Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивний мультимедійний комплекс (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
2 450 000,00 UAH
UA-2019-06-26-001796-a ● c6f0404eab444f9086323cf140dbe61f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, Київська обл., Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Ярослава Мудрого,1-А |
Контактна особа: |
Глущенко Юлія Вікторівна +380444064539 pbrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2019 17:02 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2019 17:02 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 11:30 |
Очікувана вартість: | 2 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 шт
Інтерактивний мультимедійний комплекс (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08129, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Паркова, 34Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 16:58 |
ТД інтерактиви.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 09:26
Дата відповіді: 01 липня 2019 15:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В технічному завданні не містяться посилання на конкретні торгівельні марки,
патент, конструкцію, джерело
походження та виробника. Учасник має право замінити вказане обладнання на
його еквівалент (технічні
параметри еквіваленту повинні обов’язково відповідати вимогам зазначеним в
технічному завданні. У разі
невідповідності параметрів, навіть незначних, пропозиція буде відхилена.
2) Редакція терміну «учасник процедури закупівлі» дозволяє приймати участь у
процедурі закупівлі практично
всім бажаючим суб’єктам господарювання, які при цьому повинні мати статус
фізичної або юридичної особи. У
випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ.
Відповідно до частини першої статті
28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за
результатами торгів з
урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів
та всіх витрат, пов’язаних з
виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат
на доставку, гарантійне
обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною
системою закупівель автоматично.
Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону
(оцінки), вважатиметься найбільш
економічно вигідною і остаточною. Дякую.
патент, конструкцію, джерело
походження та виробника. Учасник має право замінити вказане обладнання на
його еквівалент (технічні
параметри еквіваленту повинні обов’язково відповідати вимогам зазначеним в
технічному завданні. У разі
невідповідності параметрів, навіть незначних, пропозиція буде відхилена.
2) Редакція терміну «учасник процедури закупівлі» дозволяє приймати участь у
процедурі закупівлі практично
всім бажаючим суб’єктам господарювання, які при цьому повинні мати статус
фізичної або юридичної особи. У
випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ.
Відповідно до частини першої статті
28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за
результатами торгів з
урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів
та всіх витрат, пов’язаних з
виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат
на доставку, гарантійне
обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною
системою закупівель автоматично.
Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону
(оцінки), вважатиметься найбільш
економічно вигідною і остаточною. Дякую.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001796-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ОСТАПЕНКО ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2378611811
Дата подання: 02 липня 2019 09:08
Вимога про усунення порушення
Під час складання тендерної документації дії Замовника є такими, що порушують права та інтереси учасників, звужують конкуренцію та можливість подання пропозицій чим порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», тому вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, а саме: Надання авторизаційного листа від виробника інтерактивних мультимедійних електронних освітніх ресурсів (п. 2.4 Додаток 2).
Ці вимоги є дискримінаційними, бо відповідають тільки одному програмному забезпеченню MozaBook, офіційним представником якого в Україні є тільки одна компанія.
Також просимо прибрати вимогу, що учасник повинен бути виробником або офіційним представником спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення (п. 2.4 Додаток 2), бо електроні освітні ресурси, які вимагаються у тендерній документації є у вільному доступі в інтернеті і скористатись ними може будь який учасник.
Вказані фактори значно звужує коло потенційних учасників та створює передумови до закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти по завищеній ціні. Вимагаємо від Вас привести документцію у відповідність до чинного законодавства України, діючих нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України, а саме Наказу від 22 червня 2016 року № 704 зі змінами "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", усунути передумови до нанесення збитків державі.
Розгорнути
Згорнути
Ці вимоги є дискримінаційними, бо відповідають тільки одному програмному забезпеченню MozaBook, офіційним представником якого в Україні є тільки одна компанія.
Також просимо прибрати вимогу, що учасник повинен бути виробником або офіційним представником спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення (п. 2.4 Додаток 2), бо електроні освітні ресурси, які вимагаються у тендерній документації є у вільному доступі в інтернеті і скористатись ними може будь який учасник.
Вказані фактори значно звужує коло потенційних учасників та створює передумови до закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти по завищеній ціні. Вимагаємо від Вас привести документцію у відповідність до чинного законодавства України, діючих нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України, а саме Наказу від 22 червня 2016 року № 704 зі змінами "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", усунути передумови до нанесення збитків державі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 липня 2019 14:50
Доброго дня. Тендерний комітет уважно вивчивши Вашу скаргу повідомляє наступне. Тендерна документація та її технічна частина не містить посилань на конкретну марку товару або виробника. Ви як потенційний учасник можете Запропонувати еквівалент що відповідає встановленим вимогам або краще обладнання. Тендерний комітет розгляне всі пропозиції.
Повідомляємо що Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Стосовно вимог авторизаційний листів від виробника або дистриб’ютора то даною вимогою тендерний комітет хоче отримати підтвердження поставки дійсно ліцензійного продукту, так як версії вільного поширення мають обмежений термін користування та функціонал. Тому дана вимога не може бути дискримінаційною так як під час покупки дійсно ліцензійного програмного забезпечення виробник або дистриб’ютор може без проблем надати авторизаційні листи або інші підтверджуючі документи що підтверджують поставку якісного товару.
Повідомляємо що Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Стосовно вимог авторизаційний листів від виробника або дистриб’ютора то даною вимогою тендерний комітет хоче отримати підтвердження поставки дійсно ліцензійного продукту, так як версії вільного поширення мають обмежений термін користування та функціонал. Тому дана вимога не може бути дискримінаційною так як під час покупки дійсно ліцензійного програмного забезпечення виробник або дистриб’ютор може без проблем надати авторизаційні листи або інші підтверджуючі документи що підтверджують поставку якісного товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2019 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д. |
2 366 000,00
UAH з ПДВ
|
2 366 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Бі-Про |
2 436 000,00
UAH з ПДВ
|
2 436 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА" |
2 447 200,00
UAH з ПДВ
|
2 447 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д. #2378611811 |
Відхилено |
2 366 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 13:38
|
ТОВ Бі-Про #40274333 |
Переможець |
2 436 000,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 15:01
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2019 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2019 09:39
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2019 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2019 17:16
|
Договір.pdf | укладений |
06 серпня 2019 17:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до специфікації |
Номер договору про закупівлю: | 06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з обставинами постачання товарів іноземного походження, що не залежать від дій постачальника, даним листом нарантуємо поставити товари належної якості та в повному обсязі до 28 серпня 2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |