УкрНДНЦ", позначення літерами класу по розміру кусків не передбачається.На даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за розміром кусків відсутній.
З огляду на викладені обставини, Замовник зазначає, що марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того Замовник
не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну та яка краще підійде для опалювальних котлів навчальних закладів.
Питання
Дата подання: 02 липня 2019 14:58
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:13
А чому у попередніх роках Вами не закуповувалось вугілля ЖКО 25-80? Ви змінили обладнання?
Відповідь: Так, у навчальних закладах були встановлені нові опалювальні котли.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-27-000104-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 10 вересня 2019 17:51
Вимога
Відповідно до п.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" ТОВ "Паливторг" просить надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Прохання описати які саме пункти порушив ТОВ "Паливторг" і в чому полягає невідповідність вимогам.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 08:42
Відповідно до пп. 5.3. Замовником вимагалося надання підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасники мали підтвердити свою відповідність даному критерію шляхом подання довідки (складеної в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору щодо постачання вугілля в період за 2018-2019р.р., завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою, а також копією аналогічного договору, що зазначений в довідці завірений підписами уповноважених осіб обох сторін та мокрою печаткою обох сторін (крім тих сторін, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), разом з копіями документів, що підтверджують отримання вугілля покупцем згідно договору (копії товарних накладних або копії видаткових накладних або копії актів приймання-передачі, а також копії товаро-транспортних накладних).
В довідці про досвід виконання аналогічного договору ТОВ «ПАЛИВТОРГ» було зазначено наступні аналогічні договори з такими організаціями:
1. Договір № 162 від 25 березня 2019 року з КЕВ м. Мукачеве;
2. Договір № 1-В від 31 січня 2018 року з Відділом освіти Жидачівської районної державної адміністрації;
3. Договір № ПР/Т-181150/НЮ від 22 жовтня 2018 року з Регіональною філією «Придніпровська» ПАТ «Українська залізниця».
Відповідно до вимог тендерної документації, товариством мало бути також подано копії даних договорів разом з копіями документів, що підтверджують отримання вугілля покупцем згідно договору. А саме, Учасником повинно бути подано копії товарних накладних або копії видаткових накладних або копії актів приймання-передачі на розсуд такого учасника, а також копії товаро-транспортних накладних..
1). В складі пропозиції відсутні копії товаро-транспортних накладних, що підтверджують виконання договору № 162 від 25 березня 2019 р, укладеного з КЕВ м. Мукачеве. Надані копії не підтверджують виконання договору в повному обсязі. Учасником подано залізничні накладні та пояснення про товаро-транспортні накладні, в якому зазначає своє переконання в тому що товаро-транспорті накладні і залізничні накладні є аналогічні документи. Слід зазначити, що надані Учасником залізничні накладні не підтверджують отримання вугілля покупцем згідно договору. В наданих залізничних накладних Одержувачем виступає ТОВ «ПАЛИВТОРГ» а вантажовідправником ТОВ «ВПК ЗАХІД». Окрім цього, Замовником встановлена вимога щодо обов’язкового подання товаро-транспортних накладних.
2). Відповідно до наданих ТОВ «ПАЛИВТОРГ» видаткових накладних, актів приймання-передачі та копій товаро-транспортних накладних до Договору № 1-В від 31 січня 2018 року з Відділом освіти Жидачівської районної державної адміністрації вбачається, що товариством було відвантажено 382,42 тонни вугілля на загальну суму 811 643,70 грн. Дана обставина підтверджується листом-відгуком № 676 від 28.08.2019 р., в якому зазначено, що ТОВ «ПАЛИВТОРГ» обсяг вугілля, яке мало бути поставлено згідно з договором та було фактично відвантажене становить 382,42 тонни. Проаналізувавши копію вищезазначеного договору, тендерним комітетом було встановлено, що між ТОВ «ПАЛИВТОРГ» та Відділом освіти Жидачівської районної державної адміністрації було заключено договір про закупівлю № 1-В від 31 січня 2018 року. Відповідно до п.1.3. даного договору кількість товару та характеристики – згідно специфікації (Додаток №1). Відповідно до даного додатку кількість товару до поставки – 412 т. Згодом між контрагентами даного договору було заключено Додаткову угоду № 1 та Додаткову угоду № 2. Відповідно до Додаткової годи № 2 сума договору становить 811 629,40 грн. без ПДВ. Окрім цього, відповідно до даної додаткової угоди решта умов договору залишаються незмінними і обов’язковими до виконання Сторонами.
Таким чином, сума договору № 1-В від 31 січня 2018 року становить 811 629,40 грн. без ПДВ, кількість товару до поставки – 412 т.
Тендерним комітетом встановлено невідповідність наданих документів, що підтверджують виконання вищезазначеного договору та умовами даного договору. Таким чином ТОВ «ПАЛИВТОРГ» не підтверджено виконання даного договору в повному обсязі.
3). Відповідно до наданих ТОВ «ПАЛИВТОРГ» видаткових накладних, актів приймання-передачі № ПР/Т-181150/НЮ від 22 жовтня 2018 року з Регіональною філією «Придніпровська» ПАТ «Українська залізниця» вбачається, що ТОВ «ПАЛИВТОРГ» було відвантажено 295,3 тонни вугілля на загальну суму 1 001 067,00 грн. Відповідно до договору, товариством мало бути поставлено 305 тонн вугілля, сума договору – 1 033 950,00 грн. Тендерним комітетом встановлено невідповідність наданих документів, що підтверджують виконання вищезазначеного договору та умовами даного договору. Таким чином ТОВ «ПАЛИВТОРГ» не підтверджено виконання даного договору в повному обсязі. Окрім цього в складі пропозиції відсутні копії товаро-транспортних накладних, що підтверджують виконання договору № ПР/Т-181150/НЮ від 22 жовтня 2018 року. Слід зазначити, що надані Учасником залізничні накладні не підтверджують отримання вугілля покупцем згідно договору. В наданих залізничних накладних вантажовідправником є ТОВ «ДОНІНТЕРВУГІЛЛЯ» та ТОВ «ЗФ №105». Таким чином не можливо встановити, що вугілля було поставлене саме на виконання вищезазначеного договору. Окрім цього, Замовником встановлена вимога щодо обов’язкового подання товаро-транспортних накладних.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до тендерної документації, а саме, довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо кількісних та якісних показників вугілля, в тому числі показників теплотворної здатності, зольності, вологості. Натомість ТОВ «ПАЛИВТОРГ» подано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № 17 від 29.08.2019 р., в якій товариство зазначає опис технічних, якісних характеристик товарів, що вимагаються замовником. Поданий документ не містить інформації, що вимагалася замовником та не підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, ТОВ «ПАЛИВТОРГ» не виконано вимоги тендерної документації, щодо необхідності надання довідки у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо кількісних та якісних показників вугілля, в тому числі показників теплотворної здатності, зольності, вологості.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до тендерної документації, а саме оригінал або нотаріально завірена копія протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів (або на ім’я власника сертифікату генетичних технологічних та якісних характеристик) не раніше 2018року, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO або ДСТУ ISO 17025 на кожну марку вугілля. Слід зазначити, що в Додатку 2 наявна таблиця з описом технічних, якісних характеристик товарів, що вимагаються Замовником.
ТОВ «ПАЛИВТОР» подано у складі своєї тендерної пропозиції оригінали протоколів випробувань на вугілля кам’яне марок ДГ (25-200), ДГ (25-80), АМ (13-25), АКО (25-100), АС (6-13). В даних документах відсутній такий показник якості, як нижча теплота згорання, а отже вони не підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2.
Номер вимоги: UA-2019-06-27-000104-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 15 жовтня 2019 09:15
Вимога
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №1411-р/пк-пз від 02.10.2019р. рішенням тендерного комітету (протокол № 141 від 10.10.2019р.) скасовано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливторг» за процедурою закупівлі по предмету код ДК 021:2015 – 09110000-3 - тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ, АКО, АС, ЖКО, ДГ) (UA-2019-06-27-000104-с) та повторно відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливторг»

Відповідно до п.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" ТОВ "Паливторг" просить надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Прохання описати які саме пункти порушив ТОВ "Паливторг" і в чому полягає невідповідність вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2019 09:05
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до тендерної документації, а саме, довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо кількісних та якісних показників вугілля, в тому числі показників теплотворної здатності, зольності, вологості. Натомість ТОВ «ПАЛИВТОРГ» подано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № 17 від 29.08.2019 р., в якій товариство зазначає опис технічних, якісних характеристик товарів, що вимагаються замовником. Поданий документ не містить інформації, що вимагалася замовником та не підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, ТОВ «ПАЛИВТОРГ» не виконано вимоги тендерної документації, щодо необхідності надання довідки у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо кількісних та якісних показників вугілля, в тому числі показників теплотворної здатності, зольності, вологості.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до тендерної документації, а саме оригінал або нотаріально завірена копія протоколу випробувань вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів (або на ім’я власника сертифікату генетичних технологічних та якісних характеристик) не раніше 2018року, яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO або ДСТУ ISO 17025 на кожну марку вугілля. Слід зазначити, що в Додатку 2 наявна таблиця з описом технічних, якісних характеристик товарів, що вимагаються Замовником.
ТОВ «ПАЛИВТОР» подано у складі своєї тендерної пропозиції оригінали протоколів випробувань на вугілля кам’яне марок ДГ (25-200), ДГ (25-80), АМ (13-25), АКО (25-100), АС (6-13). В даних документах відсутній такий показник якості, як нижча теплота згорання, а отже вони не підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2.
При спалюванні палива виділяється певна кількість теплоти, яка залежить від виду спалюваного палива і його кількості. Теплоту, яка виділилася, відносять до 1 кг твердого або 1 м3 рідкого чи газоподібного палив, отримуючи тим самим питому теплоту згоряння. Питому теплоту згоряння прийнято називати просто теплотою згоряння або теплотворною здатністю палива. Теплота, що виділилася, є хімічною енергією, ув'язненою в одиниці палива. При горінні палива утворюються водяні пари, інші утворення, на утворення яких витрачається частина теплоти палива, тому розрізняють вищу і нижчу теплотворну здатність палива, що дозволяє оцінити і порівняти з іншими максимально можливе тепловиділення тієї чи іншої окислювально-відновлювальної реакції.

Документи

11 вересня 2019 08:42
протокол.pdf

Документи

16 жовтня 2019 09:05
відповідь замовника.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-27-000104-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 29 липня 2019 18:53
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:34
рішення від 01.08.2019 № 10469 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:34
рішення від 15.08.2019 № 11315.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 22:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: 22.08.2019р. були внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 22 серпня 2019 10:36
Номер скарги: UA-2019-06-27-000104-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 13 вересня 2019 20:13
Скарга
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2019 16:55
рішення від 18.09.2019 № 13205.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 16:55
Рішення від 02.10.2019 №14117.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 21:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №1411-р/пк-пз від 02.10.2019р. рішенням тендерного комітету (протокол № 141 від 10.10.2019р.) скасовано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливторг» за процедурою закупівлі по предмету код ДК 021:2015 – 09110000-3 - тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ, АКО, АС, ЖКО, ДГ) (UA-2019-06-27-000104-с)
Дата виконання рішення замовником: 10 жовтня 2019 14:16
Номер скарги: UA-2019-06-27-000104-c.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 15 жовтня 2019 19:44
Скарга
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2019 22:15
рішення від 18.10.2019 № 14977 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 22:15
рішення від 05.11.2019 № 16018.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 23:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №16018-р/пк-пз від 05.11.2019р. рішенням тендерного комітету (протокол № 165 від 12.11.2019р.) скасовано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливторг» за процедурою закупівлі по предмету код ДК 021:2015 – 09110000-3 - тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ, АКО, АС, ЖКО, ДГ) (UA-2019-06-27-000104-с)
Дата виконання рішення замовником: 12 листопада 2019 15:50

Документи подані скаржником

29 липня 2019 18:42
Скарга Окнянська РДА.pdf

Документи подані замовником

07 серпня 2019 13:18
відповідь

Документи подані скаржником

13 вересня 2019 20:11
платіжне доручення.pdf
13 вересня 2019 20:11
Скарга АМКУ.pdf
02 жовтня 2019 10:04
Пояснення до скарги.pdf

Документи подані замовником

02 жовтня 2019 12:51
додаткові пояснення.pdf
02 жовтня 2019 12:52
11742-25604-1-SM (2) (1).pdf

Документи Органу Оскарження

18 вересня 2019 16:55
рішення від 18.09.2019 № 13205.pdf
07 жовтня 2019 21:30
Рішення від 02.10.2019 №14117.pdf

Документи подані скаржником

15 жовтня 2019 19:42
Скарга АМКУ.pdf
15 жовтня 2019 19:42
платіжне доручення.pdf
15 жовтня 2019 19:42
Скарга АМКУ.pdf

Документи подані замовником

28 жовтня 2019 09:07
відповідь
04 листопада 2019 17:20
протокол 128.pdf
12 листопада 2019 15:45
протокол165.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 листопада 2019
UA-2019-06-27-000104-cae9c0ccfc1eb427e8c67ca102cc75297
Найменування: Відділ освіти, культури та молодіжної політики Окнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145211
Місцезнаходження: 67900, Україна, Одеська область обл., Окни, вул.Херсонська ,6
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 15:07
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:05
Довідка ДФС.pdf
22 листопада 2019 09:19
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:14
Лист пояснення п 5 ст 17.pdf
22 листопада 2019 09:13
Загальна ст 17.pdf
22 листопада 2019 09:13
Довідка МВС.pdf
22 листопада 2019 09:13
public_doc(45).pdf
21 листопада 2019 16:37
Електронний підпис
21 листопада 2019 16:35
розрахунок.pdf
18 листопада 2019 15:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 10:56
Електронний підпис
29 серпня 2019 10:56
Електронний підпис
29 серпня 2019 10:55
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
29 серпня 2019 10:55
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
29 серпня 2019 10:55
Підписаний_gar5027.pdf
29 серпня 2019 10:55
16. Подільський склад.pdf
29 серпня 2019 10:55
15. довідка матбаза.pdf
29 серпня 2019 10:55
14. платіжне доручення.pdf
29 серпня 2019 10:55
37. довідка ПДВ.pdf
29 серпня 2019 10:55
36. Довідка ч.2 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
35. довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
34. довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
33. довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
32. додаток 4.pdf
29 серпня 2019 10:55
31. довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
29. довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
28. довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
27. довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
26. проект договору.pdf
29 серпня 2019 10:55
25. відгук зоо 2018.pdf
29 серпня 2019 10:55
24. копії ттн зоопарк 2018.pdf
29 серпня 2019 10:55
10. Протокол 21.pdf
29 серпня 2019 10:55
20. довідка працівники.pdf
29 серпня 2019 10:55
7. витяг ПДВ 2019.pdf
29 серпня 2019 10:55
19. копія навантажувач.pdf
29 серпня 2019 10:55
18.2. копія док на тз 2.pdf
29 серпня 2019 10:55
5. копія паспорт і код.pdf
29 серпня 2019 10:55
18.1. копія док на тз 1.pdf
29 серпня 2019 10:55
3. протокол зборів 11.pdf
29 серпня 2019 10:55
2. Наказ про признач 4.pdf
29 серпня 2019 10:55
1. тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 17:24
Електронний підпис
29 серпня 2019 17:24
Електронний підпис
29 серпня 2019 17:22
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
29 серпня 2019 17:21
Підписаний_G0719-5186-GL_tender.pdf
29 серпня 2019 17:21
71. Платіжне доручення.PDF
29 серпня 2019 17:21
69. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
29 серпня 2019 17:21
67. Заретушована цінова.pdf
29 серпня 2019 17:21
63. Виписка_ТОП.PDF
29 серпня 2019 17:21
62. Лист щодо марок.PDF
29 серпня 2019 17:21
61. Довідка_ліцензія.pdf
29 серпня 2019 17:21
58. Проект договору.pdf
29 серпня 2019 17:21
56. Лист-пояснення_ФО.pdf
29 серпня 2019 17:21
53. Витяг ПДВ_та копія.pdf
29 серпня 2019 17:21
51. Копія паспорту.pdf
29 серпня 2019 17:21
48. Накази_директор.pdf
29 серпня 2019 17:21
45. Виписка з протоколу.pdf
29 серпня 2019 17:20
21. Відповідність_ст.17.pdf
29 серпня 2019 17:20
20. Відгук.pdf
29 серпня 2019 17:20
2. Розрахунок вартості.pdf
29 серпня 2019 17:19
1. Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 17:19
16. Довідка_працівники.pdf
29 серпня 2019 17:19
9. Копія ВН_склад_ваги.pdf
29 серпня 2019 17:19
4. Довідка_МТБ.pdf
29 серпня 2019 17:19
3. Довідка_ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 20:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 20:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 20:44
5. Пропозиція.pdf
29 серпня 2019 20:44
12. статут 27.12.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. сертиф. ДГ 25-200.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. Дозвіл АМ Окнян.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. 3дог.Жидачів.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. Договір з ОП.pdf
29 серпня 2019 20:44
16. проект.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. серт.Жко.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. 3дог.Придніпровка.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. дог.оренди ТЗ.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. дог.трансп.послуги.pdf
29 серпня 2019 20:44
17. перелік закладів.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. дог.купівлі ваг.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. атестат.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. паспорт на ваги.pdf
29 серпня 2019 20:44
1.4.протокол зборів.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. Сертифікат АС 6-13.pdf
29 серпня 2019 20:44
8. Банківська гарантія.zip
29 серпня 2019 20:43
7. Сертифікат АКО.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Сертифікат АМ 13-25.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. технічні.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 3відгук КЕВ Мукачеве.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 4. ст 17.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. повірка ваг.pdf
29 серпня 2019 20:43
1.2.довіреність.pdf
29 серпня 2019 20:43
3. витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Довідка з описом .pdf
29 серпня 2019 20:43
8.Зміни до гарантії.7z
29 серпня 2019 20:43
14. витрати на ліцензії.pdf
29 серпня 2019 20:43
4.1 працівнирки.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. мтб.pdf
29 серпня 2019 20:43
10. персональні.pdf
29 серпня 2019 20:43
17. ціна.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. Дог.оренди склад-1.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Прот.АМ.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Прот.Паливторг АКО.pdf
29 серпня 2019 20:43
4.3 про ттн.pdf
29 серпня 2019 20:43
12. субпідрядники.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 3 досвід.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. протокол дг 25-80.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. довкілля .pdf
29 серпня 2019 20:43
7. домішки.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. зважування.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. відповідність.pdf
29 серпня 2019 20:43
15. санкції.pdf
29 серпня 2019 20:43
6. згода проект.pdf
29 серпня 2019 20:43
1.1. виписка з протоколу.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Дозвід ВЕК .pdf
29 серпня 2019 20:43
13. про пільгу.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Дозвіл ОП.pdf
29 серпня 2019 20:43
11. формальні.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 4 (7).pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 4 (5).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (4).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (8).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (9).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (6).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 3.ВІдгук жидачів.PDF
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (1).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (2).pdf
29 серпня 2019 20:42
1.3. доручення.pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (3).pdf
29 серпня 2019 20:42
5. Розрахунок вартості.pdf

Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 20:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 20:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 20:44
5. Пропозиція.pdf
29 серпня 2019 20:44
12. статут 27.12.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. сертиф. ДГ 25-200.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. Дозвіл АМ Окнян.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. 3дог.Жидачів.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. Договір з ОП.pdf
29 серпня 2019 20:44
16. проект.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. серт.Жко.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. 3дог.Придніпровка.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. дог.оренди ТЗ.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. дог.трансп.послуги.pdf
29 серпня 2019 20:44
17. перелік закладів.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. дог.купівлі ваг.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. атестат.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. паспорт на ваги.pdf
29 серпня 2019 20:44
1.4.протокол зборів.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. Сертифікат АС 6-13.pdf
29 серпня 2019 20:44
8. Банківська гарантія.zip
29 серпня 2019 20:43
7. Сертифікат АКО.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Сертифікат АМ 13-25.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. технічні.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 3відгук КЕВ Мукачеве.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 4. ст 17.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. повірка ваг.pdf
29 серпня 2019 20:43
1.2.довіреність.pdf
29 серпня 2019 20:43
3. витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Довідка з описом .pdf
29 серпня 2019 20:43
8.Зміни до гарантії.7z
29 серпня 2019 20:43
14. витрати на ліцензії.pdf
29 серпня 2019 20:43
4.1 працівнирки.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. мтб.pdf
29 серпня 2019 20:43
10. персональні.pdf
29 серпня 2019 20:43
17. ціна.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. Дог.оренди склад-1.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Прот.АМ.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Прот.Паливторг АКО.pdf
29 серпня 2019 20:43
4.3 про ттн.pdf
29 серпня 2019 20:43
12. субпідрядники.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 3 досвід.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. протокол дг 25-80.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. довкілля .pdf
29 серпня 2019 20:43
7. домішки.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. зважування.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. відповідність.pdf
29 серпня 2019 20:43
15. санкції.pdf
29 серпня 2019 20:43
6. згода проект.pdf
29 серпня 2019 20:43
1.1. виписка з протоколу.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Дозвід ВЕК .pdf
29 серпня 2019 20:43
13. про пільгу.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Дозвіл ОП.pdf
29 серпня 2019 20:43
11. формальні.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 4 (7).pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 4 (5).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (4).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (8).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (9).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (6).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 3.ВІдгук жидачів.PDF
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (1).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (2).pdf
29 серпня 2019 20:42
1.3. доручення.pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (3).pdf
29 серпня 2019 20:42
5. Розрахунок вартості.pdf

Документи

12 листопада 2019 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 серпня 2019 20:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 20:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 20:44
5. Пропозиція.pdf
29 серпня 2019 20:44
12. статут 27.12.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. сертиф. ДГ 25-200.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. Дозвіл АМ Окнян.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. 3дог.Жидачів.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. Договір з ОП.pdf
29 серпня 2019 20:44
16. проект.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. серт.Жко.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. 3дог.Придніпровка.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. дог.оренди ТЗ.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. дог.трансп.послуги.pdf
29 серпня 2019 20:44
17. перелік закладів.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. дог.купівлі ваг.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. атестат.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. паспорт на ваги.pdf
29 серпня 2019 20:44
1.4.протокол зборів.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. Сертифікат АС 6-13.pdf
29 серпня 2019 20:44
8. Банківська гарантія.zip
29 серпня 2019 20:43
7. Сертифікат АКО.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Сертифікат АМ 13-25.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. технічні.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 3відгук КЕВ Мукачеве.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 4. ст 17.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. повірка ваг.pdf
29 серпня 2019 20:43
1.2.довіреність.pdf
29 серпня 2019 20:43
3. витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Довідка з описом .pdf
29 серпня 2019 20:43
8.Зміни до гарантії.7z
29 серпня 2019 20:43
14. витрати на ліцензії.pdf
29 серпня 2019 20:43
4.1 працівнирки.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. мтб.pdf
29 серпня 2019 20:43
10. персональні.pdf
29 серпня 2019 20:43
17. ціна.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. Дог.оренди склад-1.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Прот.АМ.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Прот.Паливторг АКО.pdf
29 серпня 2019 20:43
4.3 про ттн.pdf
29 серпня 2019 20:43
12. субпідрядники.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 3 досвід.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. протокол дг 25-80.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. довкілля .pdf
29 серпня 2019 20:43
7. домішки.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. зважування.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. відповідність.pdf
29 серпня 2019 20:43
15. санкції.pdf
29 серпня 2019 20:43
6. згода проект.pdf
29 серпня 2019 20:43
1.1. виписка з протоколу.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Дозвід ВЕК .pdf
29 серпня 2019 20:43
13. про пільгу.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Дозвіл ОП.pdf
29 серпня 2019 20:43
11. формальні.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 4 (7).pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 4 (5).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (4).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (8).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (9).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (6).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 3.ВІдгук жидачів.PDF
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (1).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (2).pdf
29 серпня 2019 20:42
1.3. доручення.pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (3).pdf
29 серпня 2019 20:42
5. Розрахунок вартості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 6 074 400,00
UAH з ПДВ
4 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 5 350 900,00
UAH з ПДВ
4 765 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 6 040 800,00
UAH з ПДВ
6 040 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 15:07
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:05
Довідка ДФС.pdf
22 листопада 2019 09:19
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:14
Лист пояснення п 5 ст 17.pdf
22 листопада 2019 09:13
Загальна ст 17.pdf
22 листопада 2019 09:13
Довідка МВС.pdf
22 листопада 2019 09:13
public_doc(45).pdf
21 листопада 2019 16:37
Електронний підпис
21 листопада 2019 16:35
розрахунок.pdf
18 листопада 2019 15:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 10:56
Електронний підпис
29 серпня 2019 10:56
Електронний підпис
29 серпня 2019 10:55
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
29 серпня 2019 10:55
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
29 серпня 2019 10:55
Підписаний_gar5027.pdf
29 серпня 2019 10:55
16. Подільський склад.pdf
29 серпня 2019 10:55
15. довідка матбаза.pdf
29 серпня 2019 10:55
14. платіжне доручення.pdf
29 серпня 2019 10:55
37. довідка ПДВ.pdf
29 серпня 2019 10:55
36. Довідка ч.2 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
35. довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
34. довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
33. довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
32. додаток 4.pdf
29 серпня 2019 10:55
31. довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
29. довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
28. довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
27. довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
29 серпня 2019 10:55
26. проект договору.pdf
29 серпня 2019 10:55
25. відгук зоо 2018.pdf
29 серпня 2019 10:55
24. копії ттн зоопарк 2018.pdf
29 серпня 2019 10:55
10. Протокол 21.pdf
29 серпня 2019 10:55
20. довідка працівники.pdf
29 серпня 2019 10:55
7. витяг ПДВ 2019.pdf
29 серпня 2019 10:55
19. копія навантажувач.pdf
29 серпня 2019 10:55
18.2. копія док на тз 2.pdf
29 серпня 2019 10:55
5. копія паспорт і код.pdf
29 серпня 2019 10:55
18.1. копія док на тз 1.pdf
29 серпня 2019 10:55
3. протокол зборів 11.pdf
29 серпня 2019 10:55
2. Наказ про признач 4.pdf
29 серпня 2019 10:55
1. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 20:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 20:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 20:44
5. Пропозиція.pdf
29 серпня 2019 20:44
12. статут 27.12.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. сертиф. ДГ 25-200.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. Дозвіл АМ Окнян.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. 3дог.Жидачів.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. Договір з ОП.pdf
29 серпня 2019 20:44
16. проект.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. серт.Жко.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. 3дог.Придніпровка.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. дог.оренди ТЗ.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. дог.трансп.послуги.pdf
29 серпня 2019 20:44
17. перелік закладів.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. дог.купівлі ваг.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. атестат.pdf
29 серпня 2019 20:44
4. паспорт на ваги.pdf
29 серпня 2019 20:44
1.4.протокол зборів.pdf
29 серпня 2019 20:44
7. Сертифікат АС 6-13.pdf
29 серпня 2019 20:44
8. Банківська гарантія.zip
29 серпня 2019 20:43
7. Сертифікат АКО.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Сертифікат АМ 13-25.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. технічні.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 3відгук КЕВ Мукачеве.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 4. ст 17.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. повірка ваг.pdf
29 серпня 2019 20:43
1.2.довіреність.pdf
29 серпня 2019 20:43
3. витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Довідка з описом .pdf
29 серпня 2019 20:43
8.Зміни до гарантії.7z
29 серпня 2019 20:43
14. витрати на ліцензії.pdf
29 серпня 2019 20:43
4.1 працівнирки.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. мтб.pdf
29 серпня 2019 20:43
10. персональні.pdf
29 серпня 2019 20:43
17. ціна.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. Дог.оренди склад-1.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Прот.АМ.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Прот.Паливторг АКО.pdf
29 серпня 2019 20:43
4.3 про ттн.pdf
29 серпня 2019 20:43
12. субпідрядники.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 3 досвід.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. протокол дг 25-80.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. довкілля .pdf
29 серпня 2019 20:43
7. домішки.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. зважування.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. відповідність.pdf
29 серпня 2019 20:43
15. санкції.pdf
29 серпня 2019 20:43
6. згода проект.pdf
29 серпня 2019 20:43
1.1. виписка з протоколу.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Дозвід ВЕК .pdf
29 серпня 2019 20:43
13. про пільгу.pdf
29 серпня 2019 20:43
7. Дозвіл ОП.pdf
29 серпня 2019 20:43
11. формальні.pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 4 (7).pdf
29 серпня 2019 20:43
4. 4 (5).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (4).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (8).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (9).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (6).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 3.ВІдгук жидачів.PDF
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (1).pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (2).pdf
29 серпня 2019 20:42
1.3. доручення.pdf
29 серпня 2019 20:42
4. 4 (3).pdf
29 серпня 2019 20:42
5. Розрахунок вартості.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 17:24
Електронний підпис
29 серпня 2019 17:24
Електронний підпис
29 серпня 2019 17:22
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
29 серпня 2019 17:21
Підписаний_G0719-5186-GL_tender.pdf
29 серпня 2019 17:21
71. Платіжне доручення.PDF
29 серпня 2019 17:21
69. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
29 серпня 2019 17:21
67. Заретушована цінова.pdf
29 серпня 2019 17:21
63. Виписка_ТОП.PDF
29 серпня 2019 17:21
62. Лист щодо марок.PDF
29 серпня 2019 17:21
61. Довідка_ліцензія.pdf
29 серпня 2019 17:21
58. Проект договору.pdf
29 серпня 2019 17:21
56. Лист-пояснення_ФО.pdf
29 серпня 2019 17:21
53. Витяг ПДВ_та копія.pdf
29 серпня 2019 17:21
51. Копія паспорту.pdf
29 серпня 2019 17:21
48. Накази_директор.pdf
29 серпня 2019 17:21
45. Виписка з протоколу.pdf
29 серпня 2019 17:20
21. Відповідність_ст.17.pdf
29 серпня 2019 17:20
20. Відгук.pdf
29 серпня 2019 17:20
2. Розрахунок вартості.pdf
29 серпня 2019 17:19
1. Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 17:19
16. Довідка_працівники.pdf
29 серпня 2019 17:19
9. Копія ВН_склад_ваги.pdf
29 серпня 2019 17:19
4. Довідка_МТБ.pdf
29 серпня 2019 17:19
3. Довідка_ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
Переможець 4 100 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
4 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:25
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:23
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 12:15
додаткова угода.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 12:13
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 10:48
додаткова угода.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 10:42
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 10:09
договір.pdf укладений
02 грудня 2019 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки
Номер договору про закупівлю: 178/332
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з виникненням обставин передбачених ст.652,691Цивільного кодексу України та п.2ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 178/332
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 178/332
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 100 000,00
UAH