Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо та бензин А95 в талонах
Очікувана вартість
1 752 000,00 UAH
UA-2019-06-26-001933-a 49196cdade2046dda16c7e05b53496c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карауш Роман Миколайович

380487744240 r.karauh@sar.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Контактна особа: Карауш Роман Миколайович
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 14:12
Очікувана вартість: 1 752 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52560 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість товарів, строк та місце поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
Закупівля здійснюється відповідно до РПЗ на 2019 рік - Номер плану: UA-P-2018-12-22-002225-a.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56290 літр
Паливо дизельне Євро 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1140 літр
Бензин А-95 Євро-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 10-2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Оплата за Товар (партію Товару) здійснюється ПОКУПЦЕМ у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у реквізитах Сторін, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки талонів (бланків-дозволів) відповідно до Заявки ПОКУПЦЯ та підписання Сторонами видаткової накладної та акту-приймання-передачі талонів (бланків-дозволів) на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-001933-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 01 липня 2019 17:33
Вимога щодо терміну дії талонів
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-06-26-001933-a по предмету закупівлі Дизельне паливо та бензин А95 в талонах за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» в Тендерній документації Замовника Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на бензин А-95, дизельне паливо повинен становити становити не менш ніж 12 місяців від дати їх поставки Замовнику
Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2019 16:22
Казенне підприємство «Морська пошуково-рятувальна служба» (далі КП «МПРС») розглянуло вимогу щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю дизельного палива та бензину А-95 в талонах та інформує.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товару, що закуповуються, у тому числі його технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники.
При цьому, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Твердження вимагача, стосовно обмеженої кількості АЗС, які мають можливість надавати талони з терміном дії не менше дванадцяти місяців з дати отримання талонів замовником, що не створює конкурентного середовища для закупівлі та має дискримінаційний характер не відповідає дійсності.
Кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії, так як відповідно до п. 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008 р., Талон – це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
При визначені технічних та якісних характеристик предмету закупівлі в частині встановлення строку дії (використання) талонів (бланків-дозволів), КП «МПРС» керувалося виробничою потребою підприємства у надійному, стабільному, зручному та прогнозованому постачанні палива для виконання функцій підприємства з пошуку та рятування людського життя на морі. При цьому, при встановлені зазначеної вимоги, підприємство також керувалося економічними інтересами в частині фіксації ціни на ПММ на момент здійснення оплати та визначення максимального терміну, під час якого оплачене паливо може бути отримано замовником. Водночас, встановлення терміну використання талонів з дати їх отримання дозволяє конкретизувати обсяг закупівлі з урахуванням фактичних витрат палива та потреби на наступний період.
Крім цього, звертаємо увагу, що замовником закупівлі є казенне підприємство, яке на відміну від бюджетних установ не утримується ні за рахунок державного бюджету, ні за рахунок місцевого бюджету.
Казенне підприємство здійснює свою діяльність відповідно до статті 77 «Особливості господарської діяльності казенних підприємств» Господарського кодексу України. Відповідно до ч.2 статті 75 Господарського кодексу України основним плановим документом казенного підприємства є фінансовий план. З метою оптимізації діяльності, підприємство проводить процедуру закупівлі пального у талонах виходячи із потреб палива на 2019 та 2020 рік, визначених фінансовими планами, що є підставою для здійснення закупівлі.
Що стосується посилання на ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», то вона не встановлює обмежень щодо строків договорів, а регулює можливість подовження строку дії договору, якщо останній укладено до кінця року.

Таким чином, Змовник не вважає встановлення строку дії талонів, дискримінаційною вимогою, оскільки талон - це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, що зберігається на АЗС на умовах узгоджених між замовником та постачальником.
Враховуючи викладене, дії замовника не порушують вимоги ч.4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також не порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001933-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АФІНА-КОН", Код ЄДРПОУ:39939775
Дата подання: 29 липня 2019 09:55
Незаконне визначення переможця
ТОВ «АФІНА-КОН» не погоджується з рішенням Замовника, Повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2019 року та Протокол №4-48 (09130000-9) від 22.07.2019 року про визначення переможцем ПП «ОККО-КОНТРАКТ», оскільки пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена з наступних причин.
В п 2.2 Додатку 1 Замовник вимагав: Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору).
ПП «ОККО-КОНТРАКТ» в складі ТП надає довідку про досвід виконання аналогічних договорів вих.№5 від 09.07.2019 року, в якій зазначені договір №281/1 від 27 квітня 2018 року та договір №281/2 від 27 квітня 2018 року.
Але в продовженні п.2.2 Додатку 1 Замовник чітко зазначив: В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (видаткові накладні тощо) та з роздрукованими «Звітами про виконання договору про закупівлю», які оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (за наявності договорів, які укладені відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII).
ВСУПЕРЕЧ вимогам Замовника ПП «ОККО-КОНТРАКТ» надає НЕ завірені належним чином копії договорів, що були зазначені у довідці вих. №5 від 09.07.2019 року. Відповідно до п.1 Розділу 3 ТД «Копії документів, що скануються та завантажуються учасником, які складені безпосередньо учасником та/або оригінал яких знаходиться у розпорядженні учасника, повинні бути належним чином засвідчені. Належним чином засвідченими вважатимуться: копія документа засвідчена нотаріально або копія документа засвідчена учасником шляхом здійснення напису, який складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію та повноваження якої належним чином підтверджені згідно із вимогами цієї ТД, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.»
Також, враховуюче те, що договори, які були зазначені в довідці ПП «ОККО-КОНТРАКТ» №5 від 09.07.2019 року були укладені та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ВСУПЕРЕЧ вимогам Замовника ПП «ОККО-КОНТРАКТ» не надав роздруковані «Звіти про виконання договору про закупівлю», які оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (за наявності договорів, які укладені відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII).
