Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стрічка для швів, скотч, скоби
Очікувана вартість
4 723,95 UAH
UA-2019-06-26-001141-c 430abd86e8124ff1ad760521047bd0ef
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 16:00
Очікувана вартість: 4 723,95 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


стрічка для швів, скотч, скоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 шт
стрічка для швів, скотч, скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником податкової накладної в ЄРПН. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 14:37
4824-19-ВТ_ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 09:20
Дата відповіді: 02 липня 2019 13:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: НІ.Відповідно до технічних вимог ТД.

Так допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, ціна береться без врахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВІФ "Західресурссервіс" 4 707,00
UAH
4 707,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 13:45
Тендерна стрічка.pdf
12 липня 2019 13:45
Документи липень.pdf
12 липня 2019 13:45
Технічна стрічка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВІФ "Західресурссервіс"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 липня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій