Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-03 Вільне-Кролевець (окремими ділянками) ( 45233142-6 — Ремонт доріг) ( джерело фінансування закупівлі - Державний та місцевий бюджети )
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-25-03 Vil'ne- Krolevets' ( individual sections ) ( 45233142-6 - Road-repair works) ( source of procurement financing - State and local budgets )
Очікувана вартість
22 020 000,00 UAH
UA-2019-06-26-001875-a 5e23ecbd154e4b1399dd9ac20db61375
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Sumy Oblast
National ID: 24014538
Contact point: Ovcharenko Serhii Mykhailovych
380542700479
Sad_invest@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 червня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 11:18
Очікувана вартість: 22 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110100 UAH
Publication date: 26 червня 2019 17:15
Enquiries until: 19 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 25 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 22 020 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 040 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-03 Вільне-Кролевець (окремими ділянками) ( 45233142-6 — Ремонт доріг) ( джерело фінансування закупівлі - Державний та місцевий бюджети )
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-25-03 Vil'ne- Krolevets' ( individual sections ) ( 45233142-6 - Road-repair works) ( source of procurement financing - State and local budgets )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-03 Вільне-Кролевець (окремими ділянками) ( 45233142-6 — Ремонт доріг) ( джерело фінансування закупівлі - Державний та місцевий бюджети )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування державного значення Т – 25–03 Вільне – Кролевець (окремими ділянками)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-25-03 Vil'ne- Krolevets' ( individual sections ) ( 45233142-6 - Road-repair works) ( source of procurement financing - State and local budgets )
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 липня 2019
UA-2019-06-26-001875-a5e23ecbd154e4b1399dd9ac20db61375
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

31 липня 2019 17:06
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2019 18:24
Електронний підпис
26 липня 2019 18:24
Електронний підпис
26 липня 2019 18:23
Лабораторія.pdf
26 липня 2019 18:23
банковская гарантия.rar
26 липня 2019 18:23
абз.pdf
26 липня 2019 18:23
технічна частина.pdf

Документи

31 липня 2019 17:06
Електронний підпис

Документи

31 липня 2019 17:05
Електронний підпис

Публічні документи

29 липня 2019 09:48
Електронний підпис
29 липня 2019 09:48
Електронний підпис
29 липня 2019 09:47
68-07_16.pdf
29 липня 2019 09:46
Електронний підпис
29 липня 2019 09:46
Електронний підпис
29 липня 2019 09:44
92_st16.pdf
29 липня 2019 09:44
tehnologia.pdf
29 липня 2019 09:44
Погодження.pdf
29 липня 2019 09:44
92_st17.pdf
29 липня 2019 09:44
92_povnovazhennia.pdf
29 липня 2019 09:44
92_inshe.pdf
29 липня 2019 09:44
11833-121 ОНУР p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 21 945 075,00
UAH з ПДВ
21 945 075,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 21 972 070,00
UAH з ПДВ
21 972 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 22 004 166,00
UAH з ПДВ
22 004 166,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 18:24
Електронний підпис
26 липня 2019 18:24
Електронний підпис
26 липня 2019 18:23
Лабораторія.pdf
26 липня 2019 18:23
банковская гарантия.rar
26 липня 2019 18:23
абз.pdf
26 липня 2019 18:23
технічна частина.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 09:48
Електронний підпис
29 липня 2019 09:48
Електронний підпис
29 липня 2019 09:47
68-07_16.pdf
29 липня 2019 09:46
Електронний підпис
29 липня 2019 09:46
Електронний підпис
29 липня 2019 09:44
92_st16.pdf
29 липня 2019 09:44
tehnologia.pdf
29 липня 2019 09:44
Погодження.pdf
29 липня 2019 09:44
92_st17.pdf
29 липня 2019 09:44
92_povnovazhennia.pdf
29 липня 2019 09:44
92_inshe.pdf
29 липня 2019 09:44
11833-121 ОНУР p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 21 945 075,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
21 945 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 17:24
Скан ДУ 7 14.01 АМП Т-25-03.pdf зміни до договору
14 січня 2021 17:17
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 10:33
Скан ДУ 4 від 14.05 дог 5 Пс Вільне -Крол Автом.pdf зміни до договору
14 травня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 15:36
Скан дог 5 ПС -ДМ-2610 Віль - Крол Автомагість 22.08.2019 р..pdf укладений
22 серпня 2019 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відкриттям фінансування об’єкта «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-03 Вільне - Кролевець (окремими ділянками)», а також недостатністю обсягів бюджетного фінансування для завершення об’єкту у поточному році, на підставі пунктів 5.1 та 10.3 Договору, відповідно до підпункту 4 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди: Подовжити дію Договору на 2021 рік та внести зміни до Договору: - по п.5.1 - слова та цифри «31 грудня 2020 року» замінити на «31 грудня 2021 року» - по п.10.1 замінити цифри «31.12.2020» на цифри «31.12.2021»
Номер договору про закупівлю: 5 Пс - ДМ / 2610
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Технічної ради САД у Сумській області від 23.12.20№20 та від 15.12.20 №19 щодо погодження уточнення проектної документації у частині зменшення обсягів земляних робіт з урахуванням фактичної потреби в їх виконанні, що призвело до зменшення ціни Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг); Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1. пункт 3.1. Договору викласти в редакції: Ціна цього Договору становить 21 684 127,46 гривень (двадцять один мільйон шістсот вісімдесят чотири тисячі сто двадцять сім грн. 46 коп.) з урахуванням ПДВ. що дорівнює загальній вартості робіт.
Номер договору про закупівлю: 5 Пс - ДМ / 2610
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 21 684 127,46
UAH (в тому числі ПДВ 3 614 021,24 UAH)