Отже, Учасник ПП «ОККО-КОНТРАКТ» НЕ НАДАВ всю необхідну інформацію, яка вимагалася Замовником. В ТД ЧІТКО вказано, що «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції».
Таким чином, пропозиція учасника ПП «ОККО-КОНТРАКТ» не відповідає вимогам Тендерної документації та Замовник зобов’язаний на виконання вимог Закону та ТД відхилити таку пропозицію. Вимагаємо скасувати рішення Замовника, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2019 року про визнання переможцем ПП «ОККО-КОНТРАКТ», оскільки пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2019 14:24
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані в п. 1 Розділу 3 тендерної документації, при цьому описаний перелік формальних (несуттєвих) помилок не є остаточним та вичерпним, рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету та оформляються протоколами, у яких відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні, із дотриманням усіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник скористався даним правом, про що прийнято рішення на засіданні тендерного комітету та оформлено протоколом.
Стосовно «Звітів про виконання договору про закупівлю», повідомляємо, що вимогами Додатку 1 до тендерної документації передбачено подання роздрукованих «Звітів про виконання договору про закупівлю», які оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (за наявності договорів, які укладені відповідно Закону). Надані в якості документального підтвердження кваліфікаційного критерію аналогічні договори ПП «ОККО КОНТРАКТ» дійсно опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «Прозорро», як «Звіт про укладений договір». Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001933-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 29 липня 2019 17:41
Невиконання учасником вимог ТД замовника
ПП «ОККО КОНТРАКТ»
1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав копію Витягу з реєстру платників ПДВ, а не оригінал, чим порушив умови п. 6 Додатку 2 до тендерної документації, яким вимагався, у разі якщо учасник є платником ПДВ, документ (а не його копія), виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість.
2. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав оригінал або нотаріально завірену копію довіреності або іншого документу на уповноваженого представника учасника, яким підписано документи тендерної пропозиції, чим порушив умови пп.2 п. 1 розділу 3 тендерної документації та пп. 2 п. 4 Додатку 2 до тендерної документації.
3. Відповідно до умов п. 1 розділу 3, п. 3 розділу 6 тендерної документації та п. 9 Додатку 2, учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції проект договору, при цьому тендерна документація не містить умов щодо можливості надання учасниками проекту договору не в повному обсязі (частини проекту договору). Поряд з цим проект договору неведений Замовником в Додатку 5 до тендерної документації та містить 2 додатки: Додаток № 1 «Специфікація» та Додаток № 2 «Заявка». Учасником не виконано вказані умови тендерної документації, оскільки надано проект договору не в повному обсязі, а саме без Додатку № 2 «Заявка».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2019 14:25
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані в п. 1 Розділу 3 тендерної документації, при цьому описаний перелік формальних (несуттєвих) помилок не є остаточним та вичерпним, рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету та оформляються протоколами, у яких відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні, із дотриманням усіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник скористався даним правом, про що прийнято рішення на засіданні тендерного комітету та оформлено протоколом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 486 302,60
UAH з ПДВ
1 486 302,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АФІНА-КОН" 1 633 377,60
UAH з ПДВ
1 633 377,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 1 720 617,00
UAH з ПДВ
1 710 279,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 14:48
Електронний підпис
10 липня 2019 16:52
Електронний підпис
10 липня 2019 16:51
Гарантія 52 560 грн.pdf.p7s.p7s
10 липня 2019 16:51
Гарантія 52 560 грн.pdf
10 липня 2019 16:51
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
10 липня 2019 16:51
banking_licence_ПУМБ.pdf
10 липня 2019 16:51
технічна частина.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 10:53
Довідки банк.pdf
12 липня 2019 10:46
АФІНА-КОН 3469-0719.pdf.p7s
12 липня 2019 10:46
АФІНА-КОН 3469-0719.pdf (1).p7s
12 липня 2019 10:46
АФІНА-КОН 3469-0719.pdf
12 липня 2019 10:46
Довідка Ст.17.pdf
12 липня 2019 10:46
Інші довідки.pdf
12 липня 2019 10:46
Довідка МТБ.pdf
12 липня 2019 10:46
УСТАНОВЧІ.pdf
12 липня 2019 10:46
УСТАНОВЧІ ЗАВІРЕНІ.pdf
12 липня 2019 10:46
Технічна частина.pdf
12 липня 2019 10:46
Проект Договору.pdf
12 липня 2019 10:46
Договір Гепард.pdf
12 липня 2019 10:46
Договір Белнафтогаз.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 11:00
Сертифікат ДП-Л.pdf
12 липня 2019 09:39
Копія Статуту 08.07.19.pdf
12 липня 2019 09:39
Протокол створення.pdf
12 липня 2019 09:39
Сертифікат А95.pdf
12 липня 2019 09:39
Проект договору.pdf
12 липня 2019 09:39
Сертифікат Дп.pdf
12 липня 2019 09:39
Лист про санкції.pdf
12 липня 2019 09:39
Довiренiсть Усова 319.pdf
12 липня 2019 09:39
Захист довкілля.pdf
12 липня 2019 09:39
Технічні вимоги.pdf
12 липня 2019 09:39
Лист-роз`яснення.pdf
12 липня 2019 09:39
Лист-згода.pdf
12 липня 2019 09:39
Довідка по ст.17.pdf
12 липня 2019 09:39
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "АФІНА-КОН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 1 486 302,60
UAH з ПДВ
22 липня 2019 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
1 486 302,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 09:13
Договір №127-В-19 від 06.08.2019 р..pdf укладений
07 серпня 2019 09:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 486 302,60
UAH (в тому числі ПДВ 247 717,10 UAH)