Інтерактивний мультимедійний комплекс (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
2 450 000,00 UAH
UA-2019-06-26-001796-a c6f0404eab444f9086323cf140dbe61f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08130, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, Київська обл., Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Ярослава Мудрого,1-А
Контактна особа: Глущенко Юлія Вікторівна
+380444064539
pbrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 17:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 17:02
Початок аукціону: 15 липня 2019 11:30
Очікувана вартість: 2 450 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 шт
Інтерактивний мультимедійний комплекс (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Паркова, 34Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 червня 2019 17:14
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 16:58
ТД інтерактиви.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 09:26
Дата відповіді: 01 липня 2019 15:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В технічному завданні не містяться посилання на конкретні торгівельні марки,
патент, конструкцію, джерело
походження та виробника. Учасник має право замінити вказане обладнання на
його еквівалент (технічні
параметри еквіваленту повинні обов’язково відповідати вимогам зазначеним в
технічному завданні. У разі
невідповідності параметрів, навіть незначних, пропозиція буде відхилена.
2) Редакція терміну «учасник процедури закупівлі» дозволяє приймати участь у
процедурі закупівлі практично
всім бажаючим суб’єктам господарювання, які при цьому повинні мати статус
фізичної або юридичної особи. У
випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ.
Відповідно до частини першої статті
28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за
результатами торгів з
урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів
та всіх витрат, пов’язаних з
виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат
на доставку, гарантійне
обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною
системою закупівель автоматично.
Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону
(оцінки), вважатиметься найбільш
економічно вигідною і остаточною. Дякую.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-001796-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ОСТАПЕНКО ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2378611811
Дата подання: 02 липня 2019 09:08
Вимога про усунення порушення
Під час складання тендерної документації дії Замовника є такими, що порушують права та інтереси учасників, звужують конкуренцію та можливість подання пропозицій чим порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», тому вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, а саме: Надання авторизаційного листа від виробника інтерактивних мультимедійних електронних освітніх ресурсів (п. 2.4 Додаток 2).
Ці вимоги є дискримінаційними, бо відповідають тільки одному програмному забезпеченню MozaBook, офіційним представником якого в Україні є тільки одна компанія.
Також просимо прибрати вимогу, що учасник повинен бути виробником або офіційним представником спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення (п. 2.4 Додаток 2), бо електроні освітні ресурси, які вимагаються у тендерній документації є у вільному доступі в інтернеті і скористатись ними може будь який учасник.
Вказані фактори значно звужує коло потенційних учасників та створює передумови до закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти по завищеній ціні. Вимагаємо від Вас привести документцію у відповідність до чинного законодавства України, діючих нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України, а саме Наказу від 22 червня 2016 року № 704 зі змінами "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", усунути передумови до нанесення збитків державі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 липня 2019 14:50
Доброго дня. Тендерний комітет уважно вивчивши Вашу скаргу повідомляє наступне. Тендерна документація та її технічна частина не містить посилань на конкретну марку товару або виробника. Ви як потенційний учасник можете Запропонувати еквівалент що відповідає встановленим вимогам або краще обладнання. Тендерний комітет розгляне всі пропозиції.
Повідомляємо що Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Стосовно вимог авторизаційний листів від виробника або дистриб’ютора то даною вимогою тендерний комітет хоче отримати підтвердження поставки дійсно ліцензійного продукту, так як версії вільного поширення мають обмежений термін користування та функціонал. Тому дана вимога не може бути дискримінаційною так як під час покупки дійсно ліцензійного програмного забезпечення виробник або дистриб’ютор може без проблем надати авторизаційні листи або інші підтверджуючі документи що підтверджують поставку якісного товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д. 2 366 000,00
UAH з ПДВ
2 366 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 2 436 000,00
UAH з ПДВ
2 436 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА" 2 447 200,00
UAH з ПДВ
2 447 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 11:56
sign.p7s
12 липня 2019 11:23
Авторизація.pdf
12 липня 2019 11:23
Авторизаційний лист.pdf
12 липня 2019 01:45
Цінова пропозиція.pdf
12 липня 2019 01:45
Сертифікати.pdf
12 липня 2019 01:45
Проект договору.pdf
12 липня 2019 01:45
Лист-згода.pdf
12 липня 2019 01:45
Лист ст 17.pdf
12 липня 2019 01:45
Лист ліцензування.pdf
12 липня 2019 01:45
Лист довкілля.pdf
12 липня 2019 01:45
Коп_я паспорта.pdf
12 липня 2019 01:45
Коп_я _НН.pdf
12 липня 2019 01:45
Довідка строк дії ТП.pdf
12 липня 2019 01:45
Довідка працівники.pdf
12 липня 2019 01:45
Довідка МТБ.pdf
12 липня 2019 01:45
Довідка довкілля.pdf
12 липня 2019 01:45
Витяг _динщик.pdf
12 липня 2019 01:45
Виписка.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 08:26
sign.p7s
12 липня 2019 08:18
9. Проект договору.pdf
12 липня 2019 08:17
8. Цінова пропозиція.pdf
12 липня 2019 08:17
7. Сертифікати.pdf
12 липня 2019 08:17
5. Стаття 16.pdf
12 липня 2019 08:17
3. Стаття 17.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 22:37
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д.
#2378611811
Відхилено 2 366 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 13:38
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 2 436 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
2 436 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 серпня 2019 17:16
Договір.pdf укладений
06 серпня 2019 17:10
sign.p7s зміни до договору
22 серпня 2019 17:40
sign.p7s зміни до договору
19 серпня 2019 15:01
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 14:58
sign.p7s зміни до договору
07 серпня 2019 09:39
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до специфікації
Номер договору про закупівлю: 06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з обставинами постачання товарів іноземного походження, що не залежать від дій постачальника, даним листом нарантуємо поставити товари належної якості та в повному обсязі до 28 серпня 2019р.
Номер договору про закупівлю: 06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 436 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 406 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку