Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

меблі для початкових класів Нової української школи
Очікувана вартість
441 079,00 UAH
UA-2019-06-26-002190-a a3fc09be475c4ff494d6b7ab2e8be42a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плохенко Людмила Миколаївна

380647432986 plohenko.lydmila@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 21829079
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, пл. Миру, 2
Контактна особа: Плохенко Людмила Миколаївна
380647432986
plohenko.lydmila@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 23:09
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 17:00
Очікувана вартість: 441 079,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 441,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Кількість комплектів – 10 :
У одному комплекті -
Столів – 27 шт.
Стільців – 27 шт.
Фліпчартів – 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
меблі для початкових класів Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 20 банківських днів з дня поставки (передачі) товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 23:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 23:09
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-002190-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КАТАСОНОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2959614582
Дата подання: 02 липня 2019 10:12
ДИСКРИМІНАЦІЯ СЕРЕД УЧАСНИКІВ, а саме серед вітчизняних та іноземних учасників/виробників

Відповідно до Додатку 3, пункт 12 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію свідоцтвj про визнання відповідності педагогічним вимогам на «Стілець учнівський регульований по висоті» та «Стіл учнівський одномісний регульований по висоті».

!!!Дана вимога порушує ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». В п.5 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. А дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які є представниками іноземних виробників, і тим самим звужує коло потенційних учасників. Вимагаючи надати копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам ставить учасників у нерівні умови та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Однак, така вимога чинним законодавством не передбачена. І виробники не зобов'язані отримувати свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам в МОН. Основним документом, підтверджуючим якість товарів є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що зазначені вимоги обмежують коло учасників виключно вітчизняними виробниками, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати пункт 12 в Додатку №3.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2019 21:54
Відповідно до п.2 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно визначає посіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Видача свідоцтв про визнання відповдіності педагогічним вимогам регулюється Порядком надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і Науки України, завтердженим Наказом МОН України від 17.06.2008 N 537.
Пунктом 1.3 Порядку визначено, що офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" (далі - Свідоцтво).

Зазначений порядок не містить жодних обмежень щодо неможливості іноземними учасниками або їх представниками, представництвами, філіями тощо отримати свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.

Стосовно не законності вимоги надання “Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам” є рішення Антимонопольного комітету України № 4573-р/пк-пз від 11.07.2017 року, в якому Скаржнику відмовлено в задоволені скарги, в зв’язку з тим що він не довів неспроможність отримання їм на свою продукцію даних Свідоцтв.

Вважаємо, що права Скаржника не порушені, оскільки він не обмежений у можливості отримасти свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам
Розгорнути Згорнути
Відповідно до п.2 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно визначає посіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Видача свідоцтв про визнання відповдіності педагогічним вимогам регулюється Порядком надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і Науки України, завтердженим Наказом МОН України від 17.06.2008 N 537.
Пунктом 1.3 Порядку визначено, що офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" (далі - Свідоцтво).

Зазначений порядок не містить жодних обмежень щодо неможливості іноземними учасниками або їх представниками, представництвами, філіями тощо отримати свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.

Стосовно не законності вимоги надання “Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам” є рішення Антимонопольного комітету України № 4573-р/пк-пз від 11.07.2017 року, в якому Скаржнику відмовлено в задоволені скарги, в зв’язку з тим що він не довів неспроможність отримання їм на свою продукцію даних Свідоцтв.

Вважаємо, що права Скаржника не порушені, оскільки він не обмежений у можливості отримасти свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" 425 880,00
UAH з ПДВ
425 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 16:23
Електронний підпис
09 липня 2019 16:15
Проект договору.pdf
09 липня 2019 16:15
Статут копія.PDF
09 липня 2019 16:15
Лист субпідрядники.pdf
09 липня 2019 16:15
ЛГ санкційне закон..pdf
09 липня 2019 16:15
Копія коду.PDF
09 липня 2019 16:15
Копія витягу ЄДР.PDF
09 липня 2019 16:15
СЕС меблі 2019.PDF
09 липня 2019 16:15
СЕС 1729.pdf
09 липня 2019 16:15
Сертифікат ISO 9001.PDF
09 липня 2019 16:15
Сертификат новый УСТ.PDF
09 липня 2019 16:15
Копія пед висновків.PDF
09 липня 2019 16:15
ИСО 14001-2004.PDF
09 липня 2019 16:15
ГЛ гарантія 12 міс.pdf
09 липня 2019 16:15
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ"

Інформація про відміну

Дата відміни
12 липня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій