Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканери планшетні
Очікувана вартість
48 400,00 UAH
UA-2019-06-26-001543-a b699c53d50ea44a1a2b0e866dd922c8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухенко Ірина Василівна

+380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Вебсайт: http://pfu-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Контактна особа: Бухенко Ірина Василівна
+380382765026
bukhenkoira@km.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 16:24
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 16:24
Початок аукціону: 12 липня 2019 11:21
Очікувана вартість: 48 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 484,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
сканери планшетні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 14:51
Зміни ТД (сканери планшетні).doc
02 липня 2019 14:51
сканер__2019-07-02_(нова_редакція).doc
26 червня 2019 16:20
сканер__2019-06-26.doc
02 липня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 14:51
Зміни ТД (сканери планшетні).doc
02 липня 2019 14:51
сканер__2019-07-02_(нова_редакція).doc
26 червня 2019 16:20
сканер__2019-06-26.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 09:25
Дата відповіді: 01 липня 2019 09:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне, що відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі в Примітці зазначено: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
Відповідно до п.5 Загальних положень Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.
Технічні характеристики
Дата подання: 01 липня 2019 09:37
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:47
Доброго дня, шановний Замовнику! В технічних характеристиках вказана швидкість сканера у форматі А3! Це помилка? Судячи з Вашого бюджету це так. Внесіть зміни, будь-ласка. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. З урахування вашої інформації будуть внесені зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 41 778,00
UAH з ПДВ
41 778,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Крафт-Сервіс 44 418,00
UAH з ПДВ
44 418,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 46 178,00
UAH з ПДВ
46 178,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 12:01
Електронний підпис
12 липня 2019 12:00
декларація висновок
12 липня 2019 12:00
лист авторизації
11 липня 2019 15:29
Електронний підпис
11 липня 2019 15:27
витяг ПДВ.pdf
11 липня 2019 15:27
довідка код Статуту.pdf
11 липня 2019 15:27
довідка працівники.pdf
11 липня 2019 15:27
довідка санкції.pdf
11 липня 2019 15:27
довідка ст 17.pdf
11 липня 2019 15:27
копія видаткова КМ.PDF
11 липня 2019 15:27
копія витяг.PDF
11 липня 2019 15:27
копія наказ.PDF
11 липня 2019 15:27
копія протокол.PDF
11 липня 2019 15:27
копія Статут.PDF
11 липня 2019 15:26
проект договору.pdf
11 липня 2019 15:26
технічна частина.pdf
11 липня 2019 15:26
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 17:05
Довідка МВД

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

ТОВ Крафт-Сервіс

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Відхилено 41 778,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 18:26
ТОВ Крафт-Сервіс
#37347982
Переможець 44 418,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 18:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 18:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Крафт-Сервіс
#37347982
44 418,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2019 18:29
Електронний підпис
15 липня 2019 18:28
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 15:05
звіт про виконання договору укладений
01 серпня 2019 15:01
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 12:13
Договір укладений
29 липня 2019 10:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 44 418,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 403,00 UAH)