Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт Біловодського комунального дошкільного навчального закладу загального розвітку (ясла-садок №3) "Джерельце" розташованого за адресою: вул. Шкільна, 4, смт Біловодськ Біловодського району Луганської області
Очікувана вартість
765 000,00 UAH
UA-2019-06-26-001944-a ● 1f9e6de7dbc84c35a9b7a25f631ae86c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, енергозбереження, містобудування та архітектури |
Код ЄДРПОУ: | 04011555 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Кудрявцев Володимир Володимирович +380502844878 ukb_loga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 17:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 17:40 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 765 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,13% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Завершення робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Біловодського комунального дошкільного навчального закладу загального розвітку (ясла-садок №3) "Джерельце" розташованого за адресою: вул. Шкільна, 4, смт Біловодськ Біловодського району Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92800, Україна, Луганська область, смт. Біловодськ, вул. Шкільна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 17:36 |
ДОдаток 6.docx | |
26 червня 2019 17:36 |
Відомість обємів робіт.rtf | |
26 червня 2019 17:36 |
Документація конкурсних торгів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків об'єкта закупівлі
Дата подання: 27 червня 2019 11:03
Дата відповіді: 02 липня 2019 11:13
До якого класу наслідків відноситься предмет даної закупівлі?
Відповідь: клас наслідків СС2
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001944-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Кагала Юрій Леонідович, Код ЄДРПОУ:2866212558
Дата подання: 17 липня 2019 11:25
кваліфікація учасника
Щодо рівня середньомісячної заробітної плати на 2019 рік.
Рівень середньомісячної зарплати при визначенні вартості будівництва
для розряду складності робіт у будівництві 3,8 згідно з наказом
Мінрегіону №196 від 27.07.2018 р. визначається замовником.
Згідно з «Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який
враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», чинним з 04.09.2018,
розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні
інвесторської кошторисної документації, визначається замовником, але не
нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на
одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється
центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (див. сайт Державної
служби статистики http://www.ukrstat.gov.ua/ - за 2018 рік – 7845 грн.) збільшена
на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до
попереднього року), що згідно з постановою КМУ № 546 від11.07.2018 на 2019
рік складає 108,7% (1-й сценарій оптимістичний):
7845 грн. х 108,7% = 8527,52 грн.
Тому відхилення пропозиції є неправомірним, так як заробітна плата у договірній ціні дорівнює базовим показникам, що містяться на сайті Державної служби статистики.
Щодо подачі ТП не у форматі IMD. ТП була подана звичайним способом шляхом завантаження сканованих форм документів і кошторисом, створеним у програмному комплексі АВК. На наше запитання щодо способу подачі ТП до відповідального за закупівлю Кудрявцева В.В., була дана відповідь, що документи завантажуються у звичайний спосіб, що і було зроблено. Одразу після аукціону нами було повідомлено уповноважену особу замовника про готовність надати будь-які інші документи у разі необхідності. Це повідомлення було проігнороване. Вважаємо такі дії замовника неправомірними, а помилку формальною, так як вона не спотворює зміст пропозиції й аж ніяк не впливає на спроможність ФОП Кагала Ю.Л. виконати договір підряду.
Вимагаємо тендерний комітет переглянути результати розгляду ТП учасника. У разі ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рівень середньомісячної зарплати при визначенні вартості будівництва
для розряду складності робіт у будівництві 3,8 згідно з наказом
Мінрегіону №196 від 27.07.2018 р. визначається замовником.
Згідно з «Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який
враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», чинним з 04.09.2018,
розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні
інвесторської кошторисної документації, визначається замовником, але не
нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на
одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється
центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (див. сайт Державної
служби статистики http://www.ukrstat.gov.ua/ - за 2018 рік – 7845 грн.) збільшена
на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до
попереднього року), що згідно з постановою КМУ № 546 від11.07.2018 на 2019
рік складає 108,7% (1-й сценарій оптимістичний):
7845 грн. х 108,7% = 8527,52 грн.
Тому відхилення пропозиції є неправомірним, так як заробітна плата у договірній ціні дорівнює базовим показникам, що містяться на сайті Державної служби статистики.
Щодо подачі ТП не у форматі IMD. ТП була подана звичайним способом шляхом завантаження сканованих форм документів і кошторисом, створеним у програмному комплексі АВК. На наше запитання щодо способу подачі ТП до відповідального за закупівлю Кудрявцева В.В., була дана відповідь, що документи завантажуються у звичайний спосіб, що і було зроблено. Одразу після аукціону нами було повідомлено уповноважену особу замовника про готовність надати будь-які інші документи у разі необхідності. Це повідомлення було проігнороване. Вважаємо такі дії замовника неправомірними, а помилку формальною, так як вона не спотворює зміст пропозиції й аж ніяк не впливає на спроможність ФОП Кагала Ю.Л. виконати договір підряду.
Вимагаємо тендерний комітет переглянути результати розгляду ТП учасника. У разі ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 22:33
Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Учасник у складі пропозиції повинен надати розрахунок розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції, складений відповідно до Наказу Мінрегіону № 281 від 20.10.2016 р. із змінами. Уразі невиконання зазначених умов тендерної документації Замовник має право відхилити подану пропозицію учасника».
Вами в тендерній пропозиції названий розрахунок надане не було, тому назване порушення, наряду з іншими, призвело до відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Вами в тендерній пропозиції названий розрахунок надане не було, тому назване порушення, наряду з іншими, призвело до відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001944-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Кагала Юрій Леонідович, Код ЄДРПОУ:2866212558
кваліфікація учасника
Щодо рівня середньомісячної заробітної плати на 2019 рік.
Рівень середньомісячної зарплати при визначенні вартості будівництва
для розряду складності робіт у будівництві 3,8 згідно з наказом
Мінрегіону №196 від 27.07.2018 р. визначається замовником.
Згідно з «Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який
враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», чинним з 04.09.2018,
розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні
інвесторської кошторисної документації, визначається замовником, але не
нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на
одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється
центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (див. сайт Державної
служби статистики http://www.ukrstat.gov.ua/ - за 2018 рік – 7845 грн.) збільшена
на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до
попереднього року), що згідно з постановою КМУ № 546 від11.07.2018 на 2019
рік складає 108,7% (1-й сценарій оптимістичний):
7845 грн. х 108,7% = 8527,52 грн.
Тому відхилення пропозиції є неправомірним, так як заробітна плата у договірній ціні дорівнює базовим показникам, що містяться на сайті Державної служби статистики.
Щодо подачі ТП не у форматі IMD. ТП була подана звичайним способом шляхом завантаження сканованих форм документів і кошторисом, створеним у програмному комплексі АВК. На наше запитання щодо способу подачі ТП до відповідального за закупівлю Кудрявцева В.В., була дана відповідь, що документи завантажуються у звичайний спосіб, що і було зроблено. Одразу після аукціону нами було повідомлено уповноважену особу замовника про готовність надати будь-які інші документи у разі необхідності. Це повідомлення було проігнороване. Вважаємо такі дії замовника неправомірними, а помилку формальною, так як вона не спотворює зміст пропозиції й аж ніяк не впливає на спроможність ФОП Кагала Ю.Л. виконати договір підряду.
Вимагаємо тендерний комітет переглянути результати розгляду ТП учасника. У разі ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рівень середньомісячної зарплати при визначенні вартості будівництва
для розряду складності робіт у будівництві 3,8 згідно з наказом
Мінрегіону №196 від 27.07.2018 р. визначається замовником.
Згідно з «Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який
враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», чинним з 04.09.2018,
розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні
інвесторської кошторисної документації, визначається замовником, але не
нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на
одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється
центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (див. сайт Державної
служби статистики http://www.ukrstat.gov.ua/ - за 2018 рік – 7845 грн.) збільшена
на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до
попереднього року), що згідно з постановою КМУ № 546 від11.07.2018 на 2019
рік складає 108,7% (1-й сценарій оптимістичний):
7845 грн. х 108,7% = 8527,52 грн.
Тому відхилення пропозиції є неправомірним, так як заробітна плата у договірній ціні дорівнює базовим показникам, що містяться на сайті Державної служби статистики.
Щодо подачі ТП не у форматі IMD. ТП була подана звичайним способом шляхом завантаження сканованих форм документів і кошторисом, створеним у програмному комплексі АВК. На наше запитання щодо способу подачі ТП до відповідального за закупівлю Кудрявцева В.В., була дана відповідь, що документи завантажуються у звичайний спосіб, що і було зроблено. Одразу після аукціону нами було повідомлено уповноважену особу замовника про готовність надати будь-які інші документи у разі необхідності. Це повідомлення було проігнороване. Вважаємо такі дії замовника неправомірними, а помилку формальною, так як вона не спотворює зміст пропозиції й аж ніяк не впливає на спроможність ФОП Кагала Ю.Л. виконати договір підряду.
Вимагаємо тендерний комітет переглянути результати розгляду ТП учасника. У разі ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Скасована
Дата: 17 липня 2019 11:26
Причина: помилкове повторення
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2019 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кагала Юрій Леонідович |
643 519,33
UAH з ПДВ
|
643 519,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС" |
745 011,91
UAH з ПДВ
|
743 011,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сєвєродонецькхімбуд |
764 994,40
UAH з ПДВ
|
764 994,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кагала Юрій Леонідович #2866212558 |
Відхилено |
643 519,33
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 17:46
|
ТОВ "СПЕЦТЕХСТРОЙ-ПЛЮС" #41748680 |
Переможець |
743 011,91
UAH з ПДВ
|
18 липня 2019 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 14:33
|
2 к 46_0001 (1).pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 10:06
|
2 к 46_0001.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2019 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2019 09:35
|
1 к 46_0001.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2019 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2019 10:16
|
договір | укладений |
01 серпня 2019 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна порядку фінансування виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |