Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізори з кріпленнями
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2019-06-26-001250-a 544127352f144976a1a5e084b0b04655
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гранчак Микола Григорович

+380382795796 nickgr@km.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена 10
Контактна особа: Гранчак Микола Григорович
+380382795796
nickgr@km.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 15:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 15:47
Початок аукціону: 08 липня 2019 12:21
Очікувана вартість: 57 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Телевізори з кріпленнями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Герцена 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 15:42
Допороги телевізор.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 09:19
Дата відповіді: 01 липня 2019 11:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне, що відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до документації на здійснення закупівлі в Примітці зазначено: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
Відповідно до п.5 Загальних положень документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.
Відповідно до п.5 Загальних положень Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.
Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 01 липня 2019 16:36
Дата відповіді: 02 липня 2019 09:37
День добрый а насколько принципиальный параметр яркости - 500 потому что. то что указанно в тех. документацыи - это уже проф.дисплеии
Відповідь: Закупівля проводиться відповідно до вимог та технічних характеристик зазначених в документації.Технічні вимоги мають бути дотримані.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 44 442,00
UAH з ПДВ
43 841,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Крафт-Сервіс 44 496,00
UAH з ПДВ
43 842,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 48 998,00
UAH з ПДВ
47 288,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Європа-Схід" 52 920,00
UAH з ПДВ
47 419,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 52 560,00
UAH з ПДВ
47 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

05 липня 2019 15:02
Пропозиція (4).pdf
05 липня 2019 15:02
Аналог.дог. відгук.pdf
05 липня 2019 15:02
Довідка без печатки.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ Крафт-Сервіс

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ПП "Європа-Схід"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
Переможець 43 841,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 11:36

Документи

10 липня 2019 11:36
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
43 841,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2019 11:36
Рішення

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 серпня 2019 11:34
Коментар щодо відміни: Відповідно до абз. 2 п.13 наказу №10 від 19.03.2019 року ДП «ПРОЗОРРО» замовник протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозиції завершує закупівлю в електронній системі закупівель шляхом підписання договору про закупівлю або її відміни. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області відміняє закупівлю оскільки ФОП Синюченко Артем Михайлович не надав підписаний договір в встановлений строк
Документи:
05 серпня 2019 11:34
Рішення