Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональний комп’ютер в комплекті
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-06-26-001914-a d0232d7bc01c499abecb474060a0ea78
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Віталій Будченко

+380442499673 budchenko@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Код ЄДРПОУ: 39411771
Вебсайт: http://land.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 3
Контактна особа: Віталій Будченко
+380442499673
budchenko@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 14:47
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 17:34
Умови Закупівлі - ПК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 09:10
Дата відповіді: 27 червня 2019 10:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Умовами Закупівлі передбачені конкретні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Необхідні умови, за яких Замовник розглядатиме пропозиції учасників, що пропонують еквівалент предмета закупівлі визначені в додатку 1. Пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам Закупівлі розглядатись не будуть. Рекомендуємо врахувати вказану інформацію учасникам під час підготовки своїх Пропозицій.
2. Пропозиції подають будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування. Оцінка проводиться автоматично електронною системою закупівель за кінцевою вартістю пропозиції, незалежно від статусу платника податків особи та обраної ним системи оподаткування

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 20 610,00
UAH з ПДВ
19 929,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 20 730,00
UAH з ПДВ
19 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 21 000,00
UAH з ПДВ
21 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 17:52
МП_Протокол_1.pdf
01 липня 2019 17:52
МП_Наказ_1.pdf
01 липня 2019 17:52
МП Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2019 17:52
МП Опис 2018.pdf
01 липня 2019 17:52
МП Статут 2018.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 15:22
СертDell OptiPlex.zip
01 липня 2019 15:22
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
Переможець 19 929,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
19 929,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 липня 2019 09:44
Коментар щодо відміни: Закупівля по предмету код ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (персональний комп’ютер в комплекті) відмінена у зв’язку з відсутністю потреби та необхідністю дотримання вимог законодавства про публічні закупівлі, зокрема вимог частин першої та сьомої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454