Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | виконавчий комітет Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084813 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59 |
Контактна особа: |
Мельник Ніна Миколаївна 380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2019 14:56 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 15:29 |
Додаток 6 (Договір).doc | |
26 червня 2019 15:29 |
Додаток 5 (ТВ).docx | |
26 червня 2019 15:29 |
Тендерна документація № 2.docx | |
26 червня 2019 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 15:29 |
Додаток 6 (Договір).doc
|
|||
26 червня 2019 15:29 |
Додаток 5 (ТВ).docx
|
|||
26 червня 2019 15:29 |
Тендерна документація № 2.docx
|
|||
26 червня 2019 15:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-12-000019 ● 5ae0048bf7184b70a93c15b6cb763e91
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2019 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.08.2019 №44
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.08.2019 №44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-06-26-001128-a 26.06.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-12 16:06:23
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі нелінійного локатора ORION-2.4 HX «або еквівалент» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-06-26-001128-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому при проведенні даної закупівлі, Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: у формі оголошення про проведення відкритих торгів відсутній пункт «4¹. Вид предмета закупівлі.», а у повідомленні про намір укласти договір відсутній пункт 3¹. Вид предмета закупівлі.»?
2. Яким чином учасник ТОВ «Діджитал енд аналог сістемс/Digital and analog systems», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 липня 2019 року №85) обрано переможцем, виконав вимогу пункту 1 Додатку №4 «Інша інформація (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) тендерної документації, в частині надання: довідки, складеної у довільній формі, яка містить наступні відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів, та ПІБ уповноваженої особи);
б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
г) інформація про реквізити банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-14 14:37:53
Пояснення на запит
При заповненні форми оголошення про проведення відкритих торгів не було заповнено пункт 41 «вид предмету закупівлі» оскільки система виділяє обов’язкові для заповнення поля червоним кольором, якщо вони не заповнені – оголошення не створюється. Дане поле червоним не виділено, що дає підстави вважати, що воно не є обов’язковим для заповнення.
Разом з тим, в оголошені зазначено вид предмету закупівлі, оскільки було заповнено поле «подія» і вибраний пункт «Поставка товару», що є на нашу думку підтвердженням заповнення поля Вид предмету закупівлі.
В подальшому при заповнені оголошення про проведення торгів дане поле буде обов’язково заповнюватись.
«Повідомлення про намір укласти договір» формується системою автоматично.
Статтею 22 Закону України “Про Публічні закупівлі”, допускається наявність формальних, технічних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Замовник, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, самостійно описує та наводить приклади формальних (несуттєвих) помилок у тендерній документації , допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а також приймає рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) у відповідності до статті 11 Закону.
Учасник процедури закупівлі відкритих торгів Нелінійного локатора ORION -2.4НХ «або еквівалент» ТОВ «Діджитал енд аналог сістемс» виконав вимогу п. 1 Додатку 4 «Інша інформація» вказавши відомості про підприємство в формі «Тендерна пропозиція» (форма додається), що рішенням тендерного комітету (протокол № 83 від 21.07.2019 року) віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішенням тендерного комітету від 27 серпня 2019 року № 103 було прийнято рішення врахувати зауваження ДАСУ в подальшій роботі (протокол засідання ТК додаєтья)
2019-08-27 14:11:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2019 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КРАВЧЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА |
588 222,00
UAH з ПДВ
|
544,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Діджитал енд аналог сістемс/Digital and analog systems" |
566 064,00
UAH з ПДВ
|
486 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА |
546 640,00
UAH з ПДВ
|
504 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Квірін |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
504 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КРАВЧЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА #1980915941 |
Відхилено |
544,90
UAH з ПДВ
|
18 липня 2019 10:56
|
ТОВ "Діджитал енд аналог сістемс/Digital and analog systems" #30113136 |
Переможець |
486 996,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2019 12:23
|
Договір (локат).PDF | укладений |
07 серпня 2019 12:22
|