Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Біловодського комунального дошкільного навчального закладу загального розвітку (ясла-садок №3) "Джерельце" розташованого за адресою: вул. Шкільна, 4, смт Біловодськ Біловодського району Луганської області
Очікувана вартість
765 000,00 UAH
UA-2019-06-26-001944-a 1f9e6de7dbc84c35a9b7a25f631ae86c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, енергозбереження, містобудування та архітектури
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 17:40
Початок аукціону: 12 липня 2019 11:10
Очікувана вартість: 765 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,13%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Завершення робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Біловодського комунального дошкільного навчального закладу загального розвітку (ясла-садок №3) "Джерельце" розташованого за адресою: вул. Шкільна, 4, смт Біловодськ Біловодського району Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92800, Україна, Луганська область, смт. Біловодськ, вул. Шкільна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 17:36
ДОдаток 6.docx
26 червня 2019 17:36
Відомість обємів робіт.rtf
26 червня 2019 17:36
Документація конкурсних торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків об'єкта закупівлі
Дата подання: 27 червня 2019 11:03
Дата відповіді: 02 липня 2019 11:13
До якого класу наслідків відноситься предмет даної закупівлі?
Відповідь: клас наслідків СС2

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-001944-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кагала Юрій Леонідович, Код ЄДРПОУ:2866212558
Дата подання: 17 липня 2019 11:25
кваліфікація учасника
Щодо рівня середньомісячної заробітної плати на 2019 рік.
Рівень середньомісячної зарплати при визначенні вартості будівництва
для розряду складності робіт у будівництві 3,8 згідно з наказом
Мінрегіону №196 від 27.07.2018 р. визначається замовником.

Згідно з «Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який
враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», чинним з 04.09.2018,
розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні
інвесторської кошторисної документації, визначається замовником, але не
нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на
одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється
центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (див. сайт Державної
служби статистики http://www.ukrstat.gov.ua/ - за 2018 рік – 7845 грн.) збільшена
на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до
попереднього року), що згідно з постановою КМУ № 546 від11.07.2018 на 2019
рік складає 108,7% (1-й сценарій оптимістичний):
7845 грн. х 108,7% = 8527,52 грн.
Тому відхилення пропозиції є неправомірним, так як заробітна плата у договірній ціні дорівнює базовим показникам, що містяться на сайті Державної служби статистики.
Щодо подачі ТП не у форматі IMD. ТП була подана звичайним способом шляхом завантаження сканованих форм документів і кошторисом, створеним у програмному комплексі АВК. На наше запитання щодо способу подачі ТП до відповідального за закупівлю Кудрявцева В.В., була дана відповідь, що документи завантажуються у звичайний спосіб, що і було зроблено. Одразу після аукціону нами було повідомлено уповноважену особу замовника про готовність надати будь-які інші документи у разі необхідності. Це повідомлення було проігнороване. Вважаємо такі дії замовника неправомірними, а помилку формальною, так як вона не спотворює зміст пропозиції й аж ніяк не впливає на спроможність ФОП Кагала Ю.Л. виконати договір підряду.
Вимагаємо тендерний комітет переглянути результати розгляду ТП учасника. У разі ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 22:33
Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Учасник у складі пропозиції повинен надати розрахунок розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції, складений відповідно до Наказу Мінрегіону № 281 від 20.10.2016 р. із змінами. Уразі невиконання зазначених умов тендерної документації Замовник має право відхилити подану пропозицію учасника».
Вами в тендерній пропозиції названий розрахунок надане не було, тому назване порушення, наряду з іншими, призвело до відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001944-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Кагала Юрій Леонідович, Код ЄДРПОУ:2866212558
кваліфікація учасника
Щодо рівня середньомісячної заробітної плати на 2019 рік.
Рівень середньомісячної зарплати при визначенні вартості будівництва
для розряду складності робіт у будівництві 3,8 згідно з наказом
Мінрегіону №196 від 27.07.2018 р. визначається замовником.

Згідно з «Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який
враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», чинним з 04.09.2018,
розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні
інвесторської кошторисної документації, визначається замовником, але не
нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на
одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється
центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (див. сайт Державної
служби статистики http://www.ukrstat.gov.ua/ - за 2018 рік – 7845 грн.) збільшена
на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до
попереднього року), що згідно з постановою КМУ № 546 від11.07.2018 на 2019
рік складає 108,7% (1-й сценарій оптимістичний):
7845 грн. х 108,7% = 8527,52 грн.
Тому відхилення пропозиції є неправомірним, так як заробітна плата у договірній ціні дорівнює базовим показникам, що містяться на сайті Державної служби статистики.
Щодо подачі ТП не у форматі IMD. ТП була подана звичайним способом шляхом завантаження сканованих форм документів і кошторисом, створеним у програмному комплексі АВК. На наше запитання щодо способу подачі ТП до відповідального за закупівлю Кудрявцева В.В., була дана відповідь, що документи завантажуються у звичайний спосіб, що і було зроблено. Одразу після аукціону нами було повідомлено уповноважену особу замовника про готовність надати будь-які інші документи у разі необхідності. Це повідомлення було проігнороване. Вважаємо такі дії замовника неправомірними, а помилку формальною, так як вона не спотворює зміст пропозиції й аж ніяк не впливає на спроможність ФОП Кагала Ю.Л. виконати договір підряду.
Вимагаємо тендерний комітет переглянути результати розгляду ТП учасника. У разі ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 липня 2019 11:26
Причина: помилкове повторення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кагала Юрій Леонідович 643 519,33
UAH з ПДВ
643 519,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС" 745 011,91
UAH з ПДВ
743 011,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сєвєродонецькхімбуд 764 994,40
UAH з ПДВ
764 994,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 07:09
Електронний підпис
11 липня 2019 07:08
11 Договірна ціна.PDF
11 липня 2019 07:08
9 Лист щодо ліцензії.PDF

Публічні документи

16 липня 2019 14:17
Електронний підпис
16 липня 2019 14:16
ДЦ 743011,91.rar
11 липня 2019 13:05
Електронний підпис
10 липня 2019 16:50
Електронний підпис
10 липня 2019 16:45
Календарний графік.rar
10 липня 2019 16:45
ДЦ.rar

Публічні документи

11 липня 2019 11:44
Цінова пропозиція.rar
11 липня 2019 11:44
Проект договору.rar
11 липня 2019 11:44
Календарний графік.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кагала Юрій Леонідович

ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС"

ТОВ Сєвєродонецькхімбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кагала Юрій Леонідович
#2866212558
Відхилено 643 519,33
UAH з ПДВ
15 липня 2019 17:46
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС"
#41748680
Переможець 743 011,91
UAH з ПДВ
18 липня 2019 10:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС"
#41748680
743 011,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 14:33
2 к 46_0001 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2019 14:23
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 10:06
2 к 46_0001.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 10:03
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 09:35
1 к 46_0001.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 09:35
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 10:16
договір укладений
01 серпня 2019 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку фінансування виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 743 011,91
UAH (в тому числі ПДВ 123 835,32 UAH)