Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»Код – 51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передавання тривожних сповіщень - монтаж та пуско – налагоджування у Державному професійно-технічному навчальному закладі «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва»)
Очікувана вартість
1 185 001,00 UAH
UA-2019-06-26-001487-a ● de45a51e3ea146858c0310391d5a4863
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 02544336 |
Вебсайт: | http://www.jewelart.com.ua |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Сімї Сосніних 13 |
Контактна особа: |
Авраменко Ольга Олексіївна 380445024161 kiev.plum@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 14:51 |
Очікувана вартість: | 1 185 001,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 925,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»Код – 51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передавання тривожних сповіщень - монтаж та пуско – налагоджування у Державному професійно-технічному навчальному закладі «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва»)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»Код – 51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації , системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передавання тривожних сповіщень - монтаж та пуско – налагоджування у Державному професійно-технічному навчальному закладі «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва»)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, Київська область, Київ, Сім`ї Сосніних,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікація
Дата подання: 30 червня 2019 21:50
Дата відповіді: 03 липня 2019 08:59
ВАШІ ВИМОГИ:
У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, що буде монтуватися (прибор, сповіщувачі), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.
В звязку з тим, що немає чіткіх строків поставки обладнання (дата підписання договору невідома) Виробник обладнання не може гарантувати поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки (які покищо невідомі). Отже просимо додати: гарантійний лист від Виробника або Постачальника, або виключити цю вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне. Для нас як для Замовника вкрай важливо щоб переможець торгів мав можливість надати послуги (змонтувати відповідні системи) протягом строку дії договору, тобто у 2019 році. Саме у зв’язку з цим ми і бажаємо бачити переможцем торгів компанію, яка гарантовано матиме обладнання (підтверджується Виробником або Імпортером), необхідне для належного надання послуг.
2. Наявність дозвільних документів
Дата подання: 30 червня 2019 21:57
Дата відповіді: 03 липня 2019 08:58
В звязку з тим, що в наявності може бути або копія діючої ліцензії (до 2014р.) або копія наказу ДСНС (після 2014р.) просимо між п 2.1 та п 2.2 поставити слово АБО
2.1. копія діючої ліцензії (паперова чи електронна форма) на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі чинної не менше ніж до кінця 2019 року (електронна або паперова форма).
АБО
2.2. копія наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне. У випадку неможливості надати документи, що вимагаються тендерною документацією у зв’язку з тим, що дані документи Ви не можете отримати у зв’язку із змінами в законодавстві, просимо Вас у складі тендерної пропозиції надати відповідний лист-пояснення, що буде враховано тендерним комітетом під час розгляду Вашої пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001487-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 30 червня 2019 22:20
ISO 37001:2016
Шановний замовнику, ви вимагаєте у нас Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції. (міжнародний стандарт ISO 37001:2016).
Більш повне визначеня цьго слова міститься в документах 34-й сесії Генеральної Асамблеї ООН (1979): «Виконання посадовою особою яких-небудь дій чи бездіяльність у сфері його посадових повноважень за винагороду у будь-якій формі в інтересах людини, яка дає таку винагороду, як з порушенням посадових інструкцій, так і без їх порушення».
Отже так як корупція більш "розвинута" у державних службовцях, вимагаемо від вас надати аналогічний документ (ISO 37001:2016), щоб ми булив впевнені що і Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами.
Отже надавши аналогічний документ ми будемо впевненні, що ЗАМОВНИК і ВИКОНАВЕЦЬ знаходяться в рівних умовах що до боротьби з корупційними проявами.
Або просто скасуйте цю вимогу як таку, що не вимагається державою для виконання робіт протипожежного прзначення.
Розгорнути
Згорнути
Більш повне визначеня цьго слова міститься в документах 34-й сесії Генеральної Асамблеї ООН (1979): «Виконання посадовою особою яких-небудь дій чи бездіяльність у сфері його посадових повноважень за винагороду у будь-якій формі в інтересах людини, яка дає таку винагороду, як з порушенням посадових інструкцій, так і без їх порушення».
Отже так як корупція більш "розвинута" у державних службовцях, вимагаемо від вас надати аналогічний документ (ISO 37001:2016), щоб ми булив впевнені що і Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами.
Отже надавши аналогічний документ ми будемо впевненні, що ЗАМОВНИК і ВИКОНАВЕЦЬ знаходяться в рівних умовах що до боротьби з корупційними проявами.
Або просто скасуйте цю вимогу як таку, що не вимагається державою для виконання робіт протипожежного прзначення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2019 09:53
Протокол відповідь на Вимогу додано!
Протокол відповідь на Вимогу додано!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2019 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" |
1 179 917,00
UAH з ПДВ
|
1 179 917,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
1 182 999,00
UAH з ПДВ
|
1 182 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" |
1 183 990,00
UAH з ПДВ
|
1 183 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" #42733240 |
Переможець |
1 179 917,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2020 15:19
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
14 січня 2020 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 11:47
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
30 липня 2019 11:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |