Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання офісних приміщень
Очікувана вартість
480 600,00 UAH
UA-2019-06-26-002062-a cd06de34643e41bbbafb47d3fd53e35c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Целінська

+380442920520 tender1@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Ольга Целінська
+380442920520
tender1@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 12:04
Очікувана вартість: 480 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 403,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання офісних приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київ, м. Київ, проспект Гагаріна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата послуг за Договором здійснюється на підставі виставленого Виконавцем рахунку протягом 5 банківських днів після затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг за Договором за умови виконання пп. 6.3.8–6.3.11 Договору. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 19:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 19:52
396. 10-07-2 (ЗМІТД - послуги з прибирання).docx
10 липня 2019 19:52
ТД послуги з прибирання (зі змінами від 10.07.2019).pdf
26 червня 2019 18:30
ТД послуги з прибирання.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-002062-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2916505746
Дата подання: 26 липня 2019 12:29
Прохання скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП "ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА"
1. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації Учасник мав надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконаного аналогічного договору (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактні телефони та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Учасником надано відповідну довідку у складі його тендерної пропозиції, але без зазначення відомостей про виконання договору. Отже, вимогу Замовника Учасником не підтверджено.- НАДАНО СКАН КОПІЮ ДОГОВОРУ В ЯКОМУ ЗАЗНАЧЕНО ТЕРМІН ДІЇ ЙОГО, ДОДАНІ АКТИ ВИКОНАНИХ РОБІТ
2. На вимогу пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації усі документи, які вимагаються Замовником від Учасника на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам встановленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Замовника повинні бути датовані не раніше оголошення даної закупівлі та адресовані Замовнику/надані для пред’явлення Замовнику. Довідки, надані Учасником у складі його тендерної пропозиції, не мають дати їх створення Учасником. Отже, вимогу Замовника Учасником не підтверджено. ВРАХОВУЮЧИ ТЕ, ЩО ВИ ПЕРЕНЕСЛИ ОДИН РАЗ ТЕРМІНИ ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЇ, ДАТА ДОКУМЕНТІВ ПОДАНИХ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ВВАЖАЄТЬСЯ ДАТА ЗАВАНТАЖЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ НА МАЙДАНЧИК.
3. На вимогу пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації усі документи, які вимагаються Замовником від Учасника на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам встановленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Замовника повинні бути датовані не раніше оголошення даної закупівлі та адресовані Замовнику/надані для пред’явлення Замовнику. Довідки, надані Учасником у складі його тендерної пропозиції, не мають дати їх створення Учасником. Отже, вимогу Замовника Учасником не підтверджено.- ДОВІДКИ НАДАНІ, СТОРІНКИ 37-41 ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ДАТА ЗАВАНТАЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НА МАЙДАНЧИК
4. Згідно з підпунктом 2.1. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації Учасник, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), мав надати інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за кожною підставою. Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано інформацію за частиною другою статті 17 Закону. -ПОДАНІ, СТОРІНКИ 37-42, ДАТА ЗАВАНТАЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НА МАЙДАНЧИК
5. Відповідно до пункту 2 розділу VI тендерної документації Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку про наявність в Учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру. Довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 7 днів до дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано зазначеного документу. Отже, вимогу Замовника Учасником не підтверджено.- ДОКУМЕНТ ПОДАНО, СТОРІНКА 68

Я, ФОП "ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА", вимагаю скасувати рішення про відхилення пропозиції та визнати такою, що відповідає вимогам

4.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 липня 2019 12:32
Причина: коррекция
Номер вимоги: UA-2019-06-26-002062-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2916505746
Дата подання: 26 липня 2019 12:35
Прохання скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП "ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА"

1. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації Учасник мав надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконаного аналогічного договору (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактні телефони та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Учасником надано відповідну довідку у складі його тендерної пропозиції, але без зазначення відомостей про виконання договору. Отже, вимогу Замовника Учасником не підтверджено.- НАДАНО СКАН КОПІЮ ДОГОВОРУ, В ЯКОМУ ЗАЗНАЧЕНО ТЕРМІН ДІЇ ЙОГО, ДОДАНІ АКТИ ВИКОНАНИХ РОБІТ
2. На вимогу пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації усі документи, які вимагаються Замовником від Учасника на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам встановленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Замовника повинні бути датовані не раніше оголошення даної закупівлі та адресовані Замовнику/надані для пред’явлення Замовнику. Довідки, надані Учасником у складі його тендерної пропозиції, не мають дати їх створення Учасником. Отже, вимогу Замовника Учасником не підтверджено. ВРАХОВУЮЧИ ТЕ, ЩО ВИ ПЕРЕНЕСЛИ ОДИН РАЗ ТЕРМІНИ ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЇ, ДАТА ДОКУМЕНТІВ ПОДАНИХ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ВВАЖАЄТЬСЯ ДАТА ЗАВАНТАЖЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ НА МАЙДАНЧИК.
3. На вимогу пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації усі документи, які вимагаються Замовником від Учасника на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам встановленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Замовника повинні бути датовані не раніше оголошення даної закупівлі та адресовані Замовнику/надані для пред’явлення Замовнику. Довідки, надані Учасником у складі його тендерної пропозиції, не мають дати їх створення Учасником. Отже, вимогу Замовника Учасником не підтверджено.- ДОВІДКИ НАДАНІ, СТОРІНКИ 37-41 ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ДАТА-ДАТА ЗАВАНТАЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НА МАЙДАНЧИК
4. Згідно з підпунктом 2.1. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації Учасник, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), мав надати інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за кожною підставою. Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано інформацію за частиною другою статті 17 Закону. -ПОДАНІ, СТОРІНКИ 37-42, ДАТА - ДАТА ЗАВАНТАЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НА МАЙДАНЧИК
5. Відповідно до пункту 2 розділу VI тендерної документації Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку про наявність в Учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру. Довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 7 днів до дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано зазначеного документу. Отже, вимогу Замовника Учасником не підтверджено.- ДОКУМЕНТ ПОДАНО, СТОРІНКА 68
Я, ФОП "ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА", вимагаю скасувати рішення про відхилення пропозиції та визнати такою, що відповідає вимогам
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2019 17:54
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно з абзацом 2 частини першої статті 32 Закону Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У вимозі учасник - ФОП ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА не просить замовника надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям та не вимагає вимогою надати інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Відповідно, вимога учасника не підпадає під дію норм статей 30, 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, стосовно питання, поставленого Замовник надає такі пояснення.
Частиною другою статті 22 Закону встановлено зміст інформації та умов, які повинна містити тендерна документація на закупівлю. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до підпункту 1.2. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації Учасник мав надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконаного аналогічного договору (обов’язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактні телефони та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Учасником надано відповідну довідку у складі його тендерної пропозиції, але без зазначення відомостей про виконання договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 14.03.2019 № 5, укладений між ФОП ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА (Виконавець за договором) та Енергетичною митницею ДФС (Замовник за договором), предметом якого є послуги з прибирання приміщень (Послуги за договором), ціна договору складає 160 721,24 грн, дія договору - до 31.12.2019. У довідці Учасником надано ідентифікаційний номер закупівлі зазначених послуг, Згідно з умовами тендерної документації, на підтвердження наданої в довідці інформації, Учасник мав надати у складі тендерної пропозиції скан-копію копію документу(ів), передбаченого умовами такого договору (акт надання послуг тощо), що підтверджує надання послуг за таким договором. Учасником надано документи, що підтверджують надання послуг на загальну суму – 45 331,63 грн, а саме:
- акт надання послуг від 13.03.2019 № 13 – на суму 12 363,17 грн (надані Виконавцем послуги за березень 2019 відповідно до Додатку № 2 до договору № 5 від 14.03.2019);
- акт надання послуг від 30.04.2019 № 24 – на суму 16 484,23 грн (надані Виконавцем послуги за квітень 2019 відповідно до Додатку № 2 до договору № 5 від 14.03.2019);
- акт надання послуг № 32 – на суму 16 484,23 грн (надані Виконавцем послуги за травень 2019 відповідно до Додатку № 2 до договору № 5 від 14.03.2019).
Відповідно до пункту 2.2. зазначеного договору Виконавець, щомісячно, до 10 числа місяця наступного за місяцем надання Послуг, складає, підписує і надає Замовнику на підпис Акт приймання- передачі наданих послуг за відповідний календарний місяць. Згідно з пунктом 2.3 договору Замовник здійснює приймання наданих послуг за кількістю (обсягом) та якістю, після чого підписує цей Акт і повертає один його примірник Виконавцю. Відповідно до пункту 2.4. договору, у разі відмови Замовника від підписання Акту, Замовник протягом трьох робочих днів зобов’язаний надати Виконавцю мотивовану письмову відмову від прийняття Послуг, після чого сторонами договору складається Акт з переліком недоробок і зазначенням термінів їх усунення Виконавцем, які не повинні перевищувати 1 (один) робочій день. Учасником завантажено тендерну пропозицію на Закупівлю 17.07.2019, отже, Учасником не підтверджено надання послуг за червень 2019, таким чином, вимога Замовника щодо надання Учасником виконаного аналогічного договору не підтверджено.
На вимогу пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації усі документи, які вимагаються Замовником від Учасника на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам встановленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Замовника повинні бути датовані не раніше оголошення даної закупівлі та адресовані Замовнику/надані для пред’явлення Замовнику. Довідки, надані Учасником у складі його тендерної пропозиції, не мають дати їх створення Учасником. Учасник вважає, що датою документів, поданих у складі тендерної пропозиції вважається дата завантаження пропозиції на майданчик. На довідках, наданих Учасником у складі його тендерної пропозиції, відсутня дата, отже неможливо встановити станом на який період часу надані відповідні відомості щодо інформації, зазначеної Учасником у довідках. Згідно з частиною першою статті 25 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону: «Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації», тендерна пропозиція складається з документів, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 3.3. розділу 3 ДСТУ 2732:2004 «Діловодство й архівна справа: «Документ – інформація, зафіксована на матеріальному носії, основною функцією якого зберігати та передавати її в часі та просторі». Згідно з пунктом 5.11 розділу 5: «Дата документу – це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік». Відповідно до пункту 4.4. розділу 4 ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» пропозиції дата є обов’язковим реквізитом документу. На довідках з інформацією для підтвердження відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону також відсутня дата створення таких документів, отже неможливе встановити станом на який час надано відповідну інформацію Учасником, інформацію по частині другій статті 17 Закону учасником взагалі не надано. Водночас, дата завантаження тендерної пропозиції Учасника в електронну систему закупівель – це момент подання Учасником пропозиції, який відображається в Реєстрі отриманих тендерних пропозицій, та не є моментом створення документу. Отже, вимогу Замовника Учасником не підтверджено.
Відповідно до пункту 2 розділу VI тендерної документації Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку про наявність в Учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру. Довідка повинна бути видана протягом не більше ніж 7 днів до дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію довідки з банку, документу в оригіналі відповідно до умов тендерної документації Учасником не надано. Отже, вимогу Замовника Учасником не підтверджено.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерним комітетом ДУ «Держгідрографія» колегіально прийнято неупереджене рішення про дискваліфікацію ФОП ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА - учасника закупівлі: Код за ДК 021:2015 - 90910000-9 послуги з прибирання (Послуги з прибирання офісних приміщень), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-26-002062-a, рішення оформлене у відповідності до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі.
Додатково інформуємо, що статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порядок оскарження процедур закупівлі відповідно до якого суб’єкт оскарження має можливість подати скаргу до органу оскарження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" 418 422,00
UAH з ПДВ
393 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Клін-інжиніринг СК 393 600,00
UAH з ПДВ
393 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Обласна профілактична дезінфекція" 449 000,00
UAH з ПДВ
410 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНДРАТ КСЕНІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" 468 000,00
UAH з ПДВ
410 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА" 480 600,00
UAH з ПДВ
411 873,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНПЛЕЙС" 414 277,00
UAH з ПДВ
414 277,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД" 478 560,00
UAH з ПДВ
463 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКА ЛЕНД СЕРВІС" 467 800,00
UAH з ПДВ
467 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 16:18
Електронний підпис
19 липня 2019 12:59
Електронний підпис
19 липня 2019 12:58
держгідрографія.pdf
17 липня 2019 11:10
Електронний підпис
17 липня 2019 11:08
цінова.pdf
17 липня 2019 11:08
установчі.pdf
17 липня 2019 11:08
тех.якіс.х-ки (2).pdf
17 липня 2019 11:08
тех.якіс.х-ки (1).pdf
17 липня 2019 11:08
статут.pdf
17 липня 2019 11:08
працівники.pdf
17 липня 2019 11:08
підпис.pdf
17 липня 2019 11:08
паспорт+код.pdf
17 липня 2019 11:08
обладнання.pdf
17 липня 2019 11:08
наказ69.jpg
17 липня 2019 11:08
наказ67.jpg
17 липня 2019 11:08
наказ65-1.jpg
17 липня 2019 11:08
наказ65.jpg
17 липня 2019 11:08
наказ64.jpg
17 липня 2019 11:08
наказ38-1.jpg
17 липня 2019 11:08
наказ38.jpg
17 липня 2019 11:08
лист гарантія.pdf
17 липня 2019 11:08
ксерокс паспорт+код.pdf
17 липня 2019 11:08
додаток2.pdf
17 липня 2019 11:08
договір.pdf
17 липня 2019 11:08
договір оцз (5).jpg
17 липня 2019 11:08
договір оцз (4).jpg
17 липня 2019 11:08
договір оцз (3).jpg
17 липня 2019 11:08
договір оцз (2).jpg
17 липня 2019 11:08
договір оцз (1).jpg
17 липня 2019 11:08
довідка1.pdf
17 липня 2019 11:08
довідка.pdf
17 липня 2019 11:08
гарант.лит.pdf
17 липня 2019 11:08
відомість.pdf
17 липня 2019 11:08
відгук оцз.jpg
17 липня 2019 11:08
витяг.pdf
17 липня 2019 11:08
аналог.дог..pdf
17 липня 2019 11:08
img498.jpg
17 липня 2019 11:08
Техпаспорт пылесос.pdf
17 липня 2019 11:08
Техпаспорт авд.pdf
17 липня 2019 11:08
Инструкция роторка.pdf
17 липня 2019 11:08
договір (5).jpg
17 липня 2019 11:08
договір (4).jpg
17 липня 2019 11:08
договір (3).jpg
17 липня 2019 11:08
договір (2).jpg
17 липня 2019 11:08
договір (1).jpg
17 липня 2019 11:08
відгук црмс.PDF
17 липня 2019 11:08
відгук оцз.jpg
17 липня 2019 11:08
відгук назар.tif
17 липня 2019 11:08
акт (3).jpg
17 липня 2019 11:08
акт (2).jpg
17 липня 2019 11:08
акт (1).jpg

Публічні документи

16 липня 2019 20:28
Електронний підпис
16 липня 2019 16:04
Електронний підпис
10 липня 2019 21:32
Електронний підпис
10 липня 2019 21:29
установчі документи.pdf
10 липня 2019 21:29
субпідрядники.pdf
10 липня 2019 21:29
лист-згода.pdf
10 липня 2019 21:29
договір.pdf
10 липня 2019 21:29
iншi_вимоги.pdf
10 липня 2019 21:29
вiдповiднiст__ст.17.pdf
10 липня 2019 21:29
техн._якiснi_хар-ки.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 12:16
Електронний підпис
16 липня 2019 21:03
Доручення директору.pdf
16 липня 2019 21:03
Виписка з ЄДР.pdf
16 липня 2019 21:03
ВідомостіЄДРПОУ.pdf
16 липня 2019 21:03
Довідка про ПДВ.pdf
16 липня 2019 21:03
Витяг ЄдинийПодаток.pdf
16 липня 2019 21:03
Довідка про ТОВ.pdf
16 липня 2019 21:03
Статут 2019.pdf
16 липня 2019 21:03
Довідка ДосвідРобіт.pdf
16 липня 2019 21:03
Довідка ст 44 ЗУ.pdf
16 липня 2019 21:03
Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 18:33
проект_договору.pdf
11 липня 2019 18:06
довідка про договори.pdf
11 липня 2019 18:06
відгук.pdf
11 липня 2019 18:06
акт наданих послуг.pdf
11 липня 2019 17:39
технічні х-ки.pdf
11 липня 2019 17:39
ст. 17 Закону.pdf
11 липня 2019 17:39
пропозиція.pdf
11 липня 2019 17:39
досвід_договір.pdf
11 липня 2019 17:39
довідка санкції.pdf
11 липня 2019 17:39
довідка працівнки.pdf
11 липня 2019 17:39
довідка обладнання.pdf
11 липня 2019 17:39
довідка з банку.pdf
11 липня 2019 17:39
відгук.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 18:15
Електронний підпис
17 липня 2019 18:10
Пропозиція.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 12:15
Довідка з ДПІ.pdf
16 липня 2019 20:59
обладнання.PDF
16 липня 2019 20:18
статут.PDF
16 липня 2019 20:18
проект договору.PDF
16 липня 2019 20:18
оборотно сальдова 210.PDF
16 липня 2019 20:18
оборотно сальдова 10.PDF
16 липня 2019 20:18
Наказ на директора.PDF
16 липня 2019 20:18
договір оренди.PDF
16 липня 2019 20:18
довідка про активи.PDF
16 липня 2019 20:18
довідка статті 17 ЗУ.PDF
16 липня 2019 20:18
витяг розширений.PDF
16 липня 2019 20:18
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

17 липня 2019 19:19
Пропозиція.pdf
17 липня 2019 08:20
Пропозиція.pdf
17 липня 2019 08:20
Лист про санкції.pdf
17 липня 2019 08:20
Лист згода.pdf
17 липня 2019 08:20
довідка 16.pdf
17 липня 2019 08:20
довідка 15.pdf
17 липня 2019 08:20
довідка 14.pdf
17 липня 2019 08:20
довідка 13.pdf
17 липня 2019 08:20
Довідка 12.pdf
17 липня 2019 08:20
довідка 11.pdf
17 липня 2019 08:20
Довідка 10.pdf
17 липня 2019 08:20
Довідка 9.pdf
17 липня 2019 08:20
Довідка 8.pdf
17 липня 2019 08:20
довідка 7.pdf
17 липня 2019 08:20
Довідка 6.pdf
17 липня 2019 08:20
Довідка 5.pdf
17 липня 2019 08:20
Довідка 4.pdf
17 липня 2019 08:20
Довідка 3.pdf
17 липня 2019 08:20
Довідка 2.pdf
17 липня 2019 08:20
Довідка 1.pdf
17 липня 2019 08:20
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА"

ТОВ Клін-інжиніринг СК

ТОВ "Обласна профілактична дезінфекція"

ФОП "КОНДРАТ КСЕНІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП "ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "ІНПЛЕЙС"

ТОВ "ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД"

ТОВ "НІКА ЛЕНД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА"
#2979603206
Відхилено 393 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:29
ТОВ Клін-інжиніринг СК
#43048035
Відхилено 393 600,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:31
ТОВ "Обласна профілактична дезінфекція"
#38898398
Відхилено 410 890,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 21:28
ФОП "КОНДРАТ КСЕНІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3170003062
Відхилено 410 900,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 21:29
ФОП "ЛИТОВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА"
#2916505746
Відхилено 411 873,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 21:31
ТОВ "ІНПЛЕЙС"
#38441213
Відхилено 414 277,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 21:33
ТОВ "ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД"
#42590719
Переможець 463 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 21:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 21:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД"
#42590719
463 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 15:47
ДУ №1 до договору від 05.08.2019 №65-19.pdf укладений
06 липня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 15:38
ДУ №1 до договору від 05.08.2019 №65-19.pdf зміни до договору
06 липня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 17:24
65-19 від 05.08.2019 (ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД»-послуги з прибирання).pdf укладений
05 серпня 2019 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 65/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 412 385,83
UAH (в тому числі ПДВ 68 730,97 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України Сторони досягли взаємної згоди про розірвання Договору.