Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт із заміною двох стояків холодного, гарячого водопостачання, рециркуляції та каналізації спального корпусу № 2 санаторію "Трускавець" СБ України по вул. Шевченка,23 в м. Трускавець Львівської обл. (ДК 021:2015 "45400000-1 Завершальні будівельні роботи")
Очікувана вартість
2 295 458,00 UAH
UA-2019-06-26-001883-a 752507756ec64bca871afcd158bc9e12
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Петрович Бодух

+380324766155 santruskavec@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Санаторій "Трускавець" СБУ
Код ЄДРПОУ: 20000060
Вебсайт: http://santruskavec.com.ua/uk
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., м Трускавець, вул. Шевченка, 23
Контактна особа: Тарас Петрович Бодух
+380324766155
santruskavec@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Санаторієм було проведено відкриті торги по предмету закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт із заміною двох стояків холодного, гарячого водопостачання, рециркуляції та каналізації спального корпусу № 2 санаторію "Трускавець" СБ України по вул. Шевченка,23 в м. Трускавець Львівської обл. (ДК 021:2015 "45400000-1 Завершальні будівельні роботи"), ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-16-003124-a, при цьому тендер був відмінений у зв'язку з недостатньою кількістю учасників. Санаторій повторно проводив згадану процедуру, ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-04-000831-b, тендер повторно був відмінений у зв'язку з недостатньою кількістю учасників. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, якщо замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, є підстава провести по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт із заміною двох стояків холодного, гарячого водопостачання, рециркуляції та каналізації спального корпусу № 2 санаторію "Трускавець" СБ України по вул. Шевченка,23 в м. Трускавець Львівської обл. (ДК 021:2015 "45400000-1 Завершальні будівельні роботи") переговорну процедуру відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 17:21
Оскарження наміру укласти договір: 07 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт із заміною двох стояків холодного, гарячого водопостачання, рециркуляції та каналізації спального корпусу № 2 санаторію "Трускавець" СБ України по вул. Шевченка,23 в м. Трускавець Львівської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м. Трускавець, вул. Шевченка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт джерело фінансування: кошти державного бюджету України Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

26 червня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПОЛІТЕРМ"
#31895914
Переможець 2 227 491,60
UAH з ПДВ
26 червня 2019 17:21

Документи

26 червня 2019 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 17:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПОЛІТЕРМ"
#31895914
2 227 491,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2019 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 10:59
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
26 березня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 15:10
дод.уг. 3 до дог 203.pdf зміни до договору
03 березня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:13
дод. уг.№2 до дог. 203 від 22.07.2019р.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:10
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 16:08
дод.уг 1 до дог. 203.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 16:01
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 10:27
Дог. № 203 від 22.07.2019.pdf укладений
22 липня 2019 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з виникненням необхідності виконанням Генпідрядником додаткових будівельних робіт продовжено строк виконання робіт. Узгоджено зменшено ціну договору до суми 1975507,45 грн.
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.уг. 1 до дог. 203
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.4 ч.4 ст 36 Закону України " Про публічні закупівлі " у зв"язку з наявністю об"єктивних обставин щодо необхідності виконання Генпідрядником додаткових, непередбачуваних проектом будівельних робіт, продовжується строк виконання робіт до 31.08.2020 року та строк дії договору по 31.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.уг. 2 до дог. 203
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми бюджетних призначень на 2020р. в розмірі 374706.42 грн.
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.уг. 3 до дог. 203
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 330419,35 грн
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.уг. 4 до дог. 203
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 645 088,10
UAH (в тому числі ПДВ 274 181,35 UAH)